Witaj w Pracy - Pogaduszki

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Levkoni » 14 mar 2015, 10:58

Ja myślę, że ten park będzie dostępny, ale nie jako odrębna parcela, a jako wolna przestrzeń. Tak samo jak ogródki z Willow Creek w dzielnicy najtańszych domków. Swoją drogą, skoro i tak musieli się pomęczyć nad ozdabianiem tego parku, to dlaczego nie zrobili z niego normalnie parceli soft2

Kosmici chyba jarają mnie najbardziej. Zgadzam się z Guukim, że UFO jest najfajniejsze z całej serii :D

A co do piwnic to nie chcę nic mówić... więc napiszę :P W TS3 można było zrobić jak dobrze pamiętam 3 czy 4 piętra w dół, więc dwa piętra mnie nie jarają :D
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Lunon
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 525
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:10

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Lunon » 14 mar 2015, 11:51

Niesamowita jest ta kosmiczna kraina *-*
Magnoliowa promenada to jakiś żart. Te budynki tak bardzo nie pasują do otoczenia i są brzydkie ;_;

Podoba mi się przepis na Voodoo Doll Donut.
http://blogs.ocweekly.com/stickaforkini ... al-150.jpg
haha XD

Awatar użytkownika
Pappy
Posty: 251
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:38

Re: The Sims 4 Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Pappy » 14 mar 2015, 11:52

Shattered pisze: • Brak nowych rodzajów śmierci.
Na jednym z video twórcy powiedzeili że jest nowy rodzaj śmierci, z tego co zrozumiałem chodzi o kliknięcie jakiegoś guzika bo zbytnio nie chcieli o tym mówić. :P

Na tym samym video twórcy powiedzieli że piwnice działają dobrze z fundamentami i basenami, schody same się dostosują. xD
When osu announced to be pay-to-play
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime

Awatar użytkownika
bluekuba
Posty: 447
Rejestracja: 06 cze 2014, 16:44

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: bluekuba » 14 mar 2015, 11:58

Z tego co mówili to wyprawy naukowca na Sixam mogą niekiedy skończyć się śmiercią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lunon
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 525
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:10

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Lunon » 14 mar 2015, 12:01

hym.. jeśli nasi simowie nie mogą iść do szpitala i nie ma nowych rodzajów śmierci,
to po co w takim razie robili choroby? ._.
bez sensu...

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Shattered » 14 mar 2015, 12:03

Może do nas przyjść lekarz na wizytę domową
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Niebezpieczny
Posty: 492
Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Niebezpieczny » 14 mar 2015, 12:11

Albo leki przez internet.. :facepalm:
Obrazek

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: ollie » 14 mar 2015, 12:22

Nic się od podstawy nie nauczyli :facepalm:

To jakiś żart. Jak sobie tworzenie światów tak ułatwili, to nowe miasta powinny mieć minimum 6 dzielnic + ukrytą i po 30 parcel.

Gdzie niby mam ten biznes swój otworzyć? Przecież na parceli domowej się nie da soft2

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Jackob » 14 mar 2015, 12:29

Na brak nowych miejsc w świecie simów nie możemy narzekać. Pojawią się w sumie cztery nowe dzielnice. Jedne mniejsze, drugie większe.

Na zdjęciu od Shatt widać tyle pustego miejsca. Aż się prosi o dwie parcele nad stawem z kawiarnią i cukiernią. .-.

Awatar użytkownika
Niebezpieczny
Posty: 492
Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Niebezpieczny » 14 mar 2015, 12:31

http://sims.arhn.eu/2015/03/stworz-sima-w-liczbach/

I to rozumiem ^^ Przynajmniej CAS nie zawodzi, na filmikach było tyle świetnych ubrań :aww:
Obrazek

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: ollie » 14 mar 2015, 12:33

Ja mówiłem o Promenadzie. Ona jest żartem.

JamesSinatra
Posty: 303
Rejestracja: 31 maja 2014, 15:09

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: JamesSinatra » 14 mar 2015, 12:54

Jackob pisze:
Na zdjęciu od Shatt widać tyle pustego miejsca. Aż się prosi o dwie parcele nad stawem z kawiarnią i cukiernią. .-.

Nie mówiąc o tym, że to co widać to wcale nie taki duży obszar i wielkością mogłoby odpowiadać niektórym miastom z TS 3, ale oczywiście to same atrapy...

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Levkoni » 14 mar 2015, 13:13

Eee, liczby w CAS wcale mnie nie powalają :p Tyle, że fryzur całkiem sporo, ilość ubrań mnie nie powala ^^ A dzieci jak zwykle trochę dziadowsko :D
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Shattered » 15 mar 2015, 14:13

I znów to samo.. Totalnie ułatwienie... Ślady zbrodni są zaznaczone, się świecą czy coś..

Ograniczają kreatywność graczy.. Chciałabym zrobić jakiś mały sklepik, np. lumpeks.. I co? I nie mogę. Bo te budynki są ogromne, a jak je zburzę to będą idiotycznie wyglądały w otoczeniu takie małe budki...

Wiem, że dużo wymagam. Ale mogli np. zrobić coś na wzór galerii handlowej w której wynajmowało by się miejsce... Nie mówię, że coś w stylu Tesco.. Ale np. z 3 miejscami..

A tu co... 4 wielkie budynki...

Jackob ma rację.. Idealne miejsce na 2 dodatkowe parcele... Ale nie.. Żyj w tym klaustrofobicznym sklepie.. Już nawet nie przeszkadzają mi te ekrany ładowania, ale dlaczego do licha to wszystko takie małe??
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Eq
Renciści
Renciści
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 729
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:21

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Eq » 15 mar 2015, 14:18

Zaraz, czyli nie będzie dodatkowych parcel w tej promenadzie? Tylko te 4? :O

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Shattered » 15 mar 2015, 14:21

No, tak.. Tylko te 4... I w tych otoczeniach co mamy będziemy mogli również sklepy tworzyć..

Dodają coś fajnego, np. reklama naszego sklepu... Ale jak dla mnie, psują coś innego.. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje, ale chyba nie będzie kolejek do kasy, bo simowie za zakupy będą płacić w ten sposób, że podchodzi do nich pracownik i za pomocą tableta odbiera należność :facepalm:

Wiem, wiem.. Narzekam, narzekam..
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Pappy
Posty: 251
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:38

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Pappy » 15 mar 2015, 15:31

Shattered pisze:Chciałabym zrobić jakiś mały sklepik, np. lumpeks.. I co? I nie mogę. Bo te budynki są ogromne, a jak je zburzę to będą idiotycznie wyglądały w otoczeniu takie małe budki...
Lumpeks w dzielnicy handlowej? soft9 Jak dla mnie dobrze że są tam same duże budynki, trzeba się napracować żeby mieć sklepik w ładnym miejscu. :P
When osu announced to be pay-to-play
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime

Awatar użytkownika
Niebezpieczny
Posty: 492
Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Niebezpieczny » 15 mar 2015, 15:35

Kasy będą, w dodatku w pełni funkcjonalne. Tak było na DOT. Nie wyobrażam sobie pracownika z tabletem do simów..
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Shattered » 15 mar 2015, 15:37

Wiem, że funkcjonalne, ale nigdzie nie jest napisane, że przy nich klienci będą płacić :unsure:

Czyli nawet w kontaktach będą kosmici... Masakra, powtórka z trójki. Po kolejnych dodatkach po mieście będą chodzić, wampiry, wróżki, kosmici i inne stwory..
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Lunon
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 525
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:10

Re: Witaj w Pracy - pogaduszki

Postautor: Lunon » 15 mar 2015, 16:05

3. Czy dzielnica ze szpitalem i więźeniem będzie na mapie połączona z Willow Creek?
Nie. Działają one na zasadzie ukrytej parceli. Niby sobie istnieją, ale nie na mapie.
To jest jakiś żart ._.
Mam nadzieję, że jakimś cudem będzie się dało te parcele edytować :/


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości