Strona 27 z 416

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 16:44
autor: ollie
Zgadzam się salberg. Powinni ukrywać tożsamość, ale nie jak wampiry (opcja "Zaprzeczaj, że jesteś wapirem") w NZTŚ. A ludzie powinni się ich bać w większości, a jeszcze inni chcieć je zabić.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 17:06
autor: Jackob
Spotkanie postaci nadnaturalnej powinno być rzadkością, a nawet niemożliwością.
Bo to co się dzieje w TS3 to porażka, ale z tego każdy już sobie zdaje sprawę.

Na pewno nie chciałbym w podstawie czwórki zobaczyć wampirów. Duchy i kosmitów tak, ale na wampiry wolę poczekać, niech je dopracują i dadzą nam w kolejnym dodatku jako nietoperze, simów którzy unikają słońca oraz ukrywają się przed innymi.

Zastanawia mnie otoczenie. Coraz bardziej jestem przekonany, że otrzymamy w podstawie 2/3 małe miejscowości, osiedla kamieniczki z kawiarenkami itp. Wraz z nowymi dodatkami dostaniemy będą się one rozrastać o nowe dzielnice. Widzę to tak, że jedna z dróg prowadzi do nieznanego miejsca, widok na nie jest zablokowany, a po instalacji dodatku powstaje tam kilka parcel z barami, klubami oraz domami nowych rodzin (np. dodatek Nocne życie/Po zmroku) i tak z każdym dodatkiem a w zależności jakiej tematyki będzie dotyczył, takie budynki będą się tam pojawiać.

Nowe otoczenia widzę w store (niestety) albo w akcesoriach i w nich byłoby podobnie.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 18:08
autor: Kasim Hazim
W 2 żeby spotkać postać nadnaturalną trzeba było się napracować, już nie wspomnę, że jeszcze bardziej by nią zostać bez żadnych kodów. W 3 natomiast spotkać postać nadnaturalnym można wszędzie, latają one po ulicy jak zwykli ludzie, przez co nie ma w nich nic fajnego i tajemniczego. Dlatego wolałbym by w 3 postacie nadnaturalne były tak pokazane jak w 2, albo niech wgl. ich nie robią. xD

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 18:14
autor: Larissa
Zgadzam sie z wami jeśli chodzi o postacie nadnaturalne w trojce. Lubie je i chce nimi grac, ale w trojce konkretnie je skopali. Pamiętam jak w dwójce spotkałam wampira <3 To było rzadkością, ogólnie spotkanie postaci nadnaturalnych było dużo trudniejsze, w trojce sobie chodzą po mieście jakby niby nic, są jak normalny sim tylko trochę inaczej wyglądają i maja dodatkowe zdolności. I nie czuć tego co sie czuło w dwójce grając nimi. Ale to wszytko wy juz napisaliście i nie będę po was tego powtarzać. Mam nadzieje ze w tej części te postacie będą bardziej wyjątkowe, rzadkie i ze będą bardziej sie ukrywały.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 18:16
autor: msreckless
zgadzam się z wypowiedziami wyżej - wybieranie rasy w trójkowym casie to była żenada. poza tym, w dwójce żeby chociażby spotkać wampira albo czarownika trzeba było trochę poskakać po parcelach publicznych, rzadko kiedy pojawiają się za pierwszym razem, w trójce? 3/4 miasta to postacie nadnaturalne, dzięki bogu za opcje ich wyłączenia.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 18:27
autor: NyanCat
Dokładnie, zgadzam się z tymi wyżej - polać im!

Tak właściwie, gdyby ktoś umiał rozszyfrować http://sims.arhn.eu/2014/04/notatki-o-the-sims-4-cz-i/ notatki Glossiego, dało by nam dość dużo podstaw do "spiskowania" przeciwko naszym kochanym ( :haha: )elektronikom. Udało mi się rozszyfrować "PODDASZE!". Na to czekałam od CPR!

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 12 kwie 2014, 19:06
autor: alpaka terapeutyczna
NyanCat pisze:Dokładnie, zgadzam się z tymi wyżej - polać im!

Tak właściwie, gdyby ktoś umiał rozszyfrować http://sims.arhn.eu/2014/04/notatki-o-the-sims-4-cz-i/ notatki Glossiego, dało by nam dość dużo podstaw do "spiskowania" przeciwko naszym kochanym ( :haha: )elektronikom. Udało mi się rozszyfrować "PODDASZE!". Na to czekałam od CPR!
tłumaczę ;_; XD pochyłym drukiem uwagi ode mnie:

1
"- ruszanie pokojów
- kopiowanie ich
- nakładanie na siebie pokojów
- płot w łuku !!!
- szybka zmiana płotu w ściany lub inny płot
- szybkie dodawanie fundamentów"
2
"- dowolny poziom fundamentów (różne poziomy na jednej parceli)
- szukanie obiektów za pomocą kolorów
- automatyczne dodawanie okien
- inteligentne umieszczanie okien (nie jedno po drugim; estetycznie)"
3
"- segregacja okien na: niskie, średnie i wysokie okna
- różna wysokość okien i pięter (można zrobić miks: parter niski + piętro wysokie)
- brak podziału na tryb budowania i kupowania (też (???) tryb życia + tryb budowania)"
4
"- wybiera się obiekty jak na katalogu np. IKEA
- można skopiować cały pokój z katalogu
- można zmieniać kolory w katalogu, żeby dopasowane (???)"
5
"- światło słoneczne pada przez drzewa
- różne rodzaje oświetleń (efekty świetlne), inne od pochodni, inne od lampy, inne od świecy
OMG!!!!!
- ustawianie obrazów na różnej wysokości"
6
"- brak okien do ukośnych ścian
- w lustrze widać to, co jest za oknem
- budowanie jest szybkie i ciekawe
- brak potrzeby słupów do pięter
- "latające pokoje""
7
"- zmiana wysokości dachu i jego szerokości
- dach można wydłużyć
- dachówka wychodzi poza ścianę
- zaokrąglenie dachów
- dach pagoda"
8
"- PODDASZE!!!!!!!!
- zmiana tekstur każdej części dachu
- wykończenia dachu
- budowanie słupów z płotem (a'la te z NZTŚ)
- dodawanie łuków dekoracyjnych do płotów ze słupkami"
9
"- dekoracje na dachu
- każde drzewo ma swoją animację + kwiaty też
- światło przechodzi przez 2 piętra, koniec światła tylko na np. 1 piętrze"
Tak, nudzi mi się XD Tak czy inaczej znajdują się na tej liście nieznane mi informacje, więc są to jakieś nowości :curious:

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 13 kwie 2014, 17:25
autor: NyanCat
Dzięki Kuba, uratowałeś moją ciekawość ;)
Pamiętam że w dwójce była taka opcja, bo nie można było przebierać się tak jak w trójce
Tak, tak było. Kupowało się za simoleony a nie jak w Trójce, w jednej szufladzie pomieścisz cały wszechświat. Z cyklu "Rozpuszczalne talerze i inne nielogiczne pierdoły w The Sims". :dotatusia:

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 15 kwie 2014, 12:09
autor: Lenna
Alpaka Kuba pisze: - można zmieniać kolory w katalogu, żeby dopasowane (???)"
...żeby dopasować.

Co do postaci nadnaturalnych, to zdecydowanie zgadzam się z większością - takie postacie powinny być tajemnicze, powinno się namęczyć i nacudować, żeby takiego spotkać, jak w dwójce, a nie jak w trójce, że ci łażą na mieście jak gdyby nigdy nic soft1 A jeśli chodzi o sam ich rodzaj, to mnie tam się bardzo podobają te postacie nadnaturalne, które już mieliśmy - zombie, wróżki, wampiry, wilkołaki, czarodzieje, syreny są jak najbardziej spoko, byleby były tajemnicze i trudne do spotkania. Mniej mnie interesowała dwójkowa Wielka Stopa, mogłabym się bez niej obejść. Co do wampirów, to sama nie wiem jeszcze, jakie bym wolała - bardziej dwójkowe (średniowieczny wygląd i przydomek "hrabina", "hrabia" :P) czy bardziej "Zmierzchowe" (czytanie w myślach, superszybkość itd.). Chyba najlepsza byłaby mieszanka ich obu :P Czyli: przemiana w nietoperze i brak odbicia w lustrze + szybkie przemieszczanie się, czytanie w myślach i szybkie uczenie się umiejętności + wygląd jak w dwójce (blada, ale nie święcąca się skóra i nie święcące się, ale czerwone oczy - fajnie byłoby, gdyby oczy stawały się ciemniejsze gdy wampir jest głodny, a jaśniejsze gdy jest nasycony, ale może za bardzo idę w stronę "Zmierzchu" :P). No i żeby ich wygląd był bardziej groźny, żeby nie były przesłodzone, tylko bardziej mroczne. Tak, aby można było zrobić zarówno klasycznego wampira hrabię, jak i takiego "nowoczesnego" :P Dobrze byłoby, gdyby dali dla wampirów jakieś mroczne ciuchy w stylu tym dwójkowym (może jakąś długą suknię dla wampirzyc, jak ta w dwójce i płaszcz dla wampirów) ale także jakieś bardziej nowoczesne ciuszki (czarna miniówa, kolczyki w kształcie nietoperzy czy coś :P). No i mnie tam by nie przeszkadzało, gdyby dali je w podstawie, ale faktycznie może lepiej byłoby poczekać na nie w dodatku - bardziej by je dopracowali itd. A skoro widzieliśmy już rakietę, to może w podstawie będą kosmici albo chociaż jakieś nawiązanie do nich? :P
Co do ubrań - nie wyobrażam sobie, żeby znowu zrobili tak jak w trójce... to byłoby absolutnie nielogiczne i głupie, skoro czwórka ma być bardziej "realistyczna" (oczywiście nie pod względem grafiki xD) soft1 Ma się ciuchy kupować, i już :P

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 15 kwie 2014, 14:44
autor: Lenna
Vid pisze:@UP: nie wiem, czy może być coś gorszego i bardziej tandetnego niż branie za wzór wampirów ze Zmierzchu...
Czytałeś książkę? soft1 Jak oceniasz tylko po filmie, to radzę nie oceniać, bo ja filmu szczerze nie oglądałam i oceniam tylko po książce właśnie. I szczerze, nie ma w nich absolutnie nic tandetnego soft9

Co kto lubi. Proszę nie kłócić i nie robić offtopu. :> /Rai

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 16 kwie 2014, 18:15
autor: Levkoni
Z tymi wampirami to już chyba zawsze będzie podział na zwolenników klasycznych wampirów (groźne ale szarmanckie), wampirów w stylu Blade czy Underworld (agresywne i krwawe) oraz właśnie takich w stylu Zmierzchu (postaci trochę niczym z epoki romantyzmu, często żyjące normalnie wśród ludzi). Moda się zmienia, a wampiry razem z nią heheh :D Ale tak serio to wydaje mi się, że twórcy raczej bardzo nie odbiegną od wizerunku wampirów z trójki. Ja osobiście jestem za klasycznymi wampirami, żyjącymi z dala od ludzi, w ciemności. Szarmanckie ale niebezpieczne dzieci nocy zamieniające się w nietoperze :D

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 16 kwie 2014, 18:36
autor: ollie
Fajnie by było, jakby były specjalne cechy charakteru dla postaci nadnaturalnych.

Zobaczcie co wyczaiło STL (kaczki w TS4):

Obrazek

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 16 kwie 2014, 21:26
autor: smisiv
Jeśli chodzi o wampiry, ich typ powinien zależeć po prostu od charakteru i osobowości. Ponury sim kąsa, atakuje, a jego wygląd może przestraszyć bladością oraz "kamienna twarzą". Natomiast dajmy na to, simka blondi-róż, zaatakowana i przemieniona, byłaby wampirem nieatakującym przypadkowe osoby, robiłaby za lokalną gwiazdę i mogłaby dodawać taki smaczek, jak "szybszy" awans w pracy, jeśli będziemy z nią w romansie, bądź związku.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 17 kwie 2014, 13:56
autor: GamerTR9
A E3 nie jest dopiero w czerwcu?

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 17 kwie 2014, 15:43
autor: ollie
Niestety. Dwunasty czerwca. Wy też nie możecie przestać oglądać tych trzech filmików przedstawiających rozgrywkę w TS4. Tylko trzy filmiki od premiery: CAS, Tryb Budowy i ogólnie o wszystkim ;(

A może twórcy powiedzą nam coś o TS4 przed E3? :haha:

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 18 kwie 2014, 13:34
autor: salberg
Czy tylko ja zastanawiam się nad możliwościami filmowymi czwórki? Czy twórcy zamierzają ułatwić jakoś kręcenie w grze (przycisk "V" i tryb filmowania to już tradycja serii), czy udostępnią jakieś filmowe kody, czy też trzeba będzie ściągać mody z sieci? Czwórkowa "uroda" raczej uniemożliwi kręcenie w niej poważniejszych filmów i seriali (jak można brać na poważnie takie postaci), ale do jakichś komedii i programów reality show - czyli mniej poważnych gatunków - pasuje całkiem dobrze. Pewnie dowiemy się za rok, kiedy ludzie zaczną z czwórką eksperymentować. Można albo uważać, że czwórka ostatecznie zakończy epokę simowych produkcji filmowych... albo ją odnowi, i spowoduje wylew nowych i świeżych filmów. Zobaczymy. Dzisiaj czwórka mi się nie podoba, ale zdolni twórcy umieją dokonywać w swoich filmach niemożliwego.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 18 kwie 2014, 14:13
autor: ollie
Poprawili ponoć działanie kamery i dodali opcje jej działania ;)

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 22 kwie 2014, 10:09
autor: NyanCat

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 22 kwie 2014, 11:17
autor: ollie
Grafika jest dobra. Według mnie najlepsze jest The Sims 2.

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

: 22 kwie 2014, 11:45
autor: salberg
Co do grafiki, czyli tematu już w kółko omawianego: zależy czego się od czwórki oczekuje. Jeśli ktoś chce realizmu i marzył kiedyś fotorealistycznej grafice w simsach (np. ja), nie będzie mu się podobała, a jeśli ktoś chce czegoś, co kompletnie odbiega od poprzednich odsłon i stara się być bajkowe i nierealistyczne - czwórka jest dla niego.

W kwestii polityki EA, całkowicie zgadzam się z Dethonem. Kasa, kasa, kasa, a kupujących ich gry mają chyba w głębokim poważaniu. Czasy Willa Wrighta i robienia Simsów z pasją i z żywym pomysłem minęły, teraz liczy się tylko grupa docelowa, wyniki sprzedaży. Jak już gdzieś wcześniej napisałem, nowe Simsy (i 20 przyszłych dodatków, akcesoriów, Store, światy do pobrania) są wycelowane w młodych odbiorców - czyli w dzieci - i portfele ich rodziców. Każda zmiana jaką póki co ogłosili twórcy czwórki dotyczy grup odbiorczych - uproszczone sterowanie, interfejs... no i przede wszystkim ta cukierkowa grafika. Ale teraz się powtarzam, już o tym kiedyś pisałem. EA działa... po prostu jak firma. Podejmuje przemyślane i wyrachowane decyzje. Wielka szkoda, że tak jest.