Przygoda w dżungli

Pakiet rozgrywki

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 184
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Przygoda w dżungli

Postautor: Hirooo » 15 lut 2018, 23:57

Może jednak będzie taka opcja?
W sumie to dla mnie obojętne, kompletnie mnie nie kręcą te kościldy i inne szkielety.

Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 1887
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Przygoda w dżungli

Postautor: Levkoni » 16 lut 2018, 13:47

A jednak, ale to chyba tylko czasowa przemiana. Jak dla mnie głupi motyw, nie rozumiem za bardzo go. Jakoś przemiana w wampira czy w mumię wydaje się bardziej "naturalna" ale w szkieleta? :V
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 196
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Przygoda w dżungli

Postautor: Jhud » 17 lut 2018, 21:48

Są fani szkieletów, są :P No i czemu nie, nigdy nie było takiej postaci nadnaturalnej w Simsach jeszcze.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Dodo
Posty: 143
Rejestracja: 18 maja 2014, 23:17

Przygoda w dżungli

Postautor: Dodo » 18 lut 2018, 3:34

Pojawi się nowy styl tańca
Będziemy mogli posłuchać 3 nowych stacji radiowych
W budce z jedzeniem można zamówić lokalne potrawy
Dostępne będą nowe umiejętności: Archeologia i Kultura Selvadorady
Na targu kupimy przydatne rzeczy do wyruszenia w dżunglę (np. grillowany ser, środki czystości, środek na pająki), a dzięki Kulturze Selvadorady uzyskamy niższe ceny produktów
Zarośla, które zagradzają drogę można usunąć na dwa sposoby: rękoma lub maczetą
Kiedy już odblokujemy przejście, na ekranie pojawią się informacje związane z przygodą
W grze dostępne będą dwie aspiracje: Odkrywca dżungli oraz Uczony archeolog
Podczas pobytu w puszczy mogą nas zaatakować pająki lub wściekłe pszczoły
Węże oraz papugi krążą po otoczeniu jako ozdoba
Wodospad w pierwszej nieodkrytej lokacji powoduje, że Simowie mają ochotę na flirty
Nie wszystko będzie dostępne podczas jednej wycieczki do Selvadorady
Relikty można aktywować również na sobie, np. posążek lamy może przywołać egzotyczną “Kościldę”, która zajmie się domem lub pozwoli zamienić Sima w żywy szkielet
Artefakty po niepoprawnym użyciu mogą się zepsuć
Niektóre relikty mogą okazać się fałszywe, a żeby ustalić ich autentyczność, musimy je zbadać na specjalnym stołku
Zabytkowe przedmioty będziemy mogli włożyć do specjalnej gabloty po powrocie do domu
Nie będzie można dodać kościotrupa do naszej rodziny, ale Sim będzie mógł się w niego zmienić na dwa dni
Simowie będą mogli się nauczyć żartów o szkieletach
Posąg niedaleko targu pomoże wyleczyć Simów z klątw
Drzewo z awokado to jedna z nowych roślin
Pojawią się dwie nowe kolekcje: Starożytne Artefakty Omiscanów i Skarby Omiscanów (Omiscanowie, to starożytna cywilizacja ze świata Simów)
Parcele zyskają kolejne cechy, tj: Cisza i spokój oraz Robale
Szkielety, które spróbują coś zjeść, zostawią obok siebie stertę jedzenia, ponieważ ich anatomia na to nie pozwala
Gdy Sim jest szkieletem, jego potrzeby głodu, pęcherza, higieny oraz energii ustają
źródło: DOTSim

W sumie fajnie, bo dawno nie było ani nowych obiektów kolekcjonerskich, ani nowych aspiracji ani, poza weterynarią, nowych umiejętności... ciekawe tylko, czy jedzenie lokalne z budek można będzie potem przygotować w domu - czyli czy będą nowe przepisy.
Obrazek

Awatar użytkownika
brtk
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1264
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Przygoda w dżungli

Postautor: brtk » 23 lut 2018, 2:06

Nikt nie wstawił??


youtu.be/gLQ_TaFkyOc


Ładnie tam, boli że grobowców nie można tworzyć, ale The Sims 4 przyzwyczaiło mnie już do ograniczania kreatywności graczy do zera. And obejrzałem fragment gameplayu z gry i jestem pod wrażeniem - są coraz lepsi w robieniu światów w Czwórce, sprawiają one wrażenie coraz mniej ograniczonych. Jaka szkoda, że są tak słabo edytowalne.
avatar by Ana Godis
czego jeszcze szukasz

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 869
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Przygoda w dżungli

Postautor: Stara-Raszpla » 23 lut 2018, 15:35

Pakiet zapowiada się naprawde zacnie... może syskać miano nawet najlepszego :)
@brtk coś za coś.. albo spójne świay albo edytowalne. Może w nowej odsłonie połączą jedno z drugim, ale póki co, wolę mieć naprawde ladne miasta, nawet z ograniczeniami (makietowość), niż edytowalne.

Tak naprawde na obecnym silniku, głownym problemem jest to, że mapa miasta, to nie jest jego rzut z góry, jak to było w porzednich częściach. A jedyniie, osobnym bytem, z naniesionymi parcelami, które dopiero odwołują się do własciwych lokacji. Coś jak skrót w komputerze. Zresztą zauważono już dawno że nie ma logicznych połączeń między dzielnicami na mapie. To jest własnie moim zdaniem jeden z głownych problemów wprowadzania edytowalności. No i kolejny to to że częśc miasta to makieta, więc pojawiałby się kolejny problem związany z nadpisywaniem tego. Tutaj twórcy poszli trochę na łatwiznę.. no ale cóż..
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
Apple MacBook Pro 15" Retina. i7 2.5GHz/16GB/512GB/AMD Radeon R9 M370X w/2GB
oraz
MSI GS65 15"" i7-8750H (6 core) 2.2 / 32GB / 512GB / Nvidia GTX 1070 Max-q - 8GB

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 196
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Przygoda w dżungli

Postautor: Jhud » 23 lut 2018, 18:18

Wygląda to naprawdę ładnie, szkoda tylko że pewnie wszystko co jest na tym trailerze to wszystko co będzie, pewnie mało będzie sekretów do odkrycia, no ale cóż, tak to już jest w czwórce.
Wiem że nie wszyscy to lubią ale ja tam lubię gdy nam dają jakieś opcje robienia czegoś simami, jakieś przygody... może i to symulator życia ale symulowane życie nie musi być nudne.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2773
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Przygoda w dżungli

Postautor: Kapitan Indra » 25 lut 2018, 20:35

Po polsku:

youtu.be/L7e79AKUMtA

Fajnie to wygląda. Te wiszące mosty, urwiska, pająki, pszczoły, gadające rzeźby, nietoperze i szkielety. Niezły pomysł też z tą tawerną, że można po wyprawie pójść się zrelaksować.
Ciekawią mnie nowe obiekty kolekcjonerskie.
Maczeta ;)
Targ też wygląda ładnie. Jakie super rzeźbione laleczki :aww: Choć to pewnie tylko ozdoba :fear:
Sim porażony trucizną ze strzałki, te plamy - :haha:
Rozbrajanie pułapek - zapowiada się nieźle.
Cieszę się, że powstało nowe miejsce, gdzie Simowie mogą wyjechać. Bo jeden las z Ucieczki w Plener to jednak trochę za mało.

Awatar użytkownika
Skeczor
Posty: 70
Rejestracja: 19 mar 2014, 22:29

Przygoda w dżungli

Postautor: Skeczor » 27 lut 2018, 12:37

Zadam takie pytanie w przód. Grał już ktoś?
Bo Cyrax tańczyć chce!

Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 1887
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Przygoda w dżungli

Postautor: Levkoni » 03 mar 2018, 0:55

Ja grałem :V Jak na razie mam jedynie coś do zarzucenia działaniu szkieletów. Co prawda mają kilka własnych, zabawnych animacji (np. kręcenie swoją czaszką) oraz wydają specyficzny dźwięk uderzających od siebie kości podczas poruszania się ALE... Po pierwsze mają NORMALNE GŁOSY. Tak, gadają jak zwykli simowie co brzmi po prostu głupio. Po drugie, pojawiają się znikąd, po prostu sobie przychodzą do świątyni, a jedyną reakcją sima jest zdziwienie, po czym najnormalniej w świecie wdaje się w pogawędkę ze szkieletem jakby nigdy nic... Zupełnie jak z duchami. Co prawda szkielet jest złośliwy, bo ciągle podejmuje wredne interakcje w stosunku do sima (np. bawi się kośćmi albo trąbi trąbką do ucha), ale tak czy siak trochę to głupie, że sim przed nim nie ucieka ani w żaden sposób się go nie boi. Poza tym póki co eksplorowanie dżungli wygląda naprawdę ciekawie, choć zapewne jest to rozgrywka, która po jakimś czasie się opatrzy. W każdym razie w końcu jest jakieś niebanalne zajęcie dla simów i jako taki poziom trudności. Serio, nie ma co iść do dżungli bez przygotowania bo sim będzie ciągle jęczał, że jest głodny, albo śpiący lub brudny. A nawet jak uda nam się zadbać o jego potrzeby to i tak w świątyniach zawsze trafimy na pułapki, które skutecznie zrobią z naszego sima kupę. Trzeba się zaopatrzyć na targu w odpowiedni sprzęt (od namiotów i ognisk lub grilla po specjalne preparaty na owady czy pułapki na nietoperze oraz prysznic w puszkach, ogólnie jest tego multum). Bez tego ani rusz. Dodatkową trudnością jest fakt, że nie zawsze na targu sprzedawcy będą mieli wszystko. Fajne są wydarzenia losowe podczas podróżowania po dżungli czy ruinach. Po prostu nagle nasz sim może zostać zaatakowany przez różne stwory, np. rój pszczół przed którym ucieka, chmarę nietoperzy albo jakieś błyskające robaki, które go rażą prądem. Jeśli mamy przy sobie odpowiednie preparaty to sim sobie z tym poradzi, w przeciwnym razie musi się liczyć z jakimiś konsekwencjami. Jeśli posiadamy dodatek UwP to fajnie sprawdzą się namioty i ogniska, rozbicie obozu podczas eksploracji dżungli robi naprawdę klimat :) Ogólnie w porównaniu z takim UwP ten pakiet wygląda prawie że jak jakiś większy dodatek. Serio dodał masę nowych opcji i sporo ciekawych animacji oraz zajęć. Nie dosyć, że mamy świątynie i pułapki, cały nowy świat, znacznie większy niż Granitowe Kaskady, dwie nowe umiejętności, które dają jakieś tam realne profity, mnóstwo nowych znajdziek (w tym artefakty), nowe style tańca, muzyki, animacje, możliwość szlifowania kryształów, całkiem nowe potrawy, których jest sporo, nową postać niezależną (szkielet), świetne nowe obiekty... No jest tego od groma. Dodatkowo niektóre miejsca w nowym otoczeniu dają dodatkowe nastrójniki (np. piękny widok na wodospady, albo wysoko położona platforma widokowa). Jeden grobowiec badałem jakieś 3 simowe dni, zanim dotarłem do jego końca, ale też byłem słabo przygotowany. Rozbijałem co jakiś czas obóz żeby mój sim się przespał i najadł się, zanim ruszyłem w dalszą drogę. Ogólnie polecam, ale jeśli ktoś jest nastawiony na rozgrywkę rodzinną i woli swobodnie kierować losem simów, to pakiet może go znudzić. Jeśli też nie lubiliście Wymarzonych Podróży do TS3 to również i tego pakietu nie polubicie. Jest to bardzo podobna koncepcja, trochę jednak rozwinięta (aczkolwiek brakuje mi paru elementów z WP).
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 2872
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Przygoda w dżungli

Postautor: Shattered » 04 mar 2018, 16:04

Dlatego też nie rozumiem tych zachwytów nad pakietem..
Totalna zrzynka Wymarzonych Podróży, która dodatkowo kontynuuje debilne zachowania z podstawki w stylu brak jakiegoś strachu przed szkieletem albo pogawędka z nim. No po rozmowach i duchach w barach można się tego było spodziewać

Awatar użytkownika
Ururu
Posty: 62
Rejestracja: 03 kwie 2018, 15:13

Przygoda w dżungli

Postautor: Ururu » 03 kwie 2018, 15:47

Całkiem ciekawa przygoda, bardzo podoba mi się klimat i lokacje. Mojemu bezrobotnemu Simowi cztery wyprawy zwróciły się z nawiązką, a wciąż ma w ekwipunku masę artefaktów.

Moje spostrzeżenia i wskazówki:
- Warto wybrać aspirację związaną z przygodą przed przystąpieniem do niej.
- Niezbędny ekwipunek: co najmniej jedna porcja tego serka co dostajemy po przyjeździe, dodatkowo jakieś owoce; co najmniej 2 maczety (3-4 będą w zupełności wystarczające); wszelkie pułapki na nietoperze itp. - im więcej tym lepiej, ale to tak dodatkowo.
- Pierwsza eksploracja (jak i cała wycieczka) może trwać dłużej, ale kolejne pojedyncze wypady do skarbu ukrytego w świątyni zajmowały mi niecały simowy dzień (bez wycofywania się - Sim naprawdę może wiele znieść, nie ma czego się obawiać).
- Warto mieć rozwinięte różne podstawowe umiejętności, szczególnie ogrodnictwo, ale Sim bez nich też sobie poradzi. Archeologia przyda się potem do oszlifowania kamieni do reliktów, ale można bez problemu rozwijać na bieżąco.


Dołączam pytanie: na czym trzymacie pamiątki, artefakty itp.? Jestem dość nowa w grze i nie chciałabym trzymać tego wszystkiego w ekwipunku Sima. Półki są za wąskie, skrzynki przetrzymują tylko kilka przedmiotów.
ObrazekObrazekObrazek

Lama
Posty: 52
Rejestracja: 26 maja 2018, 17:28

Przygoda w dżungli

Postautor: Lama » 12 cze 2018, 16:33

Ururu ja trzymam w tej wielkiej gablocie i na blatach czasami, ale jedynie te wyjątkowe ;) resztę sprzedaję haha. Powiem wam, że ten pakiet jest naprawdę świetny! Tyle nowych opcji, piękna kraina, nowe umiejętności-oby tak dalej!
Lamas are everything!!!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 2872
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Przygoda w dżungli

Postautor: Shattered » 12 cze 2018, 21:40

Czy tylko ja zauważyłam spadki płynności w dżungli? :unsure:

Lama
Posty: 52
Rejestracja: 26 maja 2018, 17:28

Przygoda w dżungli

Postautor: Lama » 12 cze 2018, 23:10

Shattered ja też mam... -_-
Lamas are everything!!!

Awatar użytkownika
blakhart
Posty: 19
Rejestracja: 27 kwie 2018, 16:16

Przygoda w dżungli

Postautor: blakhart » 16 lip 2018, 13:22

Czy to ktoś, wie jak przywołać tego szkieleta jako pomoc domową? Przydałby sie jako niańka do dziecka ;)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości