Wampiry

Pakiet rozgrywki

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 25 sty 2017, 13:35

Trochę zawiodłem się CAS, ale tryb budowania jest super<3 Te elementy zniszczonych ścian są po prostu boskie, jest tego więcej niż się spodziewałem - dziury, pęknięcia, zdarcia tapety, brud i oblanie wodą :O
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 25 sty 2017, 14:05

A mnie CAS bardzo się podoba. Może nie jest tego jakoś dużo, ale te wiktoriańskie ubrania są świetne, no i opcji tworzenia wampira jest mnóstwo i bardzo zróżnicowane <3
Tryb budowania też mnie zachwycił, nowych przedmiotów jest naprawdę dużo, da się stworzyć prawdziwą rezydencję wampira :doge: Są nawet obrazy na ścianę przedstawiające wampiry dochodzące w pakiecie.
Nowe miasto jest małe, ale bardzo urokliwe ^^
A i dochodzi grzejnik, z takich bardziej uniwersalnych rzeczy, oraz nowa wampirza kołyska dla niemowląt, 3 rodzaje trumien.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 25 sty 2017, 17:08

Ja dzisiaj kupiłam i właśnie gram. Obejrzałam tryb budowania (świetne te obiekty i jest ich całkiem sporo), do CAS ledwie zajrzałam, ale powiem Wam, że są trzy nowe cechy parceli: Zarejestrowane leże wampirów (opis mówi, że wampirza liga będzie tam przysyłać pocztą rozmaite prezenty), Na linii mrocznych mocy (czyli większe prawdopodobieństwo posiadania dziecka-wampira) oraz Wampirza sieć (opis mówi, że ta cecha zwiększa prawdopodobieństwo pojawiania się wampirów w okolicy - zapewne jako przechodniów).
I ciekawi mnie ta opcja zmiany wyglądu przez wampira (w sensie, że ma dwie postaci, zwykłą i mroczną, czyli coś jak wilkołaki w TS3 ^^).
Nie ma żadnej nowej kolekcji do zbierania (w sumie nie dziwne, bo co niby by można było zbierać), ale jest jedna nowa ryba (pewnie ryba wampirza czy coś w ten deseń, jak w TS3) oraz trzy nowe rośliny (jedna to pewnie owoc plazmowy).
A gdy przeglądałam tryb budowania, rozbawiła mnie nazwa zasłon na okna - bo jedna zasłona była nazwana Stulecie, a druga, nieco bardziej ozdobna nazwana została... Wspaniałe stulecie - czyli aluzja do tureckiego serialu :haha:
A te dziury, pajęczyny, pęknięcia i bluszcze na ścianę to mistrzostwo po prostu. Idealne do zniszczonego mieszkania albo nawiedzonego domu.

Jest też nowa umiejętność - wampirologia - ale pewnie dostępna tylko dla wampirów.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 25 sty 2017, 20:30

Najbardziej podoba mi się w tym to, że w czwórkowych realiach wampiry są tajemnicą. Wskazuje na to m. in. opisy wampirzych rodzin, niektórych obiektów itp. No i przede wszystkich dwie opcje wyglądu, normalna i mroczna. Nie to co w trójce, że wampiry i inne stwory sobie jawnie paradują po mieście.
Dom Vlada ma normalnie sypialnię na górze, a w piwnicy trumnę. Co najlepsze, wejście do piwnicy jest ukryte za ścianą.
Obrazek

A z zabawniejszych - dom Vlada jest w większości dobrze utrzymany, wyjątkiem jest... kuchnia.
Z niej pan domu chyba od dawna nie korzystał :D
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Wampiry

Postautor: Shattered » 25 sty 2017, 20:34

Czyli nie wiemy, że sim łażący pod naszym domem jest wampirem? Nie ma żadnego nastrójnika czy czegoś? Albo nie chodzi skulony?
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 25 sty 2017, 20:39

Shattered jeśli ma domyślny chód wampirzy wybrany to wtedy chodzi skulony :P W przeciwnym razie kuli się tylko jak zakrada się wypić krew. Wampir może Cię odwiedzić jeśli zaczniesz uczyć się wampirologii, ale nie zdradzi od razu swojej natury. A po jakimś czasie może wpaść do Ciebie w nocy i wypić krew z sima, który jest tego nieświadomy bo jak śpi to go wampir hipnotyzuje :P
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 25 sty 2017, 21:23

Przemiana w wampira trwa około doby - przynajmniej moja Simka tyle się w wampira zmieniała po prośbie o przemianę. Fajny był ten nastrójnik o głodzie, że żołądka nie da się już zapełnić normalnym jedzeniem.

I jeszcze to:
Obrazek

Podoba mnie się Plumbob Sima przemienionego w wampira oraz panel potrzeb - w tym ikonka potrzeb wampira ^^

W ogóle sporo odnalazłam w tym pakiecie inspiracji Kronikami Wampirów Anne Rice - sam moment kiedy wampir najpierw gryzie kandydata na wampira w szyję, a potem daje mu pić własną krew oraz podobna przemiana - przemieniony najpierw odczuwa niemiłe sensacje w żołądku, kiedy to zmienia się on w żołądek wampira i pozbywa się resztek ludzkiego pokarmu. Podobne jest także to, że przemieniony uznaje wampira, który go przemienił, za mistrza, i tak ma się potem w kontaktach.
Trochę mnie rozczarował CAS, chociaż fajnie było ustalać wygląd mrocznej postaci mojej Simki. Jednak ubrań i fryzur nie jest zbyt wiele, no i troszkę mało tych nowych, wampirzych oczu. Ale da się wytrzymać.
I trochę nieprzemyślane jest to, że normalny, śmiertelny Sim tez ma w komputerze opcje Szukaj wampirzych sekretów.
Pasek wampirzej energii jest naprawdę długi, to fajnie. A ta mroczna medytacja :aww:
A Forgotten Hollow jest naprawdę klimatycznym miejscem, choć do tej pory odwiedziłam tylko dom Vlada oraz ten park w kształcie trumny. Ale widoczki naprawdę niezłe, te wrony, nagrobki, księżyc, gargulce, powyginane drzewa, góry - no dosłownie kawałek starej, dobrej Transylvanii w Simach :)
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 25 sty 2017, 23:53

W ogóle w tym pakiecie jest sporo fajnych smaczków! Wyczaiłem takie:

- jeśli wampir nie ma mocy przemiany sima, to powie mu o tym, że nie potrafi tego;
- słychać odgłosy ssania krwi;
- w nowcy w Forgotten Hollow otoczenie wydaje bardzo niepokojące dźwięki;
- po pajęczynach chodzą pająki;
- na niektórych grobach w FH widnieją wyblakłe zdjęcia zmarłych simów, a na jednym jest nawet zdjęcie... kruka;
- na nagrobkach czasem lądują kruki i przyglądają się otoczeniu;
- wampiry na mieście faktycznie chodzą tylko w nocy;
- na 5 poziomie umiejętności Wampiryzmu można pleść warkocze i girlandy z czosnku, który posiadamy w wyposażeniu;
- wampir, który wszedł do pomieszczenia z czosnkiem słabnie i nie może na przykład przemienić sima;
- czosnek w wyposażeniu sima bronic przed ukąszeniami;
- czasem sim, który jest przemieniany w wampira i musi wypić krew z innego wampira zasysa się za mocno i zostaje odepchnięty :D
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 26 sty 2017, 1:11

Czy ktoś znalazł jakieś tajemnicze miejsce w FH?
Ja na razie nie, chociaż znalazłam takie wejście do kopalni zabite deskami na posiadłości Vlada, z którego w dodatku wylatują nietoperze, ale to dekoracja, bo nie da się wykonać na nim żadnej interakcji, inaczej niż na tym wejściu do kopalni w Oazie Zdrój. Jeśli są inne, to na razie nic o tym nie wiem, bo do tej pory odwiedziłam w Forgotten Hollow tylko posiadłość Vlada i teren wokół niej.
Wiem już, co to są za trzy nowe rośliny, o których wspomniałam wcześniej. Owoc plazmowy, tojad i komarołówka z Sixam, przy czym ta ostatnia jest najfajniejsza, bo przypomina nieco rosiczkę, i też chwyta owady, jeśli jakieś zbyt blisko podfruną. W opisie ma napisane, że jest spokrewniona z Krowokwiatem.
Wampir na wyższym poziomie może przyrządzić specjalny drink, Odwrócenie promieni słonecznych, czyli coś podobnego do eliksiru z TS3, który pozwalał wychodzić wampirowi na słońce. A tak bez napoju to radzę uważać z wychodzeniem w dzień, bo Sim się pali i szybko mu zjeżdża pasek energii.
Poza tym posiadając wyższy poziom wampirologii można spokojnie zamówić nasiona nowych roślin przez sieć i zasiać je sobie w ogródku. I potem można przyrządzać z tych nowych owoców specjalnie potrawy. Jakie, na razie nie wiem, bo nie próbowałam, ale stosowny komunikat moja Simka dostała.
Wampirze sparingi są niezwykle widowiskowe. Wampiry przybierają swoje mroczne postaci, wzbijają się w powietrze i tam się biją w chmurze czarnego dymu, jak to było na zwiastunie. I ten, który wygra (najczęściej ten bardziej doświadczony), pomaga pokonanemu wstać i klepie go pocieszająco po plecach. Fajnie wygląda też mroczna medytacja, która przywraca Simowi energię oraz wampirze szkolenia. Simowie wtedy tak śmiesznie gadają, rzucając niby zaklęcia.
No i w stacji ze straszną muzyką mamy ten utwór Snakes ze zwiastuna. Oczywiście w Simlish.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 26 sty 2017, 1:50

Boruta wiem o co Ci chodzi z tym domem, umieściłem tam trzy wampiry z Galerii, a potem żałowałem :P
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 26 sty 2017, 10:37

Czyli nie wiemy, że sim łażący pod naszym domem jest wampirem? Nie ma żadnego nastrójnika czy czegoś? Albo nie chodzi skulony?
Tak. Wampir wygląda jak zwyczajny Sim, no chyba, że zechce napić się naszej krwi. Poznać, że dany Sim jest wampirem, można dopiero po zapoznaniu się, wtedy w opcjach znajdziemy "Poproś o przemianę".
No i wampiry z mocami superszybkości, czasem używają jej latając po mieście. Swoją drogą, ta moc jest genialna - dosłownie ledwo mrugnę, a wampira już nie ma. Nawet zatrzymując grę co chwila, nie daję rady spojrzeć, jak wampir się przemieści, bo myk i już go nie ma. Czasem nie mam pojęcia, skąd on się nagle wziął, bo pojawia się znikąd i równie szybko znika :P

O co chodzi z tym domem? :unsure: Albo lepiej nie mówcie, sama się dowiem xD
Wampirologię mogą zgłębiać także zwykli Simowie. To po prostu wiedza o wampirach. Dzięki niej można odkryć przydatne rzeczy dla wampirów, np. jak zrobić pakiety plazmy z żaby, ale też i inne - na 5 poziomie można tworzyć łańcuchy i girlandy z czosnku, żeby rozwiesić je po domu przed wampirami :D
Po zjedzeniu czosnku przez wampira jest specjalny nastrójnik. To samo, kiedy wampir jest w pobliżu łańcucha z czosnku, wtedy dostaje nastrójnik o smrodzie :P
Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, ale w nocy byłam świadkiem ciekawej sceny - wyszłam moją wampirzycą na łowy, ale w pobliżu ani widu ani słychu żadnych Simów, zobaczyłam jakiegoś dziadka, ale okazało się, że jest wampirem, a po chwili patrzę, a z głębi lasu wychodzi dwóch Simów - wampir z superszybkością pomknął do domu, a za nim szła jakaś zwykła Simka, smutna i takim zmęczonym krokiem jak wtedy kiedy Simowie mają niską energię. To było takie creepy :D
No jak na razie jestem zachwycona i w ogóle xD
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 26 sty 2017, 11:23

Lenna, czosnek oprócz nastrójników osłabia również moce, przynajmniej niektóre :P Na razie wiem, że wampir pod wpływem czosnku nie jest w stanie przemieniać innych (w ogóle nie wszystkie wampiry to potrafią, trzeba mieć specjalną moc odblokowaną).
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Jhud
Posty: 292
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:44

Re: Wampiry

Postautor: Jhud » 26 sty 2017, 13:16

Napisze ktoś w spoilerze co się dzieje jak się wprowadzi wampira do tego domu? Nie mam na razie pakietu niestety bo mam dużo wydatków, a jak to czytam to się coraz bardziej doczekać nie mogę. XD
ObrazekThat's not very goth of youObrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 26 sty 2017, 13:52

Jhud proszę bardzo:
Chodzi o to, że ten dom nie jest przeznaczony dla wampirów, bo cały jest obwieszony czosnkiem :P Wszystkie pomieszczenia i jeszcze na zewnątrz. Wampiry w nim po prostu słabną i nie mogą używać mocy (nie wiem czy wszystkich czy tylko niektórych) :D Dodatkowo ma cechę parceli, która mimo wszystko przyciąga wampiry ^^ Łatwo więc można sobie do tego dopisać historię, że dom był zamieszkały przez śmiertelników nękanych przez wampiry. W pewnym momencie obwiesili dom czosnkiem, ale mimo wszystko w jakiś tajemniczych okolicznościach przepadli! :D (to już moja fantazja)
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 26 sty 2017, 15:48

Ciekawe są te moce. Odporność na czosnek, odporność na słońce, hipnoza, nadnaturalna szybkość, zmiana w nietoperza, zmiana w mgłę, siła...
Tak sobie pomyślałam, że Bella Ćwir ładnie by wyglądała jako wampirzyca, gdyby tylko zmienić jej fryzurę, dodać kły, zrobić czerwone albo czarne świecące oczy i wbić w którąś z wampirzych czerwonych sukni. Może i się tak pobawię.
Jednym z utworów, które wampir może zagrać na organach, w kategorii Filmowa, jest Marsz żałobny, tylko nosi inny tytuł.
A to jest wspominana przeze mnie wczoraj komarołówka.
Obrazek
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 26 sty 2017, 22:42

Tak sobie pomyślałam, że Bella Ćwir ładnie by wyglądała jako wampirzyca, gdyby tylko zmienić jej fryzurę, dodać kły, zrobić czerwone albo czarne świecące oczy i wbić w którąś z wampirzych czerwonych sukni. Może i się tak pobawię.
Mam w planach jej przemianę odkąd zapowiedzieli pakiet :D

Ja już wiem, o co chodzi z tym domem bez zaglądania w spoiler, niezłe :rotfl:

Po osiągnięciu maksymalnego poziomu wampirologii, odkrywamy przepis na lek na wampiryzm. Można przyrządzić go w barze. Gdy mamy go w wyposażeniu, można bawić się w łowcę wampirów - po kliknięciu na inne wampiry jest opcja "Zgładź wampira". Wtedy najpierw wampiry walczą jak przy sparringu, a potem gdy nasz Sim zwycięży, oblewa drugiego eliksirem i przemienia w zwykłego Sima, co daje naszemu pozytywny nastrójnik o oczyszczaniu świata z wampirów :P

Z nowych drinków jest jeszcze drink chroniący przed słońcem na 4 godziny, odporność przed wampirami, oraz Plazmowa Mary, czyli taka parodia prawdziwego koktajlu Krwawa Mary :D

Nowa ryba nazywa się Ryba nietoperz.
Obrazek

Pakiety plazmy wglądają inaczej w zależności od tego, skąd pochodzą. Kolejno: pakiet plazmy zamówiony przez Internet, pozyskany z ryby i z żaby.
Obrazek

Po osiągnięciu maksymalnego poziomu umiejętności wampira, czyli zostaniu Wielkim mistrzem, nadal można zdobywać punkty mocy, aby kupować kolejne moce.
Gdy mamy wykupione kilka różnych typów poruszania się (zamiana w nietoperza, superszybkość, mgła), można wybrać, za pomocą czego wampir będzie poruszał się cały czas.
Nie radzę wykupować słabości na słońce do poziomu 3. Godzinka na słońcu i po wampirze soft9
Gdy wampir jest bardzo głodny, rzuca się samoistnie na pierwszą lepszą ofiarę. Co więcej, takiej interakcji nie da się anulować. Także kiedy ręcznie wybierzemy opcję ukąszenia, nie da się jej już przerwać.
Po przemienieniu innych Simów, w panelu w związkach mamy ich jako "Potomnych" :P Daje to opcje m. in. jak głoszenie im kazań o słońcu, dzielenie się wiedzą o prastarych wampirach, no i możemy ich szkolić, ale to akurat da się na wszystkich wampirach z niższą rangą.
Stworzyciel jest naszym "Mistrzem".
Czasem trafia się, że krew jakiegoś Sima będzie mu smakować bardziej niż innych. Wtedy dostaje specjalny nastrójnik o smakowitej plazmie i komunikat, "w przyszłości wrócę po więcej" :D Jak na razie trafiłam na 2 takich, biorąc pod uwagę, że piłam krew z każdego napotkanego Sima soft9
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 27 sty 2017, 22:42

Lenna pisze:Nowa ryba nazywa się Ryba nietoperz.
A, nieprawda, wybacz, Lenna :P Sprawdziłam. Nową rybą jest wampirza kałamarnica - moja Simka właśnie taką złowiła i ona w kolekcjach ma oznaczenie z ikonką pakietu, a ryba nietoperz tego oznaczenia nie ma, czyli że jest z podstawy albo jakiejś aktualizacji, możliwe, że z ostatniej, tej przygotowującej do pakietu, z uzębieniem, chodem itd.
Wampirzą kałamarnicę łowi się na przynętę z owocu plazmowego. Podejrzewam, że rybę nietoperz też.
Co do owoców plazmowych - szkoda, że nie powtórzyli jego wyglądu z TS3 - tamten mnie się spodobał, ten czerwonobrunatny kolor, blask i wygląd trochę jak ociekające krwią serce :) Ten tutaj wygląda niezbyt interesująco, taka jasnofioletowa kulka z szypułką.
Wampir nie ma odbicia w lustrze, fajnie! :aww: Nawet w zwyczajnej postaci. Jak w filmach i książkach! Lepiej niż w TS3, gdzie wampir mógł normalnie się przeglądać w lustrze.
Obrazek
Swoją drogą - jak ona teraz będzie sobie robić makijaż? XD Albo stroić się na jakieś przyjęcia? XD
Trochę szkoda, że wampiry w tej odsłonie nie posiadają znamion na szyjach, takich jak w TS3, bo te akurat były fajne, wyglądały jak tatuaże. Ale cóż, są za to te ozdoby twarzy, jest w czym wybierać :)
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: Wampiry

Postautor: Levkoni » 28 sty 2017, 0:09

Mam kolejne dwie ciekawostki i to całkiem fajne!

1. Sim ma do wyboru trzy opcje picia krwi u sima: może zapytać, wypić bez pytania albo wypić łapczywie. W przypadku tej ostatniej opcji simowie, z których pito krew mdleją.

2 Czasem po wypiciu krwi sim wampir dostaje swędzenia :D Swędzenie to jedna z chorób z WwP więc nie wiem czy konieczny jest do tego dodatek żeby mieć ten efekt czy po prostu dodali to też do pakietu ^^
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Wampiry

Postautor: Lenna » 28 sty 2017, 14:51

A, nieprawda, wybacz, Lenna :P Sprawdziłam. Nową rybą jest wampirza kałamarnica - moja Simka właśnie taką złowiła i ona w kolekcjach ma oznaczenie z ikonką pakietu, a ryba nietoperz tego oznaczenia nie ma, czyli że jest z podstawy albo jakiejś aktualizacji, możliwe, że z ostatniej, tej przygotowującej do pakietu, z uzębieniem, chodem itd.
Naprawdę? :wat: Dałabym głowę, że to ryba nietoperz. Muszę to sprawdzić :mysli:
1. Sim ma do wyboru trzy opcje picia krwi u sima: może zapytać, wypić bez pytania albo wypić łapczywie. W przypadku tej ostatniej opcji simowie, z których pito krew mdleją.
Po wykupieniu mocy o kontroli nad siłami życiowymi, jest jeszcze jedna opcja, wysysanie sił życiowych. Nie wiem dokładnie, co to daje, ale Sim tak potraktowany później chodzi zgarbiony, jakby zmęczony. Może potem przywrócić mu siły życiowe za pomocą odpowiedniej opcji.
2 Czasem po wypiciu krwi sim wampir dostaje swędzenia :D Swędzenie to jedna z chorób z WwP więc nie wiem czy konieczny jest do tego dodatek żeby mieć ten efekt czy po prostu dodali to też do pakietu ^^
Pewnie potrzebne jest do tego WwP, bo ja nigdy tak nie miałam.

Wampiry mogą walczyć też ze zwykłymi Simami, których nie lubią, wtedy wygląda to trochę jak połączenie zwykłej walki i wampirzego sparringu - normalny Sim bije się zwyczajnie, a wampir wykorzystuje swoje umiejętności i robi mu łomot xD
Można nakazać obudzić się innym Simom. W połączeniu z mocą zakradania się do domów bez pytania, wychodzi całkiem fajny atak na śpiących Simów :doge:
Po wykupieniu mocy o uroku wampira, może on zrobić specjalną aurę, która trwa przez 4 godziny, wtedy unosi się wokół niego taki różowy dymek i przy wykonywaniu interakcji z innymi Simami, zawsze zareagują pozytywnie.
Moc supersiły sprawia m. in., że wampir może rozbijać skały na pierwiastki.
Po osiągnięciu rangi Wielki mistrz, można rozkazywać innym wampirom i kazać im np. sprzątać dom czy naprawiać sprzęty, siedzieć, zachowywać się wrogo wobec innych, odejść, ćwiczyć.
Oto, co się stanie, jeśli zechcemy napić się z Mrocznego Kosiarza:
Obrazek

Obrazek
:D
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Wampiry

Postautor: Kapitan Indra » 29 sty 2017, 18:04

Ubolewałam wcześniej nad tym, że wampiry nie mają znamion na szyjach, jak w TS3. Znamiona od zębów za to pojawiają się u osób, z których wampir pił bez ich pozwolenia:
Obrazek
Pewnie po jakimś czasie znikają.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości