Wampiry

Pakiet rozgrywki

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Re: Wampiry

Postautor: Hirooo » 18 sty 2017, 13:59

No chyba nie oczekiwałeś animacji wbijania kłów w szyję sima? :P
Jak dla mnie wygląda to spoko. Wreszcie widać, że wampir wysysa krew z sima, a nie ugryzie i już :)

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 578
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: Wampiry

Postautor: simunia » 18 sty 2017, 13:59

Przecież to EA więc, nie spodziewajmy się cudów, oni zawsze coś muszą sknocic kosztem czegoś lepszego. Więc, mnie to nie denerwuje, bo zaczynam się do tego przyzwyczajać.
A te miny to nawet zabawne.
Obrazek

Damon <3

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 18 sty 2017, 16:13

Oo, fajnie że teraz trzeba pić krew wampira aby się przemienić! Tak w Kronikach Wampirów było (Wywiad z Wampirem itp), i chyba jeszcze paru książkach?
Oraz w Pamiętnikach Wampirów i paru ekranizacjach oraz serialu Draculi ;) Sama animacja podawania krwi bardzo mi przypomina tę z Pamiętników.
Trochę się wkurzyłem bo oni nawet paszczy nie otwierają jak gryzą, tylko mają jakieś skrzywione miny...
Jak dla mnie, mogliby tę paszczę szerzej otwierać, ale cudów się nie spodziewam bo wiadomo, byłoby za bardzo drastycznie xD Oprócz tego jest spoko, przynajmniej widać, że wysysa tę krew.
Obrazek

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 578
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: Wampiry

Postautor: simunia » 19 sty 2017, 0:17

No jeśli wampiry są tak dopracowane to myślę, że skuszę się na odkładanie kasy na zestaw z tym pakietem jak się oczywiście takowy pojawi na co zresztą liczę. Póki co to poczekam na recenzję u młoteczki, bo ona zawsze robi je bardzo fajne.
Obrazek

Damon <3

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Re: Wampiry

Postautor: Hirooo » 21 sty 2017, 3:34

Na DotSim udostępniono mapę nowego świata

Obrazek

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 21 sty 2017, 14:26

Kurczę, mały ten świat. No ale większego się nie spodziewałam, coś w rodzaju Promenady Magnolii ;) Przynajmniej ma jakiś klimat.
Nie wierzę że to robię ale że tak powiem już zaklepałam kasę na ten pakiet i tylko czekam na premierę xDD
Obrazek

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 578
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: Wampiry

Postautor: simunia » 21 sty 2017, 15:36

no mały świat, ale nie jest źle dobrze, że dali jedną pusta duża parcele, bo tam właśnie zamieszkają bracia Salvatore. Ja jednak poczekam na opinię innych o tym pakiecie.
Obrazek

Damon <3

Awatar użytkownika
Cain
Posty: 612
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:45

Re: Wampiry

Postautor: Cain » 21 sty 2017, 23:33

Boruta pisze: - Zbyt częste ssanie z jednego sima może go doprowadzić do utraty przytomności
Rozśmieszyło mnie to, jak napisana jest ta nowość XD Tak, jakby np. matka karmiąca dziecko mogła stracić przytomność, bo za dużo dziecko ssie.
(ok nieważne)

Nie dziwi mnie taka mała okolica. Czego się spodziewaliście w pakiecie rozgrywki, San Myshuno albo Winderburga? Jak dla mnie w porządku, ważne, że nie wygląda tak jak Promenada Magnolii. :P
I zauważam podobieństwo między Granitowymi Kaskadami, a Forgotten Hollow (znów ta wkurzająca niekonsekwencja w tłumaczeniu nazw na polski/pozostawianiu ich oryginalnych wersji... :facepalm: ) - zarówno w jednym, jak i w drugim jest pięć parcel skupionych wokół czegoś większego (w przypadku Granitowych Kaskad był to las). Tutaj mamy cmentarz. Przynajmniej całe otoczenie nie jest podzielone na kilka dzielnic, które tak naprawdę nie są jednym całym miastem, a kilkoma plikami .world :curious:
Wie ktoś, czy będzie taki smaczek jak miejsce Pustelnika z "Ucieczki w plener"?
the first thing i think about when your name pops up in my mind

Obrazek

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 22 sty 2017, 0:06

Po tych ciekawostkach umieram jeszcze bardziej .----. Nie wytrzymam, chcę już grać.
Cain pisze:Wie ktoś, czy będzie taki smaczek jak miejsce Pustelnika z "Ucieczki w plener"?
Spodziewam się, że tak, bo pod koniec zwiastunu było coś takiego:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Re: Wampiry

Postautor: Hirooo » 22 sty 2017, 0:29

Na mapie jest takie drzewo wyglądające jak wyschnięta wierzba, prowadzi do niego "ścieżka" z latarni... Może tam coś będzie? Fajnie by było, bo jakaś tajemnica bardzo pasuje do tego rozszerzenia :)

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 578
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: Wampiry

Postautor: simunia » 22 sty 2017, 11:51

Ja tam poczekam, aż się pojawi w zestawie. Wolę mieć pakiet i akcesoria. To szybciej braki uzupełnię.
Fajnie że będzie można coś odkryć.
Obrazek

Damon <3

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2010
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 23 sty 2017, 11:35

Boruta z tego co wiem to w przypadku dodatków tak to nie działa :P Premiera zawsze jest o konkretnej godzinie czyli 18-19 jutro.

Chyba, że w USA jest jakoś wcześniej to można przestawić region w Originie i wtedy powinno zadziałać.
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 23 sty 2017, 13:47

Kurczę, a miałam nadzieję, że pobiorę o północy i będzie można rano już grać. W takim razie poczekam sobie jeszcze jeden dzień <_<
A jak zmienić region w Originie? xD
Obrazek

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 258
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Re: Wampiry

Postautor: Jhud » 23 sty 2017, 16:36

Gry wychodzą przecież w jednym momencie :P U nas to może być wieczór a gdzie indziej południe np.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Hirooo
Posty: 186
Rejestracja: 24 lip 2014, 15:43

Re: Wampiry

Postautor: Hirooo » 23 sty 2017, 19:19

Tak sobie myślę teraz, że w sumie fajnie, że dano graczom możliwość wyboru a nie narzucono jeden konkretny wygląd wampira. Każdy może mieć tę postać jaką tylko zechce, upiorną i tradycyjną, albo bardziej nowoczesną. No i wampirze moce też fajnie działają, bo każdy wampir jest wyjątkowy i inny :)

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 258
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Re: Wampiry

Postautor: Jhud » 23 sty 2017, 19:44

Też mi się to podoba. Jeżeli ktoś chce "zmierzchowego" wampira- proszę bardzo, a ktoś inny chce takiego Nosferatu to ma, albo Lestata, czy jeszcze jakiegoś innego.
Bo w poprzednich odsłonach wampiry były jednak na dobrą metę takie same.
Mam nadzieję że z wilkołakami podobnie fajnie zrobią.
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1276
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Wampiry

Postautor: ollie » 23 sty 2017, 22:50

Tylko czy te moce nie są zbyt przesadzone? W poprzednich częściach każda postać miała coś specjalnego... Co się stanie zaś, gdy wprowadzą tu czarowników i czarownice? Czy nie będą to wampiry, tylko w ludzkiej i śmiertelnej postaci?
Obrazek

avatar z serialu skam
sygnatura the gifted

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 24 sty 2017, 10:48

Też mi się to podoba. Jeżeli ktoś chce "zmierzchowego" wampira- proszę bardzo, a ktoś inny chce takiego Nosferatu to ma, albo Lestata, czy jeszcze jakiegoś innego.
Też mi się to bardzo podoba :D Można puścić wodze fantazji i raz mieć takiego, raz takiego a raz jeszcze innego. Nie jesteśmy ograniczeni do jednego wizerunku wampira, tylko możemy stworzyć każdego. Ja na pewno wykorzystam to w grze :P (ale najbardziej podoba mi się Nosferatu :D)

blurry, moim zdaniem pomiędzy mocami wampirów a czarodziejów jest przepaść. Wampiry mają tradycyjne moce dla nich przeznaczone, siła, szybkość, hipnoza i takie tam, moim zdaniem to nie jest przesadzone tylko pasuje do wizerunku wampira :P Każda postać powinna mieć coś specjalnego, coś, co potrafi tylko ona. Jak dodadzą czarodziejów, to zapewne będą mieli milion innych mocy.

Jeszcze tylko ok. 7 godzin do wampirów, wielkie odliczanie
Obrazek

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1886
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 24 sty 2017, 18:56

POBIERA SIĘ OMG UMIERAM

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Stara-Raszpla
Posty: 1000
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00

Re: Wampiry

Postautor: Stara-Raszpla » 24 sty 2017, 19:00

ja juz mam ;) zaraz wrzuce pierwsze fotencje
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
Apple MacBook Pro 15" Retina. i7 2.5GHz/16GB/512GB/AMD Radeon R9 M370X w/2GB
oraz
MSI GS65 15"" i7-8750H (6 core) 2.2 / 32GB / 512GB / Nvidia GTX 1070 Max-q - 8GB


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość