Strona 1 z 1

The Sims 4 - Kody

: 07 wrz 2014, 2:50
autor: selka
Jak wiecie w czwartej generacji simsów zubożała również ilość kodów. Może znacie jakieś ciekawe kody lub funkcje "testingcheats" ? Podzielcie się nimi tutaj :D

Podczas pierwszego uruchomienia gry tak bardzo chciałam od razu sprawdzić wszystkie nowe funkcje, że postanowiłam użyć kodu testingcheats by podnieść troche paski emocji moim simom. Jakie było moje zdziwienie gdy okazało się że nie mogę swobodnie operować paskami potrzeb przy użyciu tego kodu :(
Jedyny sposób jaki wpadł mi w oko to kliknięcie na sima shiftem i wybranie opcji zaspokojenia potrzeb.

Bardzo zabawna wydała mi się opcja w której podczas trzymania obiektu wciskamy klawisz shift+] obiekt zmienia swoje rozmiary, przez co możemy mieć śmiesznych rozmiarów różne obiekty, np dużo większe kwiaty czy obrazy :D

Re: Kody i ich działanie

: 07 wrz 2014, 8:25
autor: Lunon
Wcześniej myślałem, że kod na powiększanie obiektów będzie działał w dwie strony (obiekty będzie można zmniejszać)
Jakie było moje zdziwienie, gdy się okazało, że guzik z tego :P
A i jeszcze ciekawostka- tym kodem nie powiększymy dywanów.

Re: Kody i ich działanie

: 09 wrz 2014, 21:56
autor: Guuki
Konsolę kodów można wywołać, wciskając CTRL+SHIFT+C. Wpisz jeden z poniższych tekstów w polu tekstowym, które pojawi się na górze ekranu.

„Help” – Wymienia wszystkie komendy dostępne na konsoli komend. Będzie to lista zawierająca tylko komendy
dostępne dla graczy.

• „resetSim {imię} {nazwisko}” – Resetuje Sima.
• „fullscreen” – Włącza lub wyłącza pełny ekran.
• „headlineeffects {on/off}” – Ukrywa wszystkie efekty nad głowami, włącznie z Plumbobem, chmurkami myśli, itp..
• „|Death.toggle” – Wyłącza śmierć. Simowie nie umierają.
• „FreeRealEstate {on|off}” – Ten kod można wprowadzać na widoku otoczenia/świata. Gdy jest aktywny, wszystkie
domy są dostępne za darmo.
• „motherlode” – Zapewnia 50000 simoleonów
• „kaching” – Zapewnia 1000 simoleonów
• „rosebud” – Zapewnia 1000 simoleonów
• "hovereffects on/off - Wyłącza białą otoczkę wokół klikanych obiektów i Simów
• bb.showhiddenobjects - Odblokowuje wszystkie niedostępne/ukryte obiekty
• Wciśnięcie „Shift + ]” zwiększa rozmiary obiektów

„testingcheats {true/false}” – Umożliwia używanie innych kodów
Wpisanie „testingcheats true”, a następnie „cas.fulleditmode” aktywuje wszystkie możliwości narzędzia
Stwórz Sima.
Kody interakcji dostępne są po kliknięciu z wciśniętym klawiszem Shift obiektów i Simów, gdy gracz wpisze w
konsoli kodów „testingcheats true”.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift Simów –
„Reset Object” – Resetuje Sima.
„Add to Family” – Dodaje Sima do aktualnej rodziny.
„Cheat Motive > Make Happy” – Wszystkie motywacje są pełne, a nastrój to szczęście.
„Cheat Motive > Disable Motive Decay” – Umożliwia utrzymanie wszystkich motywacji (o ile zostały
włączone).
„Cheat Motive > Enable Motive Decay” – Umożliwia dynamiczne zmiany wszystkich motywacji (o ile
zostały wyłączone).
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift obiektów
„Reset Object” – Resetuje obiekt.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift obiektów, które mogą się brudzić (np. toaleta, zlew)
„Make Dirty” – Obiekt stanie się brudny.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift już brudnych obiektów
„Make Clean” – Obiekt stanie się czysty.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift skrzynki pocztowej
„Reset Object” – Resetuje obiekt.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift podłoża
„Teleport Me Here” – Teleportuje wybranego Sima tak blisko klikniętego miejsca, jak to możliwe.
Klikanie z wciśniętym klawiszem Shift Sima
„Modify in CAS” – Umożliwia edycję wszystkiego poza zmianą nazwiska oraz modyfikacją cech
odziedziczonych.

Źródło: The Sims 4™ Podręcznik Gracza

Re: Kody i ich działanie

: 01 paź 2014, 21:43
autor: Guuki
Nowy kod - bb.showhiddenobjects - odblokowuje wszystkie ukryte obiekty, w tym na przykład rośliny, sztućce, stawy.

Więcej o kodzie tutaj: http://simsvip.com/2014/10/01/the-sims- ... bvailable/

Re: Kody i ich działanie

: 07 lis 2014, 14:42
autor: rgx97
Careers.promote [nazwa kariery] – awansuje Sima w wybranej karierze.
Careers.demote [nazwa kariery] – degraduje Sima w wybranej karierze.
Careers. add_career [nazwa kariery] – zatrudnia Sima w danej karierze.
Careers.remove_career [nazwa kariery] – zwalnia Sima w danej karierze.
Kariery do wyboru:
Entertainer
Writer
Painter
Secret Agent
Criminal
Astronomer
Culinary
Tech Guru

Careers.promote Gradeschool – dodaje wyższą ocenę w szkole podstawowej.
Careers.promote Highschool – dodaje wyższą ocenę w szkole średniej.
aspirations.complete_current_milestone – natychmiastowo wypełnia pragnienie życiowe Sima.
objects.consumables_infinite_toggle – odblokowuje wszystkie niesamowite eliksiry.

Sims.add_buff [nazwa emocji] – dodaje wybraną emocję.
Sims.remove_buff [nazwa emocji] - usuwa wybraną emocję.
Emocje do wyboru:
Pobudzony: EnergizedLow / EnergizedHigh
Flirciarski: FlirtyLow / FlirtyHigh
Zainspirowany: InspiredLow / InspiredHigh
Skupiony: FocusedLow / FocusedHigh
Rozbawiony: PlayfulLow / PlayfulHigh
Smutny: SadLow / SadHigh
Rozgniewany: Social_Angry / e_Buff_Angry / feelingangry / unfaithful
Szczęśliwy: Social_Happy / e_Buff_Happy
Nieswój: e_buff_uncomfortable
Zawstydzony: e_buff_embarrassed / peedself

Re: Kody i ich działanie

: 18 gru 2014, 15:03
autor: ollie
bb.ignoregameplayunlocksentitlement - po wpisaniu odblokowuje nagrody karier (najpierw testing)