Psy i koty - Pogaduszki

Awatar użytkownika
Paulinx
Posty: 96
Rejestracja: 18 gru 2013, 10:49

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Paulinx » 11 lis 2017, 9:25

Rozgryzł już ktoś co oznacza ikonka hydrantu u psów? Jakaś potrzeba, ale jaka.... :unsure:
"Kocham zwierzęta bo tylko one nie są zakłamane."

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hirooo » 11 lis 2017, 13:06

Hydrant kojarzy mi się z chęcią załatwienia się.

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 11 lis 2017, 15:14

Pograłam trochę wczoraj. Nowego miasta jeszcze nie odwiedzałam, ale stworzyłam dla jednego Sima psa, bulteriera, z tych gotowych. I powiem jedno: ten pies jest za mały jak na tę rasę. Prawdziwe bulteriery są większe.
Poza tym zrobiłam na szybko przegląd ras i zauważyłam, że twórcy popełnili ren sam błąd, co w poprzednich częściach, jeśli chodzi o jamnika - ten pies ma za długie łapki! Jamniki mają łapki krótkie i krzywe! :facepalm: I owczarek niemiecki mnie się nie podoba, za bardzo jest "obfity", jeśli chodzi o sierść.
Z kocich ras uwielbiam kota pręgowanego i czarnego :)
Szop i lis są fajne, muszę kiedyś zrobić którejś mojej rodzinie takie zwierzaczki :)
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Hanka Milanka
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2015, 18:10

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hanka Milanka » 11 lis 2017, 16:40

Mnie trochę zaskoczył proces adopcji. Dopiero za drugim podejściem udało mi się go pomyślnie zakończyć, a wygląda to tak:

Telefon ->wynajmij usługi->Adoptuj kota
Adopcja kota kosztuje 200 simoleanów. Wybiera się max. 3 spośród ok. 10 w moim przypadku. Gdy już się zdecydujemy na któregoś do domu przychodzi pracownik schroniska razem z transporterem (znaczy się on przychodzi sam, transporter oczywiście magicznie się pojawia) i z niego wychodzi (pojawia się obok transportera) kotek. Aby zakończyć proces adopcji należy kliknąć na zwierzaka i na polecenie „zaadoptuj” – dopiero wtedy kotek pojawia się jako członek rodziny. Można także kliknąć na pracownika schroniska i kliknąć opcje „zakończ proces adopcji” wówczas pan kota zabiera z powrotem ze sobą (kotek magicznie rozpływa się w powietrzu).

Te braki w animacji oraz magiczne pojawianie się i znikanie w sumie mi nie przeszkadzają, poniekąd już do tego przywykłam w tej części gry, ale wiem, ze sporej ilości osób będą przeszkadzać, dlatego też zwracam na nie uwagę.

Ogólnie co do procesu adopcji to w sumie całkiem spoko opcja, bo można zobaczyć zwierzaka na żywo i trochę z nim się poznać, ale jednak w pierwszym momencie byłam zdziwiona i zastanawiałam się dlaczego zwierzak jeszcze się nie pojawił na pasku. Zaczęłam szukać interakcji, żeby dokończyć formalności na simie, który przyszedł ze schroniska, no i ucieszona, że to chyba to Pan sprzątnął mi kotka sprzed nosa, zawinął manatki i poszedł, musiałam powtarzać adopcje i dopiero wtedy znalazłam odpowiednią opcje na zwierzaku, dlatego też postanowiłam się tym podzielić :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 11 lis 2017, 17:47

Hanka - faktycznie, dobrze, że się tym z nami podzieliłaś, faktycznie, trudne do ogarnięcia :wall:

Ja się zastanawiam tylko, czy i tu są takie głupoty, jak uczenie kota psich sztuczek, jak to jest w TS3... bo na kilka błędów już się natknęłam. Pomijając już to o wielkości psa rasy bulterier i długości łapek jamnika, powiem, że automatyczny podajnik karmy wcale się nie napełnia, choć ma ustawione to w opcjach, a poza tym tak jak czasami są pomyłki w płciach Simów w komunikatach, tak tu są w komunikatach i w menu czynności błędy z gatunkiem zwierzaka. Swoją przygodę z dodatkiem zaczęłam od wspominanego wcześniej bulteriera. Pies ma na imię Dolar. Po kliknięciu na podajnik karmy mam opcję (nie cytuję tego dosłownie)... Nakarm kota o imieniu Dolar :wall: Fajnie...
Podobają mnie się obiekty dla zwierzaków, te wszystkie piłeczki i zabawki, drapaki i tunele... super, że wróciła częściowo opcja z TS2 z torem przeszkód dla zwierzaka.
A te ubranka dla zwierzaków są po części nieco idiotyczne. Chyba tylko jeden sweterek i bluza z kapturem mnie przypadła do gustu. I obroże oraz chustka na szyję.
Co się tyczy ubrań dla Simów, to jeszcze ich nie widziałam, poza uroczymi ciuszkami dla małych chłopców, bo musiałam bliźniaki mojej Simki w coś ubrać ;)
Cech dla zwierząt jest zbyt mało... (wiem, Indra się czepia, ale Indra już taka jest, taki jej urok :P ).
Zapomniałam o wypróbowaniu odkurzacza...
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Hanka Milanka
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2015, 18:10

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hanka Milanka » 11 lis 2017, 18:21

Indra, co do tego błędu z napełniaczem do karm zobacz jaką masz miskę, bo zauważyłam, ze są dwie takie same wersje kolorystyczne, z tym, ze jedna jest z miską w kości, a druga z rybką. Może jest to jakoś na zasadzie tych misek zrobione, ze jak z miska w rybkę to 'nakarm kota o imieniu' a jak z kościa to 'nakarm psa o imieniu' :D

edit: super jest to, że w momencie jak ktoś mi puka do drzwi mieszkania (sąsiedzi ofc, że im za głośno </3) to kot wręcz biegnie pod drzwi albo jak błagają o jedzenie jak tylko ktoś je albo coś robi do jedzenia :wub: :brawo:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 11 lis 2017, 19:53

Rozmiar psów powinien być bardziej regulowany niż tylko mały pies i duży pies, bo przecież są też i średnie psy.
Co do jamnika to może po prostu chcą propagować tylko zdrowsze wersje ras? Bo te małe nóżki u jamników to dość poważna wada genetyczna związana z ich rasą, a tak samo simowe mopsy nie są aż takie płaskie, zupełnie jak te z prób "poprawienia" mopsów aby nie miały brachycefalii. Ale to tylko moja teoria, bo i tak wiemy że prawdziwym wytłumaczeniem tego jest to że nie chciało im się po prostu :P

Ubranka też mnie wkurzają, ale te sweterki są nawet fajne. Powinno być więcej obroży... W TS3 chyba było ich więcej.
Jedyne czym szopy i lisy się różnią od psów i kotów (w simsach) to to że mają swój własny "głos" i dźwięki. Moim zdaniem powinny przynajmniej mieć własne cechy, albo żeby były czymś w stylu ""postaci nadnaturalnej"" ale dla zwierzaków, aby nie były nazywane kotem i psem cały czas...
No i niestety strasznie mi jednak brakuje małych zwierząt. Bo takimi się tylko naprawdę interesuję w realu. Mam nadzieję że jak zrobią dodatek/pakiet z nimi to porządny...
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 11 lis 2017, 20:42

Jhud pisze:Jedyne czym szopy i lisy się różnią od psów i kotów (w simsach) to to że mają swój własny "głos" i dźwięki.
W sumie lisy są zaliczane do psowatych, więc... :P

Jeszcze nie dotarłam do kolekcji rodziny - są jakieś nowe obiekty kolekcjonerskie? W sensie że rośliny czy ryby...

Z ras kocich jeszcze kot wilkołaczy jest fajny :aww:
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 11 lis 2017, 21:15

Indra, do kolekcjonowania są ptasie pióra :)
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 11 lis 2017, 23:09

Może i tak, ale lisy mają bardzo mało z "psiego" zachowania :P czy nawet wilczego. Są właśnie bardziej porównywalne do kotów.
No i szopy też są psowate, jakby się uprzeć.
Simowy szop mi się bardziej kojarzy z jenotem.

Ja się doczepię że... strasznie mało tych obiektów dla zwierzaków. Naprawdę mało. Trójka miała więcej. Po jednym posłaniu dla zwierząt mniejszych i większych, i te posłania wcale takie ładne nie są... Chyba że ślepy jestem i nie widziałem innych posłań. Zabawek też bardzo mało.
Szczeniaki i kociaki są słodkie, ale ogólnie nie wydaje mi się żeby ten dodatek się umywał do zwierzaków trójkowych niestety.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 11 lis 2017, 23:36

No cóż, ja niestety nigdy nie mogłam dłużej pograć zwierzakami w trójce, bo zawsze mnie wkurzało że koń sto razy się obracał przy interakcji, czasem po każdej potrafił się kręcić.
Simom wiecznie miejsca w domu brakowało na interakcje z kotami lub psami
Oczywiście, zawartość jest większa. Ale ja czuję większą ekscytację czworkowymi mimo to
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 12 lis 2017, 1:12

Levkoni pisze:
11 lis 2017, 21:15
Indra, do kolekcjonowania są ptasie pióra :)
A, dzięki, właśnie zauważyłam, że jest dwanaście piór :) Pewnie kot moich Simek będzie je im znosił ^^

Jhud - ano mało tych obiektów, mało... ale jednocześnie są fajne, choćby te drapaki z domkiem dla kotów czy zabawki....
Zgadzam się, do trójkowych tym zwierzakom daleko...
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 960
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Stara-Raszpla » 12 lis 2017, 13:34

@Indra @Jhud Trójkowe zwierzaki miały co prawda konie i małe zwierzatka. W 4 skupiono sie jedynie na psach i kotach to prawda. Ale moim zdaniem, jakos wykonania tych zwierzat jest jednak nieco wyższa. Miasteczko naprawdę urokliwe, to i mamy klinike weterynaryjna oraz tak dlugo wyczekiwane przeszkody. Rasy chyba też są lepiej zrobione .. ale tutaj bede mogla sie bardziej wypowiedziec jak troche poeksperymentuje.
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com

Awatar użytkownika
Paulinx
Posty: 96
Rejestracja: 18 gru 2013, 10:49

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Paulinx » 12 lis 2017, 13:36

Czy tylko mnie wkurza fakt, że zwierzaki wyprowadzane na smyczy idą za simem a nie przed?? Po prostu nie mogę na to patrzeć :fool:

I w ogóle mam wrażenie, że te zwierzaki strasznie, ale to strasznie nie dopracowane i że dużo błędów w grze jest... :( Spodziewałam się większego szału.
"Kocham zwierzęta bo tylko one nie są zakłamane."

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hirooo » 12 lis 2017, 14:35

Paulinx pisze:
12 lis 2017, 13:36
Czy tylko mnie wkurza fakt, że zwierzaki wyprowadzane na smyczy idą za simem a nie przed?? Po prostu nie mogę na to patrzeć :fool:
Mnie to aż tak nie denerwuje, ale fajnie by było gdyby sim miał niskie umiejętności tresury i wtedy pies biegnie przed, a jak ma wysoki poziom, to pies biegnie z tyłu. Bo dobrze wychowany pies nie wyprzedza właściciela i nie ciągnie, tylko grzecznie idzie obok albo z tyłu.

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: ollie » 12 lis 2017, 17:42

Włączyłem kawałek materiału wideo z dodatku. Okolica ma swój urok, ale ponownie - wydaje się być strasznie ciasna. Czy gracze odczuwali to?

Awatar użytkownika
Paulinx
Posty: 96
Rejestracja: 18 gru 2013, 10:49

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Paulinx » 12 lis 2017, 18:17

brtk - tak, moim zdaniem miasto jest straaaasznie małe. I w sumie nie ma co w nim robić.... :(

Czy ktoś wie jak długo utrzymuje się nastrójnik u psów, że się boją? Byłam z moją Nubi u weterynarza na wizycie kontrolnej i dostała zastrzyk... Teraz cały czas jej awatarek świeci się na czerwono, pies popiskuje a gdy pytam ją "Co się stało" to wyskakuje komunikat, że pies się boi i potrzebuje chwili żeby się uspokoić. Tylko, że to trwa już od naprawdę dłuższego czasu. Przechodzi jej jak wyjdę z nią na spacer, ale potem znowu.... To normalne? Bo boję się, że to jakiś błąd :(
"Kocham zwierzęta bo tylko one nie są zakłamane."

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 12 lis 2017, 20:19

Podobno to błąd i jest jakiś mod który to naprawia.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 12 lis 2017, 21:00

Pograłam nieco dłużej - mnie się podoba opcja, która była już w TS3, ale jakoś słabo ją wykorzystywałam - że Sim może oprócz gotowej karmy podawać zwierzakowi również specjalnie przyrządzone dla niego dania. I te automatyczne podajniki karmy są super, bo istnieje możliwość samodzielnego dobrania dla nich misek oraz ustawienie napełniania. Tego wcześniej nie było.
Pobawiłam się też tym nowym odkurzaczem - sprząta świetnie, a i ulepszenia dla niego moja Simka już chyba zainstalowała wszystkie... no i ta droższa wersja swoim wyglądem nawiązuje do Servo z TS2 - ma na wierzchu namalowane takie samo oko :sweet:
Obejrzałam CAS - ubrania dla Simek są nawet nawet, jeden strój przypomina koszulę ze sweterkiem znaną z TS3, tylko że tutaj jest to pełen strój, nawet ze spodniami.
Irytuje mnie jedna rzecz: przeglądając w pierwszej chwili nowe obiekty w trybie kupowania, zachwyciłam się, że wreszcie jest transporter na kota. Ale potem przeczytałam opis. To nie transporter, tylko upodobniona do niego kuweta :wall: Szkoda, bo taki transporter by się przydał...
I jak te małe kotki ślicznie miauczą :aww:

EDIT: Jest i transporter, ale nie wiem, czy to tylko ozdoba, czy działa rzeczywiście... :conf: Nie próbowałam jeszcze.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 960
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Stara-Raszpla » 13 lis 2017, 10:04

Czy u was też już w drugim dniu pracy. sim ma 5 poziom Weterynari ?? A ja juz ustawilam skills -10 ...
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości