Strona 7 z 8

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 9:25
autor: Paulinx
Rozgryzł już ktoś co oznacza ikonka hydrantu u psów? Jakaś potrzeba, ale jaka.... :unsure:

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 13:06
autor: Hirooo
Hydrant kojarzy mi się z chęcią załatwienia się.

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 15:14
autor: Kapitan Indra
Pograłam trochę wczoraj. Nowego miasta jeszcze nie odwiedzałam, ale stworzyłam dla jednego Sima psa, bulteriera, z tych gotowych. I powiem jedno: ten pies jest za mały jak na tę rasę. Prawdziwe bulteriery są większe.
Poza tym zrobiłam na szybko przegląd ras i zauważyłam, że twórcy popełnili ren sam błąd, co w poprzednich częściach, jeśli chodzi o jamnika - ten pies ma za długie łapki! Jamniki mają łapki krótkie i krzywe! :facepalm: I owczarek niemiecki mnie się nie podoba, za bardzo jest "obfity", jeśli chodzi o sierść.
Z kocich ras uwielbiam kota pręgowanego i czarnego :)
Szop i lis są fajne, muszę kiedyś zrobić którejś mojej rodzinie takie zwierzaczki :)

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 16:40
autor: Hanka Milanka
Mnie trochę zaskoczył proces adopcji. Dopiero za drugim podejściem udało mi się go pomyślnie zakończyć, a wygląda to tak:

Telefon ->wynajmij usługi->Adoptuj kota
Adopcja kota kosztuje 200 simoleanów. Wybiera się max. 3 spośród ok. 10 w moim przypadku. Gdy już się zdecydujemy na któregoś do domu przychodzi pracownik schroniska razem z transporterem (znaczy się on przychodzi sam, transporter oczywiście magicznie się pojawia) i z niego wychodzi (pojawia się obok transportera) kotek. Aby zakończyć proces adopcji należy kliknąć na zwierzaka i na polecenie „zaadoptuj” – dopiero wtedy kotek pojawia się jako członek rodziny. Można także kliknąć na pracownika schroniska i kliknąć opcje „zakończ proces adopcji” wówczas pan kota zabiera z powrotem ze sobą (kotek magicznie rozpływa się w powietrzu).

Te braki w animacji oraz magiczne pojawianie się i znikanie w sumie mi nie przeszkadzają, poniekąd już do tego przywykłam w tej części gry, ale wiem, ze sporej ilości osób będą przeszkadzać, dlatego też zwracam na nie uwagę.

Ogólnie co do procesu adopcji to w sumie całkiem spoko opcja, bo można zobaczyć zwierzaka na żywo i trochę z nim się poznać, ale jednak w pierwszym momencie byłam zdziwiona i zastanawiałam się dlaczego zwierzak jeszcze się nie pojawił na pasku. Zaczęłam szukać interakcji, żeby dokończyć formalności na simie, który przyszedł ze schroniska, no i ucieszona, że to chyba to Pan sprzątnął mi kotka sprzed nosa, zawinął manatki i poszedł, musiałam powtarzać adopcje i dopiero wtedy znalazłam odpowiednią opcje na zwierzaku, dlatego też postanowiłam się tym podzielić :D

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 17:47
autor: Kapitan Indra
Hanka - faktycznie, dobrze, że się tym z nami podzieliłaś, faktycznie, trudne do ogarnięcia :wall:

Ja się zastanawiam tylko, czy i tu są takie głupoty, jak uczenie kota psich sztuczek, jak to jest w TS3... bo na kilka błędów już się natknęłam. Pomijając już to o wielkości psa rasy bulterier i długości łapek jamnika, powiem, że automatyczny podajnik karmy wcale się nie napełnia, choć ma ustawione to w opcjach, a poza tym tak jak czasami są pomyłki w płciach Simów w komunikatach, tak tu są w komunikatach i w menu czynności błędy z gatunkiem zwierzaka. Swoją przygodę z dodatkiem zaczęłam od wspominanego wcześniej bulteriera. Pies ma na imię Dolar. Po kliknięciu na podajnik karmy mam opcję (nie cytuję tego dosłownie)... Nakarm kota o imieniu Dolar :wall: Fajnie...
Podobają mnie się obiekty dla zwierzaków, te wszystkie piłeczki i zabawki, drapaki i tunele... super, że wróciła częściowo opcja z TS2 z torem przeszkód dla zwierzaka.
A te ubranka dla zwierzaków są po części nieco idiotyczne. Chyba tylko jeden sweterek i bluza z kapturem mnie przypadła do gustu. I obroże oraz chustka na szyję.
Co się tyczy ubrań dla Simów, to jeszcze ich nie widziałam, poza uroczymi ciuszkami dla małych chłopców, bo musiałam bliźniaki mojej Simki w coś ubrać ;)
Cech dla zwierząt jest zbyt mało... (wiem, Indra się czepia, ale Indra już taka jest, taki jej urok :P ).
Zapomniałam o wypróbowaniu odkurzacza...

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 18:21
autor: Hanka Milanka
Indra, co do tego błędu z napełniaczem do karm zobacz jaką masz miskę, bo zauważyłam, ze są dwie takie same wersje kolorystyczne, z tym, ze jedna jest z miską w kości, a druga z rybką. Może jest to jakoś na zasadzie tych misek zrobione, ze jak z miska w rybkę to 'nakarm kota o imieniu' a jak z kościa to 'nakarm psa o imieniu' :D

edit: super jest to, że w momencie jak ktoś mi puka do drzwi mieszkania (sąsiedzi ofc, że im za głośno </3) to kot wręcz biegnie pod drzwi albo jak błagają o jedzenie jak tylko ktoś je albo coś robi do jedzenia :wub: :brawo:

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 19:53
autor: Jhud
Rozmiar psów powinien być bardziej regulowany niż tylko mały pies i duży pies, bo przecież są też i średnie psy.
Co do jamnika to może po prostu chcą propagować tylko zdrowsze wersje ras? Bo te małe nóżki u jamników to dość poważna wada genetyczna związana z ich rasą, a tak samo simowe mopsy nie są aż takie płaskie, zupełnie jak te z prób "poprawienia" mopsów aby nie miały brachycefalii. Ale to tylko moja teoria, bo i tak wiemy że prawdziwym wytłumaczeniem tego jest to że nie chciało im się po prostu :P

Ubranka też mnie wkurzają, ale te sweterki są nawet fajne. Powinno być więcej obroży... W TS3 chyba było ich więcej.
Jedyne czym szopy i lisy się różnią od psów i kotów (w simsach) to to że mają swój własny "głos" i dźwięki. Moim zdaniem powinny przynajmniej mieć własne cechy, albo żeby były czymś w stylu ""postaci nadnaturalnej"" ale dla zwierzaków, aby nie były nazywane kotem i psem cały czas...
No i niestety strasznie mi jednak brakuje małych zwierząt. Bo takimi się tylko naprawdę interesuję w realu. Mam nadzieję że jak zrobią dodatek/pakiet z nimi to porządny...

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 20:42
autor: Kapitan Indra
Jhud pisze:Jedyne czym szopy i lisy się różnią od psów i kotów (w simsach) to to że mają swój własny "głos" i dźwięki.
W sumie lisy są zaliczane do psowatych, więc... :P

Jeszcze nie dotarłam do kolekcji rodziny - są jakieś nowe obiekty kolekcjonerskie? W sensie że rośliny czy ryby...

Z ras kocich jeszcze kot wilkołaczy jest fajny :aww:

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 21:15
autor: Levkoni
Indra, do kolekcjonowania są ptasie pióra :)

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 23:09
autor: Jhud
Może i tak, ale lisy mają bardzo mało z "psiego" zachowania :P czy nawet wilczego. Są właśnie bardziej porównywalne do kotów.
No i szopy też są psowate, jakby się uprzeć.
Simowy szop mi się bardziej kojarzy z jenotem.

Ja się doczepię że... strasznie mało tych obiektów dla zwierzaków. Naprawdę mało. Trójka miała więcej. Po jednym posłaniu dla zwierząt mniejszych i większych, i te posłania wcale takie ładne nie są... Chyba że ślepy jestem i nie widziałem innych posłań. Zabawek też bardzo mało.
Szczeniaki i kociaki są słodkie, ale ogólnie nie wydaje mi się żeby ten dodatek się umywał do zwierzaków trójkowych niestety.

Psy i koty - Pogaduszki

: 11 lis 2017, 23:36
autor: Shattered
No cóż, ja niestety nigdy nie mogłam dłużej pograć zwierzakami w trójce, bo zawsze mnie wkurzało że koń sto razy się obracał przy interakcji, czasem po każdej potrafił się kręcić.
Simom wiecznie miejsca w domu brakowało na interakcje z kotami lub psami
Oczywiście, zawartość jest większa. Ale ja czuję większą ekscytację czworkowymi mimo to

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 1:12
autor: Kapitan Indra
Levkoni pisze:
11 lis 2017, 21:15
Indra, do kolekcjonowania są ptasie pióra :)
A, dzięki, właśnie zauważyłam, że jest dwanaście piór :) Pewnie kot moich Simek będzie je im znosił ^^

Jhud - ano mało tych obiektów, mało... ale jednocześnie są fajne, choćby te drapaki z domkiem dla kotów czy zabawki....
Zgadzam się, do trójkowych tym zwierzakom daleko...

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 13:34
autor: Stara-Raszpla
@Indra @Jhud Trójkowe zwierzaki miały co prawda konie i małe zwierzatka. W 4 skupiono sie jedynie na psach i kotach to prawda. Ale moim zdaniem, jakos wykonania tych zwierzat jest jednak nieco wyższa. Miasteczko naprawdę urokliwe, to i mamy klinike weterynaryjna oraz tak dlugo wyczekiwane przeszkody. Rasy chyba też są lepiej zrobione .. ale tutaj bede mogla sie bardziej wypowiedziec jak troche poeksperymentuje.

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 13:36
autor: Paulinx
Czy tylko mnie wkurza fakt, że zwierzaki wyprowadzane na smyczy idą za simem a nie przed?? Po prostu nie mogę na to patrzeć :fool:

I w ogóle mam wrażenie, że te zwierzaki strasznie, ale to strasznie nie dopracowane i że dużo błędów w grze jest... :( Spodziewałam się większego szału.

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 14:35
autor: Hirooo
Paulinx pisze:
12 lis 2017, 13:36
Czy tylko mnie wkurza fakt, że zwierzaki wyprowadzane na smyczy idą za simem a nie przed?? Po prostu nie mogę na to patrzeć :fool:
Mnie to aż tak nie denerwuje, ale fajnie by było gdyby sim miał niskie umiejętności tresury i wtedy pies biegnie przed, a jak ma wysoki poziom, to pies biegnie z tyłu. Bo dobrze wychowany pies nie wyprzedza właściciela i nie ciągnie, tylko grzecznie idzie obok albo z tyłu.

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 17:42
autor: ollie
Włączyłem kawałek materiału wideo z dodatku. Okolica ma swój urok, ale ponownie - wydaje się być strasznie ciasna. Czy gracze odczuwali to?

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 18:17
autor: Paulinx
brtk - tak, moim zdaniem miasto jest straaaasznie małe. I w sumie nie ma co w nim robić.... :(

Czy ktoś wie jak długo utrzymuje się nastrójnik u psów, że się boją? Byłam z moją Nubi u weterynarza na wizycie kontrolnej i dostała zastrzyk... Teraz cały czas jej awatarek świeci się na czerwono, pies popiskuje a gdy pytam ją "Co się stało" to wyskakuje komunikat, że pies się boi i potrzebuje chwili żeby się uspokoić. Tylko, że to trwa już od naprawdę dłuższego czasu. Przechodzi jej jak wyjdę z nią na spacer, ale potem znowu.... To normalne? Bo boję się, że to jakiś błąd :(

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 20:19
autor: Jhud
Podobno to błąd i jest jakiś mod który to naprawia.

Psy i koty - Pogaduszki

: 12 lis 2017, 21:00
autor: Kapitan Indra
Pograłam nieco dłużej - mnie się podoba opcja, która była już w TS3, ale jakoś słabo ją wykorzystywałam - że Sim może oprócz gotowej karmy podawać zwierzakowi również specjalnie przyrządzone dla niego dania. I te automatyczne podajniki karmy są super, bo istnieje możliwość samodzielnego dobrania dla nich misek oraz ustawienie napełniania. Tego wcześniej nie było.
Pobawiłam się też tym nowym odkurzaczem - sprząta świetnie, a i ulepszenia dla niego moja Simka już chyba zainstalowała wszystkie... no i ta droższa wersja swoim wyglądem nawiązuje do Servo z TS2 - ma na wierzchu namalowane takie samo oko :sweet:
Obejrzałam CAS - ubrania dla Simek są nawet nawet, jeden strój przypomina koszulę ze sweterkiem znaną z TS3, tylko że tutaj jest to pełen strój, nawet ze spodniami.
Irytuje mnie jedna rzecz: przeglądając w pierwszej chwili nowe obiekty w trybie kupowania, zachwyciłam się, że wreszcie jest transporter na kota. Ale potem przeczytałam opis. To nie transporter, tylko upodobniona do niego kuweta :wall: Szkoda, bo taki transporter by się przydał...
I jak te małe kotki ślicznie miauczą :aww:

EDIT: Jest i transporter, ale nie wiem, czy to tylko ozdoba, czy działa rzeczywiście... :conf: Nie próbowałam jeszcze.

Psy i koty - Pogaduszki

: 13 lis 2017, 10:04
autor: Stara-Raszpla
Czy u was też już w drugim dniu pracy. sim ma 5 poziom Weterynari ?? A ja juz ustawilam skills -10 ...