Ja oprócz tego co wiadomo ten dodatek widzę tak:
możliwość zamówienia drinków dla grupy, karaoke - umiejętność śpiewania w duecie do 5 poziomu (dlatego w duecie, bo umiejętność śpiewania doszłaby w gwiazdorskim dodatku), automaty do gier, szafa grająca, możliwość upicia się (jeżeli sim by się upił, pojawiałby się nastrójnik rozkazujący simowi pójść spać, a jeżeli sim by tego nie zrobił - zachowywałby się jak szaleniec i robił różne dziwne, nieprzystępne rzeczy), balet - też do 5 poziomu, garncarstwo - także do 5 poziomu, biblioteka wraz z nowymi książkami, które byłyby dostępne tylko do wypożyczenia w bibliotece, a w budynku biblioteki byłby klub miłośników książek, układanie puzzli, bilard, możliwość grania w pokera za pieniądze, warcaby, możliwość grania na instrumentach za napiwki, dwa nowe instrumenty - trąbka i saksofon. Na trąbce mogliby grać dzieci oraz starsze grupy wiekowe, a na saksofonie tylko nastolatki i starsze grupy wiekowe. Nowi NPC: grajkowie uliczni. Grajkowie grający za napiwki. Co do tych grajków: jeśli na parceli by się znalazł jakiś grajek i jeśli na tej samej parceli nasz sim by grał na tym samym instrumencie za napiwki, grajek uliczny bardziej by się wysilał, grał by jeszcze lepiej i jeszcze bardziej by się starał próbując pobić swoją konkurencję.
Jeżeli nasz sim miałby najwyższy poziom umiejętności gry na instrumencie, na którym gra za napiwki, grałby lepiej od grajka, przez co ten przestałby grać, zacząłby się strasznie denerwować, tupać nogami itp. i w końcu by opuścił parcelę. Nowe interakcje z kategorii przyjazne, zabawne itp. Nowe zabawy dla dzieci.
Co do potwora. Nazywałby się Potwór Morski. Jeżeli pojawiłby się gdzieś na parceli ten potwór i jeśli nasz sim zauważyłby go (poprzez kliknięcie na niego interakcji: oglądaj), sim by zaczął okropnie panikować, wrzeszczeć ze strachu itp. przez co wszyscy simowie znajdujący się w pobliżu też zaczęliby panikować itp. aż w końcu by uciekli z parceli razem z naszym simem. Jeśli nasz sim posiadałby nową cechę: odważny, nie panikowałby na widok potwora, tylko mu fikał, przezywałby go, machał pięściami przed siebie itp. (już sobie wyobrażam jakby to wyglądało
). W końcu potwór by się zdenerwował i zjadłby tego naszego sima. Jeśli nasz sim posiadałby cechę: głupek, mógłby się zaprzyjaźnić z potworem, rzucać mu jakieś jedzenie, rozmawiać z nim, być szczęśliwy w jego otoczeniu itp..
Wiem, pewnie żaden mój pomysł nie zostanie wykorzystany, ale warto pomarzyć.