Ja się jaram, ten wampir wygląda super! Taki prawdziwy wampir, a nie jakaś pierdoła jak w TS3 No i ten fragment nowej okolicy w tle niczym Moonlight Falls <3 Przyznam, że czekam na ten pakiet bo uwielbiam wampiry i uważam, że poświęcony im odrębny pakiet to strzał w dziesiątkę i liczę na dopracowanie tematu!
Re: Wampiry
: 09 sty 2017, 21:13
autor: Jhud
Oo, wampiry faktycznie wyglądają imponująco! Fajnie, że od razu idą w stronę wampirów z TS2/NZTŚ. Pewnie dlatego że na tę chwilę raczej już nie ma mody na dziwaczne wampiry jak za czasów TS3, kiedy Zmierzch był jeszcze popularny.
Mam nadzieję że jak już jest pakiet cały o wampirach to dadzą im duużo tematycznych rzeczy... trumny powinny wrócić, to na pewno. I oby były jakieś "smaczki" na temat Kronik Wampirów Anne Rice.
Re: Wampiry
: 09 sty 2017, 21:18
autor: Lenna
Ja też się strasznie jaram, szczególnie tym, że te wampiry wyglądają wreszcie jak prawdziwe wampiry Trumna musi być, nie wyobrażam sobie inaczej. Przemiana w nietoperza, palenie się w słońcu... no ja już się nie mogę doczekać
Re: Wampiry
: 09 sty 2017, 21:47
autor: Misiek
Też jestem podjarany. W porównaniu do tych z poprzedniej generacji są świetne. Jednak martwi mnie jedna rzecz. Jutro będzie zwiastun i zapewne premiera będzie za tydzień. Czyli co? Kolejny miesiąc (luty) beź żadnego rozszerzenia? Mogliby by zrobić niespodzianke np. Jedne akcesoria dodać bez ukazywania go w zwiastunie kwartalnym.
Re: Wampiry
: 09 sty 2017, 21:54
autor: Bart
W ogóle nie brałem pod uwagę tego, że kupię ten pakiet, ale skoro (jeśli dobrze zrozumiałem) mamy dostać nowy świat to chyba się jednak skuszę.
A, co do samego wampira to faktycznie robi wrażenie. Powrót wampirów takich jak w TS2 to byłby krok w dobry celu Znając życie pewnie w jutrzejszym zwiastunie wszystko będzie mega podkolorowane, ale do tego chyba już się przyzwyczailiśmy..
Re: Wampiry
: 09 sty 2017, 22:19
autor: Levkoni
Tylko nie jarajcie się tym światem, podejrzewam, że to będzie jedna okolica. Coś jak Promenada Magnolii. W najlepszym wypadku coś wielkości Granitowych Kaskad (w co wątpię bo w UwP nie było zbyt wiele nowego gameplayu więc skupili się na nowej okolicy, natomiast tu raczej będzie na odwrót).
Poza tym trochę się martwię, co niby takiego do roboty miałoby być w tym nowym otoczeniu. Nie sądzę, żeby była wypełniona jakimiś niepowtarzalnymi parcelami. Chociaż mogliby się pokusić o jakiś klub dla wampirów i sklep z eliksirami (plus nowy skill - alchemia i stanowisko do wytwarzania mikstur).
W ogóle to dopiero zwróciłem uwagę na nazwę nowego otoczenia - Forgotten Hollow. Jak zażartował mój kumpel - wg jego tłumaczenia to Zapomniane Dziurki (Sorki, musiałem. Wiem, żart gimbazjalny )
Liczyłam, że dostaniemy chociaż cmentarz, a z tego co widzę cmentarz to jedynie część otoczenia jak plac zabaw..
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 19:04
autor: Hanka Milanka
youtu.be/k8AkmqSYp8k
Na zapowiedzi tradycyjnie wygląda to świetnie, zainteresował nawet mnie pomimo, że jakąś wielką fanką istot nadnaturalnych w simsach nie jestem, ale czy zainteresował na tyle, że kupie to jeszcze się okaże:D
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 19:17
autor: Shattered
Nie ma cmentarzy, tylko nowe nagrobki, dla wampirów
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 19:18
autor: adasdelrey
Ta fryzura tej simki na miniaturce w zwiastunie - podobna doszła w Po zmroku do trójki
Przedmioty chyba wydają się spoko.
Szkoda tylko, że jakaś kolejna rzecz co do codziennego życia nie wprowadza nic, ale przynajmniej trochę odmienności będzie :p
Co mnie boli - nie przetłumaczyli nazwy okolicy :/
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 19:25
autor: Simwood
Zapowiada się świetnie, ale nie przepadam za nadnaturalnymi, więc raczej nie kupię (no chyba, że w zestawie).
Wszystko wydaje się bardzo dopracowane, ale wiadomo jak bywa w prawdziwej rozgrywce
Bara-bara w trumnie
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 19:45
autor: Jhud
Fajnie, że dodali różne rodzaje kłów (przynajmniej 2)- takie "tradycyjne", jak i takie bardziej związane z oryginalną ekranizacją Draculi "Nosferatu". I że ogóle takie odmienne wampiry pokazali, niektóre nieco mroczniejsze a niektóre nieco bardziej kolorowe.
Na pewno kupię.
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 20:33
autor: Levkoni
Póki co jedyne rozczarowanie to brak cmentarzy. Na twitterze napisali "there are new tombstones but no cemetery" i nie wiem jak to rozumieć. Cmentarzy nie ma - ok, ale czy nagrobki to ozdoby czy normalne, funkcjonalne obiekty tak jak nagrobek po śmierci sima?
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 21:17
autor: Lenna
O jacie.
Mogę umierać.
Pierwszy raz czymś w czwórce się podjarałam Te wampiry są cudowne i w ogóle och i ach, nic dodać nic ująć.
EDIT: Ciekawe czy będą mogły zabijać Pewnie nie, a szkoda.
Re: Wampiry
: 10 sty 2017, 22:32
autor: Kapitan Indra
Zwiastun fajny, ale wiadomo, jak to jest z tymi zwiastunami...
Wampiry wydają się być podobne do tych dwójkowych - ten łysy to coś jak Dracula...
Fajne stroje i fryzurki.
Gryzienie w szyję a nie w rękę, jak w TS3.
Zmiana w nietoperza <3
I co najważniejsze, pakiet będzie dostępny w sprzedaży dzień po moich urodzinach, czyli chyba zrobię sobie sama prezent...
Twój wynik: wampir casanova
Jak na rasowego uwodziciela przystało, siejesz spustoszenie w sercach swoich towarzyszy. Nikt nie umie się oprzeć Twojemu urokowi. Inni z zaskoczeniem odkrywają, że coś ich do Ciebie przyciąga.
Re: Wampiry
: 11 sty 2017, 0:12
autor: Hirooo
Muszę przyznać, że wampiry zapowiadają się naprawdę bardzo dobrze.
Bardzo mi się podoba, że nie są takie super urocze, miłe, tylko mają charakter i robią wrażenie.
Te walki między wampirami wyglądają interesująco.
Nie mogę się doczekać aż wyjdzie ten pakiet.
stanowi świetne miejsce do życia dla wampira, jako że trwa tam wieczna noc. Posiada jeden blok konstrukcyjny z pięcioma parcelami zbudowanymi wokół wewnętrznego placu noszącego imię Vlada
Czyli świat będzie jak Promenada Magnolii, szkoda
Re: Wampiry
: 11 sty 2017, 2:10
autor: Levkoni
Myślałem, że może zrobią świat wzorowany trochę na ulicy Śmiertelnego Nokturnu z HP Ale mimo wszystko okolica bardzo klimatyczna, taki wampirzy azyl (swoją drogą nazwa Forgotten Asylum byłaby ciekawsza i bardziej adekwatna ).
Na zwiastunie można wyłapać całkiem sporo nowych, ciekawych obiektów. W oczy mi się rzuciły szczególnie: bluszcze ścienne, 3 rodzaje trumien, kaloryfer, ozdobniki ścian symulujące zniszczenia (dziury i pęknięcia, które ponoć nie są przypisane do tapet tylko można je nałożyć na każdą ścianę, świetnie nada się do obskurnych mieszkań w San Myshuno), 4 rodzaje uzębienia wampirzego, nowe opcje w CAS dotyczące szczegółów twarzy, wielki pomnik Vlada na placu w Forgotten Hollow, nowe gzymsy w trybie budowania, pajęczyny (na jednej nawet było widać pająka), brak odbicia w lustrze u wampirów, kilka rodzajów nowych podłóg (w tym przynajmniej dwie drewniane) oraz tapet, nowe ozdobniki dachu, nowa toaleta i łóżko.