Strona 1 z 1

Aroad Street

: 04 lip 2017, 1:15
autor: ollie
AROAD STREET

Uwaga! Do prawidłowego wyglądu apartamentów potrzebne jest użycie triku z tego poradnika. Dwójka nie wczytuje prawidłowo całej parceli, ucina część od drogi do chodnika i trzeba samemu przez edycję parceli tę drogę naprawić. Wystarczy kod moveobjects on, nie trzeba specjalnie zmieniać typu parceli.


Apartamenty w The Sims 2 to coś co daje nam namiastkę otwartego świata. Chciałem pójść o krok dalej i stworzyć coś przynajmniej pozornie nowego. Stąd narodził się pomysł na stworzenie ulicy domów z zewnątrz takich samych, umeblowanych różnie,
podzielonych drogą, z możliwością odwiedzania sąsiadów po drugiej stronie drogi - tak jak za czasów Trójki. Sami oceńcie efekt. Nie wstawiam zdjęć wszystkich wnętrz, tylko tych lepszych hehe, resztę odkryjcie sami ; )

Chciałem żeby wnętrza były surowe i monotematyczne do pewnego stopnia - jak to wnętrza domów do wynajęcia.



POBIERZ
PAMIĘTAJ O WYASFALTOWANIU PODJAZDU


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

WYGLĄD ULICY JEST MINIMALNIE ZMODYFIKOWANY, CO NIE WPŁYWA NA CAŁOŚCIOWY ODBIÓR PARCELI.

Re: Aroad Street

: 04 lip 2017, 1:23
autor: aesthetea
Nowoczesny więc od razu ode mnie na plus, meble w moim stylu.
Dodałabym więcej takich ozdobnych pierdół np w kuchnii, bo z tego zdj wynika, że jest dość pusta. Czasami też coś kolorystycznie mi nie podpasowuje(tho grywam głownie w trójkę więc mam spaczone to tym, że tam łatwo manipulować sobie kolorystycznie).

No ale w dwójkę nie grywam więc nie pobiorę. :doge:

Re: Aroad Street

: 04 lip 2017, 13:26
autor: Shattered
Wow, KTOŚ jeszcze buduje i WSTAWIA :swelol: No to ja nie będę grzybiarką i skomentuje :P
Kuchnia wygląda świetnie, mimo tego że tylko jedno zdjęcie bo z rzutu nie wiele widać. Świetne kolory. Takie idealne do wprowadzenia i puste na graty lokatorów. Szkoda, że takie małe bo jedynie dla pary lub singla.
To dziwne, że grafika jest taka piękna, krawędzie takie gładkie i ostre, a drzewa w oddali wyglądają jak z gry z 1999.

Re: Aroad Street

: 07 lip 2017, 20:04
autor: Lunon
Bardzo ciekawa forma bryły. Te przeszklone ściany wyglądają fantastycznie.
Jedynie do czego mogę się przyczepić to niezbyt przemyślany kształt okien w sypialni i kuchni.
Dobrze, że we wnętrzach postawiłeś na jakieś intensywne akcenty kolorystyczne, bo te szarości na ścianach i podłodze są trochę przytłaczające.
Ciekawy pomysł na położenie i w ogóle wygląd kuchni.
Śliczne radyjko <3

Re: Aroad Street

: 07 lip 2017, 20:36
autor: Smustle
Nie przepadam za futurystycznymi bryłami, ale na te nawet da się patrzeć. Wnętrza bardzo fajne, maxismatchowe z ładnymi obiektami. Podoba mi sie że apartamenty są na poprzecznej ulicy.

Re: Aroad Street

: 09 lip 2017, 12:52
autor: książę
Nie jestem zwolennikiem segmentów „kopiuj-wklej” - chyba nikt z nas nie chciałby mieszkać w takim getcie. Ale gra to utopia, więc nie będę tego rozpatrywał w kategorii wady. Same domki są ładne, ale niefunkcjonalne - brak łazienki na parterze, drzwi wejściowe które otwierają się na kanapę et cetera to duże minusy. No i te smętne, miniaturowe baseniki... :)

Aroad Street

: 01 paź 2017, 17:45
autor: alpaka terapeutyczna
ocenię ogólny układ budynków i wygląd zewnętrzny bo nie znam się za bardzo na architekturze wnętrz i brak mi oka estetycznego
ogólnie sam pomysł czterech domków w takiej jakby osobnej uliczce bardzo mi się podoba, choć gdyby na wjeździe stał szlaban to byłoby bardzo w stylu "osiedle dla nowobogackich na przedmiesciach krakowa"
podpisuje sie pod opinia ksiecia w kwestii kopiuj wklej, byloby bardzo dobrze gdyby te domy byly utzymane w jednakowym stylu i mialy podobne wymiary, lecz roznily sie od siebie bryłą.
Bardzo mi się spodobał ten uszklony pokój z widokiem na ulicę na zdjęciu nr 2 - mało to daje prywatności, ale wygląda spoko :doge:
no i fajnie wygląda ten współczesny modernistyczny design.
pozdrawiam cieplutko.