The Sims 4 - Pogaduszki

Pogaduszki o najnowszej odsłonie Simowego symulatora

Dział poświęcony czwartej generacji Simów.
Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 14 kwie 2017, 22:51

A w siedzibie EA pojawiły się ludzkich rozmiarów figurki Simów. ^^

Obrazek

Obrazek

źródło: > Sims VIP: Maxis Adds Real Life Sims Display to the EA Lobby <
Obrazek

Awatar użytkownika
Dodo
Posty: 150
Rejestracja: 18 maja 2014, 23:17

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Dodo » 17 kwie 2017, 17:55

Matko sadzonko, nie mają już co robić, tylko figurki Simów ustawiać i debilne fotki sobie z nimi robić? Do roboty by się wzięli, porządnej, samochody wprowadzili i jeszcze parę rzeczy.
Co do wyzwania Simoroślinnego to trochę jest dziwne. Spodziewałam się na święta znowu szukania pisanek, a tu łażą mi po mieście zielone ludziki, z początku myślałam, że mam niekontrolowany najazd kosmitów :P Albo jakiś błąd.
Co do tego, że wreszcie zaczęli brać pod uwagę głosy graczy: lepiej późno niż wcale. Ale to ekologiczne życie nie podoba mi się zupełnie, w moim głosowaniu było na końcu, bo to ostatnio zbyt wyeksploatowany temat, wszędzie ekologia i ekologia, do, z przeproszeniem, zrzygu, tutaj, jak widać, też. Na pierwszym miejscu w głosowaniu miałam śmierci (drastyczna Varsavianka :P ).
Obrazek

Awatar użytkownika
Levkoni
Posty: 2046
Rejestracja: 16 gru 2013, 14:11

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Levkoni » 18 kwie 2017, 17:17

Ciekaw jestem czy w tym rodzinnym pakiecie dostaniemy znowu laski dla emerytów ;< Tak mi ich brakuje!
We built this city, we built this city on rock an' roll!

Awatar użytkownika
diamond5
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 577
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:54

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: diamond5 » 01 maja 2017, 13:50

Witam po dłuuuugiej nieobecności :O ;)

Od niedzieli i ja zostałam posiadaczką tej otóż serii :)
No cóż, jak zobaczyłam małe dzieci w fotorelacji (Gniazdko Mysikrólików :love: ), to nie mogłam nie zakupić :wub: Tak więc sobie gram na razie w podstawową wersję, czas na jakieś dodatki :P Ale załapałam się na Simorośle, gdzie już byłam tym "stworkiem" zielonym :D Ale po czasie moja Simka sama od siebie się odmieniła? No nic...

Ogólnie, to miło mi się gra i cieszę się, że w końcu zdecydowałam się zakupić tę serię ^^

Awatar użytkownika
Simwood
Posty: 734
Rejestracja: 06 sty 2016, 14:32

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Simwood » 01 maja 2017, 15:59

Wydaje mi się, że podstawa czwórki na stan dzisiejszy jest warta tych stu złotych (czego nie powiedziałbym o podstawie we wrześniu 2014)
Obrazek

Awatar użytkownika
salberg
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 769
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:44

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: salberg » 01 maja 2017, 16:43

Moja postawa wobec czwórki znacznie złagodziła się od czasu premiery ale cały czas nie czuję potrzeby by kupić ani jednego dodatku, nie mówiąc już o rozdrobnionych maksymalnie akcesoriach. Żaden z trzech wydanych póki co dodatków nie zrobił na mnie wrażenia. Chętnie bym przyjął podróże, zwierzaki, czy dodatek o magii, coś co będzie odróżniać się od podstawy i nie będzie takie nijakie jak to co wychodzi obecnie i wprowadziłoby jakieś duże nowe możliwości gameplayowe. Nawet słabsze dodatki do trójki miały jakiś zachęcający klimat, ale analizując dodatki do czwórki nie czuję po prostu nic. :/

Wciąż największą fatalną nienaprawialną wadą tej gry jest odebranie otwartego świata z trójki. Jeśli/kiedy powstanie piątka priorytetem powinno być przywrócenie go i ulepszenie w stosunku do poprzednich części.

Awatar użytkownika
diamond5
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 577
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:54

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: diamond5 » 05 maja 2017, 15:48

Wiesz, salberg, otwarty świat w TS3 był świetną sprawą, ale też na tym cierpiała gra, tzn te słynne lagi... Tutaj mamy coś na wzór otwartego świata, gdzie tyle co same odwiedziny danego budynku jest ładowanie, ale tak to się chodzi tu, tam, jednym słowem zwiedzamy bez ładowania ☺ Dlatego dla tego rozwiązania, co mamy wTS4, to jestem bardzo na tak, bo dzięki temu przyjemniej się gra, płynniej 😉

Awatar użytkownika
brxnely
Posty: 135
Rejestracja: 23 sty 2014, 10:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: brxnely » 05 maja 2017, 20:18

No i co z tego, że płynniej, jak grywalności brak...

Awatar użytkownika
salberg
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 769
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:44

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: salberg » 05 maja 2017, 20:26

Mi zdecydowanie przyjemniej grało się w trójkowym otwartym świecie niż w tym co oferuje czwórka. Poza tym technologia idzie do przodu i nowe generacje sprzętu z coraz większą łatwością powinny umieć udźwignąć otwarte światy. Zauważ co powiedziałem na końcu swojej wypowiedzi: należy szlifować to co szło dobrze, a nie cofać się w rozwoju i szukać w tym pozytywów.

Awatar użytkownika
diamond5
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 577
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:54

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: diamond5 » 06 maja 2017, 14:10

No masz rację, ale już tak nie czepiam się ☺

Awatar użytkownika
książę
Posty: 254
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: książę » 08 maja 2017, 10:24

Ja niestety nie czuję „The Sims 4”. Kupiłem trzy duże dodatki, ale rozgrywka i tak jest płytka. W dodatku ta okropna grafika, brr! Odkrywam za to poprzednią część, nawet kupiłem ostatnio „Nowoczesny apartament”. :)

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Shattered » 09 maja 2017, 19:00

Zamiast przyłożyć się do dodatków do czwórki, te niedoimce postanowili zrobić mobilną wersję gry :facepalm:
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
książę
Posty: 254
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: książę » 09 maja 2017, 20:20

Czwórka i tak jest tak spartalona, że zwierzaki czy pory roku już tu nie pomogą, a na komórkach uproszczenia nie będą aż tak mocno raziły. Plus dla Maxisa.

Awatar użytkownika
Galcia
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1067
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:57

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Galcia » 10 maja 2017, 19:41

Czyli po to wydawałam grube pieniądze na dodatki do czwórki, żeby teraz dostać dokładnie to samo za darmo w wersji na komórkę? :brawo2: Przynajmniej wyjaśniło się, czemu ostatnio panowała taka cisza ze strony EA. Szkoda, bo liczyłam na to, że wreszcie pojawi się coś, co na nowo zachęci ludzi do gry w TS4.
Obrazek

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Guuki » 10 maja 2017, 22:27

Mnie już chyba nic do TS4 nie zachęci, nawet zwierzaki i pory roku. Tak jak pisał salberg, najbardziej boli mnie brak otwartego świata. Bo półotwarty świat do mnie nie przemawia, skoro i tak każda parcela ładuje się osobno.
A teraz jeszcze ta wersja Mobile... Zamiast się ratować, zachęcać graczy do TS4, to oni wydają grę na smartfony, kiedy i tak jest już The Sims Freeplay. Rozumiem, że za to odpowiedzialny jest inny zespół, i TS4 pewnie nic na tym nie ucierpi, ale jednak wkurza mnie, że główna seria Simsów idzie teraz na drugi plan. Niech jeszcze wydadzą coś pobocznego jak "Historie...", czy "Średniowiecze"...
Obrazek

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 589
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: simunia » 12 maja 2017, 18:03

Mi tam wersja mobilna odpowiada bo The sims Free Play mi się podobało,a I tak do 4 nic nie kupuje to przynajmniej będę miała ją w telefonie. Z tego co widziałam to może być tak, że wersja mobilna będzie lepsza od wersji na komputer.

Awatar użytkownika
książę
Posty: 254
Rejestracja: 22 gru 2013, 20:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: książę » 13 maja 2017, 0:15

Ale mobilna wersja „The Sims 4” też polega na jakichś punktach energii itp?

Awatar użytkownika
brxnely
Posty: 135
Rejestracja: 23 sty 2014, 10:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: brxnely » 14 maja 2017, 21:15

Z tego co mi wiadomo to tak...

Awatar użytkownika
simunia
Posty: 589
Rejestracja: 15 gru 2013, 12:07

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: simunia » 16 maja 2017, 21:42

Jak mnie śmieszy fakt, że dodatki które były w 3 są teraz rozdrabniane na kilka akcesoriów i pakietów rozgrywki lub też w okrojonej wersji. Jak to dobrze, że przestałam kupować dodatki i akcesoria do 4.

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

Postautor: Kapitan Indra » 28 maja 2017, 3:42

Jest jakaś nowa aktualizacja :conf:
- Menu wczytywania/zapisu zostały zaktualizowane, by wyglądać bardziej nowocześnie.
- Pozycje zapisu pojawiają się w formie miniatur rodzin, a nie, jak miało to miejsce do tej pory – listy tekstowej. Miniatury pozostaną puste do momentu, aż zapis nie zostanie otwarty i ponownie zapisany w zaktualizowanej wersji gry.
- Kopie zapasowe zapisów będzie można przywracać, klikając „Odzyskaj zapis” z menu „Wczytaj grę”.
- Aby poznać lokalizację zapisanego pliku, wystarczy przesunąć kursor nad jego ikonę w menu „Wczytaj grę”. Można również kliknąć przycisk, by skopiować ścieżkę pliku do schowka.
- W menu „Wczytaj grę” można teraz zmienić nazwę zapisu.
- Opcja automatycznego zapisu została usunięta ze względu na niepoprawne funkcjonowanie. Wprowadzała ona graczy w błąd i nie działała zgodnie z ich oczekiwaniami.
- Obecnie zapis odbywa się tylko i wyłącznie na wyraźne życzenie gracza. Można go wykonać w momencie przejścia do menu głównego, ekranu zarządzania światami lub wyjścia z gry. Alternatywna możliwość to wybranie opcji „Zapisz” lub „Zapisz jako” z menu opcji (ESC).
- Opcja „Zapisz jako” również zmieniła swój wygląd i teraz pokazuje miniatury.
- Pierwsza z opcji „Zapisz jako” dedykowana jest tworzeniu nowego zapisu; możliwe jest jednak wybranie nadpisania zapisów już istniejących.

Nowe lampy w trybie budowania.
- Lampa sufitowa „Obłe słodkości”
- Lampa sufitowa „Kanciaste słodkości”
- Lampa sufitowa „Dzwoneczki"

Problemy ogólne
- Dzieci mogą już rozbijać domki dla lalek, którymi akurat ktoś się bawi… dlatego że frustracją też warto się dzielić.
- Simowie, którzy są już w związku małżeńskim, przestaną miewać zachcianki, by ponownie stanąć przed ołtarzem.
- Aspiracja „Udany rodowód” (z kategorii „Rodzina”) będzie w stanie rozpoznać, czy dziecko zdobyło już umiejętności i aspiracje wymagane na trzecim i czwartym poziomie.
- Skóra niemowlęcia nie będzie już zmieniała koloru w momencie, gdy je podnosisz.
- Latarnia ogrodowa „Georgina” z dwoma koszami na rośliny może zostać wyłączona przez gracza.
- Wyłączając dźwięk w telefonie – uwaga, uwaga – wyłączysz dźwięk w telefonie
- Dzieci nie będą już mogły otrzymywać niestosownych sms-ów od dorosłych.
- Cecha-nagroda „Koneksje” nie powstrzyma już Simów przed kupowaniem nagród, które powinny zostać odblokowane na niższych poziomach kariery.
- Gablotka z czaszką kuku na muniu kosztuje teraz 175 simoleonów.
- Poprawa wydajności gry: małe dzieci posiadające umiejętność poruszania się na pierwszym poziomie nie będą już dumać nad wykorzystaniem obiektów z pięter, które znajdują się poza ich zasięgiem. Superinteligentne małe dzieci nadal będą mogły dumać nad swoim miejscem we wszechświecie.
- Małe dzieci z wysokim poziomem mądrości mogą dumać nad codziennymi działaniami.
- Małe dzieci z wysokim poziomem siły mogą poruszać się w czasie dumania.
- Małe dzieci o nadzwyczajnie wysokim poziomie charyzmy mogą się stać przedmiotem kontemplacji innych.
- Bardziej sprawne małe dzieci dumają o tym, jak mogą dorównać zwinnością kotom.
- Będzie teraz widać, jak małe dzieci piją z kubków niekapków, siedząc na podłodze. Do tej pory napoje teleportowały się do ich organizmów w sposób nieznany fizyce.
- Usunięto błąd powodujący resetowanie się Sima, który samowolnie postanowił opowiedzieć historię innemu Simowi.
- Simowie mogą znowu pływać w basenie.
- W trybie Stwórz Sima Simowie preferujący męskie stroje nie będą już losowo ubierani w jednoczęściowe damskie kostiumy kąpielowe.
- Usunięto błąd powodujący, że małe dziecko mogło dziedziczyć kaprysy emocjonalne dorosłego Sima znajdującego się akurat na parceli, do której zostało wczytane, w efekcie czego małe dziecko mogło pozyskać nastrój do flirtu.
- Elementy twarzy Simów nie będą się już zmieniały, kiedy wybierzecie dla nich inny kolor oczu.
- Długość życia młodych dorosłych i dorosłych została wydłużona o cztery dni, aby zmieścić etap małych dzieci.
- Przemysłowe belki wzmacniające znajdujące się piętro niżej nie będą już widoczne przez sufit. No, chyba że budowlańcy odstawią fuszerkę…
- Za pomocą włączonych kodów można będzie modyfikować postacie niezależne w trybie „Stwórz Sima”. Wystarczy kliknąć wybraną postać, przytrzymując klawisz shift, i wybrać Modyfikuj w Stwórz Sima
- Lampy, które po modyfikacji koloru i intensywności świecenia zostały ustawione na automatyczne przełączanie, nie będą już powracały do pierwotnych ustawień.
- Aby świeże sadzonki prawidłowo funkcjonowały z poziomu wyposażenia, nie trzeba już ponownie wczytywać parceli ani podróżować.
- Usunięto błąd związany z wyświetlaniem się panelu statystyk.
- Zmieniono fryzury gotowych Simów (jak choćby Ćwirów), tak by nie ulegały zbytnim zmianom podczas przebierania, zwłaszcza gdy chodzi o te części stroju, które nie mają z nimi bezpośredniej styczności.
- Simorośle mogą teraz spać w namiotach. Błąd został naprawiony zarówno wobec tych znajdujących się w namiotach, jak i poza nimi.
- Filmiki z rozgrywki można znów udostępniać na Twitterze.

Wampiry
- Simowie przechodzący w tryb życia nie będą już tracili wampirzych uszu.
- Usunięto błąd, który uniemożliwiał Simom posiadającym wampirzą moc „Wieczystego zaproszenia” wchodzenie do domów innych Simów.
- Simowie przemienieni w wampiry nie będą już posiadali niedziałającego paska wieku.
- Małe dzieci wampirzych rodziców zatrzymają kolor oczu, z którym przyszły na świat (czy raczej ten wybrany dla nich przez gracza) nawet po wczytaniu ich do trybu Stwórz Sima.

Miejskie życie
- Guru miłości z Festiwalu Miłości przestanie być nieśmiertelny, wżeniając się w rodzinę.

Styl dawnych lat Akcesoria
- Światło z kominka „Ognista fasada” nie będzie już widoczne z drugiej strony kominka.
- Służący, którzy powinni zajmować się obowiązkami, przestaną pojawiać się w sklepach i restauracjach.

Problemy z elementami w Stwórz Sima
- Możesz teraz założyć naszyjnik do yfTop_SP08ShirtButtonOpen.
- Możesz założyć bransoletkę na prawy lub lewy nadgarstek, mając na sobie strój z piątego poziomu kariery biznesowej yfBody_EF01BusinessSuitMed.
- Naprawiono błąd przenikania GP01BootFoldover i różnych rodzajów spodni.
- Fryzura ymHair_GP04Slashed nie będzie już przebijać przez yuHat_GP04Toque.
- Buty ymShoes_AnkleSquareToe nie będą przebijać przez ymBody_EF04ShirtSkull
- Naprawiono błędne wyświetlanie się pasemek podczas przesuwania kursora nad yfHair_ShortShave i yfHair_BuzzCutNatural w aplikacji Stwórz Sima.
- W aplikacji Stwórz Sima Simki posiadające męską sylwetkę nie mają już dwóch pępków.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że niektóre z gotowych oczu powodowały niewłaściwe rozciąganie się włosów. Okazało się, że jeden z wierzchołków błędnie przypisano również do części twarzy, co skutkowało niewłaściwym rozciąganiem się włosów.
- Naprawiono szew widoczny na torsie Simek.
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości