Boruta pisze:Pytanie:
-Czy też macie taki błąd, gdy bierzecie troche krwi bez pytania, wampir nie przyjmuje mrocznej postaci?
Nie, u mnie się normalnie przemienia.
Jeszcze jedna sprawa: osoba, która została ugryziona przez wampira w celu przemiany ma z początku te znamiona od kłów na szyi, po przemianie je znikają.
A im wyższy poziom umiejętności gry na organach, tym więcej utworów Sim może zagrać. Jest jazz, muzyka filmowa, o której wspominałam wcześniej, muzyka tematyczna oraz cyrkowa (przynajmniej na obecnym etapie umiejętności mojej Simki) i w tej muzyce cyrkowej są znane motywy z cyrku i wesołych miasteczek
Wampir z cechą Dobry nie będzie chciał robić bara-bara w trumnie. Pojawi się komunikat,że dobre wampiry nie robią bara-bara w takich miejscach
Boruta pisze:Pytanie:
-Czy też macie taki błąd, gdy bierzecie troche krwi bez pytania, wampir nie przyjmuje mrocznej postaci?
U mnie kilka razy był ten błąd, ale tak ogółem to przemienia się.
Po osiągnięciu rangi Wielki mistrz, można rozkazywać innym wampirom i kazać im np. sprzątać dom czy naprawiać sprzęty, siedzieć, zachowywać się wrogo wobec innych, odejść, ćwiczyć.
Co do tego się pomyliłam - to nie od rangi Wielki mistrz, tylko od wypełnienia aspiracji Wampirza mistrzyni. Za to wypełnienie aspiracji Wampirzy ród wzmacnia je i zmienia moc rozkazu w "bezwzględny rozkaz".
Kapitan Indra pisze:A im wyższy poziom umiejętności gry na organach, tym więcej utworów Sim może zagrać. Jest jazz, muzyka filmowa, o której wspominałam wcześniej, muzyka tematyczna oraz cyrkowa (przynajmniej na obecnym etapie umiejętności mojej Simki) i w tej muzyce cyrkowej są znane motywy z cyrku i wesołych miasteczek
Obce wampiry mogą przeprowadzić atak na dom naszego Sima. Niestety nie wiem, co się wtedy dokładnie dzieje, bo miałam chyba jakiegoś buga - moją Simką była wampirzyca, a wampir zakradł się gdy była w pracy, akurat wracała i gdy weszła do domu, wampir przerwał interakcję i odszedł.
Pełen wachlarz umiejętności wampira po wykupieniu wszystkich możliwych:
Opcja "Przywróć siły życiowe" jest po wyssaniu sił życiowych z Sima. Nie wiem dokładnie, co ta opcja robi, ale w opisie jest, że czyści pamięć Sima - zauważyłam, że po wykonaniu tej interakcji resetują się relacje z wysysanym Simem.
Opcje na wampirze:
Wszystkie nowe rodzaje drinków:
Spoiler:
Plazmowa Mary, składniki: owoc plazmowy x1, cena 8
Koktajl wampirzej odporności, składniki: tojad x2, cena 25. Wampiry nie mogą go pić.
Koktajl odwrócenia promieni słonecznych, składniki: czosnek x2, owoc plazmowy x1, cena 27. Chroni przed słońcem na 4 godziny.
Wywar odnowy, składniki: tojad x2, czosnek x2, owoc plazmowy x2, cena 1000. Resetuje moce wampira i pozwala użyć punktów mocy jeszcze raz.
Ostateczne lekarstwo na wampiryzm, składniki: czosnek x10, tojad x10, owoc plazmowy x10, cena 2500
Wszystkie drinki na 1 poziomie miksologii, odblokowywane wraz z uczeniem się Wampirologii. Ta umiejętność ma 15 poziomów.
Mam pytanie dotyczące wywaru odnowy. Chciałam zresetować wampirze moce, głównie dlatego, że "niekontrolowane syczenie" praktycznie wyklucza zawarcie jakichkolwiek bliższych znajomości. No i 1000 z konta zeszło a nie stało się zupełnie nic. To był bug czy może nie zawsze to działa. Ktoś już próbował.
Czy ktoś napisałby czy w dodatku dochodzą jakieś nowe potrawy? Nigdzie nie mogę tego znaleźć.
Oraz jakie rosliny można znaleźć i do czego można je wykorzystać.
Nie ma żadnych nowych potraw. Nowe rośliny to: owoc plazmowy, tojad, czosnek i komarołówka z Sixam. Można je wykorzystać do drinków, które podałam wyżej.
Jedyny pakiet rozgrywki, który chciałbym mieć, bo mnie rajcują takie rzeczy, ale niestety żal mi własnych pieniędzy, fajnych promocji nie ma i mi nikt nie chce kupić tego rozszerzenia xD
ale pewnie i tak by leżało nieużywane tak jak WwP, MŻ i PiK :3
Kiedyś się dało zmieniać wygląd wampira bez kodu. Była podajze opcja zmień sima na lustrze, nie wiem po co to skasował. Ale dzięki za kod
Jeszcze jedno pytanko, kiedy wampir dziecko przestaje się starzeć? Jak będzie młodym dorosłym?