Regulamin Główny - podstawowe zasady konkursu!

Zapoznaj się koniecznie przed wzięciem udziału w edycji.

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Regulamin Główny - podstawowe zasady konkursu!

Postautor: smisiv » 21 sty 2014, 17:03

Obrazek



Regulamin Główny konkursu


------------------------------

I. Na czym polega ten konkurs? Słowem wstępu

UnŻ to konkurs polegający na urządzeniu jednego wnętrza. Prowadzący konkurs przedstawia bryłę budynku, czasami umeblowaną, lecz z reguły pustą. Zadaniem uczestników jest jej zagospodarowanie, a więc: dobranie podłóg, okien oraz mebli itp. Panuje dowolność. Nie wolno jedynie usunąć żadnej ściany! Każdy z autorów może zaaranżować pomieszczenie tak, jak tylko mu się podoba. Każda edycja to inne, pojedyncze wnętrze.

Użytkownicy, którzy nie zgłaszają swojej pracy w konkursie, mogą głosować na najlepsze wnętrze. Uczestnicy także mogą - ale należy tutaj absolutnie zapamiętać, że nie wolno oddać głosu na siebie samego. Wygrana w konkursie zapewnia rangę "Laureata" wraz z "Architektem".

To jest Główny Regulamin. Każda edycja będzie miała swój własny temat (mini-regulamin) zawierający informacje potrzebne do wzięcia udziału w konkretnym wydaniu. Należy go zawsze przeczytać, bowiem niektóre zasady - a przede wszystkim wnętrza do aranżacji - będą się zmieniać.

II. Naczelne zasady
To punkty, których absolutnie trzeba przestrzegać.

1. Nie tolerujemy plagiatów, czyli podawania się za autora pracy, która należy do kogoś innego.
2. O wszystkich zasadach nie ujętych tutaj będzie można przeczytać w mini-regulaminie konkretnej edycji.
3. W grze mogą brać udział gracze The Sims 3, ale także The Sims 2, jeśli zadecyduje o tym prowadzący i umieści wnętrze także z dwójki. W wypadku udziału obu wersji gry będą one rywalizowały miedzy sobą jak równe.
4. W jednej edycji można zgłosić tylko jedno zgłoszenie.
5. Udział w konkursie może wziąć każdy niezbanowany użytkownik.
6. Czas trwania edycji zostanie ustalony w mini-regulaminie edycji wraz ze wszystkimi informacjami konkretnego wydania konkursu.
7. Obowiązuje zasada fair-play! Nie wolno stosować sztuczek, aby wygrać w sposób inny, niż przez przedstawienie najładniejszego wnętrza. Można umieszczać informacje w sygnaturze, ale prosimy nie wysyłać prywatnych wiadomości w stylu "błagam o głos!!"
8. Nagrody w konkursie przyznawane będą zgodnie z warunkiem: minimum 3 zgłoszenia. Jeśli pojawi się tylko jedno, lub dwa zgłoszenia, to ewentualna nagroda (w tym rangi) przechodzą do kolejnej edycji konkursu.

III. Jak wygląda zgłoszenie?

1. Zawiera zdjęcia zaaranżowanego przez Ciebie wnętrza.
2. Na końcu postu wymagany jest RZUT pomieszczenia - czyli zdjęcie z góry pokazujące układ mebli.
3. Może pojawić się tekst i opisy, które wyróżnią pracę spośród reszty zgłoszeń.
4. Zgłoszenia nie wolno edytować! Zapobiega to podmienianiu prac!

IV. Głosowanie

1. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem ankiety.
2. W głosowaniu mogą brać udział wszyscy użytkownicy forum, łącznie z uczestnikami konkursu, jednakże powtarzam - nie można głosować na siebie samego.
3. Głosowanie zacznie się, gdy zostanie zamknięty temat ze zgłoszeniami. Data będzie wcześniej ustalona w mini-regulaminie edycji. Głosowanie zamknięte zostanie także według ustalonego terminu.
4. Głosowanie może być anonimowe, jak i publiczne. Z reguły jest anonimowe.
5. Osoba, która uzyska największą ilość głosów od użytkowników, wygrywa konkurs.
6. W przypadku bardzo wyrównanej walki, lub nawet remisu, nie uznaje się już metody "dogrywki". Wygrywają dwie osoby jednocześnie!
7. Administratorzy i moderatorzy też mogą brać udział w konkursie, lecz nie mają możliwości otrzymania nagrody. W razie wygranej zrzekają się jej na rzecz osoby z drugą największą ilością głosów.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość