Ciekawe i pożyteczne mody
Re: Spis CC do The Sims 4
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime
Re: Spis CC do The Sims 4
Mod na wysokość simów:
http://modthesims.info/download.php?t=559329
Dodaje on dwa fajne elementy: możliwość regulowania wysokości sima w CAS oraz obniża wzrost nastolatków! O ile bawienie się wzrostem simów mnie nie jara, zapewne będą błędy animacji przy zbyt wysokich to już niżsi nastolatkowie może być super! Mod, po wgraniu, automatycznie obniży wzrost wszystkich nastolatków w grze.
Mod na automatyczne używanie jacuzzi przez simów na parcelach oznaczonych jako SPA:
http://modthesims.info/download.php?t=560163
Normalnie simowie ingorują jacuzzi będąc w SPA. Jako że jacuzzi doszło w innym pakiecie, nie jest wzięte pod uwagę jako obiekt charakterystyczny dla tego typu parcel. Ten mod to zmienia dzięki czemu simowie będą korzystali z jacuzzi w SPA tak samo jak z masażów czy jogi.
http://modthesims.info/download.php?t=559329
Dodaje on dwa fajne elementy: możliwość regulowania wysokości sima w CAS oraz obniża wzrost nastolatków! O ile bawienie się wzrostem simów mnie nie jara, zapewne będą błędy animacji przy zbyt wysokich to już niżsi nastolatkowie może być super! Mod, po wgraniu, automatycznie obniży wzrost wszystkich nastolatków w grze.
Mod na automatyczne używanie jacuzzi przez simów na parcelach oznaczonych jako SPA:
http://modthesims.info/download.php?t=560163
Normalnie simowie ingorują jacuzzi będąc w SPA. Jako że jacuzzi doszło w innym pakiecie, nie jest wzięte pod uwagę jako obiekt charakterystyczny dla tego typu parcel. Ten mod to zmienia dzięki czemu simowie będą korzystali z jacuzzi w SPA tak samo jak z masażów czy jogi.
We built this city, we built this city on rock an' roll!
- kontrowersyjna kaczuszka
- Posty: 272
- Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Czy ktoś może wie czy istnieje mod, który usuwa te znaczniki życia znad głów pacjentów?
Sky Fits Heaven
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Poprawa interakcji towarzyskich zgodnie z emocjami (nie potrafię czytelniej wytłumaczyć :p)
System emocji mniej skupia się na emocjach "Nieswój" i "Spięty", w zamian częściej będziemy dostawać nastroje takie jak "Oszołomiony", "Smutny", "Zawstydzony", "Znudzony"
Większa różnorodność roślin ogrodowych
Mądrzejsze oraz bardziej estetyczne stawianie obiektów w rogach blatów
Nie modyfikacja, ale też w temacie:
Program wyszukujący konflikty między modami oraz uszkodzone pliki
System emocji mniej skupia się na emocjach "Nieswój" i "Spięty", w zamian częściej będziemy dostawać nastroje takie jak "Oszołomiony", "Smutny", "Zawstydzony", "Znudzony"
Większa różnorodność roślin ogrodowych
Mądrzejsze oraz bardziej estetyczne stawianie obiektów w rogach blatów
Nie modyfikacja, ale też w temacie:
Program wyszukujący konflikty między modami oraz uszkodzone pliki
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Column15, to są dobre mody, poprawiają fajnie rozgrywkę, nie ułatwiając jej przy tym ani nie odbiegając od wytycznych producentów, lubię takie. Osobiście korzystałem z tego na zachowania simów w zależności od emocji - mod ten polega na tym, że niekontrolowani przez nas simowie częściej wykonują interakcje związane z ich emocjami zamiast zwykłych pogaduszek etc.
Tylko ten mod na skupianiu się na innych emocjach - trochę dziwny bo co ma brak głodu i energii do stanu "oszołomiony" "Oszołomiony dostają simowie np. po walce albo po porażeniu prądem i to lepiej pasuje
Tylko ten mod na skupianiu się na innych emocjach - trochę dziwny bo co ma brak głodu i energii do stanu "oszołomiony" "Oszołomiony dostają simowie np. po walce albo po porażeniu prądem i to lepiej pasuje
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Levkoni, rzeczywiście oszołomienie nie pasuje do głodu i zmęczenia, ale jest wersja modyfikacji, gdzie wszystkie emocje są w osobnych plikach .package i można dostosować do siebie
Znalazłem jeszcze taki zbiór.
---
Zmywarka nie wystaje poza blat, gdy jest tuż przy ścianie
Znalazłem jeszcze taki zbiór.
---
Zmywarka nie wystaje poza blat, gdy jest tuż przy ścianie
- Niebezpieczny
- Posty: 492
- Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Może nie jest jakiś ważny, ale fajny i dopracowany, szczególnie polecam osobom którzy zajmują się videostory i relacjami z gry
Siedzenie na schodach - http://lumialoversims.tumblr.com/post/1 ... -it-allows - takie same opcje jak np. przy basenie albo na ławce, czytanie książek, rozmawianie, łaskotanie itp. Trzeba tylko za pomocą bb.moveobjects wstawić i włala
Siedzenie na schodach - http://lumialoversims.tumblr.com/post/1 ... -it-allows - takie same opcje jak np. przy basenie albo na ławce, czytanie książek, rozmawianie, łaskotanie itp. Trzeba tylko za pomocą bb.moveobjects wstawić i włala
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
dzejan, używając tego moda, kodu bb.moveobjects oraz klawiszów 9 i 0, można sprawić, że Sim usiądzie dosłownie wszędzie - w powietrzu, na blacie, stole, regale czy dachu - próbowałem.
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
politics mod pack - dodaje (aktywną) karierę polityka
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Szukam tego moda, ktoś zapodawał link ale nie mogę znalezć, aby simowie z miasta nie znikali.
Sky Fits Heaven
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
To ten mod: http://www.modthesims.info/download.php?t=545615
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Czy jest mod pozwalający na umieszczenie płotu na krawędzi parceli? Mega mnie denerwuje to, że mogę postawić dopiero jedną kratkę od krawędzi :/
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Napisane: 22 sty 2016
Każda potrawa jest za ostra? Koniec z tym: http://linna.modthesims.info/download.php?t=570271
Napisane: 08 lut 2016
Polecam modyfikację, która całą zmianę nieco upiększa:
http://linna.modthesims.info/download.php?t=571988
Każda potrawa jest za ostra? Koniec z tym: http://linna.modthesims.info/download.php?t=570271
Napisane: 08 lut 2016
Ponieważ do niektórych obiektów można pobrać recolory cc.W temacie [url=http://centrum-simow.com/viewtopic.php?p=83536#p83536]The Sims 4 - Błędy[/url], [url=http://centrum-simow.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=151]Levkoni[/url] pisze: (...) Dodatkowo okropnie mnie wkurzyło oznakowanie zawartości zmodyfikowanej. Teraz na zdjęciu obiektu w katalogu obiektów widnieje symbol klucza majstra. I okej spoko. Ale po jakiego grzyba walnęli takim kluczem jeszcze na każdym, dosłownie każdym kwadracie z wyborem wariantu kolorystycznego takiego obiektu? Po pierwsze zasłania to kompletnie kolor i w sumie nie widać do końca co się wybiera, a po drugie przecież widać ikonkę klucza na głównym zdjęciu to po co jeszcze dodatkowo oznaczać warianty?! o_O
Polecam modyfikację, która całą zmianę nieco upiększa:
http://linna.modthesims.info/download.php?t=571988
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Jacob, dzięki
Jeśli uważacie, że macie za mało simów na poszczególnych parcelach, to ten moda zwiększa ich ilość: http://modthesims.info/download.php?t=558764
Mod składa się z kilku modułów. Na początek należy pobrać moduł pierwszy czyli DISTRICT LIMIT. Pozwala on na zwiększenie limitu simów, którzy mogą przebywać w konkretnej dzielnicy miasta. Domyślnie jest to 20 simów na dzielnicę. Oznacza to tyle, że jeśli na Waszej parceli aktualnie znajduje się 20 simów, to nie pojawią się już nowi simowie chodzący po chodnikach. Moduł jest w wariantach od 30 simów do 300 simów w dzielnicy.
Kolejne moduły odpowiadają za zwiększenie ilości simów na konkretnych rodzajach parcel np. w klubie, kawiarni, w parku, na basenie itd. Każdy moduł jest w dwóch wersjach: 2 razy więcej simów oraz 5 razy więcej simów. Można wgrać dowolną ilość modułów, ale każdy tylko w jednym wariancie 2 lub 5. Pamiętajcie, że nie zauważycie różnicy jeśli nie wgracie DISTRICT LIMIT.
Pamiętajcie, żeby nie przesadzać. Jak nie macie mocnego kompa to za duże limity spowolnią grę.
Jeśli uważacie, że macie za mało simów na poszczególnych parcelach, to ten moda zwiększa ich ilość: http://modthesims.info/download.php?t=558764
Mod składa się z kilku modułów. Na początek należy pobrać moduł pierwszy czyli DISTRICT LIMIT. Pozwala on na zwiększenie limitu simów, którzy mogą przebywać w konkretnej dzielnicy miasta. Domyślnie jest to 20 simów na dzielnicę. Oznacza to tyle, że jeśli na Waszej parceli aktualnie znajduje się 20 simów, to nie pojawią się już nowi simowie chodzący po chodnikach. Moduł jest w wariantach od 30 simów do 300 simów w dzielnicy.
Kolejne moduły odpowiadają za zwiększenie ilości simów na konkretnych rodzajach parcel np. w klubie, kawiarni, w parku, na basenie itd. Każdy moduł jest w dwóch wersjach: 2 razy więcej simów oraz 5 razy więcej simów. Można wgrać dowolną ilość modułów, ale każdy tylko w jednym wariancie 2 lub 5. Pamiętajcie, że nie zauważycie różnicy jeśli nie wgracie DISTRICT LIMIT.
Pamiętajcie, żeby nie przesadzać. Jak nie macie mocnego kompa to za duże limity spowolnią grę.
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Kiedyś czytałam, że jest mod na nastoletnią ciąże. Teraz by mi się przydał. Jakby ktoś miał linka to z góry dziękuję.
Re: Ciekawe i pożyteczne mody
Mod poprawiający działanie światła we wnętrzach
Wg mnie działa świetnie.. Zdjęcia podczas dnia, światło jedynie dostaje się przez okna.
Wg mnie działa świetnie.. Zdjęcia podczas dnia, światło jedynie dostaje się przez okna.
Sky Fits Heaven
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości