Regulamin

Awatar użytkownika
alpaka terapeutyczna
Archiwista
Archiwista
Posty: 439
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:34

Regulamin

Postautor: alpaka terapeutyczna » 14 paź 2016, 0:03

Obrazek
logo autorstwa blurry - dziękuję <3

REGULAMIN

I. Wstęp
Project 4D to pierwszy konkurs takiego rodzaju na Centrum Simów, wzorowany na przeprowadzanej niegdyś na Forum The Sims rywalizacji o nazwie „Cztery Żywioły”. Wszyscy zgłoszeni użytkownicy podzieleni będą na trzy lub cztery kilkuosobowe drużyny. Razem wybiorą kapitana. Odtąd wspólnie będą stawiać czoło wyzwaniom, jakie przygotował dla nich organizator w poszczególnych etapach. Drużynowo będą mieli za zadanie przeprowadzać metamorfozy simów, urządzać wnętrza, zrobić zdjęcia w grze, nakręcić krótki filmik bądź stworzyć prosty obiekt. Łączna liczba zadań wynosi 4. Wszystkie ich prace będą wystawione na ocenę użytkowników, którzy w sondzie zdecydują, która drużyna poradziła sobie najlepiej z zadaniem. Każda otrzyma punkty do klasyfikacji generalnej, od jednego do czterech w zależności od miejsca zajętego w sondzie. Wygra zespół, który po czwartym zadaniu zgromadzi najwięcej punktów. W wypadku remisu zostanie przeprowadzona dogrywka.
II. Postanowienia ogólne
1. Udział w konkursie może wziąć każdy niezbanowany użytkownik.
2. Skład drużyn będzie jawny, lecz właściciele prac aż do ogłoszenia wyników poszczególnych zadań pozostają tajni.
3. Nie można zdradzać, kto jest autorem pracy przed ogłoszeniem wyników.
4. Nie można nakłaniać innych do głosowania na swoją pracę.
5. Kategorycznie zabrania się głosowania na swoją pracę w ankiecie.
6. Pracę w każdym zadaniu można wykonać w dowolnej odsłonie gry The Sims.
7. Prace mają być samodzielne, czyli wykonane przez członków drużyny. Nie toleruje się żadnej pomocy z zewnątrz bądź plagiatów.
8. Drużyna sama decyduje, jak wygląda jej praca zespołowa i jak kontaktuje się w sprawie konkursu. Może być to chat grupowy na Facebooku, konferencja na Gadu – Gadu czy PW na forum. Jest to dowolne, dopóki jest tajne.
9. Kategorycznie zabrania się dogadywania między dwoma drużynami, zgapiania od siebie, zdradzania pracy swojej drużyny poza jej tajne grono.
10. Szczegółowe regulaminy oraz wymagania odnośnie prac będą przedstawiane w przeznaczonych do tego tematach.
11. Na wykonanie każdego zadania przeznaczone będą 2 – 3 tygodnie.
12. Gotowe prace kapitan danej drużyny wysyła do prowadzącego (Jasza), po czym ten umieszcza ją w przeznaczonym do tego temacie w celu utrzymania anonimowości prac i faworyzowania.
13. Organizator będzie sprawdzać przebieg pracy w każdej grupie poprzez kontakt z kapitanem.
14. Głosy pochodzące od kont założonych po rozpoczęciu konkursu, to jest 28.10 nie będą liczone i będą konsekwentnie odejmowane od puli głosów.
15. Obrażanie pracy kogokolwiek poprzez użytkownika z grupy konkurencyjnej oraz wywoływanie dram z byle powodu pod pretekstem konkursu będzie skutkować warnami.
III. Przebieg gry
1. Przeprowadzane są zgłoszenia. Zgłosić się może każdy używając krótkiego formularzu w przeznaczonym do tego temacie.
2. Chętni użytkownicy są rozdzieleni na drużyny. Wybierając składy będę patrzeć na umiejętności każdego, aby rozkład sił był mniej więcej sprawiedliwy.
3. Każda drużyna wybiera swojego kapitana, nazwę oraz kolor, po czym organizuje grupowy, tajny kontakt w sprawie konkursu.
4. Ogłoszone zostaje pierwsze zadanie.
5. Każda drużyna wspólnymi siłami tworzy swoją pracę konkursową, po czym kapitan wysyła gotowce do organizatora (Jasza) poprzez PW.
6. Organizator umieszcza wszystkie cztery prace w stosownym temacie i otwiera sondę, w której może zagłosować każdy użytkownik.
7. Upływa termin głosowania. Na podstawie wyników wyznacza się punktację w tym zadaniu:
- Dla pracy z największym poparciem: 4 punkty
- Dla pracy z drugim największym poparciem: 3 punkty
- Dla następnej z kolei pracy: 2 punkty
- Dla pracy z najmniejszym poparciem: 1 punkt.
7. Zdobyte przez drużyny punkty są dopisywane do generalnej punktacji.
8. Schemat z zadaniami powtarza się jeszcze trzy razy.
9. Po czwartym i ostatnim zadaniu podlicza się punkty zdobyte we wszystkich zadaniach. Wygrywa drużyna, która osiągnęła najwyższy wynik.
10. Każda drużyna ma prawo do prośby organizatora o przesunięcie terminu o kilka dni na korzyść wcześniej wymienionego zespołu.
11. Za niedostarczenie pracy konkursowej w terminie, bez uprzedzenia bądź prośby o przedłużenie deadline'a, drużyna otrzymuje karny punkt ujemny do klasyfikacji generalnej.
12. Za niedostarczenie pracy konkursowej, bez uprzedzenia bądź prośby o przedłużenie terminu po raz drugi w konkursie, drużyna zostaje zdyskwalifikowana.
IV. Nagrody
1. Ranga laureat:
Obrazek
2. Stworzona specjalnie na potrzeby konkursu ranga o kolorze i nazwie zwycięskiej drużyny.



Tutaj możecie zadawać ewentualne pytania w celu wyjaśnienia niejasności.
Obrazek
fade into you/i think it's strange you never knew

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości