Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 01 cze 2018, 21:01

Naprawdę rozczarował mnie ten śnieg
. Gdy jakoś się z tym pogodziłam, oznajmili że nawet domy sąsiadów będą się dekorować..
No jeszcze lampki świąteczne zrozumiem. Ale te słoneczka i kwiatuszki to normalnie masakra.
Już sobie wyobrażam jak będzie okolica wyglądała .

No nawet jak 12 lat miałam to te dekoracje mnie tak nie ekscytowały.

Obrazek
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 01 cze 2018, 21:51

Nowe wideo. Teraz to już nawet śniegu nie pokazali. xD


youtu.be/OaSqgMMMokA
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 01 cze 2018, 22:59

Pokazali zdjecie

Obrazek
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 01 cze 2018, 23:12

Przyznam, że źle to nie wygląda. Tekstura na tej focie wygląda nieźle, jezdnia jest wyjeżdżona, w niektórych miejscach śnieg jakby wydeptany. Jest nawet ładnie ;)

Warto zwrócić uwagę na oszronione okna oraz płynne przejścia z podłoża do śniegu pod zadaszeniami.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 02 cze 2018, 1:14

Ok, trudność z głębokim śniegiem naprawdę rozumiem- silnik TS4 na to nie pozwala bo inaczej rutowalność podłoża działa. Ale brak gradu? Serio? Przecież to na dobrą sprawę grubszy śnieg/deszcz i dodatkowe animacje simów/może możliwość śmierci jak w TS2 i już...
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Lenna » 02 cze 2018, 4:07

Jhud pisze:
02 cze 2018, 1:14
Ok, trudność z głębokim śniegiem naprawdę rozumiem- silnik TS4 na to nie pozwala bo inaczej rutowalność podłoża działa.

Chyba nikt tego tu jeszcze wklejał, ale Grant podawał już na Twitterze prawdziwy powód, dlaczego nie ma śniegu:
Cześć Simowicze! Mam nadzieję, że mieliście wspaniały weekend. Cieszymy się, że wreszcie możemy rozmawiać z Wami o dodatku The Sims 4 Cztery pory roku, skoro już został zapowiedziany. Widzieliśmy sporą dyskusję na temat głębokości śniegu, dlatego chciałbym szybko opowiedzieć o tym w kilku zdaniach.

Wiemy, że głębokość śniegu może pozornie być ważna, dlatego sprawdziliśmy wiele rozwiązań na wprowadzenie go. Niestety, nie udało nam się stworzyć tego w takiej jakości, jaką chcemy prezentować w The Sims 4, a estetyczna grafika to jeden z kluczowych elementów gry.

Jako główny producent podjąłem trudną decyzję, aby skupić się na innych elementach. Z czasem opowiemy Wam więcej na temat The Sims 4 Cztery pory roku i zobaczycie te wszystkie znakomite detale zimy, wiosny, lata i jesieni, które dodaliśmy w zamian za grubość śniegu.

Uważamy, że jest to najlepsza do tej pory wersja Czterech pór roku, biorąc pod uwagę stronę wizualną i dostępne opcje. Nie możemy się doczekać, żeby opowiedzieć Wam więcej. Dzięki i czekajcie na kolejne wieści
Ten śnieg na zdjęciu nawet nie wygląda źle (bo jest płaski dach, hehe). Złe jest to, że nie jest to najniższy poziom śniegu, a taki, jaki będzie cały czas XD W ogóle wyobrażacie sobie, jak będzie wyglądać przemiana w zimę? Nie ma chyba żadnego okresu przejściowego. Czyli cały zielony kolorowy świat nagle pstryk i zmieni się w biały xD
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 02 cze 2018, 9:19

Z tego co pisali na Twitterze to przejścia pór roku mają być płynne.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Lama
Posty: 67
Rejestracja: 26 maja 2018, 17:28

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Lama » 02 cze 2018, 11:44

Ogólnie śnieg nie wygląda tragicznie, ale na tym zdjęciu przypomina bardziej pierwszy śnieg, który dopiero napadał :( Jeżeli chodzi o grad jakoś bardzo mi jego brak nie przeszkadza, dobrze, że jest mgła. To, że sąsiedzi dekorują domy to dla mnie spoko opcja. W końcu nie tylko nasz będzie przystrojony, a cała reszta smutna- zbuduje to klimat np. świąt w zimie. Przejścia pór roku mają być płynne to prawda ;)
Lamas are everything!!!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 02 cze 2018, 11:58

Ale jest różnica między dekorowaniem lampkami na święta, a dekorowanirm na każdą pore Roku.
Wianki, słoneczka..
Na szczęście mają być jakieś różne opcje, mam nadzieję że będzie można wyłączyć dekorowanie domów sąsiadów
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 02 cze 2018, 12:41

Nie sądzę, żeby wszystkie domy automatycznie o każdej porze roku się dekorowały. Albo będą jakieś opcje dotyczące tego albo coś.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 02 cze 2018, 13:17

Obrazek
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 02 cze 2018, 14:30

Maszyna pogodowa będzie obiektem do kupienia normalnie w katalogu. Będzie można ją ulepszać aby odblokowywać nowe efekty.

Najwyraźniej twórcy w ogóle porzucili system satysfakcji w czwórce, w ogóle go nie rozwijają, a ostatnie bonusy jakie dodali to były w Ucieczce w Plener (nie liczę aktualizacji, która jakiś czas temu trochę pozmieniała cechy odpowiedzialne za potrzeby). Shattered, Ty się tam intensywnie udzielasz pod ich Twittami, może zapytaj któregoś razu, czy mają jakieś plany coś kiedyś zrobić z tym systemem satysfakcji? Bo aktualnie prawie nie ma on znaczenia i jest w sumie płytki.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 02 cze 2018, 17:09

^ już ja tam raczej prędko się nie odezwę. Po tym śniegu i mojej burzy komentarzy tak mnie zjechali, że normalnie brak słów..
Nawet dowiedziałam się, że mój nauczyciel angielskiego musi być bardzo dumny :ziewa: ....

Anyway, wczoraj oglądałam zwiastun .. Wyobrazcie sobie moją minę gdy nagle mój chłopak zaczął podśpiewywać tę piosenkę ze zwiastunu...


youtu.be/E1fzJ_AYajA


Myślałam, że to jakaś piosenka specjalnie dla simsów :grumpy: A on mi oznajmił, że to znana piosenka soft1
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 02 cze 2018, 17:38

A co Ty się przejmujesz amerykańskimi dzieciaczkami, które wszystko co im EA poda wsysają niczym makaron spaghetti ;D
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Galcia
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1067
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:57

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Galcia » 02 cze 2018, 19:41

Niestety, nie udało nam się stworzyć tego w takiej jakości, jaką chcemy prezentować w The Sims 4, a estetyczna grafika to jeden z kluczowych elementów gry.
Czy wciąż mówimy o grze, w której postacie mają ośmiokątne uda, a tło stanowią dwuwymiarowe makiety tak rozpikselowane, że ciężko czasem rozpoznać, co autor miał na myśli? :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 960
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Stara-Raszpla » 02 cze 2018, 22:43

Niech sie od razu przyznaja ze ne chcialo im sie robic animacji chodzenia po grubym sniegu.. bo nie widze innego powodu dla ktorego nie moglby byc on wprowadzony...

Ja rozumiem, ze koszty produkcji gier wzrosly wraz ze wzrostem wynagrodzen dla programistow. Ale to ich tlumaczenie jest smieszne o tyle, ze za ten dodatek trzeba obecnie zapłacić 140 zl. Wiec brak budzetu nie jest zadnym wytłumaczeniem w tej sytuacji.
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 03 cze 2018, 1:12

O brak czasu też nie, bo przecież i tak wydają ten dodatek o wiele za szybko niż powinni.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 03 cze 2018, 10:08

A mogliby go wydać w listopadzie i do tego czasu coś zrobić ze śniegiem. Ale nie, trzeba wydać dodatek, który zarobi pewnie najwięcej zaraz obok zwierzaków przed wakacjami, bo wtedy ludzie będą kupować B)
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Jackob » 03 cze 2018, 10:57

Prawdę mówiąc, jeśli chodziłoby o braki w budżecie, to mogli przed CPR wydać dwa akcesoria, do których łącznie musieliby zrobić cztery nowe animacje.
Co do płaskiego śniegu to nie rozumiem kompletnie. Mamy przecież zamknięte, całkiem odrębne otoczenia, w których ciężko zrobić głęboki śnieg pasujący do estetyki gry. :facepalm:
(pamiętajmy o TS3, gdzie tego problemu nie było, a otoczenia były bardziej skomplikowane - każdy mógł stworzyć swoje)
Przy płaskim śniegu powinni stworzyć zaspy, które pojawiałyby się jak liście jesienią.

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 03 cze 2018, 12:40

Co do estetyki, o której tak ochoczo piszą. Gra Overwatch od Blizzarda ma bardzo podobny styl graficzny. Mapy są różnorodne i duże, mimo to nie uświadczymy tam żadnych graficznych uproszczeń tak jak w TS4. Żadnych płaskich drzew czy tekstur udających tło czy nagle ucinających się dróg wśród domów, które nawet nie zasłaniają dobrze tego. Wszystko tam jest zrobione na tip top i nawet jak się patrzy na odległe obiekty to ciężko doszukać się niedoróbek. A w czwórce tylko zjedziesz na skraj mapy to od razu widzisz, że drzewa w w oddali są płaskie, tak samo jak skały i domy i nawet twórcy nie starali się tego dobrze zakamuflować, żeby chociaż wyglądało jak 3D.
We built this city, we built this city on rock an' roll!


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości