The Sims 4 - Pogaduszki

Pogaduszki o najnowszej odsłonie Simowego symulatora

Dział poświęcony czwartej generacji Simów.
Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 29 gru 2014, 22:11

Ja to coraz bardziej doceniam wpływ emocji na zachowanie simów! Na początku takie rzeczy były dla mnie nie zauważalne, ale teraz z przyjemnością patrzę, jak rozgniewana simka wita w inny sposób gości, mówi innym tonem do simów, często się wykłóca z nimi i wyżywa sprawiając, że inni simowie też wpadają w gniew. Kiedy mój sim rano wstaje w złym nastroju, idzie do lodówki i trzaska drzwiami wyjmując jedzenie. Jeśli jest smutny, pochłania posiłek z udręczoną miną i ruchami flegmatyka, jakby rozgrzebywał tylko jedzenie. Potem taki smutny sim idzie z opuszczoną głową wypłakać się do łóżka, albo komuś w ramię. Kiedy śpi, przez sen jęczy i płacze, łapie to za serce! :D Czasem zdarzy się mojemu simowi powiedzieć coś głupiego w towarzystwie, przez co odczuwa wstyd. Robi przy tym dziwne miny i ma ochotę ukryć się przed całym światem. Mogę wtedy kazać mu schować się pod kołdrę. Kiedy nabierze emocji "pewny siebie" prostuje się i dumnie wypycha klatę do przodu maszerując tak przez miasto. Innym simom opowiada wtedy porywające historie, a czując się pewnie, wszystko wychodzi mu lepiej. Simowie pełni energii nie mogą często spać, muszą się ruszać, często robią pompki lub brzuszki, chcą biegać i ćwiczyć na siłowni. Dobra, już się nie będę rozpisywał, bo sporo można napisać tego, ale serio, emocje w TS4 coraz bardziej mi się podobają :)
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 589
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: simunia » 29 gru 2014, 23:44

No mnie 4 bardzo wciagnęła. Mój sim w yłowił jagodę krowokwiatu na polanie. Naprawdę gra się przyjemnie aż trudno jest się oderwać.

dzejan
Posty: 229
Rejestracja: 16 maja 2014, 16:57

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: dzejan » 06 sty 2015, 18:50

http://simscommunity.net/2015/01/06/sim ... game-code/ Czyżby Kariera pierwszym dodatkiem?

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 07 sty 2015, 10:25

Galeria dostępna w Google Play jako aplikacja na smartfony i tablety:

http://simsvip.com/2015/01/06/the-sims- ... ogle-play/
Obrazek

Awatar użytkownika
Larissa
Posty: 383
Rejestracja: 05 sty 2014, 0:08

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Larissa » 07 sty 2015, 17:30

dzejan pisze:http://simscommunity.net/2015/01/06/sim ... game-code/ Czyżby Kariera pierwszym dodatkiem?
Wiele wskazuje na to, ze tak.
Opis brzmi świetnie, kariery są interesujące. Ale ciekawe jakby to wyglądało w praktyce.
Grałabym simem detektywem. <3

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: ollie » 07 sty 2015, 19:22

No, no! Zapowiada się fajnie :D

Awatar użytkownika
Atax
Posty: 181
Rejestracja: 16 sie 2014, 16:19

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Atax » 07 sty 2015, 20:26

Jeżeli faktycznie taki dodatek pojawi się jako pierwszy, to ja jestem bardzo na tak! Uwielbiam otwarte kariery <3

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 07 sty 2015, 20:29

A ja właśnie nie przepadałem za dodatkiem "Kariera" w TS3 i będę rozczarowany, jeśli coś podobnego pojawi się tutaj. I trochę słaba polityka, że jako pierwszy będzie odgrzewany kotlet, zamiast zawojować czymś zupełnie nowym.
Chyba, że dadzą w tym dodatku prowadzenie biznesu. Wtedy będę na tak. <3
Obrazek

Awatar użytkownika
Atax
Posty: 181
Rejestracja: 16 sie 2014, 16:19

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Atax » 07 sty 2015, 20:38


Awatar użytkownika
Eq
Renciści
Renciści
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 729
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:21

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Eq » 07 sty 2015, 20:57

Cooo?! Pogrzało ich...

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: ollie » 07 sty 2015, 21:13

Było mówione, że cena będzie wynosić 60zł i tego się trzymajmy ;)

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 08 sty 2015, 23:40

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3iF9vPMW_5c[/youtube]

Chciałbym być obdarzony takim talentem i wyobraźnią. :sweet:
Obrazek

Awatar użytkownika
Larissa
Posty: 383
Rejestracja: 05 sty 2014, 0:08

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Larissa » 08 sty 2015, 23:56

Guuki pisze:
Chciałbym być obdarzony takim talentem i wyobraźnią. :sweet:
Ja tez *_*
Jak to oglądam, to mam wrażenie, że czwórka to raj dla osób lubiących budowanie.
Ilość i różnorodność obiektów jest zadziwiająco duża w porównaniu z poprzednimi generacjami.

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: smisiv » 08 sty 2015, 23:59

Budowanie może być wspaniałe, ale póki możemy postawić dom w max kilku miejscach w całych simsach... to trochę traci sens xd

Awatar użytkownika
Charlie
Posty: 45
Rejestracja: 08 sty 2014, 22:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Charlie » 09 sty 2015, 20:59

Nie wiem, czy już widzieliście, ale pojawiła się informacja, że gdy wyjdzie wersja na Mac'a to osoby już posiadające grę nie będą musiały kupować jej raz jeszcze żeby móc grać na Mac'u soft1

http://simsvip.com/2015/01/08/mac-users ... ame-again/

Miło z ich strony <3

Awatar użytkownika
Cain
Posty: 562
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:45

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Cain » 09 sty 2015, 21:07

Tak było chyba z SimCity (?), więc to żadna nowość. :P
the first thing i think about when your name pops up in my mind

Obrazek

Awatar użytkownika
Lunon
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 525
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:10

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Lunon » 11 sty 2015, 14:03

Niby fajne są te twory z filmiku, reklamującego galerię.
Kreatywne kształty i w ogóle.
Tylko, jakbym zobaczył taki budynek w rzeczywistości to bym pękł ze śmiechu XD

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Jackob » 13 sty 2015, 17:32

Pojawiła się już Dziesiąta aktualizacja gry!

Angielojęzyczna wersja listy zmian znajduje się pod tym linkiem.
Przetłumaczona lista zmian pojawi się za jakiś czas tutaj.

Rai
Renciści
Renciści
Posty: 734
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:25

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Rai » 13 sty 2015, 18:09

Tłumaczenia dalej nie ma, wklejam swoje dla tych, którzy słabo znają angielski.
[spoiler]Crash / Performance
Fixed an issue that resulted in our players being unable to load their household after installing the 12/16 patch, and instead being bounced back to the neighborhood map. The community was very helpful in identifying this issue (providing feedback and save files), thank you!
Fixed an issue where the game would become unresponsive on load if the player had a large number of households, rooms, and lots in their My Library sort.
Tuning
Sim fertility levels had reached an all-time high recently, and twins were popping out all over! Our specialists have examined the issue, and administered a correction to the abundant babies. Sims should no longer find they are having twins (or triplets) at an alarming rate.
Fixed an issue that prevented career progress from properly tracking the Sims skill progression towards career goals.
Working out on workout equipment will no longer count towards the play chess daily goal for the Astronaut career.
We fixed an issue that was a result of this: let’s say you had a Sim, we’ll call him Joe, and he lived in a household, say the Smiths, and you uploaded Joe, also known as Joe Smith, to the Gallery, and then you decided to add Joe to the Jones’ household by downloading him from the Gallery, thus now creating Joe Jones, and then you edited Joe Jones in Create a Sim, this would also modify Joe Smith.
The "In Need of a Break" buff is no longer in need of a break, and now correctly displays its information in the hover tip.
Zest Johnny will henceforth be known as… Johnny Zest!
Fixed an issue that could result in “bad things” when attempting to merge a Sim from the gallery into a household that already has a copy of that Sim in it.
Fixed an issue that could result in “bad things” when attempting to merge a household from the gallery into a household that already has a copy of that household in it.
We however failed to fix the repetitive nature of some of our release notes.
The Venue Wall Speaker: Spooky has made a return to the catalog after spending some time on the ‘other side’ to re-spookify itself.
Lots placed from the gallery that have used the move objects cheat will no longer delete their moo’d objects when the lot is placed.
The National Park venue now has tuning associated with it… so Sims who show up will know they can leave, rather than lingering around indefinitely, wandering aimlessly with no apparent purpose, direction, or desire (they could have at least played music…).
Fixed an issue that was preventing the user from uploading multiple rooms to the gallery if the rooms were uploaded consecutively.
UI / Text
Fixed an interface focus issue where the eyedropper tooltip was preventing the eyedropper from properly functioning.
Fixed an issue that occurred when opening a modal window on top of an open inventory stack, which would cause the stack to fail to correctly display.
Modal window is a piece of UI that requires input before the player can return to normal gameplay.
UI is an abbreviation for User Interface.
User is another name for the player, the individual for whom the software was intended.
Software, as opposed to hardware, is the set of instructions that direct a computer to perform specific operations.
Text will no longer overlap itself in the phone menu if the text string is too long.
You can once again add a description to your Rooms and Lots that you upload to the gallery, rather than using the comment field… which was ingenious!
You will no longer be told twice that you can take Family Leave if there is more than one eligible Sim.[/spoiler]
Wydajność
  • Rozwiązano problem, który powodował, że gracze nie mogli załadować swoich parcel po zainstalowaniu patcha 12/16 i zamiast tego gra wyrzucała ich z powrotem do mapy.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gra się zawieszała, jeśli gracz miał dużą liczbę parcel i pokojów w swojej Bibliotece.
Poprawa jakości
  • Simy rodziły ostatnio prawie non stop bliźnięta. Już nie będą rodzić ani bliźniąt ani trojaczków tak zastraszająco często.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozwojowi kariery odpowiednie śledzenie postępu umiejętności Simów.
  • Korzystanie z maszyn do ćwiczeń nie będzie więcej zaliczać się jako codzienna gra w szachy w karierze astronauty.
  • Naprawiono błąd, który powodował zmianę nazwiska Twojego już wrzuconego Sima do Galerii, jeśli pobrałeś go do innej rodziny i tam mu je zmieniłeś.
  • Nastrójnik "potrzebuje przerwy" będzie już poprawnie wyświetlał swój opis i informacje.
  • Zest Johnny nazywa się teraz Johnny Zest.
  • Naprawiono problem, który powodował błędy, gdy do danej rodziny próbowano z Galerii dodać kopię Sima, który już w niej jest.
  • Naprawiono problem, który powodował błędy, gdy do danej rodziny próbowano z Galerii dodać kopię innej rodziny, która już w niej jest.
  • Nie udało się naprawić niektórych błędów z poprzednich patchy.
  • "The Venue Wall Speaker: Spooky" (nie wiem, który to będzie obiekt, jakiś głośnik naścienny?) wrócił na swoje miejsce do katalogu.
  • Parcele pobrane z Galerii, w których użyto kodu move objects, nie będą dłużej traciły swoich obiektów, które zostały przy jego pomocy ustawione.
  • "The National Park venue" (któraś parcela publiczna, jakiś park) została poprawiona i teraz Simy, które się na niej pojawią, będą mogły ją także opuścić, zamiast krążyć po niej bezcelowo bez końca.
  • Naprawiono błąd, który powstrzymywał gracza przed wysłaniem do Galerii wielu pokojów na raz (albo kolejno jeden po drugim).
Interfejs użytkownika, teksty
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zakraplacz nie działał poprawnie.
  • Naprawiono błąd, gdy otwierano okno modalne (???) na wierzchu otworzonego inwentarza, przez co ten drugi nie wyświetlał się poprawnie.
  • Tekst nie będzie więcej nachodził na siebie w telefonie, kiedy jest zbyt długi.
  • Możesz ponownie dodać opis do swoich pokojów i parcel wysłanych do Galerii zamiast pisać w tym celu komentarza.
  • You will no longer be told twice that you can take Family Leave if there is more than one eligible Sim. - Nieszczególnie wiem, o co tu chodzi. XD Nie będzie się więcej dostawało ostrzeżenia lub informacji (tej Family Leave), jeśli ma się więcej niż jednego zdatnego do gry Sima.

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 13 sty 2015, 18:12

No tak a o małych dzieciach cisza. Z latka na bank nie będzie ich, a wiec pozostaje kolejny pakiet czyli pewnie z dwa miesiące
Sky Fits Heaven


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości