Kraina magii

Pakiet rozgrywki

Online
Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1880
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Kraina magii

Postautor: Lenna » 20 sie 2019, 18:22


youtu.be/L09ld07hEVc

Premiera: 10 września 2019

Obrazek


Obrazek


Obrazek


GŁÓWNE CECHY:
  • Odkrywaj okolicę: Niezwykły świat czeka na Twojego Sima. Gdy przekroczysz próg tajemniczego portalu, na każdym kroku napotkasz magiczne tajemnice. Zapoznaj się z chowańcami, rzucaj zaklęcia na Simów i warz eliksiry dla przyjaciół i wrogów.
  • Ucz się tajemnych sztuk: Studiuj nauki klasyków i ucz się u ekspertów. Wykonaj zadanie, by stać się czarodziejem. Zbieraj i rzucaj zaklęcia w pojedynkach, wyczaruj jedzenie, a nawet zamieniaj innych w przedmioty. Warz eliksiry, przez które Simowie poczują do siebie miętę, pozbędą się przykrych klątw lub będą nieśmiertelni!
  • Zapoznaj się z chowańcem Tajemniczy chowaniec ochroni Twojego Sima i pomoże mu wypełnić jego magiczne przeznaczenie. Przyzwij smoka, wróżkę lub innego chowańca, który najlepiej dopasuje się do charakteru Twojego Sima i będzie go strzegł. Nie zapomnij nadać mu ciekawego imienia!
  • Ubierz się w kreacje nie z tego świata Wpraw się w iście magiczny nastrój dzięki czarodziejskim kreacjom dla Twoich Simów. Ubierz Sima w szaty ekstrawaganckiego maga lub wypróbuj nowe czary w bardziej stonowanych ubraniach. Zbieraj różdżki i miotły, a potem udekoruj pomieszczenia zaklętymi przedmiotami.
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 1991
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Kraina magii

Postautor: Levkoni » 20 sie 2019, 20:17

Lubię te wszystkie magiczne i okultystyczne rzeczy w simsach i czekałem na ten pakiet, ale zwiastun i opis... no na razie mnie nie porwało to. Póki co zapowiada się po prostu pakiet o ważeniu eliksirów i nauce zaklęć, bez tej głębi która była w TS1, czyli konieczności zdobywania składników, nawiązywania kontaktów z magicznymi kupcami itp. Ogólnie pomysł na ten magiczny wymiar jest ciekawy, ale liczyłem, że w końcu dostaniemy coś w stylu HP, czyli konieczność nauki zaklęć w szkole, rozwiązywanie jakiś prostych zagadek z tym związanych żeby zdobywać jakieś punkty itd.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3008
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Kraina magii

Postautor: Kapitan Indra » 20 sie 2019, 23:00

Ej, no super, ale mam nadzieję, że jeśli pojawi się jakaś dzielnica magii, to będzie można w niej normalnie mieszkać, bo jak na razie to mnie się to kojarzy z ulicą Pokątną ze świata Harry'ego Pottera. Ale ładnie i ciekawie to wygląda. Może znowu coś do kolekcjonowania się pojawi? :)
Tumb-Indr ^^
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
ObrazekObrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019

:indra:

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 1991
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Kraina magii

Postautor: Levkoni » 21 sie 2019, 0:43

Indra, w magicznym wymiarze nie będzie można mieszkać. Tam tylko będziemy chodzić aby rozwijać magię i alchemię. Można będzie natomiast mieszkać w tym nowym miasteczku, w którym jest portal do Magicznego Wymiaru.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Galcia
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 973
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:57

Kraina magii

Postautor: Galcia » 21 sie 2019, 19:48

Zwiastun mnie nie porwał, póki co pakiet trafia na szary koniec listy "do kupienia" gdzie będzie kisił się razem z wampirami. :P Bardzo podobają mi się ubrania, będą idealne dla nastolatek! Mam też ogromną nadzieję, że sim, który nauczy się rzucać jakieś zaklęcie, będzie mógł go używać bez ograniczeń, bo nic mnie tak nie denerwowało w dwójce jak wytwarzanie całymi dniami składników. '.' Zauważyłam też, że prawdopodobnie w Wyspiarskim życiu lub ostatniej aktualizacji znalazła się mała podpowiedź odnośnie tematyki - zainstalowałam ostatnie właśnie WŻ i nad głowami simów podczas rozmowy dość często pojawia się dymek z kapeluszem i różdżką magika. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Simwood
Posty: 767
Rejestracja: 06 sty 2016, 14:32

Kraina magii

Postautor: Simwood » 21 sie 2019, 21:16

Trochę szkoda, że tylko tyle. Brakuje mi aktywności dla zwykłych, niemagicznych simów - na przykład kariera wróżbity (astronomia, wróżenie z kuli, z fusów, przywoływanie zmarłych).
Ciekawym elementem byłoby to, o czym wspominał Levkoni, szkoła magii i inne nawiązania do HP. Producenci mogliby nawet wtedy spróbować skontaktować się z Rowling i stworzyć jakąś edycję limitowaną ze dodatkowymi obiektami czy strojami nawiązującymi do serii książek. Kupiłbym w ciemno :P
Na razie chyba wstrzymam się od kupna, podobnie jak w przypadku "Dżungli" i poczekam na jakieś promocje. Może być to ciekawe urozmaicenie rozgrywki, ale dla osoby, która nie jest tym tematem specjalnie zainteresowana trochę zbędne rozszerzenie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ururu
Posty: 183
Rejestracja: 03 kwie 2018, 15:13

Kraina magii

Postautor: Ururu » 23 sie 2019, 11:10

Wydaje się fajne, ale trudno mi do tego nie podejść sceptycznie. Ciuszki wydają się ok, chowańce mnie bardzo ciekawią.
Nie podoba mi się widok tej magicznej wioski z daleka. Trochę takie, nie wiem, tandetne. Głównie przez kolorystykę.
Mam też nadzieję, że nagle pierwszy lepszy Janusz nie okaże się czarodziejem... chociaż patrząc na wampiry, to dopóki nie zrobiłam nim swojego sima i nie przemieniłam innych, miałam trzy sztuki w grze przez 3-4 pokolenia (Ten Maxisowy siwy, ten taki emo i jeszcze siwemu żonkę zrobiłam, więc bieda).
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3008
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Kraina magii

Postautor: Kapitan Indra » 09 wrz 2019, 0:16

Nowy zwiastun z rozgrywki:

youtu.be/r_J7sxZo1aA

Trzy domy magii, księga zaklęć, chowańce, alchemia, eliksiry, klątwy... no, to bardzo mnie do gustu przypadło ^^
Będzie można zrobić eliksir nieśmiertelności? Na to wyglądało w scenie z Mrocznym :D
Będzie drzewko umiejętności magicznych z bonusami, podobne do tego drzewa sławy i wampirzych umiejętności, też fajnie.
I to już we wtorek :)
Tumb-Indr ^^
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
ObrazekObrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019

:indra:

Awatar użytkownika
Ururu
Posty: 183
Rejestracja: 03 kwie 2018, 15:13

Kraina magii

Postautor: Ururu » 09 wrz 2019, 10:46

AAAAAAAAAAAAAAAA.
Zdobyli mnie totalnie drzewkiem i tą księgą zaklęć, które brzmią prosto jak z Pottera. Graficzki cudne.
Niesamowicie podoba mi się też ta żółta sukienka. Szkoda, że jak zwykle zrobili ją zbyt krótką i szeroką i noszący ją Sim wygląda jak pięciolatek. (Jak coś jest zbyt infantylne nawet dla mnie, to to coś znaczy.)
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ururu
Posty: 183
Rejestracja: 03 kwie 2018, 15:13

Kraina magii

Postautor: Ururu » 11 wrz 2019, 20:42

Właśnie serwer zżarł mi cały wartościowy komentarz :)))))

W skrócie:
Ciuszki fajne.
Oprócz sukni z rozjechaną teksturą:
Obrazek

Meble i inne superaśnie fajne.
Dom w nowej lokacji totalnie pusty.
Kuchnię w świecie magii budował fan Minecrafta.
Obrazek

Rozgrywka fajna, ale jeszcze wszystkich zaklęć nie odkryłam i nie ogarnęłam mioteł.

Zabrakło mi: tatuaży, fajnych zarostów, szatek, nakryć głowy.
(I tego, żeby zmieniać rasę w CAS jak w trójce.)

Ogólnie jestem niezwykle zadowolona.
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3008
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Kraina magii

Postautor: Kapitan Indra » 11 wrz 2019, 21:38

Mnie też nowe rozszerzenie się podoba, aczkolwiek grałam krótko, i tylko przejrzałam CAS (dwie nowe aspiracje, nie ma nowych zarostów, tatuaży ani nakryć głowy, szkoda, bo aż się prosi o spiczasty kapelusz dla czarownic, chociaż coś podobnego było już w Upiornościach, ale co tam :P , a dla dzieci nie ma kompletnie nic) i obiekty trybu budowania/kupowania. Dostajemy dwie nowe rośliny do zebrania w kolekcjach, i co za tym idzie, zestaw do hodowli magicznych roślin. Co do kolekcji, to mamy nową, Magiczne artefakty, i tam aż 56 obiektów do uzbierania. Fajnie. Dla dzieci jest tylko... kołyska dla niemowląt. Mało! Możemy kupować rozmaite różdżki, księgi czarów, kotły i miotły (rym niezamierzony), a nawet... mopa, na którym też da się latać :haha: Nie ma to jak być nowoczesnym czarodziejem.
Co dalej, hmm... moja Simka zwiedziła cały naprawdę uroczy Glimmerbrook, zanim znalazła portal do krainy magii, bo jest trochę trudny do znalezienia. Ale za to ta kraina magii... tak, jak było wiadomo z materiałów promocyjnych, mamy cztery latające wysepki na tle kolorowego, zmieniającego barwę nieba, a po przybyciu lądujemy na największej wyspie, czyli centrum, gdzie stoi olbrzymi dom z kotłami do eliksirów oraz regałami na książki i możemy spotkać mnóstwo osób, w tym trzech mędrców z różnych szkół magii. Nad ich głowami widnieją magiczne runy oznaczające daną szkołę, by nie można ich było pomylić z innymi Simami. Mnie rozwalił Mędrzec praktyczności, który wygląda, jakby był w kosmicznej ciąży, takie ma brzuszysko :haha: Pomiędzy wszystkimi wysepkami przenosimy się bez ekranów ładowania, a widok z areny pojedynków, która leży najwyżej, normalnie zapiera dech w piersiach. Aleja magów to z kolei maleńka wysepka z trzema sklepami (mało!), przypominająca Ulicę Pokątną ze świata Harry'ego Pottera. Sprzedawcami w tych sklepach są duchy, ale uwaga, to nie są typowe duchy zmarłych, tylko tak zwane Projekcje astralne handlarzy, którzy zapewne siedzą wygodnie na zadkach w domach, bo w jednym sklepie sprzedawcą był jakiś mój Sim, który w grze żyje i czuje się świetnie. Ostatnia wysepka to ogrody i rozczarowałam się, że ta wielka szklarnia to tylko dekoracja, myślałam, że da się tam wejść.
Zdziwiłam się, że nie ma nowych lekcji.
Jak na razie moja Simka czarownicą nie została, bo póki co jest syreną, a z syreny czarownika nie zrobisz, musi to być zwykły śmiertelnik, by Mędrcy się nim zainteresowali (albo od razu Sim stworzony w CAS jako czarownik). Ale nakupowała i nazbierała rozmaitych magicznych gratów, przyda się dla kogoś z rodziny, kto tym czarodziejem zostanie.
Cóż, mnie też boli brak możliwości zmiany rasy w CAS, jak w TS3.
A co dalej? Pogramy, zobaczymy.
Tumb-Indr ^^
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
ObrazekObrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019

:indra:

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 925
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Kraina magii

Postautor: Stara-Raszpla » 11 wrz 2019, 23:36

Na mnie rowniez paczka wywarla pozytywne wrazenie, chociaz ubolewam, ze tworcy tak po macoszemu potraktowali budynki... Ale z drugiej strony... pobieore z galerii cos odpowiedniego dla Simow ze swiata Pottera :)

Zawiedziona jestem tez troche CAS, a konkretnie predefiniowanymi lookami, ktorych jest malo i sa slabe. Ja tam jak przebieram miastowych simow, to nie chce mi sie bawic w nie wiadomo jakie przebieranie i mozliwosc dodawania wlasnych lookow bardzo by byla przydatna.

Ciezko mi sie robilo zdjecia w tym dodatku, bo niektore animacje, a konrketnie blyski nie zatrzymywaly mi sie podczas zrobienia pauzy.

Czarodzieje to pierwsza nadnaturalna postac, w ktora zmienil sie moj sim ;)
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
Apple MacBook Pro 15" Retina. i7 2.5GHz/16GB/512GB/AMD Radeon R9 M370X w/2GB
oraz
MSI GS65 15"" i7-8750H (6 core) 2.2 / 32GB / 512GB / Nvidia GTX 1070 Max-q - 8GB

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 1991
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Kraina magii

Postautor: Levkoni » 13 wrz 2019, 9:43

Co prawda jeszcze nie grałem, ale po gameplayach i wpisach innych ludzi już utwierdziłem się w przekonaniu, że ten pakiet mnie nie zadowoli. Moim zdaniem magia zasługiwała na pełny dodatek. O ile Wampirom pakiet wyszedł na dobre (bo nigdy nie mieli całego dodatku dla siebie, zawsze byli tylko "dodatkiem" a tu otrzymali coś tylko dla siebie) to ograniczenia pakietu mocno wpłynęły na czarodziejów, którzy w jedynce i trójce mieli całe dodatki dla siebie.

Spoko, księga zaklęć, ilość czarów i eliksirów wyglądają spoko. Ale zabrakło szeregu elementów, które nie skupiałyby się tylko na umiejętnościach sima we władaniu czarami. Nie dostaliśmy magicznych luster, szaf czy innych przedmiotów w stylu "drzewko z magicznymi fasolkami", zabrakło Kościldy czy przedmiotów umożliwiających wytwarzanie ciekawych składników. Nie ma budki teleportującej rodem z TS3 (a zamiast tego czar teleportacji, dla którego nawet nie ma ciekawej animacji, tylko taka standardowa animacja teleportowania sima z kodów).

W skrócie - pakiet skupił się mocno na samym simie i jego umiejętnościach czarowania, natomiast totalnie pominą całą tą otoczkę, która moim zdaniem jest obowiązkowa.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
blakhart
Posty: 57
Rejestracja: 27 kwie 2018, 16:16

Kraina magii

Postautor: blakhart » wczoraj, 12:30

Levkoni pisze:
13 wrz 2019, 9:43
W skrócie - pakiet skupił się mocno na samym simie i jego umiejętnościach czarowania, natomiast totalnie pominą całą tą otoczkę, która moim zdaniem jest obowiązkowa.
Muszę się zgodzić, brakuje mi wielu przedmiotów jak kula magiczna, kościdla czy chociażby księga czarów jako obiekt :/ Chociaż szkielet dodali już w Przygodzie z Dżungli, to nie było co się kościanej pokojówki spodziewać...

Czarodzieje chyba wypadli lepiej niż wampiry nie wspominając już o kosmitach i syrenach. Podoba mi się to, że nie ma typowego podziału na magię dobrą i złą - sim może się kształcić we wszystkich dziedzinach magii. Najciekawsza jest chyba nieokiełznana. Za plus również uważam te całe klątwy - na wiele zaklęć, które na początku nauki rzucała moja simka, zdarzały się one naprawdę często. Za to chowańcami jestem totalnie zawiedziona - są słodkie, ale nie zauważyłam aby cokolwiek dawały poza komunikatami gdy sim nauczy się nowego zaklęcia/eliksiru. No chyba, że czegoś jeszcze nie odkryłam.

Kraina Magii jest klimatyczna, a sama aleja magów ojarzy mi się z Harrym Potterem, ale... Irytuje mnie duża ilość simów z otoczeń, która zostaje czarownicami/czarownikami. W mojej grze już chyba wszystkie Kaliente czarują, nawet Bob Pancakes xD Wolałabym, aby jak w przypadku Sixam simowie generowali się tylko w Krainie Magii i tam już siedzieli. Ilość czarodziejów w otoczeniach jest spora w porównaniu do wampirów czy syren, a te drugie to już w ogóle generują się sporadycznie. Przynajmniej u mnie.

I taka rada - lepiej nie kombinować nic z mistrzami magii, mimo iż są dostępni w zarządzaniu rodzin. Po wprowadzeniu ich do otoczenia w Krainie Magii generują się nowi mistrzowie, a każda próba edytowania tego blondyna (chciałam tylko ustawić mu możliwość zapładniania simów) kończyła się wywalaniem z gry bo wyjściu z CASu ;)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość