Dobra, zebrałem trochę informacji o zwierzakach z Twittera:
- koło barw dostępne tylko dla zwierzaków;
- będzie można sprzedawać zwierzęce przedmioty na zasadzie biznesu z WwP (rozumiem, że sam w sobie sklep zoologiczny się nie pojawi);
- nie pojawią się pokazy zwierzaków ;____;
- zwierzęta nie będą grywalne, są niezależne, a my możemy wpływać na nie tylko Simami;
- każdy zwierzak traktowany jest w rodzinie jako Sim co znaczy, że jeśli chcemy mieć np. 2 psy to będziemy mogli mieć w rodzinie tylko 6 simów itd.;
- pojawią się lisy jako dzikie zwierzęta ale również możliwe do zrobienia w CAP;
- nie pojawią się inne zwierzęta poza psami i kotami;
- bycie weterynarzem bardziej przypomina prowadzenie biznesu niż otwarte kariery z WwP: trzeba będzie zakupić lokal, sprzęt oraz zatrudnić i wyszkolić personel;
- w przeciwieństwie jednak do posiadania restauracji, gdzie mogłeś ją prowadzić ale nie mogłeś być kucharzem, tutaj będziesz mógł normalnie pracować jako weterynarz, leczyć zwierzęta i przeprowadzać operacje;
- w przeciwieństwie do szpitali w WwP, klinika weterynaryjna będzie również normalną parcelą w mieście, do której można będzie zaprowadzić swojego chorego zwierzaka;
- będzie możliwa
adopcja zwierzaka;
- zwierzaki będą się rozmnażać, sim będzie mógł je do tego skłonić (uff bo już myślałem, że będzie trzeba czekać aż zwierzaki same zechcą to zrobić tak jak w TS1);
- na pytanie czy będzie można widzieć paski potrzeb zwierząt, Rodiek odpowiedział: "będziesz widział tylko to co musisz widzieć". Nie wiem jak to rozumieć
- zwierzaki dorastają i starzeją się tak jak w każdej odsłonie (będą szczeniaki więc nie trzeba się obwiać, że powtórzy się sytuacja jak z małymi dziećmi xD) ;
- szczeniaki i kocięta można również modyfikować w CAP;
- pojawią się nowe cechy dla Simów;
- zwierzaki nie mogą nabywać nowych cech tak jak Simowie (np. za wypełnianie aspiracji itd);
- zwierzaki można będzie tresować;
- nie pojawią się kariery dla zwierząt (uff, jakie to było durne w dwójce i trójce);
- psy dzielą się na duże i małe, czyli tak jak w poprzednich odsłonach;
- prawdopodobnie pojawią się style chodzenia dla zwierzaków i różne osobowości (odpowiedź nie była jasna, dlatego napisałem "prawdopodobnie");
- psy i koty będą mogły spać w łóżkach z właścicielami;
- chore zwierzęta będą zachowywać się inaczej, dzięki czemu łatwo rozpoznamy, że jest z nimi coś nie tak;
To co mnie smuci to niestety powtarzająca się historia z poprzednich dodatków: zwiastun pokazał tak na prawdę całą zawartość dodatku. Poza psami, kotami, nowym miastem i weterynarzem niczego więcej nie dostaniemy jeśli chodzi o sam gameplay. Oczywiście jakieś tam drobne rzeczy pewnie jeszcze się znajdą bo nie wiemy np. jak będzie dokładnie wyglądać wychodzenie na spacer oraz co to za budki z jedzeniem nowe na zdjęciach, ale liczyłem, że jednak pojawią się jakieś tory przeszkód i pokazy piękności dla zwierzaków... Szkoda, bardzo szkoda. Bo tego już nie dodadzą, nigdy nie robią pakietów, które wymagają posiadania dodatku