Przejdźmy do wykonania. Za przykład posłuży nam złota edycja Midnight Hollow
1. Tworzymy folder. Jakikolwiek, gdziekolwiek.
2. Wrzucamy tam niedziałający plik .sims3pack z miastem.
3. Teraz przeprowadzamy proces decrapify. (Poradnik w linku na górze)
4. Następnie wypakowujemy pliki .package za pomocą Multi-Extracter'a. (Link na górze)
5. Znajdujemy największy plik (najlepiej użyć widoku "Szczegóły" i posortować wg. wielkości), zmieniamy jego nazwę na nazwę miasta i poprzez zmianę rozszerzenia .package na .world zmieniamy format.
6. Otwieramy plik z miastem za pomocą S3PE. Na dole zaznaczamy okienko "Tag", wpisujemy tam STBL, klikamy "Set" i "Filter active". Na górze klikamy "Resource", wybieramy opcję "Select all", a potem "Export..." -> "To package". Wpisujemy w okienko nazwę pliku razem z rozszerzeniem i zapisujemy tam gdzie nam się nie zgubi.
7. Teraz czas wrzucić plik świata, który odnaleźliśmy w punkcie piątym do (domyślnie) C: //Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game Data/Shared/Non Packaged/Worlds. Plik z obiektami STBL z punktu szóstego wrzucamy do Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages
8. Pozostałe pliki łączymy w zbiorcze i umieszczamy w Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages
9. Edycja złota MH zawiera również parcelę - sklep z zabawkami. Plik z nią można odnaleźć dzięki S3PE, otwierając każdy z plików, które wyodrębnił Muli-Extracter. Plik z parcelą powinien zawierać jej obrazek. Szukanie może być uciążliwe, ale jeśli chcemy ją mieć musimy to zrobić.
Poradnik pochodzi ze strony ModTheSims. Uznałem, że może się on komuś przydać. Ja MH inaczej zainstalować nie mogłem. Z tego co wiem to nie tylko ja.
![^^ ^^](./images/smilies/3.gif)