Herbaciarnia

Online
Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 855
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Herbaciarnia

Postautor: aesthetea » 06 sie 2017, 3:06

Obrazek


Witam! CAS to chyba moja ulubiona część całej rozgrywki, więc ten temat to w sumie kolejna personalna wymówka, żeby więcej spędzać w nim czasu niż w trybie życia. Mam nadzieję, że simy choć trochę się spodobają. Polegam w dużej mierze na custom content. Temat WCIF friendly, ale uprzedzam, że mój folder z cc to wielki bałagan.


Sim no 1
Obrazek

Obrazek



Sim no 2
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Online
Awatar użytkownika
brtk
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1269
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Herbaciarnia

Postautor: brtk » 06 sie 2017, 3:20

Teo, ciekawe simki, podobają mi się ich twarze jest w nich coś oryginalnego. Świetnie dobrane ubrania, nie dziwni mnie to :doge:

No i estetyczny temat, ogólnie no fajnie czekam na więcej :brawo2:
Obrazek

avatar z serialu maniac
czego sygnatura tez

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 2919
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Herbaciarnia

Postautor: Shattered » 06 sie 2017, 11:25

Pierwsza simka byłaby świetna gdyby nie ten nos czerwony..
Druga wygląda jak simka z dwójki :P Te rzęsy wyglądają śmieszne :D

Awatar użytkownika
Smustle
Wybitny Stylista
Wybitny Stylista
Fotograf
Fotograf
Posty: 362
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:07

Re: Herbaciarnia

Postautor: Smustle » 06 sie 2017, 13:17

Wowowow Herbatka tworzy :doge: Świetna nazwa tamatu (y)

Co mnie zaskoczyło pozytywnie, że są oryginalne, żadna z nich nie jest twoim klonem soft9 (nie żebym coś miała do twoich klonów lol)

Pierwsza simka nie jest może jakaś super duper kawaii i omójbożemdleję, ale jest całkiem ciekawa. Kształt twarzy trochę podobny do mojego, więc nie zachwycam się nim ale też nie hejtuję. Dobór blushy do twarzy niestety niefortunny - w połączeniu z lekko "napuchniętymi" oczami i dosć płaskim nosem wygląda trochę jakby wróciła z nieźle zakrapianej imprezy na której ktoś jej przywalił w nos. Ubrania spoko, tylko buty do wizytowego sprawiają że wygląda trochę jakby miała kopyta xD

Co do drugiej simki, zgodzę się z Shattered że wygląda trochę jak simka z dwójki. Co na plus, bo lubię wygląd dwójkowych simów z cc.
Rzęsy nawet mogą być takie kolorowe, idk czemu ale ciemnoskórym simkom pasują bardziej krzykliwe makijaże. Chociaż wybrałabym może nieco inny kolor do codziennego, coś bardziej wpadającego w róż/czerwień. Brwi bym zmieniła, na jakieś bardziej zakrzywione. Stroje ok, z wyjątkiem imprezowego.

WCIF: Rzeczy z codziennego outfitu simki nr 1.
Obrazek

Online
Awatar użytkownika
Lepki
Posty: 581
Rejestracja: 10 lis 2014, 8:33

Re: Herbaciarnia

Postautor: Lepki » 06 sie 2017, 13:37

Przede wszystkim jak wspominali inni simki są naprawdę oryginalne i z pewnością wyróżniają się na tle prac innych simowych twórców.
Pierwsza simka idealna <3 Figura, kształt twarzy, stroje <33 Jedynie czego mógłbym się przyczepić to tego czerwonego nosa, dzięki któremu simka wygląda jakby miała katar.
Druga simka z pewnością przypomina simy z TS2. Może to przez użycie rewelacyjnych CC (m. in. skin <3). Jest świetna a makijaż pomimo, że szokujący pasuje super <3
Czekam na następne twory!
Obrazek

Obrazek

Online
Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 855
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Re: Herbaciarnia

Postautor: aesthetea » 06 sie 2017, 15:36

Ah dziękuję.
Blush akurat jest taki specjalnie. Podłapałam taką estetykę przeglądając tumblry i mi się spodobało to. Mogę na przyszłość dać trochę bledsze blushe, ale ostrzegam, że nie zrezygnuję.
Do do drugiej simki sama zauważyłam, że leci od niej jakiś taki dwójkowy vibe, nie wiem czego to jest wina. Jak coś to kolorowe to eyeliner, nie brwi.

Strój pierwszej simki dla smustle: kurtka | top | spodnie | buty(?)
Obrazek

Awatar użytkownika
smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 782
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: Herbaciarnia

Postautor: smisiv » 06 sie 2017, 21:59

Bardziej podoba mi się pierwsza simka. Ma ładne stroje i ciekawie nietypową urodę.
Prezentacja cieszy oko dzięki wzorowemu połączeniu barw.
Druga pani, gdyby nie rzęsy, nie zaskakuje. Jej stroje także mniej wpadły mi w oko.
Oczywiście miło mi, że coś spłodziłaś. Simki nie idealne, ale chyba o to chodzi.

Online
Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 855
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Re: Herbaciarnia

Postautor: aesthetea » 07 sie 2017, 3:41

Dość szybko po poprzednich, kolejna dwójka, małżeństwo. Zrobiona na potrzeby własnej rozgrywki więc można będzie śledzić losy ich w innych tematach.

Sim no 3
Obrazek

Obrazek


Sim no 4
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 2919
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Herbaciarnia

Postautor: Shattered » 07 sie 2017, 11:09

Fajne ciuchy, zajeżdża dwójką na maksa..
I znów ten zakatarzony nos..
Widziałam w temacie ze zdjęciami i powiem że faktycznie simka wygląda jakby miała katar 😆Podoba mi się sim, jednak wg mnie zbyt dużo CC.
Simka ciekawą twarz ma, ale ten nos sprawia że wygląda śmiesznie
Skąd takie fajne CC?

Online
Awatar użytkownika
msreckless
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 519
Rejestracja: 24 gru 2013, 12:19

Re: Herbaciarnia

Postautor: msreckless » 07 sie 2017, 11:52

ja się nie przyczepię do czerwonych nosów bo to jest rzeczywiście estetyka która może przejść samoistnie drogą osmozy przeglądającemu tumblra, ale one wszystkie te nosy maja taki dziwny kształt Obrazek ciekawe małżeństwo z drugiego posta, chętnie zobaczyłabym jak się zmiksuje ich potomstwo :doge: simka wydaje się mieć trochę za krótkie brwi, a simowi chyba trudno będzie ćwiczyć w tak krotkich spodenkach :doge: aczkolwiek ogół cieszy oczy

Obrazek
don't hold your breath, i'm not losing sleep over you
i'm mr ms reckless with the capital r

Obrazek

Awatar użytkownika
Smustle
Wybitny Stylista
Wybitny Stylista
Fotograf
Fotograf
Posty: 362
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:07

Re: Herbaciarnia

Postautor: Smustle » 07 sie 2017, 14:11

to jest rzeczywiście estetyka która może przejść samoistnie drogą osmozy przeglądającemu tumblra
Mi nie przeszła, a przeglądam sporo tumblra :mysli: Blushe kocham, zarówno twarzowe jak i ciałowe, ale raczej bledsze i współgrające z kolorem skóry, nie czerwone xD

Sim jest super, nie mam się do czego przyczepić :love: Blushe dobrałaś mu idealnie + te pieprzyki :wub: Ciuchy też ładne. Te gatki w serduszka soft9

Simka troche pasztet, to chyba przez ten nos, skrzywdziłaś ją tą kluką :( Ogólnie wygląda jakoś staro jakby była tak z 10 lat starsza od swojego męża ale może to zamierzone, nie wiem xD Ciuchy mi się podobają, sama bym ubrała tak simkę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 2919
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Herbaciarnia

Postautor: Shattered » 07 sie 2017, 14:37

Udostępniasz do pobrania?
Pobrałałabym sima nr 3

Online
Awatar użytkownika
Lepki
Posty: 581
Rejestracja: 10 lis 2014, 8:33

Herbaciarnia

Postautor: Lepki » 07 sie 2017, 21:25

Jezu nowi simowie to najlepsze simy jakie widziałem w czwórce! :love:
Te dopasowane CC w stylu maxis-match, estetyka i wszystko. Boże rozpływam się!
Zacznę od sima. Kształt twarzy idealny. Do tego ta broda, która dodaje charakteru i wyróżniające się oczy.
Druga simka natomiast również jest idealna, ale odstęp pomiędzy nosem a górną wargą ust jest zbyt duży i odbiera jej uroku.
Wszystko inne na ogromny plus.
Aż mnie zachęciłaś do gry w czwórkę :brawo2:
Obrazek

Obrazek

Online
Awatar użytkownika
brtk
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1269
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Herbaciarnia

Postautor: brtk » 08 sie 2017, 3:53

Małżeństwo wygląda świetnie. Twoi simowie wyglądają bardzo ludzko, są charakterystyczni i wgl Aww. EA powinno cię zatrudnić do zaludniania miast :doge:
Obrazek

avatar z serialu maniac
czego sygnatura tez

Online
Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2830
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Herbaciarnia

Postautor: Kapitan Indra » 20 sie 2017, 23:29

Herbata tworzy Simów do TS4! :brawo:
Simka 1 - byłaby spoko, gdyby nie ten czerwony nos :P Co ona, katar ma? ;)
Simka 2 - fajna, powtórzę za poprzednikami - bardzo podobna do dwójkowych :yes:
Sim 3 - byłby super, gdyby nie te piegi czy inne pieprzyki CC, kompletnie mu nie pasują. Poza tym kojarzy się z Danielem Przyjemniakiem z TS2.
Simka 4 - też niepotrzebne te pieprzyki, poza tym usta ma za nisko i dziwny nos, ale tak to wygląda jak nieco zagubiona gospodyni domowa, super :D


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość