Konkursy - temat zbiorczy

Masz jakieś uwagi? Propozycje? Napisz je tutaj, a na pewno zostaną przeczytane i rozpatrzone!
Awatar użytkownika
alpaka terapeutyczna
Archiwista
Archiwista
Posty: 439
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:34

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: alpaka terapeutyczna » 25 gru 2013, 17:52

A ja powiem, że w konkursie graficznym chętnie bym wziął udział...
Obrazek
fade into you/i think it's strange you never knew

Awatar użytkownika
ouhoh
Posty: 51
Rejestracja: 15 gru 2013, 15:10

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: ouhoh » 25 gru 2013, 18:09

Konkurs graficzny jest fajnym pomysłem. Warto napisać małe poradniki dla osób, które chciałyby wziąć udział, ale o obróbce graficznej nie mają zielonego pojęcia.
Łódź Lodz Lodsch Лодзь לודז'

Awatar użytkownika
ouhoh
Posty: 51
Rejestracja: 15 gru 2013, 15:10

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: ouhoh » 30 gru 2013, 15:28

W spoilerach umieściłem regulaminy konkursów z poprzedniego forum (tylko tych, do których zdołałem się dostać ;/ )

REMONT EKSTREMALNY
[spoiler]1. W każdej edycji zostanie przedstawiony wybrany przeze mnie Maxisowy domek, w którym należy dokonać aranżacji wnętrza- dokonać remontu ekstremalnego. Domy Maxisowe są zazwyczaj szare i puste – będziecie zatem mieli szerokie pole do popisu własnych umiejętności architektonicznych.

2. Na początku konkursu będą to wyłącznie domy , w miarę rozwoju konkursu damy też parcele publiczne tj. sklepy czy akademiki itp.

3. W każdej edycji jury oceniające konkurs będzie oceniać zarówno całkowita aranżacje wnętrz domku ale ze szczególnym uwzględnieniem danego pomieszczenia np. kuchni czy salonu.

4. Nie można będzie zmieniać pierwotnego zarysu domku tzn. wyburzać wszystkich ścian lub zmieniać dachu. Dopuszczalne jest tylko wymienienie okien lub drzwi. Można natomiast zmienić kolorystykę domu.

5. Aby wszyscy mieli równe szanse w konkursie(sugerowaliście takie rozwiązania) w danym miesiącu można będzie dekorować wyłącznie dodatkami Maxisowymi a w kolejnym dodatków z Internetu można będzie używać w 70 % . Można będzie za to używać tapet ściągniętych z sieci lub samodzielnie wykonanych. Szczegóły w regulaminie na dany miesiąc.

6. Każdy użytkownik może zgłosić do konkursu tylko jedną aranżację.

7. Należy przestrzegać powyższych punktów w przeciwnym razie dany dom zostanie zdyskwalifikowany w konkursie.

8. Aranżację będzie oceniało jury oraz forumowicze w specjalnej ankiecie po zakończeniu konkursu.

9. Wszelkie pytania dotyczące konkursu można będzie zadawać w specjalnie przeznaczonym do tego temacie – nie zadajemy pytań w temacie w którym umieszczamy prace konkursowe!!!

10. Nie komentujemy też danych aranżacji – do wyrażania waszych opinii służyć będzie ankieta – tam zagłosujecie na ten domek , którego metamorfoza zrobi na Was największe wrażenie.

11. Parcela, która zdobędzie najwięcej punktów wygra a osoba, która ją aranżowała otrzyma specjalna rangę a jej domek zostanie umieszczony na stronie głównej. Ponadto wygrany będzie mógł umieszczać swoje prace na stronie głównej w dziale Downloads.



Pozdrawiam

Heavenly[/spoiler]

Simowy Designer
[spoiler]
Obrazek


Lubisz aranżować poszczególne wnętrza, ale remont całego domu Twoich Simów przyprawia Cię o zawrót głowy?
Konkurs "Simowy Designer" jest właśnie dla Ciebie! Nie musisz myśleć o wystroju całego domu, co pozwoli Tobie bardziej skupić się na zadaniu głównym: przemyślanej rearanżacji wyznaczonego pomieszczenia danego budynku mieszkalnego z gry The Sims 3™!

W każdej edycji konkursu gracze będą mieli za zadanie nadanie starym, EAowskim wnętrzom, nowego życia - na przemian używając tego co oferuje gra i Store lub korzystając z zasobów obiektów nieoficjalnych - często w określonym stylu. To prawdziwe wyzwanie dla simowych architektów!
Jesteś gotów?

REGULAMIN KONKURSU:

1. Przed przystąpieniem do konkursu należy zapoznać się z ogólnymi zasadami danej edycji.
2. Prace konkursowe należy wysyłać do administratora konkursu, Guuki'ego. Po akceptacji każda praca zostanie anonimowo zaprezentowana w specjalnym temacie konkursowym.
3. Prace łamiące którykolwiek z punktów zasad ogólnych nie zostaną dopuszczone do konkursu.
4. Wszelkie pytania dotyczące konkursu można zadawać w specjalnie przeznaczonym do tego temacie.
5. Zabrania się komentowania aranżacji w temacie z ich prezentacjami. Do wyrażania Waszych opinii służyć będzie ankieta po zakończeniu przyjmowania prac konkursowych.
6. Przed wysłaniem zgłoszenia konkursowego dobrze jest zapisać cały swój tekst wraz z linkami do zdjęć w Wordzie lub notatniku. W razie nieprzewidzianej awarii forum nie będziecie musieli pisać wszystkiego od początku - warto się zabezpieczyć na wszelki wypadek.
7. Nie wolno umieszczać ani pokazywać swoich prac na żadnej stronie lub jakimkolwiek temacie na forum przed zakończeniem edycji konkursu i ogłoszeniem wyników.
8. Zabroniona jest edycja zdjęć: dodawanie ramek, napisów, i tym podobnych efektów. Dopuszczalne jest lekkie wyostrzenie.
9. Prezentacja składać się musi z 5 - 10 zdjęć w rozmiarach maksymalnie 1024 x 768. Wymagane jest zdjęcie z góry, tzw. rzut pomieszczenia. Ponadto zdjęcia muszą ważyć mniej niż 800kb.
10. Nie wolno namawiać innych do głosowania na swoja pracę w sposób tajny - próby takiego zachowania zostaną ukarane.
11. Każdy użytkownik forum Centrum Simów może zaprezentować jedną aranżację. W konkursie mogą brać udział członkowie redakcji forum; jako że konkurs jest anonimowy, nie będzie oskarżeń o jakiekolwiek ich faworyzowanie. W przypadku wygranej przez członka redakcji, zobowiązany jest on zrzec się swojej nagrody na rzecz użytkownika, który zajął kolejne miejsce w danej edycji.


ZASADY OCENIANIA:

1. W każdej edycji obowiązuje wyznaczony czas nadsyłania prac konkursowych.
2. Następnego dnia od daty zakończenia przyjmowania zgłoszeń zostaje otwarta ankieta, w której każdy użytkownik forum może zagłosować na wybraną aranżację (prace konkursowe są kolejno numerowane).
3. Zabronione jest oddawanie głosu na swoją pracę. Grozi to dyskwalifikacją!
4. Głosowanie trwa wyznaczony czas. Wkrótce po zakończeniu głosowania zostają ogłoszone wyniki konkursu.
5. Dodatkowo, każda aranżacja zostaje poddawana ocenie jury - przyznawane są punkty w skali 1-5, dodawane do liczby głosów zdobytych w ankiecie.

NAGRODY:

1. Zwycięzca każdej edycji konkursu dostaje specjalną rangę na forum, a jego praca trafia do Galerii Zwycięzców.
2. Dodatkowo organizatorzy konkursu przewidują nagrody rzeczowe za zwycięstwo w danej edycji.

POWODZENIA!
Guuki[/spoiler]

Szycie Ze Stylem
[spoiler]Łamanie regulaminu grozi dyskwalifikacją - radzę go przeczytać

1. Nie można pod żadnym pozorem używać nie swoich prac do konkursu i podawać się za ich autorów.

2. Nie wolno edytować postu konkursowego – osoba, która to zrobi zostanie zdyskwalifikowana (jeśli macie jakiś problem to pisać do mnie na PW)

3. Można wystawić do konkursu tylko jedną pracę

4. Każda osoba biorąca udział w konkursie zobowiązana jest napisać w poście zgłoszeniowym numer kolejny pracy np. Praca nr.1 itd.

5. Zabronione jest zadawać pytania w temacie, gdzie wystawiamy prace, jest do tego specjalny temat

6. Nie dyskutujemy na temat wystawionych prac, ani ich nie oceniamy

7. Do wydawania swoich opinii służyć będzie ankieta , w której każdy użytkownik (nie licząc redakcji) będzie mógł oddać swój głos. Osoby biorące udział w konkursie mogą głosować w ankiecie, lecz nie mogą głosować na siebie - grozi dyskwalifikacją

8. Osoby składające prace zobowiązane będą umieścić obowiązkowo 3 zdjęcia (z przodu, z tyłu oraz z profilu), oraz 2 dowolne w sumie 5 zdjęć o wymiarach 600 x 450 – zdjęcia obowiązkowo muszą pochodzić z gry lub z trybu tworzenia rodziny! Nie z warsztatu ani niczego innego

9. Ubranie, które zdobędzie najwięcej punktów wygra i zostanie umieszczone na Lazurowej Promenadzie, ponadto zwycięzca ma prawo do obioru nagrody pod postacią płyty CD: Ponad 500 dodatków stworzonych przez fanów. Aby ją otrzymać należy pokryć tylko koszty przesyłki.

10.Osoby biorące udział w konkursie koniecznie muszą się dobrze bawić, nawet jeśli nie wygrają ;-) – mogą spróbować za miesiąc

Pozdrawiam
Szarli[/spoiler]

Screen Of The Week
[spoiler]Masz pomysł na fajne zdjęcie? Zgłoś się do naszego konkursu Screen Of The Week.

Oto regulamin konkursu:

• Na stronie publikujemy tylko te zdjęcia, które według nas są najlepsze.
• Zabrania się przysyłania wielokrotnie tych samych zdjęć.
• Zabrania się kopiowania zdjęć z innych stron i podawania się za autora.
• Zabrania się umieszczania na zdjęciu napisów, znaków, podkreślania i innych dodatkowych elementów graficznych.
• Zdjęcie przysłane do nas staje się własnością serwisu.
• Zdjęcia muszą być dość dobre jakościowo, w przeciwnym przypadku nie zostaną zaakceptowane.
• Do zdjęcia koniecznie musi być dodany opis.
• Opisy zdjęć nie mogą być długie i nie mogą zawierać wulgaryzmów oraz słów uznawanych za obraźliwe.
• Zgłaszane do konkursu zdjęcia będą opublikowane na stronie co każdą niedzielę!
• Zwycięzcę wybiera publiczność poprzez głosowanie w sondzie, która trwa tydzień.
• Zgłoszenie do konkursu może zawierać tylko jedno zdjęcie.

Swoje prace przysyłajcie pod adres e-mailowy redakcja@simy.pl, temat: "S.O.T.W." wraz ze swoim pseudonimem. Jeśli coś jest niejasne, wysyłajcie do nas maile

tweety[/spoiler]

Sims Top Model
[spoiler]I. ZASADY OGÓLNE

1. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją poniższego regulaminu.
2. Konkurs polega na stworzeniu Sima spełniającego wymagania danej edycji konkursu, które są opisane w odpowiednim temacie.
3. Pracę konkursową należy wysłać do osoby prowadzącej konkurs. Po akceptacji praca zostanie anonimowo zaprezentowana w przeznaczonym do tego temacie konkursowym.
4. Zabrania się prezentowania swoich prac na forum bądź innych stronach przed zakończeniem danej edycji konkursu i ogłoszeniem wyników.
5. Zabrania się zdradzania autorstwa prac konkursowych przed ogłoszeniem wyników.
6. Zabrania się komentowania prac konkursowych w temacie z ich prezentacjami. Swoją opinię można wyrazić poprzez oddanie głosu w ankiecie, która pojawi się po zakończeniu przyjmowania prac konkursowych.
7. Zabronione jest przesyłanie nie swoich prac.
8. Wszelkie pytania dotyczące konkursu można zadawać w specjalnie do tego przeznaczonym temacie.
9. W przypadku wygranej przez członka redakcji, zobowiązany jest on zrzec się swojej nagrody na rzecz użytkownika, który zajął kolejne miejsce w danej edycji.
10. Prace łamiące regulamin konkursu bądź niespełniające wymagań danej edycji nie zostaną dopuszczone do konkursu bądź zostaną zdyskwalifikowane.


II. PRACE KONKURSOWE I ZGŁOSZENIA

1. Zgłoszenie pracy konkursowej następuje poprzez wysłanie Prywatnej Wiadomości do Leigh. W tytule wiadomości należy wpisać Sims Top Model.
2. Praca konkursowa musi składać się z następujących zdjęć:
~ zdjęcia podstawowe (4)
a. twarz - en face
b. twarz - profil
c. twarz - półprofil
d. cała postać
~ zdjęcia dowolne (max. 2)
3. Specyfikacja pojedynczego zdjęcia: max. 1024 x 768, max. 800kb.
4. Zdjęcia muszą zostać wykonane w grze, nie w Trybie Tworzenia Rodziny (CAS - Create A Sim).
5. Przy tworzeniu Sima dozwolone jest używanie materiałów z podstawy gry, dodatków, akcesoriów, ze Store jak i dodatków nieoficjalnych (CC - Custom Content).
6. Dozwolone jest używanie pobranych z internetu dodatkowych suwaków (sliderów).
7. Dozwolone jest używanie Pose Playera przy robieniu zdjęć.
8. Dozwolona jest obróbka graficzna, ale tylko zdjęć z kategorii "dowolne".


III. ZASADY OCENIANIA

1. Następnego dnia od daty zakończenia przyjmowania prac konkursowych zostaje otwarta ankieta, w której każdy użytkownik forum może oddać głos (prace konkursowe są numerowane).
2. Każda zaakceptowana praca konkursowa podlega dodatkowo ocenie jury - przyznawane są punkty w skali 1-5, które zostają dodane do liczby głosów zdobytych w ankiecie.
3. Głosowanie trwa wyznaczony czas. Następnie następuje ogłoszenie wyników i ujawnienie autorów prac konkursowych.
4. Zabronione jest głosowanie na własną pracę konkursową.
5. Zabronione jest namawianie innych do głosowania na swoją pracę.


IV. NAGRODY

1. Zwycięzca każdej edycji konkursu otrzymuje specjalną rangę na forum (Stylista), a jego praca trafia do Galerii Zwycięzców wraz z linkiem do pobrania Sima (opcjonalne).
2. Organizatorzy konkursu przewidują nagrody rzeczowe dla zwycięzców (szczegóły podawane w temacie danej edycji).

Powodzenia!
Leigh[/spoiler]

Kreator Miesiąca
[spoiler]W konkursie na kreatora miesiąca mogą brać udział wszyscy kreatorzy lazurowej promenady.
Pod koniec każdego miesiąca zostanie otworzony temat w którym kreatorzy będą musieli umieścić jedną wybraną pracę wystawioną w danym miesiącu. Po upłynięciu ustalonego terminu na przyjmowanie prac. Zostanie otwarta ankieta w której użytkownicy serwisu będą mogli zagłosować na najlepszy ich zdaniem dodatek, bądź set.
Dodatek który wygra zostanie wyróżniony. A Jej twórca otrzyma rangę tymczasową, aż do kolejnego rozdania nagród.

sel[/spoiler]

Na starym forum odbyły się także: "Konkurs na teledysk", "Życiowe historie", "Konkurs na tapetę na pulpit", "Ja i moje simy!" (wszystkie cztery to konkursy nieregularne), konkursy graficzne, FORUMOWO oraz "Konkurs Halloween" ( do regulaminów w/w konkursów nie zdołałem się dostać :beksa: ) Nie znalazłem regulaminu tylko do "Ja i moje simy!"

Forumowo
[spoiler]REGULAMIN KONKURSU ‘ FORUMOWO ‘
Konkurs polega na rozszyfrowywaniu zagadek umieszczonych w różnych zakątkach forum.

1.
W zabawie może wziąć udział każdy zarejestrowany użytkownik forum, wykluczając redakcje, czyli członków takich grup jak : mini mod, moderator, kreator itd.

2.
Swoimi znaleziskami możecie dzielić się z innymi użytkownikami forum, jednak musicie pamiętać że działacie na własną niekorzyść i nie zawsze droga jaką podążacie wy, musi być taka sama jak pozostałych uczestników zabawy.

3.
Zabawa ta trwa dokładnie tydzień.
Od dn. 28.09.2010 do 5.10.2010

4.
Wszystkie biorące udział osoby zobowiązane będą do wysłania finałowej odpowiedzi, przy pomocy prywatnej wiadomości, do mnie ( Selene ). Z wszystkich nadesłanych odpowiedzi rozlosujemy zwycięzców, którzy otrzymają nagrody ( które na chwile obecną są jeszcze zagadką ) oraz specjalną rangę.

5.
Wskazówki do finałowej zagadki mogą znajdować się zupełnie wszędzie, nie tylko w obrębie naszego forum, podpowiedzi mogą być schowane w źródłach obrazków itp.

POWODZENIA!
sel[/spoiler]

Graficzne
[spoiler]1.
W tym tygodniu macie za zadanie utworzyć 5 avatarów z podanych niżej zdjęć.
ObrazekObrazekObrazek

capsy pochodzą z http://www.screencaps.org/



2.
Avatary muszą mieć wymiary 100px na 100px oraz rozszerzenie .gif, .png lub .jpg ; mogą być animowane.

3.
Każdy avatar musi być oddzielnym obrazkiem, niedopuszczalne jest łączenie ich w jeden plik

4.
Avatary umieszczamy w poście jako obrazki, nie jako link ani nie jako załączniki

5.
Pracę można wykonać w dowolnym programie graficznym

6.
Zabronione jest pokazywanie nie swoich prac

7.
Każdy użytkownik może zgłosić do konkursu tylko jeden zestaw prac

8.
Przy tworzeniu avatarów można korzystać z różnego rodzaju tekstur, napisów, brushy itp.

9.
Kategorycznie zabronione jest korzystanie z automatycznych akcji, jeśli taka działalność zostanie
wykryta, natychmiast zostajemy zdyskwalifikowani z konkursu, i ukarani dodatkowo przez moderatora.

10.
Możemy podążać za tutorialami, poradnikami itp

11.
Konkurs rozpoczynamy dzisiaj tj. 7 sierpnia (sobota) i potrwa on dokładnie tydzień. Czyli pracę będą
przyjmowane od dziś do kolejnej soboty, do godziny 20:00

Z powodu braku zgłoszeń, termin zostaje przedłużony do 21 sierpnia do godz. 20:00

Na prośbę użytkownika forum przedłużam termin zgłoszeń jeszcze o kilka dni, możecie wstawiać prace do 25 sierpnia, godz 20:00 (środa).


12.
Dzień później(15.08.10) zostanie otwarta ankieta, w której każdy użytkownik będzie mógł oddać swój głos.
głosowanie potrwa do 19 sierpnia


13.
UCZESTNICY NIE MOGĄ GŁOSOWAĆ NA SIEBIE!

14.
KATEGORYCZNY ZAKAZ EDYTOWANIA POSTÓW KONKURSOWYCH

15.
Każdy zestaw prac kolejno numerujemy (praca nr 1, praca nr2 itd.)

POWODZENIA
Katie[/spoiler]

Konkurs Halloween
[spoiler]---- ZASADY OGÓLNE ----


1. Użytkownik biorący udział w konkursie jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu. Zgłoszenie pracy jest równoznaczne z jego zatwierdzeniem.
a) Nieprzestrzeganie regulaminu grozi całkowitą, lub częściową dyskwalifikacją z konkursu. Jeżeli jakieś punkty są niezrozumiałe, zadaj pytanie w odpowiednim temacie. Nie decyduj samodzielnie o czymś, co nie jest pewne. Może się okazać niedopuszczalne przez jeden z poniższych punktów.

2. Konkurs trwa od dnia 28 października do 12 listopada 2011 roku. Jest organizowany przez redakcję Centrum Simów (CS)
a) Nagroda jest ufundowana przez EA Games. Zostanie wręczona w imieniu redakcji CS.
Serdecznie dziękujemy polskiemu oddziałowi EA Games za wsparcie :D

3. Konkurs wyłoni zwycięzcę, który w grze The Sims 2, lub The Sims 3 wykona, zdaniem użytkowników oraz "Jury" najlepsze zdjęcia lub pojedynczą fotografię o tematyce HALLOWEEN posługując się jedną z wymienionych wersji gry, programem do edycji plików graficznych i innymi pomocnymi aplikacjami. Oczywiście zdjęcia muszą należeć do osoby, która umieści zgłoszenie.
a) Nie ma ograniczeń w kwestii użycia programów graficznych oraz innych (np. do wykonywania screenów w grze)
b) Można użyć wielu gier serii Sims, dokonując fotomontażu w celu wymieszania kawałków zdjęć z tych części.
c) Zezwala się na umieszczanie na zdjęciach dodatków nieoficjalnych, również elementów spoza gier serii Sims.
d) Zakazane jest tworzenie sklejek wielu fotografii obok siebie (w typie fotostory)! Jedno zdjęcie = jedna grafika!

4. W konkursie może wziąć udział każdy użytkownik forum z wyłączeniem osób zbanowanych oraz tymczasowo zawieszonych. Jak mówi główny regulamin forum, będący uzupełnieniem każdego innego, karane banem jest zakładanie multikont w celu zgłaszania wielu prac.

! Konkurs jest zabawą, pamiętaj o tym tworząc, przerabiając i zgłaszając fotografie !




---- ZGŁOSZENIA ----


5. Nie można startować wiele razy. Na każdego użytkownika przypada jedno zgłoszenie.

6. Zgłoszenia należy umieszczać jako osobny post, w specjalnie do tego przeznaczonym temacie.
a) Podobnie, jak w każdym innym organizowanym na CS konkursie, należy pamięć o obowiązku numerowania prac!! - zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
(np. Praca nr. 3 - Smiś)
b) Wszystkie w zły sposób zamieszczone prace są nieważne. Redakcja postara się skontaktować jak najszybciej z osobą, która błędnie umieści post konkursowy, aby ją poprawić. Dopiero wtedy zgłoszenie nabierze ważności.

7. Nie można edytować zgłoszeń konkursowych! Ta zasada eliminuje ewentualną podmianę prac. Wszelkie potrzebne edycje wykona redaktor CS.

8. Obowiązuje limit trzech zdjęć na jedną prace. Minimalna ilość fotek dla zaakceptowania zgłoszenia - jedna.
a) Uczestnik, który doda większą ilość zdjeć, zostanie poproszony przez członka redakcji o wybranie, którą z fotek może usunąć.
b) Zatwierdzenie, lub ewentualnie odrzucenie zgłoszeń nastąpi w momencie zamknięcia naboru prac.

9. Obowiązuje: Maksymalna wielkość zdjęć: Szerokość 1000 pixeli. Wysokość: 700 pixeli.
a) Zdjęcia i pojedyncze fotografie mogą być innego rozmiaru...
b) ... oraz różnej, niezależnej od innych fotek wielkości.

10. Do zgłoszenia oprócz zdjęć i numeracji, można dodać własny tekst, opis, historię, itp - lecz nie fotografie niebędące tematem konkursu!

11. Zgłosić się może również członek redakcji. W wypadku wygranej zrzeknie się tytułu oraz nagrody dla osoby, która zajmie drugie miejsce w rankingu.




---- ZASADY OCENY ----


12. Wyłonienie zwycięzcy konkursu odbędzie się poprzez głosowanie użytkowników w ogólnodostępnej ankiecie na forum oraz wewnętrznej punktacji pięciu jurorów.

Ankieta:
a) Może w niej zagłosować każdy użytkownik forum, o ile nie został zbanowany lub zawieszony.
b) Uczestnicy konkursu również mogą głosować, lecz nie na swoje pracę!.
c) Głos na własną pracę dyskwalifikuje z konkursu.

Jury:
a) W "Jury" zasiada pięć osób, członkowie redakcji Centrum Simów.
b) Głos członka "Jury" ma taką samą wartość, jak innego użytkownika. Jest dopełnieniem ogólnodostępnej ankiety.

13. Czas trwania głosowania: od 13 listopada do 18 listopada- 5 dni.
14. Punktacja odbywa się następująco: Głosy z ankiety + głosy Jury = ostateczny wynik.
15. W przypadku remisu zgłoszeń, które znalazły się na pierwszych miejscach, zostanie utworzona druga, dodatkowa ankieta. Wybierze ona laureata na zasadach obowiązujacych podczas pierwszego głosowania, wyłaczając udział Jury oraz czas trwania. Okres jej ważności to 3 dni.
5. Jeśli druga ankieta również nie wyłoni zwycięzcy, zrobi to wcześniej wybrane "Jury"




---- WYGRANA ----


1. Wygra osoba, której suma głosów ankiety oraz "Jury" będzie najwyższa.
2. Ogłoszenie listy laureatów w kolejności w/g ilości zdobytych głosów pojawi się w dziale konkursu w dniu zamknięcia ankiety - 18 listopada.
3. Osoba, która wygra, otrzyma nagrodę, na zasadach wymienionych wcześniej. Przesłana ona zostanie pocztą (tradycyjną, lub mailową) przez Głównego Administratora Centrum Simów, na adres podany jednemu z redaktorów. Skontaktuje się on z laureatem w chwili ogłoszenia oficjalnych wyników. Zostanie wtedy wybrany typ nagrody i omówione będą wszystkie szczegóły.

!! ŻYCZYMY POWODZENIA !!
Smiś[/spoiler]

Konkurs na teledysk
[spoiler]REGULAMIN KONKURSU TELEDYSK – WILKI ‘ URKE’

1. Zadanie konkursowe w pierwszym konkursie nieregularnym polega na nakręceniu teledysku do piosenki „Urke” zespołu Wilki w grze The Sims2 tak aby jak najlepiej treść filmu pasowała do słów piosenki, oddawała jej klimat.

2. Do nakręcenia teledysku można użyć każdego z dodatków do Sims2, można używać wszelkiego rodzaju kodów i trików filmowych.

3. W teledysku można wykorzystać swoje własne, wykonane przez siebie Simy, domy lub też użyć tych pobranych z Internetu ( przy czym należy sprawdzić czy autor zezwala na dystrybucje).

4. Długość teledysku to 3 minuty 23 sekundy (tyle trwa piosenka). Jego długość może być krótsza lub dłuższa co najwyżej o 10 sekund czyli 3.13 lub 3.33.

5. Na końcu teledysku powinien pojawić się napis : Teledysk wykonany dla Simowego Centrum oraz STV. Jest to wymóg konieczny.

6. Natomiast na początku teledysku należy podać tytuł piosenki oraz swój forumowy nick. Czyli przykładowo: Teledysk zespołu Wilki – Urke wykonany przez Heavenly. Uwaga: Nie przedstawiamy postaci Simów – podajemy tylko konieczne wyżej wymienione informacje.

7. Teledysk należy umieścić na serwerze You Tube i w poście konkursowym trzeba wkleić link do swojej pracy. Post konkursowy powinien mieć swój numer. Należy też w kilku słowach napisać o swoim teledysku, jaka jest nasza interpretacja słów piosenki.

8. Teledyski należy przedstawić najpóźniej do 11 listopada 2007 do godziny 20.00

9. W postach konkursowych nie oceniamy prac, nie komentujemy. Zabronione jest też edytowanie postów. Jeżeli mamy jakieś pytania zadajemy je w specjalnie przeznaczonym do tego dziale.

ZASADY OCENIANIA I NAGRODY
1. Głosowanie będzie rozpoczęte już 12.11.2007 w specjalnie przeznaczonej ankiecie umieszczonej na forum.
2.Głosowanie będzie trwało do 18.11.07 do godz.20.00.
3.Każdemu teledyskowi zostaną też przyznane punkty przez Redakcję forum. Po podliczeniu głosów wyłonimy zwycięzcę.
Otrzyma on nagrodę w postaci płyty z ponad 500 dodatkami z Lazurowej Promenady a jego teledysk zostanie umieszczony w STV.

Heavenly[/spoiler]

Życiowe historie
[spoiler]Regulamin Konkursu Simowe Historie

W drugim konkursie nieregularnym, zadaniem jest opisać życie naszych simów,
stworzyć tzw. 'Simową Historię'
1. Simowa Historia powinna mieć charakter Fotostory.
2. Praca Konkursowa musi zawierać min. 10 a max. 15 zdjęć przedstawiających
ważne wydarzenia w życiu simów, simów wykonujących swoje hobby, itd. Niedopuszczalne są zdjęcia z warsztatu.

3. Zdjęcia mają mieć rozmiar nie mniejszy niż 400 x 300, oraz powinny zostać zhostowane, a nie umieszczone w załączniku.

4. Zdjęcia wraz z opisem powinny być poukładane chronologicznie, i powiązane w logiczną całość.

5. Zdjęcia konkursowe mogą być poddane niewielkiej obróbce
( ramka, podpis, wyostrzenie, itp.)

6. Pod każdym zdjęciem powinien znajdować się opis, zawierający minimalnie 5 zdań,
natomiast maksymalnie 10 zdań.

7. Pod żadnym pozorem nie wolno edytować postów konkursowych. Jeśli wystąpi jakiś problem
możecie go zgłosić w temacie z pytaniami bądź na pw.

8. Do konkursu można zgłosić tylko jedną pracę.

9. Pytania dot. konkursu można zadawać w specjalnie do tego przeznaczonym temacie.

10. W temacie do umieszczania prac, powinny znaleźć się jedynie zgłoszenia. Nie dyskutujemy na temat prac, ani nie zgłaszamy tam nieścisłości. Wszelkie próby nieprzestrzegania regulaminu zgłaszamy na PM prowadzącemu konkurs.

11. Termin składania prac do konkursu to 20.12.2007 do godziny 20:00. Po tej godzinie temat zostanie zamknięty.

12.Głosowanie rozpocznie się 21.12.2007. Swojego faworyta będzie można wytypować w specjalnej ankiecie,
która zostanie zamknięta dnia 29.12.2007 o godzinie 20:00.

13. Osoby biorące udział w konkursie również mogą oddawać głosy w ankiecie.ZABRONIONE jest
jednak głosowanie na samego siebie, co grozi dyskwalifikacją z konkursu. Redakcja przyzna
swoje głosy osobno, poza ankietą.

14. Nieprzestrzeganie regulaminu grozi dyskwalifikacją.

15. Osoba która wygra konkurs otrzyma nagrodę w postaci koszulki .

Życzymy dobrej zabawy
sel[/spoiler]

Konkurs na tapetę na pulpit
[spoiler]W trzecim z konkursów nieregularnych waszym zadaniem jest wykonanie tapety dotyczącej gry The Sims 3.
1. Można wykorzystywać wszystkie opublikowane do tej pory grafiki z tejże gry oraz przygotowany przez tweety’ego pack z grafikami. Możecie go pobrać stąd.
2. Tapetę można wykonać w dowolnym programie graficznym.
3. Tapeta musi mieć wymiary 1024 x 768 i nie może być dodana w załączniku.
4. Zabronione jest pokazywanie nie swoich prac.
5. Nie wolno edytować postów konkursowych. W razie problemów zgłoście je prowadzącemu konkurs.
6. Każdy użytkownik możne zgłosić tylko 1 tapetę.
7. Pytania można zadawać w przeznaczonym do tego temacie.
8. Nie wolno dyskutować na temat prac w temacie ze zgłoszeniami.
9. Uczestnicy mogą głosować w ankiecie, ale nie na samego siebie.
10. Nieprzestrzeganie regulaminu spowoduje dyskwalifikację z konkursu.
11. Tapety można umieszczać od dziś do 9.08.08 r.
12. Tapety muszą być ponumerowane, tj. Tapeta nr 1, Tapeta nr 2, itd.
13. 10.08.08 r. zostanie otwarta ankieta, w której będziecie mogli oddawać głosy do 12.08.08 do godziny 18.
14. Praca zwycięzcy zostanie umieszczona na stronie głównej, a on sam otrzyma nagrodę w postaci simowej pomadki i koszulki z logo The Sims 2 Cztery Pory Roku.

Życzymy wszystkim powodzenia
Kris[/spoiler]
Łódź Lodz Lodsch Лодзь לודז'

Awatar użytkownika
alpaka terapeutyczna
Archiwista
Archiwista
Posty: 439
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:34

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: alpaka terapeutyczna » 09 sty 2014, 17:12

Kiedy możemy spodziewać się jakiegoś konkursu? :curious:
Obrazek
fade into you/i think it's strange you never knew

Awatar użytkownika
salberg
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 769
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:44

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: salberg » 09 sty 2014, 17:31

A może by tak zastanowić się nad kolejną edycją "S.O.T.W."? Obok STV to był symbol dawnego Centrum Simów. A skoro odnawiamy Centrum, można odkopać też ten konkurs. Wiem, że poprzednia edycja ze zdjęciami z trójki nie była aż tak udana (chyba zapomniano o co tak naprawdę chodzi w tym konkursie - o to czy zdjęcie jest zabawne, a nie fajne/słodkie/urocze), ale kto wie? Może tym razem będzie lepiej.

Awatar użytkownika
kontrowersyjna kaczuszka
Posty: 272
Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: kontrowersyjna kaczuszka » 09 sty 2014, 17:57

Kasim, idąc dalej tym tokiem myślenia jakiekolwiek konkursy nie mają sensu. Bo jeżeli nie umiem budować a jest konkurs na budowę domku a chciałbym brać w nim odział to dlaczego jest organizowany.
Bierzesz odział jak umiesz to zrobić i masz do tego chęci. Jeżeli twoje umiejętności nie są wystarczająco dobre by zadowolić siebie lub innych, nie bierzesz udziału. Konkursy nie są robione na sile i każdy ma wziąć w nim udział. A ciągle konkursy architektoniczne zaczynały robić się nudne. Jeżeli wchodził jakiś nowy konkurs, to własnie z budowaniem związany. Potrzeba zróżnicowania.
Jestem jak najbardziej za pomysłem z tym konkursem na okładkę.
I co do poradników "jak ładnie obrobić zdjęcie" specjalnie dla konkursu to głupi pomysł. Nigdy nie spotkałem się z poradnikiem "jak ładnie zbudować dom" czy "co zrobić, by sim wyglądał ładnie". Jeżeli ktoś jednak by chciał brać odział w takowym konkursie graficznym, mógłby poszukać poradników dot. obrabiania zdjęć normalnie na internecie. :)
Takie jest moje zdanie.

+ Nie wiem jak inni, ale bardzo lubię konkursy drużynowe, albo wieloetapowe. Ciekawie by było zobaczyć i wziąć udział w takim tutaj, na tym forum.

Awatar użytkownika
Shanzo
Posty: 132
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:26

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: Shanzo » 09 sty 2014, 18:43

Popieram przedmówcę.
A konkurs na okładkę gazety jest bardzo ciekawy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lunon
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 525
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:10

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: Lunon » 09 sty 2014, 19:42

ja też uważam, że okładka gazety byłaby fajna.
podrzucam też pomysł simowych wersji okładek:
w sensie odwzorowanie np. okładki vogue
podajemy oryginał i naszą wersję :D

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: smisiv » 10 sty 2014, 12:43

Niedługo będą wieści o konkursie. Bossi głowią się nad prezentami i ogólni pytają o jego formę - jak widać po propozycjach, pewnie będzie graficzny. Nie wiemy jeszcze jednak, czy pierwsza będzie nowa odsłona SOTW, czy może tworzenie ciekawego zdjęcia, albo właśnie okładki. Jak nie dojdziemy do jednej myśli to powstanie ankieta i wy wybierzecie ^^ Ale to wygląda tak, że każdy by chciał coś innego i może być trudno XD

Awatar użytkownika
kontrowersyjna kaczuszka
Posty: 272
Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: kontrowersyjna kaczuszka » 10 sty 2014, 18:35

Ok, mówiłem wcześniej, że konkursy związane z budowaniem się przejadły trochę, a teraz wpadam z pomysłem na nowy konkurs, nie ma co. ; DD

Ok, wpadłem na pomysł, który nazywa się
Wyzwanie ARCHITEKTA
Głównie by chodziło o to, że na początku zbiera się chętnych. W dziale tego konkursu co tydzień lub dwa dodawano by nowe wyzwania, typu:
~Jest podana bryła (same ściany) a my mamy za zadanie urządzić (no wiecie o co chodzi) ją po swojemu. Zmienić okna, dach, ściany etc. Ale tylko to, nie żadne wnętrze.
~Kolejne wyzwanie polegałoby na urządzeniu kuchni/salony/sypialni/łazienki/cokolwiek na podstawie bryły (tylko ściany).
~Kolejne polegałoby na urządzeniu ogrodu o wymiarach takich i takich

I tak co wyzwanie z konkursu odchodziłyby kolejne osoby. Eliminacje miałyby polegać na tym, że użytkownicy głosowali by na pracę, która im się najmniej podoba, oraz na tą, która najbardziej. Osoba/by, które zdobyły najwięcej negatywnych głosów żegnałyby się z konkursem, nie biorąc udziału w kolejnych zadaniach, zaś osoba, która otrzymała najwięcej pozytywnych głosów zdobywa immunitet chroniący przed odpadnięciem przy kolejnym głosowaniu.
Immunitet przestałby być ważny wtedy, gdy w konkursie zostaje 3 użytkowników.

Podobnie można by było zrobić z wersją simową, tylko że zamiast domów, głównym tematem byłoby tworzenie simów.

Nagrodą mogła by być jakaś ranga "zwycięzca" (czy co tam administracja szykuje dla zwycięzców konkursu) oraz dla finalistów (dwóch/trzech) zdobyło by rangę "architekt/stylista" oraz przyklejenie tematu zwycięzcy na dany okres. Wcale nie trzeba jakichś większych nagród rzeczowych. ; )

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: smisiv » 10 sty 2014, 19:51

Pod warunkiem zebrania chętnych i z terminem 2 tygodni, zamiast siedmiu dni, bardzo mi się pomysł podoba. Coś oryginalnego i pomysłowego, ale nie na 'rozgrzewkę' konkursową.

Awatar użytkownika
kontrowersyjna kaczuszka
Posty: 272
Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: kontrowersyjna kaczuszka » 10 sty 2014, 21:02

Rozgrzewkę konkursową... to znaczy co bo nie załapałem. ;)

Awatar użytkownika
lemurek6
Posty: 129
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:34

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: lemurek6 » 10 sty 2014, 21:59

Lubie pisze: Ok, wpadłem na pomysł, który nazywa się
Wyzwanie ARCHITEKTA
Dobrze gada, polać mu. Chciałem dodać, że ostatnia edycja RE prosta nie była. Serio, epoki historyczne (nie przepadam za historią, to może dlatego mimo prób nie udało mi się niczego zrobić)? Wolałbym ograniczenie np. dom ekologiczny, dom z drewnem, dom z kolorem przewodnim, dom z betonem <3. Takie ograniczenie, które jednak nie mówi całkowicie jak dany dom zrobić.

Awatar użytkownika
alpaka terapeutyczna
Archiwista
Archiwista
Posty: 439
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:34

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: alpaka terapeutyczna » 16 sty 2014, 21:39

Też mam jeden pomysł. Coś takiego jak "User miesiąca" ;D
Raz na miesiąc, w odpowiednim temacie użytkownicy nominują innego użytkownika, którego uważają za aktywnego, sympatycznego i pomocnego. spośród nominowanych wybierani są cztery użytkownicy, następnie w innym temacie jest sonda, w której spośród tej czwórki wybierany jest user miesiąca. ten, który ma najwięcej głosów zostaje użytkownikiem miesiąca.
<mam nadzieję, że jakoś zrozumiale wytłumaczyłem to, co mi po głowie chodziło>
Obrazek
fade into you/i think it's strange you never knew

Awatar użytkownika
kontrowersyjna kaczuszka
Posty: 272
Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: kontrowersyjna kaczuszka » 16 sty 2014, 21:55

alpak, moim zdaniem co miesiac to za wczesnie. jakos co 2 czy 3 byloby w sam raz

Awatar użytkownika
Cain
Posty: 562
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:45

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: Cain » 16 sty 2014, 22:28

Niewybrani userzy mogliby być smutni, że nie zakwalifikowali się do jakiejś tam określonej piątki. Coś jak sytuacja z tematu Eliminacji, gdzie eliminowano nicki. ;___;
the first thing i think about when your name pops up in my mind

Obrazek

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: smisiv » 16 sty 2014, 23:55

Po pierwsze, chciałbym poinformować, że w przyszłym tygodniu planujemy rozpocząć pierwszy konkurse. Będzie on dotyczył budowania. Nie będzie to jednak Remont Extremalny. W zależności od zainteresowania, prędzej, lub później, rozpocznie się także coś graficznego. Dla każdego coś dobrego.

Po drugie, "Użytkownik Miesiąca" - czy nie wyszłoby tak, że najczęściej się udzielający, czy też autorzy najbardziej interesujących postów byliby niezauważeni, a najaktywniejsi w shoutboxie i hyde parku głosowaliby na siebie nawzajem i robili za konkursowy aktyw? Słaby ma to sens.

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: Guuki » 17 sty 2014, 11:32

Alpaka Kuba pisze:Raz na miesiąc, w odpowiednim temacie użytkownicy nominują innego użytkownika, którego uważają za aktywnego, sympatycznego i pomocnego. (...) następnie w innym temacie jest sonda.
Znając życie, zapewne w praktyce byłoby to głosowanie głównie po znajomości, więc bez sensu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kasim Hazim
Renciści
Renciści
Posty: 2133
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:53

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: Kasim Hazim » 19 sty 2014, 17:39

Też jestem za anonimowym głosowaniem - nikt nie wie na kogo głosował.
Obrazek

"Lubię łódki. One tak płyną. Przez morza i w ogóle."

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: Konkursy - temat zbiorczy

Postautor: smisiv » 19 sty 2014, 17:47

Konkurs na aranżowanie wybranego przez organizatora wnętrza wystartuje w tym tygodniu.
Jeśli pojawi się kilka zgłoszeń, do puli nagród oprócz zwykłej rangi wskoczy nic innego, jak dowolny dodatek, jaki tylko sobie wybierze laureat konkursu. Mam nadzieję, że to zachęcająca nagroda? ^^

Poza tym, czekam na propozycje nazwy dla konkursu. Roboczo nosi nazwę "Urządzanie na żądanie". Czy ktoś ma inny pomysł?


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości