Witaj w Pracy - Pogaduszki
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ja myślę, że ten park będzie dostępny, ale nie jako odrębna parcela, a jako wolna przestrzeń. Tak samo jak ogródki z Willow Creek w dzielnicy najtańszych domków. Swoją drogą, skoro i tak musieli się pomęczyć nad ozdabianiem tego parku, to dlaczego nie zrobili z niego normalnie parceli
Kosmici chyba jarają mnie najbardziej. Zgadzam się z Guukim, że UFO jest najfajniejsze z całej serii
A co do piwnic to nie chcę nic mówić... więc napiszę W TS3 można było zrobić jak dobrze pamiętam 3 czy 4 piętra w dół, więc dwa piętra mnie nie jarają
Kosmici chyba jarają mnie najbardziej. Zgadzam się z Guukim, że UFO jest najfajniejsze z całej serii
A co do piwnic to nie chcę nic mówić... więc napiszę W TS3 można było zrobić jak dobrze pamiętam 3 czy 4 piętra w dół, więc dwa piętra mnie nie jarają
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Niesamowita jest ta kosmiczna kraina *-*
Magnoliowa promenada to jakiś żart. Te budynki tak bardzo nie pasują do otoczenia i są brzydkie ;_;
Podoba mi się przepis na Voodoo Doll Donut.
http://blogs.ocweekly.com/stickaforkini ... al-150.jpg
haha XD
Magnoliowa promenada to jakiś żart. Te budynki tak bardzo nie pasują do otoczenia i są brzydkie ;_;
Podoba mi się przepis na Voodoo Doll Donut.
http://blogs.ocweekly.com/stickaforkini ... al-150.jpg
haha XD
Re: The Sims 4 Witaj w Pracy - pogaduszki
Na jednym z video twórcy powiedzeili że jest nowy rodzaj śmierci, z tego co zrozumiałem chodzi o kliknięcie jakiegoś guzika bo zbytnio nie chcieli o tym mówić.Shattered pisze: • Brak nowych rodzajów śmierci.
Na tym samym video twórcy powiedzieli że piwnice działają dobrze z fundamentami i basenami, schody same się dostosują. xD
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Z tego co mówili to wyprawy naukowca na Sixam mogą niekiedy skończyć się śmiercią.
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
hym.. jeśli nasi simowie nie mogą iść do szpitala i nie ma nowych rodzajów śmierci,
to po co w takim razie robili choroby? ._.
bez sensu...
to po co w takim razie robili choroby? ._.
bez sensu...
- Niebezpieczny
- Posty: 492
- Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Nic się od podstawy nie nauczyli
To jakiś żart. Jak sobie tworzenie światów tak ułatwili, to nowe miasta powinny mieć minimum 6 dzielnic + ukrytą i po 30 parcel.
Gdzie niby mam ten biznes swój otworzyć? Przecież na parceli domowej się nie da
To jakiś żart. Jak sobie tworzenie światów tak ułatwili, to nowe miasta powinny mieć minimum 6 dzielnic + ukrytą i po 30 parcel.
Gdzie niby mam ten biznes swój otworzyć? Przecież na parceli domowej się nie da
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Na brak nowych miejsc w świecie simów nie możemy narzekać. Pojawią się w sumie cztery nowe dzielnice. Jedne mniejsze, drugie większe.
Na zdjęciu od Shatt widać tyle pustego miejsca. Aż się prosi o dwie parcele nad stawem z kawiarnią i cukiernią. .-.
Na zdjęciu od Shatt widać tyle pustego miejsca. Aż się prosi o dwie parcele nad stawem z kawiarnią i cukiernią. .-.
- Niebezpieczny
- Posty: 492
- Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
http://sims.arhn.eu/2015/03/stworz-sima-w-liczbach/
I to rozumiem Przynajmniej CAS nie zawodzi, na filmikach było tyle świetnych ubrań
I to rozumiem Przynajmniej CAS nie zawodzi, na filmikach było tyle świetnych ubrań
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Ja mówiłem o Promenadzie. Ona jest żartem.
-
- Posty: 303
- Rejestracja: 31 maja 2014, 15:09
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Jackob pisze:
Na zdjęciu od Shatt widać tyle pustego miejsca. Aż się prosi o dwie parcele nad stawem z kawiarnią i cukiernią. .-.
Nie mówiąc o tym, że to co widać to wcale nie taki duży obszar i wielkością mogłoby odpowiadać niektórym miastom z TS 3, ale oczywiście to same atrapy...
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Eee, liczby w CAS wcale mnie nie powalają :p Tyle, że fryzur całkiem sporo, ilość ubrań mnie nie powala A dzieci jak zwykle trochę dziadowsko
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
I znów to samo.. Totalnie ułatwienie... Ślady zbrodni są zaznaczone, się świecą czy coś..
Ograniczają kreatywność graczy.. Chciałabym zrobić jakiś mały sklepik, np. lumpeks.. I co? I nie mogę. Bo te budynki są ogromne, a jak je zburzę to będą idiotycznie wyglądały w otoczeniu takie małe budki...
Wiem, że dużo wymagam. Ale mogli np. zrobić coś na wzór galerii handlowej w której wynajmowało by się miejsce... Nie mówię, że coś w stylu Tesco.. Ale np. z 3 miejscami..
A tu co... 4 wielkie budynki...
Jackob ma rację.. Idealne miejsce na 2 dodatkowe parcele... Ale nie.. Żyj w tym klaustrofobicznym sklepie.. Już nawet nie przeszkadzają mi te ekrany ładowania, ale dlaczego do licha to wszystko takie małe??
Ograniczają kreatywność graczy.. Chciałabym zrobić jakiś mały sklepik, np. lumpeks.. I co? I nie mogę. Bo te budynki są ogromne, a jak je zburzę to będą idiotycznie wyglądały w otoczeniu takie małe budki...
Wiem, że dużo wymagam. Ale mogli np. zrobić coś na wzór galerii handlowej w której wynajmowało by się miejsce... Nie mówię, że coś w stylu Tesco.. Ale np. z 3 miejscami..
A tu co... 4 wielkie budynki...
Jackob ma rację.. Idealne miejsce na 2 dodatkowe parcele... Ale nie.. Żyj w tym klaustrofobicznym sklepie.. Już nawet nie przeszkadzają mi te ekrany ładowania, ale dlaczego do licha to wszystko takie małe??
Sky Fits Heaven
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Zaraz, czyli nie będzie dodatkowych parcel w tej promenadzie? Tylko te 4?
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
No, tak.. Tylko te 4... I w tych otoczeniach co mamy będziemy mogli również sklepy tworzyć..
Dodają coś fajnego, np. reklama naszego sklepu... Ale jak dla mnie, psują coś innego.. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje, ale chyba nie będzie kolejek do kasy, bo simowie za zakupy będą płacić w ten sposób, że podchodzi do nich pracownik i za pomocą tableta odbiera należność
Wiem, wiem.. Narzekam, narzekam..
Dodają coś fajnego, np. reklama naszego sklepu... Ale jak dla mnie, psują coś innego.. Nie wiem czy dobrze mi się wydaje, ale chyba nie będzie kolejek do kasy, bo simowie za zakupy będą płacić w ten sposób, że podchodzi do nich pracownik i za pomocą tableta odbiera należność
Wiem, wiem.. Narzekam, narzekam..
Sky Fits Heaven
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Lumpeks w dzielnicy handlowej? Jak dla mnie dobrze że są tam same duże budynki, trzeba się napracować żeby mieć sklepik w ładnym miejscu.Shattered pisze:Chciałabym zrobić jakiś mały sklepik, np. lumpeks.. I co? I nie mogę. Bo te budynki są ogromne, a jak je zburzę to będą idiotycznie wyglądały w otoczeniu takie małe budki...
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
- Niebezpieczny
- Posty: 492
- Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Kasy będą, w dodatku w pełni funkcjonalne. Tak było na DOT. Nie wyobrażam sobie pracownika z tabletem do simów..
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
Wiem, że funkcjonalne, ale nigdzie nie jest napisane, że przy nich klienci będą płacić
Czyli nawet w kontaktach będą kosmici... Masakra, powtórka z trójki. Po kolejnych dodatkach po mieście będą chodzić, wampiry, wróżki, kosmici i inne stwory..
Czyli nawet w kontaktach będą kosmici... Masakra, powtórka z trójki. Po kolejnych dodatkach po mieście będą chodzić, wampiry, wróżki, kosmici i inne stwory..
Sky Fits Heaven
Re: Witaj w Pracy - pogaduszki
To jest jakiś żart ._.Nie. Działają one na zasadzie ukrytej parceli. Niby sobie istnieją, ale nie na mapie.3. Czy dzielnica ze szpitalem i więźeniem będzie na mapie połączona z Willow Creek?
Mam nadzieję, że jakimś cudem będzie się dało te parcele edytować :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości