Jak zbudować parcelę nurkową poza Isla Paradiso?
1. W wybranym mieście (z dostępem do morza oczywiście) wchodzimy w edycję miasta.
2. Wciskamy Ctrl+Shift+C, aby wywołać konsolę kodów, następnie wpisujemy stary, dobry kod TestingCheatsEnabled true.
3. Ponownie wywołujemy konsolę kodów i wpisujemy kod buydebug on.
4.Jeszcze raz wywołujemy konsolę kodów i wpisujemy kod EnableLotLocking on.
5. Wchodzimy w wybór pustej parceli i wybieramy tak dużą, jak potrzebujemy. Umieszczamy ją w morzu.
6. Klikamy na parcelę i zmieniamy jej typ na publiczną i w rozwijanym menu wybieramy Strefa nurkowania.
7. Wchodzimy na tej parceli w tryb budowy, potem w narzędzie terenu i wyrównujemy parcelę (bodajże opcja spłaszczania - taka strzałka pokazująca w dół, na kreskę tongue.gif). Ma to na celu sprawienie, by parcela znalazła się pod poziomem wody.
8.Wracamy do edycji miasta i zapisujemy grę.
9. Wchodzimy w tryb kupowania na tej parceli i w opcji buydebug (ze znakiem zapytania, kod wpisywaliśmy wcześniej), w kategorii z trzema kropkami wybieramy boję oznaczającą miejsce do nurkowania. Stawiamy tę boję na parceli. Automatycznie będzie unosić się na wodzie.
10. W trybie budowy obniżamy trochę dno pod boją. Ma to na celu sprawienie, by troszkę się zanurzyła, zamiast unosić się nierealnie na wodzie.
11. Dekorujemy parcelę podwodną obiektami podwodnymi z buydebugu, czyli wodorostami, skrzyniami, jaskiniami, rozsiewaczami ryb, muszli i rekinów wedle uznania. Możemy też pobawić się z obniżaniem terenu, żeby parcela nie była płaska, bo dno morskie raczej płaskie nie jest, więc tu i tam można troszkę teren obniżyć... Co do jaskiń i skrzyń, to możemy ustawić, jaki poziom nurkowania ma mieć osoba, która je otworzy (skrzynia), czy są tam jakieś skarby i jakie (skrzynia i jaskinia), nazwa (jaskinia) oraz czy w jaskini ma kryć się przejście do innej jaskini czy na ukrytą wyspę. Klikamy z klawiszami Ctrl+Shift na skrzyni lub jaskini w celu wywołania odpowiedniego menu.
12. Umieszczamy emitery mgły z podstawy (w buydebugu). Jest to ważne, ponieważ dadzą one parceli odpowiednią atmosferę. Wciskamy CTRL+Shift na każdym z nich i wybieramy: Ustaw efekt wizualny, po czym wpisujemy kody do atmosfery. Konkretnie potrzebne jest pięć emiterów, a każdemu wpisujemy inny kod:
EP10OceanLightRays
ep10FishOceanOuterFX
ep10MinnowSchoolA
ep10MinnowSchoolB
ep10MinnowSchoolC
13. Wracamy do edycji miasta, nadajemy parceli nazwę i zapisujemy grę. Wszystko powinno działać.
Budowa parceli nurkowej poza Isla Paradiso
- Kapitan Indra
- Główni Administratorzy
- Scenarzysta
- Konserwator
- Posty: 3283
- Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17
Budowa parceli nurkowej poza Isla Paradiso
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość