Hanka - faktycznie, dobrze, że się tym z nami podzieliłaś, faktycznie, trudne do ogarnięcia
Ja się zastanawiam tylko, czy i tu są takie głupoty, jak uczenie kota psich sztuczek, jak to jest w TS3... bo na kilka błędów już się natknęłam. Pomijając już to o wielkości psa rasy bulterier i długości łapek jamnika, powiem, że automatyczny podajnik karmy wcale się nie napełnia, choć ma ustawione to w opcjach, a poza tym tak jak czasami są pomyłki w płciach Simów w komunikatach, tak tu są w komunikatach i w menu czynności błędy z gatunkiem zwierzaka. Swoją przygodę z dodatkiem zaczęłam od wspominanego wcześniej bulteriera. Pies ma na imię Dolar. Po kliknięciu na podajnik karmy mam opcję (nie cytuję tego dosłownie)...
Nakarm kota o imieniu Dolar Fajnie...
Podobają mnie się obiekty dla zwierzaków, te wszystkie piłeczki i zabawki, drapaki i tunele... super, że wróciła częściowo opcja z TS2 z torem przeszkód dla zwierzaka.
A te ubranka dla zwierzaków są po części nieco idiotyczne. Chyba tylko jeden sweterek i bluza z kapturem mnie przypadła do gustu. I obroże oraz chustka na szyję.
Co się tyczy ubrań dla Simów, to jeszcze ich nie widziałam, poza uroczymi ciuszkami dla małych chłopców, bo musiałam bliźniaki mojej Simki w coś ubrać
Cech dla zwierząt jest zbyt mało... (wiem, Indra się czepia, ale Indra już taka jest, taki jej urok
).
Zapomniałam o wypróbowaniu odkurzacza...