Witaj w Pracy - Pogaduszki
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Na razie się wstrzymam z kupnem, bo dodatek jest zwyczajnie słaby. I na pewno nie za 120 zł. To chore. Niby biznes wrócił, ale w innej formie niż ten uwielbiany przez większość - "dwójkowy". Sebosz idealnie to wszystko podsumował.
Czytając recenzje jest naprawdę słabo. Może skończy się na tylko jednym dodatku, jak to było z SimCity...
Czytając recenzje jest naprawdę słabo. Może skończy się na tylko jednym dodatku, jak to było z SimCity...
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 31 maja 2014, 15:09
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Byłoby fajnie, ale wątpię... Pewnie większość kupi w ciemno. Sim City to był chyba jeszcze większy niewypał niż TS4 (może dlatego, że grają w nie jednak starsze osoby niż 12-latki, do których zwraca się EA z TS4), a poza tym ta gra nigdy nie miała tak wielu rozszerzeń.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Sebosz, gratulacje, wszystko tak pięknie podsumowane! Lepiej bym tego nie ujął.
To jest śmieszne, narzekaliśmy na trójkowe dodatki, a tymczasem z każdą generacją w dodatkach jest mniej zawartości... I mega durne ograniczenia. Z dwojga złego to ja już faktycznie wolę trójkę, a tak na nią narzekam (narzekałem?).
Dodatek ma naprawdę wielki potencjał; a to możliwość ciekawego rozbudowania karier lekarza, naukowca czy policjanta (ile brakujących rzeczy można by wprowadzić przy policjancie, np. wspomniani włamywacze...), okolica handlowa mogła być naprawdę piękna i duża (przecież Granitowe Kaskady są większe niż to... coś ), a tworzenie własnego biznesu takie jak w dwójce - przyjemne, proste i przede wszystkim bez jakichś ograniczeń. A co mamy? Może kariery są rozbudowane, ale śmieszne rozwiązania w nich skutecznie odstraszają (a inteligencja czwórkowych Simów we wspomnianym przez Shatt przypadku powala). Okolica to cztery parcele na krzyż, reszta to makiety; swoją drogą, Magnoliowa Promenada czy Promenada Magnolii też do pięknych nie należy, bo jest powtórką z Willow Creek (z tym, że jest bliżej tych biurowców ). Tworzenie biznesu w czwórce opiera się na zaznaczeniu obiektów do sprzedania, a kasa nie pełni już funkcji jako pośrednika między usługodawcą a klientem, a jedynie ma funkcje zarządzania sklepem, bo należność i tak odbieramy tabletem. Restauracji nawet nie idzie stworzyć, bo Simowie kupią nasze wypieki czy inne potrawy i prawdopodobnie pójdą z nimi z parceli.
To śmieszne, bo denerwuje mnie stałe porównywanie do poprzedniczek, ale czwórkowy dodatek naprawdę nie ma wiele do zaoferowania na polu biznesowym; wprowadzili zaledwie kilka małych nowości (np. manekiny to fajna sprawa, ale w szafie nadal sklep mamy, więc po co możliwość sprzedawania ubrań?), ale zabrali te fajne z dwójki. Nie sposób nie robić tutaj porównań między generacjami, EA samo sprawia, że gracze to robią.
EA się chyba nigdy nie nauczy, jak robić porządne dodatki. Jedyne remedium to siąść przed starą, dobrą dwójką i niektórymi dodatkami z trójki. Bo czwórka może się podniesie gdzieś w środku czy pod koniec (tak jak było z trójkowymi dodatkami, mówię tu o np. Studenckim życiu), a ja czekać nie zamierzam. I nie zamierzam też płacić tej śmiesznej ceny za dodatek oferujący albo tak mało, albo takie rzeczy.
Te rzeczy najbardziej bolą mnie w tym dodatku, a już zaczynałem go lubić, gdy go ogłosili, bo niby fajny... Ale właśnie... Niby.
Jedyne rzeczy, które zasługują tutaj na uwagę, to pomysł z planetą Sixam, częściowo kosmici i fajne rzeczy z CAS oraz obiekty. I nie, proszę mi nie tłumaczyć, że mamy parcele komisariatu czy szpitala i jeszcze Sixam - gdyby nie czynili z czwórki tak klaustrofobicznej ze śmiesznie małym otoczeniem i dodali np. do niego parcelę szpitala, komisariatu czy laboratorium, to może by to jakoś wyglądało. A tak...
To jest śmieszne, narzekaliśmy na trójkowe dodatki, a tymczasem z każdą generacją w dodatkach jest mniej zawartości... I mega durne ograniczenia. Z dwojga złego to ja już faktycznie wolę trójkę, a tak na nią narzekam (narzekałem?).
Dodatek ma naprawdę wielki potencjał; a to możliwość ciekawego rozbudowania karier lekarza, naukowca czy policjanta (ile brakujących rzeczy można by wprowadzić przy policjancie, np. wspomniani włamywacze...), okolica handlowa mogła być naprawdę piękna i duża (przecież Granitowe Kaskady są większe niż to... coś ), a tworzenie własnego biznesu takie jak w dwójce - przyjemne, proste i przede wszystkim bez jakichś ograniczeń. A co mamy? Może kariery są rozbudowane, ale śmieszne rozwiązania w nich skutecznie odstraszają (a inteligencja czwórkowych Simów we wspomnianym przez Shatt przypadku powala). Okolica to cztery parcele na krzyż, reszta to makiety; swoją drogą, Magnoliowa Promenada czy Promenada Magnolii też do pięknych nie należy, bo jest powtórką z Willow Creek (z tym, że jest bliżej tych biurowców ). Tworzenie biznesu w czwórce opiera się na zaznaczeniu obiektów do sprzedania, a kasa nie pełni już funkcji jako pośrednika między usługodawcą a klientem, a jedynie ma funkcje zarządzania sklepem, bo należność i tak odbieramy tabletem. Restauracji nawet nie idzie stworzyć, bo Simowie kupią nasze wypieki czy inne potrawy i prawdopodobnie pójdą z nimi z parceli.
To śmieszne, bo denerwuje mnie stałe porównywanie do poprzedniczek, ale czwórkowy dodatek naprawdę nie ma wiele do zaoferowania na polu biznesowym; wprowadzili zaledwie kilka małych nowości (np. manekiny to fajna sprawa, ale w szafie nadal sklep mamy, więc po co możliwość sprzedawania ubrań?), ale zabrali te fajne z dwójki. Nie sposób nie robić tutaj porównań między generacjami, EA samo sprawia, że gracze to robią.
EA się chyba nigdy nie nauczy, jak robić porządne dodatki. Jedyne remedium to siąść przed starą, dobrą dwójką i niektórymi dodatkami z trójki. Bo czwórka może się podniesie gdzieś w środku czy pod koniec (tak jak było z trójkowymi dodatkami, mówię tu o np. Studenckim życiu), a ja czekać nie zamierzam. I nie zamierzam też płacić tej śmiesznej ceny za dodatek oferujący albo tak mało, albo takie rzeczy.
Te rzeczy najbardziej bolą mnie w tym dodatku, a już zaczynałem go lubić, gdy go ogłosili, bo niby fajny... Ale właśnie... Niby.
Jedyne rzeczy, które zasługują tutaj na uwagę, to pomysł z planetą Sixam, częściowo kosmici i fajne rzeczy z CAS oraz obiekty. I nie, proszę mi nie tłumaczyć, że mamy parcele komisariatu czy szpitala i jeszcze Sixam - gdyby nie czynili z czwórki tak klaustrofobicznej ze śmiesznie małym otoczeniem i dodali np. do niego parcelę szpitala, komisariatu czy laboratorium, to może by to jakoś wyglądało. A tak...
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Co to jest ja się pytam.
Miałem większe oczekiwania co do dodatku.
Przypomniało mi się jak na którymś ze zwiastunów powiedzieli "pierwszy raz w The Sims możesz sterować swoim simem w pracy" - ekhm. Przecież już w 2002 można było, a nawet było bardziej dopracowane niż to coś...
Ale z zamówienia nie rezygnuję, bo potem kiedy zdecyduję się już kupić to wycofają ze sprzedaży i będzie puste miejsce w kolekcji (znowu).
Czekam na zapowiedź drugiego dodatku The Sims 5...
Miałem większe oczekiwania co do dodatku.
Przypomniało mi się jak na którymś ze zwiastunów powiedzieli "pierwszy raz w The Sims możesz sterować swoim simem w pracy" - ekhm. Przecież już w 2002 można było, a nawet było bardziej dopracowane niż to coś...
Ale z zamówienia nie rezygnuję, bo potem kiedy zdecyduję się już kupić to wycofają ze sprzedaży i będzie puste miejsce w kolekcji (znowu).
Czekam na zapowiedź drugiego dodatku The Sims 5...
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Interaktywna mapa Magnoliowej Promenady brzmi tak śmiesznie przy takiej wielkości tego sąsiedztwa... XD
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Kto tworzył to molo? Latarnia na środku drogi boli mnie w oczy [*]
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Zastanawia mnie brak połączenia torów na skrzyżowaniu . Przeoczenie czy celowe ?
Inna sprawa że jako że TS4 miało być poniekąd online , mogli jakoś wykorzystać ten motyw w tym dodatku. Odwiedzanie sklepów innych graczy było by czymś naprawdę ciekawym. Jeszcze lepiej by się to prezentowało kiedy było by coś podobnego do CaS z ts3.
Zastanawia mnie dlaczego tak mało miejsca jest na sklepy. Dla osób grających więcej niż 1 rodziną na jednym zapisie może być to kłopotliwe.
Odnoszę wrażenie że ten dodatek to taka inna wersja The Sims 3: Ambitions z dodatkiem biznesu. Nie jest to do końca dobry pomysł. Zamiast rozbudować jeden konkretny aspekt , dostajemy dwa - uproszczone.
Inna sprawa że jako że TS4 miało być poniekąd online , mogli jakoś wykorzystać ten motyw w tym dodatku. Odwiedzanie sklepów innych graczy było by czymś naprawdę ciekawym. Jeszcze lepiej by się to prezentowało kiedy było by coś podobnego do CaS z ts3.
Zastanawia mnie dlaczego tak mało miejsca jest na sklepy. Dla osób grających więcej niż 1 rodziną na jednym zapisie może być to kłopotliwe.
Odnoszę wrażenie że ten dodatek to taka inna wersja The Sims 3: Ambitions z dodatkiem biznesu. Nie jest to do końca dobry pomysł. Zamiast rozbudować jeden konkretny aspekt , dostajemy dwa - uproszczone.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Nawet płatność w tych karierach nie ma określonej stawki.. Zależy od tego ile zadań wykonamy
Sky Fits Heaven
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ja na razie też wstrzymam się z kupnem dodatku. Chociaż uważam, że wiele z Waszych narzekań to już takie wysysanie do szpiku, niepotrzebne. Ale pewne rzeczy są faktyczną bolączką, a największe to: małe nowe otoczenie, brak sprzedaży przy kasach, brak umiejscowienia parcel pracowniczych w konkretnym mieście i biznes nastawiony tylko na sprzedawanie rzeczy, a nie np. na prowadzenie restauracji czy muzeum. Mnie też razi to, że umiejętność majsterkowanie dopasowali pod karierę naukowca. W trójce były to 4 różne umiejętności: majsterkowanie, rzeźbienie, wynalazczość i nowoczesne technologie. A tutaj umiejętność ta odpowiada i za naprawdę sprzętów i za rzeźbienie w drewnie i teraz za wynajdowanie nowych urządzeń...
Tak jak ktoś wcześniej napisał, ja również uważam, że niepotrzebnie zbili w jeden dodatek 2 różne dodatki które były kiedyś... kariery i biznes. Pewnie znowu wyjdzie masa łatek naprawiająca pewne aspekty gry. A jestem prawie pewien, że za jakiś czas dostaniemy cudowną aktualizację wprowadzającą do gry jakieś nowe usługi, np. lokaja, strażaka, policjanta czy złodziei... i będzie reklamowana wielkim hasłem ZA DARMO< PO RAZ PIERWSZY W THE SIMS NOWE USŁUGI, bla bla bla...
Tak jak ktoś wcześniej napisał, ja również uważam, że niepotrzebnie zbili w jeden dodatek 2 różne dodatki które były kiedyś... kariery i biznes. Pewnie znowu wyjdzie masa łatek naprawiająca pewne aspekty gry. A jestem prawie pewien, że za jakiś czas dostaniemy cudowną aktualizację wprowadzającą do gry jakieś nowe usługi, np. lokaja, strażaka, policjanta czy złodziei... i będzie reklamowana wielkim hasłem ZA DARMO< PO RAZ PIERWSZY W THE SIMS NOWE USŁUGI, bla bla bla...
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Tymczasem w temacie o oczekiwaniach od dodatków do TS4 większość osób pisała o połączeniu Kariery z trójki i WB z dwójki.Levkoni pisze:Tak jak ktoś wcześniej napisał, ja również uważam, że niepotrzebnie zbili w jeden dodatek 2 różne dodatki które były kiedyś... kariery i biznes.
Oglądam filmiki z gry... Mogli się do tego przyłożyć jak do Ucieczki w Plener... : /
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 31 maja 2014, 15:09
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Bo samo połączenie to nie jest zły pomysł. Po prostu nowa polityka robienia wszystkiego totalnie na odwal to jest zły pomysł. TS4 nie jest połączeniem dwóch gier i też jest bardzo niedopracowane
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Pappy bo Ci ludzie co się wypowiadali o połączeniu obu dodatków zapewne myśleli raczej o większym rozbudowaniu tego, mieli pewnie nadzieję, że będzie to mega-wypas!
Ja w każdym razie uważam, że TS4 wcale nie jest złą grą. Ma bardzo dużo zalet i mi się gra osobiście dobrze, męczą tylko uproszczenia. Choć jest też wiele elementów, których nie było w poprzednich częściach. Poza tym zawsze pierwszy dodatek był najmniej rozbudowany, w każdej części tak było Więc mam nadzieję, że kolejne dodatki będą lepsze.
Pamiętacie, jak narzekano przy premierze Wymarzone Podróże? Każdy miał EA za złe, że nie był to dodatek typowo o wakacjach, tylko o zwiedzaniu grobowców. W każdych ankietach najlepszych dodatków zajmował ostatnie miejsca.
W TS2 pierwszy dodatek o studiach był okropnie nudny i w zasadzie też miał wiele uproszczeń. Nie widzieliśmy sima w szkole, w zasadzie studiowanie ograniczało się do odrabiania lekcji, nauki umiejętności i znikania sima podczas zajęć. W samym akademiku nie było prawie nic do roboty, na mieście było kilka nudnych parcel publicznych. A pierwszy dodatek do TS1 - Światowe Życie rozszerzał tylko podstawkę i poza nowymi meblami i obiektami nie wnosił w zasadzie nic nowego (ot premierę miał tu Mroczny Kosiarz, zwany wtedy Kostuchą oraz Dżin).
Ja w każdym razie uważam, że TS4 wcale nie jest złą grą. Ma bardzo dużo zalet i mi się gra osobiście dobrze, męczą tylko uproszczenia. Choć jest też wiele elementów, których nie było w poprzednich częściach. Poza tym zawsze pierwszy dodatek był najmniej rozbudowany, w każdej części tak było Więc mam nadzieję, że kolejne dodatki będą lepsze.
Pamiętacie, jak narzekano przy premierze Wymarzone Podróże? Każdy miał EA za złe, że nie był to dodatek typowo o wakacjach, tylko o zwiedzaniu grobowców. W każdych ankietach najlepszych dodatków zajmował ostatnie miejsca.
W TS2 pierwszy dodatek o studiach był okropnie nudny i w zasadzie też miał wiele uproszczeń. Nie widzieliśmy sima w szkole, w zasadzie studiowanie ograniczało się do odrabiania lekcji, nauki umiejętności i znikania sima podczas zajęć. W samym akademiku nie było prawie nic do roboty, na mieście było kilka nudnych parcel publicznych. A pierwszy dodatek do TS1 - Światowe Życie rozszerzał tylko podstawkę i poza nowymi meblami i obiektami nie wnosił w zasadzie nic nowego (ot premierę miał tu Mroczny Kosiarz, zwany wtedy Kostuchą oraz Dżin).
Ostatnio zmieniony 31 mar 2015, 15:48 przez Levkoni, łącznie zmieniany 1 raz.
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Pod jakim względem Wymarzone Podróże były najmniej rozbudowane? Mając 3 wielkie okolice zbudowane w różnych stylach? Przypominam, że tu masz 1/20 jednej z tych okolicLevkoni pisze:Poza tym zawsze pierwszy dodatek był najmniej rozbudowany, w każdej części tak było Więc mam nadzieję, że kolejne dodatki będą lepsze.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ja powiem w skrócie tak: zamiast ile dostaniemy okolic liczymy ile dostaniemy parcel i zamiast ile będzie kwiatków szukamy fotek z interfejsu czy w ogóle będą... Więcejw temacie czwórki już chyba się nie odezwę... Aż szkoda mi mojego czasu
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Był nudny do bólu . W nowych okolicach po za zwiedzaniem grobowców nie było praktycznie nic do roboty - brak restauracji , pubów etc. Zwykłe okolice mieszkalne ze specjalną parcelą "grobowca" . W sumie pamiętam że więszkość liczyła że będzie to coś jak the sims 2 bon voyage.. a okazało się czymś o wiele gorszymSebosz pisze:Pod jakim względem Wymarzone Podróże były najmniej rozbudowane? Mając 3 wielkie okolice zbudowane w różnych stylach? Przypominam, że tu masz 1/20 jednej z tych okolicLevkoni pisze:Poza tym zawsze pierwszy dodatek był najmniej rozbudowany, w każdej części tak było Więc mam nadzieję, że kolejne dodatki będą lepsze.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ale przynajmniej wypełnienie wszystkich misji, zbadanie grobowców czy chociażby głupie zbieranie reliktów/monet czy czegośtam dawało nam wiele dni rozrywki. Tymczasem Witaj w pracy? 5 minut i wyłączam grę....to dopiero nudne. No ale nie o to chodzi. Levkoni wspomniał o poziomie rozbudowania a to czy ktoś się nudził czy nie to raczej własna opinia i szerokość gamy opcji jaką daje gra nie ma tu nic do rzeczy bo jednych zadowala taniec hula innych taniec hula+zawody taneczne. Po prostu Wymarzone podróże oferowały więcej w dziedzinie na której były skupione. Witaj w pracy wygląda według mnie jak bezdomny pies który ledwo kuleje :/
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Wszyscy traktują ten dodatek jak dodatek o wakacjach. Kiedy to nie miały być wakacje, zupełnie dwie różne tematyki! Jak dla mnie WP to jeden z bardziej dopracowanych dodatków do trójki (trzy przepiękne okolice, mnóstwo grobowców, dodatek wprowadził największą ilość muzyki ze wszystkich oraz ofc nektary)beldor pisze: Był nudny do bólu . W nowych okolicach po za zwiedzaniem grobowców nie było praktycznie nic do roboty - brak restauracji , pubów etc. Zwykłe okolice mieszkalne ze specjalną parcelą "grobowca" . W sumie pamiętam że więszkość liczyła że będzie to coś jak the sims 2 bon voyage.. a okazało się czymś o wiele gorszym
Koniec o trójce bo offtop się robi.
Co do Witaj w Pracy, najbardziejdopracowanaą opcją jest fotografia, ilość filtrów jest całkiem spora. Mam nadzieję że w Polsce też dodatek pojawi się na dzień przed premierą.
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ale tak na prawdę nie wiecie czy dodatek będzie nudny czy jaki bo jeszcze nie wyszedł Z Wymarzonymi podróżami było tak, że w zasadzie niby były 3 fantastyczne okolice, ale w każdej było prawie to samo do robienia ;p Misje się do bólu powtarzały i ograniczały do odkrywania grobowców, w których też w każdym było to samo. No ale ja pisałem ogólnie o niezadowoleniu z tego dodatku, które wtedy panowało.
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
8 nowych informacji, które już znamy
Wait what? WIELE NOWYCH MIEJSC? WIELE NOWYCH MIEJSC?
Co oni za ciemnotę wciskają, nie pownni się już nawet pogrążać, że nie wspomnę, że od tego artykułu wieje tandetą.
Wait what? WIELE NOWYCH MIEJSC? WIELE NOWYCH MIEJSC?
Co oni za ciemnotę wciskają, nie pownni się już nawet pogrążać, że nie wspomnę, że od tego artykułu wieje tandetą.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
A czego spodziewaliście się po oficjalnym wpisie od EA?
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości