Psy i koty - Pogaduszki

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 840
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Stara-Raszpla » 13 lis 2017, 10:04

Czy u was też już w drugim dniu pracy. sim ma 5 poziom Weterynari ?? A ja juz ustawilam skills -10 ...
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój komputer:
Procesor: Intel Core i5-3570 3,4 GHz
Grafika: ASUS GF GTX660 2048MB 192bit
RAM : 24GB
oraz
Apple MacBook Pro 15" Retina. i7 2.5GHz/16GB/512GB/AMD Radeon R9 M370X w/2GB

Awatar użytkownika
Paulinx
Posty: 93
Rejestracja: 18 gru 2013, 10:49

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Paulinx » 13 lis 2017, 11:29

Jhud pisze:
12 lis 2017, 20:19
Podobno to błąd i jest jakiś mod który to naprawia.
Ehhhh to niedobrze bo to strasznie wnerwiajace :/ A wiesz może co to za mod i skąd go ściągnąć? Byłabym wdzięczna za pomoc.
"Kocham zwierzęta bo tylko one nie są zakłamane."

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2608
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 13 lis 2017, 18:13

Przegląd dodatku od LGR jak zwykle nie zawodzi! :haha:


youtu.be/BsRgxKPQ9Uc
Obrazek

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 136
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Jhud » 14 lis 2017, 3:24

Jednak to nie mod a samemu trzeba to naprawić, ale tu jest link:
http://forums.thesims.com/en_US/discuss ... t_16152551

Dzięki temu forum znam LGR za co jestem wdzięczny, bo uweilbiam go oglądać :P
Dziwne że EA mu nie dało kodu na dodatek tym razem...
No i ma racje że strasznie mało tego wszystkiego, że to się bardziej nadaje na pakiet niż na dodatek. Jakoś mi się wydaje że niektóre poprzednie dodatki były bardziej obszerne?
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Paulinx
Posty: 93
Rejestracja: 18 gru 2013, 10:49

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Paulinx » 14 lis 2017, 6:35

Jhud pisze:
14 lis 2017, 3:24
Jednak to nie mod a samemu trzeba to naprawić, ale tu jest link:
http://forums.thesims.com/en_US/discuss ... t_16152551
Ehhhh po angielsku to ja niewiele rozumiem :( Tłumaczył to ktoś ? Help .
"Kocham zwierzęta bo tylko one nie są zakłamane."

Awatar użytkownika
Galcia
Scenarzysta
Scenarzysta
Newsman
Newsman
Posty: 868
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:57

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Galcia » 14 lis 2017, 10:03

Paulinx

1. Otwórz konsolę (Ctrl+Shift+C) i wpisz testingcheats on
2. Wpisz w konsoli sims.get_sim_id_by_name imięZwierzaka nazwiskoZwierzaka
3. Zapisz sobie 19-cyfrowy numer, który Ci się pojawił
4. Wpisz w konsoli sims.remove_all_buffs numer

:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Icta
Posty: 126
Rejestracja: 18 maja 2014, 22:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Icta » 15 lis 2017, 15:55

Zastanawiam się, czy zwierzaka można postarzyć kodem... :conf:
I czy kuweta oraz transporter to jedynie ozdoby, bo nie mam opcji, żeby uczyć kocię korzystania z kuwety... jest tylko opcja Schowaj do wyposażenia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2659
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Psy i koty - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 15 lis 2017, 16:33

Nie wiem, czy ktoś już o tym wspominał, ale pojawiły się nowe cechy parceli:
Kocia miejscówka,
Psia miejscówka,
Koty mile widziane,
Psy mile widziane,
Sprzyjające siedlisko - opis mówi, że mioty zwierzaków będą większe na parceli z tą cechą,
Teren szkoleniowy dla zwierzaków - pewnie chodzi o doskonałe miejsce na tor przeszkód.

Dopiero wypróbowując klinikę weterynaryjną zauważyłam, że jedne z nowych drzwi to małe drzwiczki dla zwierzaków - tego wcześniej nie było w żadnej odsłonie gry :aww:


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość