Strona 3 z 3

StrangerVille

: 01 mar 2019, 21:28
autor: Jhud
Już wiem dlaczego StrangerVille tak do mnie przemawia. Bo jest na 100% przynajmniej po części inspirowane Night Vale, zauważyłem jakieś nawiązania. To spełnienie moich simowych marzeń po prostu! <3
Ale nie mam gry jeszcze, poczekam chwilę.

StrangerVille

: 05 mar 2019, 15:19
autor: blakhart
Miasteczko ma swój klimat, mi naprawdę przypadło do gustu :) Myślałam, że będzie to ukłon w stronę dwójkowego Dziwnowa, ale niestety nie. Odkrycie tajemnicy nie zajmuje dużo czasu i jest dość przewidywalna, ale wprowadzanie takich fabularnych smaczków jak najbardziej mi odpowiada. Podczas grania nie zauważyłam, aby opętani simowie czy te dziwne rośliny pojawiały się w innych miastach, także tego twórcy na szczęście dopilnowali. Jestem tylko zawiedziona CASem, doszły jedne włosy i bluzka dla simek, które mi osobiście się podobają.

StrangerVille

: 05 mar 2019, 19:54
autor: Levkoni
Ja uważam, że w CAS jest tak dużo fryzur i ubrań już, że nie będę miał za złe jeśli kosztem mniejszej liczby tych elementów będzie więcej mebli czy elementów lub obiektów gamepleyowych :D

StrangerVille

: 05 mar 2019, 22:40
autor: Kapitan Indra
Obrazek
Obrazek
Obrazek
To z mojej gry. Cudowne po prostu :)

StrangerVille

: 18 mar 2019, 10:10
autor: Ururu
Przeszłam wczoraj i baaardzo takie se. W dodatku aspiracja może być użyta tylko dla jednego Sima, bo drugi w pewnym momencie nie może wykonywać potrzebnych działań.
Znaczy ogólnie klimat ładny i w ogóle, ale dużo łażenia między parcelami.
Cieszy mnie za to sporo obiektów w takich klimatach Gwiezdnych Wojen, wraz z tymi z dodatku o gwiazdach będę mogła sobie zrobić całkiem klimatyczną parcelkę ^^
Zastanawia mnie też czy coś ciekawego faktycznie dzieje się w tej bogatej dzielnicy, bo jej opis wskazuje na to, że niby coś tam jest.

StrangerVille

: 19 mar 2019, 20:41
autor: Kapitan Indra
Mnie wkurza to, że potrzeba naprawdę dużo szczepionek i skanowania obok dziwnych roślin, żeby te szczepionki mieć. Prawie przeszłam, ale na razie zrobiłam sobie przerwę.
Spoiler:
Nowy videokomiks :haha:

youtu.be/2TAMN5DUVBw

StrangerVille

: 28 mar 2019, 20:21
autor: Stara-Raszpla
Moim zdaniem tez bardzo takie sobie... zabilo sie matke i koniec.. finito... moglyby byc te misje jakies dluzsze.. takie ze kilka pokolen na nie trzeba ... a tak to.. dodatek jednego dnia.

StrangerVille

: 28 mar 2019, 21:18
autor: Dimond
Pakiet bardzo w moim guście, bo w dwójce lwią cześć mojej gry pochłaniało właśnie Dziwnowo. Miasteczko ma super klimat. Przeprowadziłem tam większość krypto-kosmito rodzinek z pozostałych okolic. Pasują tam jak ulał. Sama przygoda jest niestety krótka i w dużej mierze mało odkrywcza, ale finał wygląda naprawdę ładnie i fajnie można sobie wzbogacić historię swoich rodzinek.
Matkę można w każdej chwili wskrzesić, co planuję zrobić z udziałem simki, która obsesyjnie kolekcjonuje u mnie wszystkie gatunki roślin. Na chwilę obecną "niezidentyfikowany owoc" to jedyny brakujący składnik w jej ogrodzie i chyba "przypadkowo" obudzę tą roślinę raz jeszcze i spróbuję się z nią zaprzyjaźnić :3

StrangerVille

: 24 maja 2019, 11:10
autor: blakhart
Nie wiem czy ktoś to odkrył, ale jeżeli zaczynamy grę w StrangeVille i mamy koło domu miejsce do zaadzenia roślin to sąsiedzi zasadzą nam dziwny owoc, po czasie przyjdą tajni agenci i go zarekwirują :D Czyli jednak postacie tajnych agentów występują w tym dodatku. Zostawią też informację aby nie zbliżać się do laboratorium.