Psy i koty - Pogaduszki

Awatar użytkownika
Smustle
Wybitny Stylista
Wybitny Stylista
Fotograf
Fotograf
Posty: 427
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:07

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Smustle » 21 sie 2017, 20:12

Wow będą pędzelki jak w programie graficznym i będzie można sobie malować po psie albo kocie? Świetne :sweet:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 21 sie 2017, 20:18

Fajna opcja z tymi pędzelkami, w ten sposób serio będzie można zrobić zwierzaka identycznego jak swój, moim zdaniem kreator zwierzaków w 3 był zbyt skomplikowany, w ogóle nie ogarniałem tych wastw itd.
Wątpię czy dadzą opcję zmiany kolorów do simów, ale jak tak to by fajnie było, ale pewnie na taki prawdziwy stwórz styl z 3 nie ma co liczyć...
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 21 sie 2017, 20:21

Nie będziemy mogli kontrolować zwierzaków
Nie ma planów wydania DEMO z trybu tworzenia zwierzaka
Nie pojawi się Stwórz styl, służy jedynie do tworzenia zwierzaków
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 21 sie 2017, 20:36

Według zwiastuna zapowiada się fajnie. Ale to zwiastun.
Fajnie, że będzie możliwość przebierania zwierzaków (chociaż w prawdziwym życiu tego nie lubię, bo to raczej psa czy kota męczy), niektóre ubranka wyglądają zabawnie.
Paleta kolorów... :mysli: A nie można było dać tego wcześniej jako Stwórz Styl i to dla wszystkich obiektów oraz ubrań, a nie tylko dla zwierząt?
Jhud - myślę, że w tej scenie w klinice nie chodziło o chorobę psa, tylko o śmierć ze starości, bo zauważ, że ta Simka i pies byli przedstawieni od malucha do dorosłości, czyli plus minus dwadzieścia lat, a taki wiek dla psa to już starość, choć dla człowieka dopiero jedna trzecia życia (ależ się ta Ciotka mądrzy :P ).
Bardzo ładna okolica.
Szkoda, że nie będziemy kontrolować zwierzaków - czyli wracamy do tego, co było w The Sims 2. Krok w tył moim zdaniem, kolejny, jeśli chodzi o Czwórkę.
Kupię, z pewnością aby mieć pełną kolekcję.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 21 sie 2017, 20:51

Mam nadzieję że chociaż kod na kontrolę zwierzaków będzie, jak w 2 (i chyba 1 też był?), chociaż kto wie, z kodami do 4 różnie bywa...
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
PoProstuAnia
Posty: 219
Rejestracja: 30 kwie 2014, 14:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: PoProstuAnia » 21 sie 2017, 21:07

Aha, czyli nęcą nas takimi super ujęciami jak piesek w przebraniu rekina wskakujący do basenu, po to, żebyśmy musieli czekać aż sztucznej inteligencji psiaka zachce się to zrobić? Na śluby też NA BANK nie będą przychodzić...
Nie wiem, jak Wy, ale ja w 1 i 2 chyba ani razu nie grałam zwierzakami bez kodów...
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 21 sie 2017, 21:10

No to psy właścicieli więc logiczne, że psy przyszły :P
Nasze zwierzaki będą mogły zachorować i będziemy mogli iść do weterynarza

Ciekawe co ze sklepem zoologicznym
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 21 sie 2017, 21:14

Wątpię żeby dali sklep zoologiczny bo: A) powiedzą, że można taki zrobić z dodatkiem Witaj w Pracy, B) nie będzie małych zwierząt, więc taki sklep trochę mija się z celem.

Jestem zachwycony nowym miastem, na zdjęciach widać nawet, że pojawią się jakieś nowe budki z jedzeniem (smażalnia ryb?).

Zamiast kliniki weterynaryjnej wolałbym pokazy zwierzaków i tory przeszkód. Byłyby bardziej użyteczne, bo weterynarzem zagra się raz czy dwa, a potem się znudzi (bo trzeba ciągle być w klinice i nie będzie czasu kontrolować innych członków rodziny, tak jak w karierach WwP). Mogli to dodać skoro zrezygnowali z koni i małych zwierząt. Nie wiem czy sama klinika weterynaryjna jakoś to wynagradza :(
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 960
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Stara-Raszpla » 21 sie 2017, 22:24

@Levkoni, moim zdaniem content tego dodatku jest jak najbardziej ok. A podejrzewam że tory przeszkód bedą mogły dojść w zestawie.. chociaż to by wymagało Zwierzaków, a oni tak nigdy nie robią.
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com

Frosnese
Posty: 34
Rejestracja: 02 sie 2016, 18:52

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Frosnese » 21 sie 2017, 22:28

Podoba mi się to, co widzę. Chyba jestem dziwna, ale usunięcie koni oraz przywrócenie niezależności zwierzętom jest dla mnie idealnym rozwiązaniem.

Miasteczko wygląda bardzo ładnie :)

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 21 sie 2017, 22:33

Mnie się właśnie tak jakoś dziwnie zrobiło, bo uświadomiłem sobie jak ten czas szybko leci. Dokładnie pamiętam tę ekscytację, gdy wyciekł pierwszy zwiastun 'trójkowych' "Zwierzaków", a potem, gdy ukazał się ten oficjalny. Pamiętam jak tworzyłem swojego pierwszego konia w demo CAP. Pamiętam dzień premiery, rozpakowywanie pudełka (co zawsze jest u mnie swego rodzaju ceremonią). Pamiętam pierwsze chwile spędzone w Appaloosa Plains... 2011 rok, to już 6 lat! :O
A tu dziś zapowiedź "Psów i kotów" i znowu te same emocje, hah! :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 22 sie 2017, 5:30

Wraz z dodatkiem wzrastają wymagania gry
Gra będzie wymagać teraz minimum 4Gb RAM
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Simwood
Posty: 734
Rejestracja: 06 sty 2016, 14:32

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Simwood » 22 sie 2017, 8:44

Konie mam gdzieś, bo i tak nimi nigdy nie grałem, więc ich brak nie będzie mi robił dużej różnicy. Jeśli małe zwierzątka typu węże, jaszczurki, chomiki, świnki morskie itp. będą bardziej rozbudowane to jestem w stanie kupić je w jakiś akcesoriach.
Ale wiadomość o braku kontroli nad zwierzakami mnie załamała. Mieli TRZY LATA na zrobienie dodatku. Rozumiem, że mieli inne projekty, ale czy naprawdę chcemy cofać się (znowu) do dwójki? Chociaż domyśliłem się już po zwiastunie i braku informacji "graj psami i kotami" czy coś w tym stylu.
Żeby nie było, że jestem negatywnie nastawiony - dodatek kupię, bo mam słabość do zwierzaków (+ to miasto i weterynarz), ale uważam, że (znowu) mogli to zrobić lepiej
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 22 sie 2017, 11:20

A ja uważam, że brak kontroli nad zwierzakami to świetna sprawa. Mnie to w TS3 denerwowało i trochę odejmowało sensu pewnym opcjom. Po co miałem szkolić psa, żeby nie niszczył czegoś lub żeby nie sikał w domu, skoro mogłem przejąć kontrolę i po prostu zastopować mu akcję?

Brak kontroli tak samo jak w TS2 jest dla mnie świetny bo przyniesie więcej wyzwania i niespodzianek. Widzisz, że pies coś niszczy to już nie możesz po prostu anulować mu akcji i kazać zająć się czymś innym, teraz trzeba będzie lecieć simem żeby w porę mu przerwać i mieć nadzieję, że znowu nie zacznie niszczyć mebli jak tylko zejdzie nam z oczu :D

Mi koni będzie brakować, bardzo je lubiłem. Pewnie należy się spodziewać jakiś odrębnych pakietów z innymi zwierzakami. Tak jak pisałem, w pewien sposób klinika weterynaryjna rekompensuje brak innych pupili, ale bardziej praktyczne uważam że byłyby zawody dla zwierząt czy jakieś pokazy i tory przeszkód.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Hanka Milanka
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2015, 18:10

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hanka Milanka » 22 sie 2017, 12:49

KUPUJĘ W DNIU PREMIERY. Zakochałam się w tych słodziakach :love:

Miasto prezentuje się naprawdę wspaniale, wydaje się, że jest pełno nowych interakcji ze zwierzakami i otwarta kariera weterynarza :love: :love:
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 22 sie 2017, 13:15

No tyylko ciekawe jak będziemy mogli dodawać zwierzaki do istniejacyh rodzin.. Byłoby super gdyby dodali sklep zoologiczny, ale niestety coś mi mówi że to za dużo w ich budżecie.
Więc zapewne będziemy mogli Jak w trojce, stworzyć rodzinę składającą się z samego zwierzaka i dodać do istniejącej rodziny.. Nie podoba mi się, ale nie mam na to wpływu.
Rowniez cieszę się że nie będziemy mogli ich kontrolować. Bo faktycznie co to za sens tresowania aby nie drapali skoro można anulować akcję :D
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Hanka Milanka
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2015, 18:10

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hanka Milanka » 22 sie 2017, 14:17

Mi się wydaje, że może będzie jakaś opcja typu 'kup/zaadoptuj zwierzaka' przez telefon/internet. Np. kup to bedzie mozna sobie stworzyc wlasnego za jakas tam kwotą, a adopcja będzie darmowa spośród kilku(nastu) zwierzaków już stworzonych. Chociaż no to takie gdybanie i teorie jak ja bym to zrobiła :D

I co do braku kontroli zwierząt to w sumie też jestem na tak, w realnym życiu też się zwierzaków nie da kontrolować, wiec ma to sens :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 22 sie 2017, 15:03

Dobra, zebrałem trochę informacji o zwierzakach z Twittera:

- koło barw dostępne tylko dla zwierzaków;
- będzie można sprzedawać zwierzęce przedmioty na zasadzie biznesu z WwP (rozumiem, że sam w sobie sklep zoologiczny się nie pojawi);
- nie pojawią się pokazy zwierzaków ;____;
- zwierzęta nie będą grywalne, są niezależne, a my możemy wpływać na nie tylko Simami;
- każdy zwierzak traktowany jest w rodzinie jako Sim co znaczy, że jeśli chcemy mieć np. 2 psy to będziemy mogli mieć w rodzinie tylko 6 simów itd.;
- pojawią się lisy jako dzikie zwierzęta ale również możliwe do zrobienia w CAP;
- nie pojawią się inne zwierzęta poza psami i kotami;
- bycie weterynarzem bardziej przypomina prowadzenie biznesu niż otwarte kariery z WwP: trzeba będzie zakupić lokal, sprzęt oraz zatrudnić i wyszkolić personel;
- w przeciwieństwie jednak do posiadania restauracji, gdzie mogłeś ją prowadzić ale nie mogłeś być kucharzem, tutaj będziesz mógł normalnie pracować jako weterynarz, leczyć zwierzęta i przeprowadzać operacje;
- w przeciwieństwie do szpitali w WwP, klinika weterynaryjna będzie również normalną parcelą w mieście, do której można będzie zaprowadzić swojego chorego zwierzaka;
- będzie możliwa adopcja zwierzaka;
- zwierzaki będą się rozmnażać, sim będzie mógł je do tego skłonić (uff bo już myślałem, że będzie trzeba czekać aż zwierzaki same zechcą to zrobić tak jak w TS1);
- na pytanie czy będzie można widzieć paski potrzeb zwierząt, Rodiek odpowiedział: "będziesz widział tylko to co musisz widzieć". Nie wiem jak to rozumieć :D
- zwierzaki dorastają i starzeją się tak jak w każdej odsłonie (będą szczeniaki więc nie trzeba się obwiać, że powtórzy się sytuacja jak z małymi dziećmi xD) ;
- szczeniaki i kocięta można również modyfikować w CAP;
- pojawią się nowe cechy dla Simów;
- zwierzaki nie mogą nabywać nowych cech tak jak Simowie (np. za wypełnianie aspiracji itd);
- zwierzaki można będzie tresować;
- nie pojawią się kariery dla zwierząt (uff, jakie to było durne w dwójce i trójce);
- psy dzielą się na duże i małe, czyli tak jak w poprzednich odsłonach;
- prawdopodobnie pojawią się style chodzenia dla zwierzaków i różne osobowości (odpowiedź nie była jasna, dlatego napisałem "prawdopodobnie");
- psy i koty będą mogły spać w łóżkach z właścicielami;
- chore zwierzęta będą zachowywać się inaczej, dzięki czemu łatwo rozpoznamy, że jest z nimi coś nie tak;

To co mnie smuci to niestety powtarzająca się historia z poprzednich dodatków: zwiastun pokazał tak na prawdę całą zawartość dodatku. Poza psami, kotami, nowym miastem i weterynarzem niczego więcej nie dostaniemy jeśli chodzi o sam gameplay. Oczywiście jakieś tam drobne rzeczy pewnie jeszcze się znajdą bo nie wiemy np. jak będzie dokładnie wyglądać wychodzenie na spacer oraz co to za budki z jedzeniem nowe na zdjęciach, ale liczyłem, że jednak pojawią się jakieś tory przeszkód i pokazy piękności dla zwierzaków... Szkoda, bardzo szkoda. Bo tego już nie dodadzą, nigdy nie robią pakietów, które wymagają posiadania dodatku :(
Ostatnio zmieniony 22 sie 2017, 18:14 przez Levkoni, łącznie zmieniany 1 raz.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Hanka Milanka
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 145
Rejestracja: 21 sty 2015, 18:10

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Hanka Milanka » 22 sie 2017, 16:58

Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- na pytanie czy będzie można widzieć paski potrzeb zwierząt, Rodiek odpowiedział: "będziesz widział tylko to co musisz widzieć". Nie wiem jak to rozumieć :D
Pewnie chodzi o to, że np. jak pies będzie głodny a nie będzie miał nic w misce to będzie jakoś zasygnalizowane, że jest głodny czy coś w ten deseń :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Simwood
Posty: 734
Rejestracja: 06 sty 2016, 14:32

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Simwood » 22 sie 2017, 16:59

Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- każdy zwierzak traktowany jest w rodzinie jako Sim co znaczy, że jeśli chcemy mieć np. 2 psy to będziemy mogli mieć w rodzinie tylko 6 simów
Szkoda. Mogli to rozszerzyć tak jak w trójce i zrobić np. ośmiu simów i dwa zwierzaki
Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- pojawią się listy jako dzikie zwierzęta ale również możliwe do zrobienia w CAP
Listy? ;)
Nie no, lisów chyba jeszcze w simsach nie było. Mam tylko nadzieję, że nie będą paradowały sobie po centrum, tylko raczej gdzieś na przedmieściach. No i szkoda, że nie ma jelonków albo sarenek :(
Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- w przeciwieństwie jednak do posiadania restauracji, gdzie mogłeś ją prowadzić ale nie mogłeś być kucharzem, tutaj będziesz mógł normalnie pracować jako weterynarz, leczyć zwierzęta i przeprowadzać operacje;
- w przeciwieństwie do szpitali w WwP, klinika weterynaryjna będzie również normalną parcelą w mieście, do której można będzie zaprowadzić swojego chorego zwierzaka
Nie mogli tego zrobić z restauracją i szpitalem, jeśli tu mogli? :wall:
Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- prawdopodobnie pojawią się style chodzenia dla zwierzaków i różne osobowości (odpowiedź nie była jasna, dlatego napisałem "prawdopodobnie")
Dobra, postarali się. Style chodzenia zwierzaków to coś nowego :D
Levkoni pisze:
22 sie 2017, 15:03
- psy i koty będą mogły spać w łóżkach z właścicielami
Ciekawe czy pojawi się jakaś interakcja z tym związana czy same z siebie będą przychodzić (a simowie będą je wyganiać :P)

Ciekawi mnie tylko ile ras dodadzą. Sprawdzę czy ktoś się ich już pytał
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość