The Sims 4 - Pogaduszki
Pogaduszki o najnowszej odsłonie Simowego symulatora
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Ja nie wiem, Ilka, jak Ty czytałaś ten artykuł na DOTsim.
Przecież wyraźnie jest tam napisane, że "nie mamy żadnego potwierdzenia, że twórcy pracują nad wprowadzeniem małych dzieci do gry", oraz, że rysunki z artykułu są "stworzone przez fanów".
Przecież wyraźnie jest tam napisane, że "nie mamy żadnego potwierdzenia, że twórcy pracują nad wprowadzeniem małych dzieci do gry", oraz, że rysunki z artykułu są "stworzone przez fanów".
- Stara-Raszpla
- Posty: 960
- Rejestracja: 15 gru 2013, 0:00
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
jakas aktualizacja dzisiaj ?? rano gralam a wieczorem juz sie pobierac zaczelo.
Na forum od: 18.04.2007
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com
--------------------------
Mój sprzęt:
MacBook Pro 16" Retina. i7 2.6GHz/32GB/1TB/AMD Radeon Pro 5500M
oraz stacjonarka:
Intel i7-10700K 3.80Ghz | 32 GB | 1TB | GF 2080Ti
Moj simblr:
https://stararaszpla.tumblr.com
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Nowością w aktualizacji jest potwór pod łóżkiem
Pełna lista zmian:
[spoiler]Co nowego?
Widzieliście to? Tam, pod łóżkiem... Coś przed chwilą spod niego wyjrzało. Nie widzieliście? Najwyraźniej nie jesteście dziećmi!
Docierają do nas plotki o dziwnych hałasach zakłócających spokojny sen dzieciaków. Wiele wskazuje na to, że pod ich łóżkami mogły zamieszkać potwory. Ne ma się jednak czego bać. Wystarczy kilka psiknięć środkiem odstraszającym potwory, by nieproszony gość odpełzł tam, skąd przybył (rzecz jasna odstraszacza można też użyć zapobiegawczo – w końcu do tego tak naprawdę służy).
Z drugiej strony... Po co przepędzać kogoś, z kim można się zaprzyjaźnić? Odważniejsze urwisy mogą próbować zapoznać się z niecodziennym gościem i zaskarbić sobie jego sympatię.
Być może jednak po prostu chcecie, by Wasze Simowe dzieciaki mogły smacznie spać. Jeśli tak właśnie jest, umieśćcie w ich pokojach lampę ścienną „Obrońca Ulala”, która skutecznie zniechęci wszelkie monstra do zakłócania ich spokoju. Pamiętajcie, że potwór spod łóżka boi się światła słonecznego.
Problemy ogólne:
•Rozwiązaliśmy problem sprawiający, że starsi Simowie przypominali czerstwe... zasuszone... zombie. Innymi słowy, ich zmarszczki były naprawdę głębokie. Seniorzy nie będą już wyglądać jak żywe trupy, tylko jak zwyczajni żywi Simowie.
•Informacja „Dni do następnej grupy wiekowej” na panelu Simologii będzie się teraz wyświetlać niezależnie od tego, w której części paska wieku umieścicie kursor. ◦Z lewej... z prawej... prawie na środku... Nic nie zmieni faktu, że dni Waszych Simów są policzone. Myślicie, że Simowie wiedzą o swoim pasku wieku? Może czują się niczym bohaterowie Ucieczki Logana, Terminatora 2 albo Zapłaty... Tego ostatniego filmu pewnie nie powinno się przytaczać, ale wiecie co? Mnie się on całkiem podobał. Stało się. Powiedziałem to.
•Interakcja „Zjedz” nie będzie się już mylnie nazywać „Zjedz potrawę molekularną i naucz się ją przyrządzać” w przypadku dań, które nie należą do kuchni molekularnej. ◦Jak zapewne wiecie, „niepoprawne” używanie cudzysłowu może „dezorientować” czytelników i wywoływać u nich wrażenie, że „to, co autor ma na myśli” ma wydźwięk sarkastyczny.
•Usunęliśmy problem z elementami, które były nieprawidłowo oznaczone jako męskie/damskie lub w ogóle nie posiadały oznaczeń. Oto wprowadzone poprawki: ◦Element „ymhair_Sp05LongFront” został oznaczony jako męski.
◦Element „ymTop_SP05Basic” został oznaczony jako męski.
◦Element „yfAcc_EarScoop” został oznaczony jako damski.
◦Element „yfBottom_EF10SwimBikiniMetalFront” został oznaczony jako damski.
•Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Simowie nie mogli zatrudnić miksologa do opieki nad barem. Miksologowie powrócili i z pewnością nieźle namieszają.
◦Przyrostek „-olog” odnosi się do osoby, która zajmuje się daną dziedziną nauki lub posiada na jej temat rozległą wiedzę.
Zawsze wydawało mi się, że mykolog to osoba, która może mnie nauczyć sprytnych sztuczek... Niestety okazało się to nieprawdą.
Dzień w Spa:
•Simowie biorący kąpiel błotną nie będą już nosić na twarzach losowych malunków.
Zjedzmy na mieście:
•Zlikwidowaliśmy łysy placek z tyłu fryzury „ym_GP03SlickBackWavy”. ◦Przeszczep przebiegł pomyślnie, nowe włosy są w 100% naturalne... Nie dodaliśmy też żadnych substancji chemicznych ani sztucznych słodzików.
•Po otwarciu raportu „Obejrzyj podsumowanie zmiany” w menu restauracji nie będzie się już wyświetlać nieprawidłowa informacja o zysku netto. ◦Naprawiliśmy błąd, który powodował, że kwoty były niepoprawnie dodawane przy każdym wywołaniu okna.
•Usunęliśmy błąd sprawiający, że reklamy restauracji miały niewielki lub zerowy wpływ na liczbę klientów odwiedzających lokal.
Witaj w Pracy:
•Naprawiliśmy błąd interfejsu, który sprawiał, że sklepy wyglądały na otwarte, mimo że Sim opuścił parcelę.
•Pacjenci nie będą się już resetować, gdy lekarz spróbuje ich zbadać lub zmierzyć im temperaturę.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za Wasze opinie, zgłoszenia błędów i nieustające wsparcie. To dzięki Wam możemy ciągle doskonalić grę! SimGuruGnome[/spoiler]
Pełna lista zmian:
[spoiler]Co nowego?
Widzieliście to? Tam, pod łóżkiem... Coś przed chwilą spod niego wyjrzało. Nie widzieliście? Najwyraźniej nie jesteście dziećmi!
Docierają do nas plotki o dziwnych hałasach zakłócających spokojny sen dzieciaków. Wiele wskazuje na to, że pod ich łóżkami mogły zamieszkać potwory. Ne ma się jednak czego bać. Wystarczy kilka psiknięć środkiem odstraszającym potwory, by nieproszony gość odpełzł tam, skąd przybył (rzecz jasna odstraszacza można też użyć zapobiegawczo – w końcu do tego tak naprawdę służy).
Z drugiej strony... Po co przepędzać kogoś, z kim można się zaprzyjaźnić? Odważniejsze urwisy mogą próbować zapoznać się z niecodziennym gościem i zaskarbić sobie jego sympatię.
Być może jednak po prostu chcecie, by Wasze Simowe dzieciaki mogły smacznie spać. Jeśli tak właśnie jest, umieśćcie w ich pokojach lampę ścienną „Obrońca Ulala”, która skutecznie zniechęci wszelkie monstra do zakłócania ich spokoju. Pamiętajcie, że potwór spod łóżka boi się światła słonecznego.
Problemy ogólne:
•Rozwiązaliśmy problem sprawiający, że starsi Simowie przypominali czerstwe... zasuszone... zombie. Innymi słowy, ich zmarszczki były naprawdę głębokie. Seniorzy nie będą już wyglądać jak żywe trupy, tylko jak zwyczajni żywi Simowie.
•Informacja „Dni do następnej grupy wiekowej” na panelu Simologii będzie się teraz wyświetlać niezależnie od tego, w której części paska wieku umieścicie kursor. ◦Z lewej... z prawej... prawie na środku... Nic nie zmieni faktu, że dni Waszych Simów są policzone. Myślicie, że Simowie wiedzą o swoim pasku wieku? Może czują się niczym bohaterowie Ucieczki Logana, Terminatora 2 albo Zapłaty... Tego ostatniego filmu pewnie nie powinno się przytaczać, ale wiecie co? Mnie się on całkiem podobał. Stało się. Powiedziałem to.
•Interakcja „Zjedz” nie będzie się już mylnie nazywać „Zjedz potrawę molekularną i naucz się ją przyrządzać” w przypadku dań, które nie należą do kuchni molekularnej. ◦Jak zapewne wiecie, „niepoprawne” używanie cudzysłowu może „dezorientować” czytelników i wywoływać u nich wrażenie, że „to, co autor ma na myśli” ma wydźwięk sarkastyczny.
•Usunęliśmy problem z elementami, które były nieprawidłowo oznaczone jako męskie/damskie lub w ogóle nie posiadały oznaczeń. Oto wprowadzone poprawki: ◦Element „ymhair_Sp05LongFront” został oznaczony jako męski.
◦Element „ymTop_SP05Basic” został oznaczony jako męski.
◦Element „yfAcc_EarScoop” został oznaczony jako damski.
◦Element „yfBottom_EF10SwimBikiniMetalFront” został oznaczony jako damski.
•Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Simowie nie mogli zatrudnić miksologa do opieki nad barem. Miksologowie powrócili i z pewnością nieźle namieszają.
◦Przyrostek „-olog” odnosi się do osoby, która zajmuje się daną dziedziną nauki lub posiada na jej temat rozległą wiedzę.
Zawsze wydawało mi się, że mykolog to osoba, która może mnie nauczyć sprytnych sztuczek... Niestety okazało się to nieprawdą.
Dzień w Spa:
•Simowie biorący kąpiel błotną nie będą już nosić na twarzach losowych malunków.
Zjedzmy na mieście:
•Zlikwidowaliśmy łysy placek z tyłu fryzury „ym_GP03SlickBackWavy”. ◦Przeszczep przebiegł pomyślnie, nowe włosy są w 100% naturalne... Nie dodaliśmy też żadnych substancji chemicznych ani sztucznych słodzików.
•Po otwarciu raportu „Obejrzyj podsumowanie zmiany” w menu restauracji nie będzie się już wyświetlać nieprawidłowa informacja o zysku netto. ◦Naprawiliśmy błąd, który powodował, że kwoty były niepoprawnie dodawane przy każdym wywołaniu okna.
•Usunęliśmy błąd sprawiający, że reklamy restauracji miały niewielki lub zerowy wpływ na liczbę klientów odwiedzających lokal.
Witaj w Pracy:
•Naprawiliśmy błąd interfejsu, który sprawiał, że sklepy wyglądały na otwarte, mimo że Sim opuścił parcelę.
•Pacjenci nie będą się już resetować, gdy lekarz spróbuje ich zbadać lub zmierzyć im temperaturę.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za Wasze opinie, zgłoszenia błędów i nieustające wsparcie. To dzięki Wam możemy ciągle doskonalić grę! SimGuruGnome[/spoiler]
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Czy ktoś z Was zdążył już zauważyć co nowego wprowadza nowa aktualizacja, prócz tych potworów? ;P
Mam na myśli takie smaczki, jak przy poprzedniej aktualizacji (np: dziecko mające nową animację wstawania z łóżka)
Mam na myśli takie smaczki, jak przy poprzedniej aktualizacji (np: dziecko mające nową animację wstawania z łóżka)
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Tyle, że ta "pełna" lista zmian, wcale nie jest pełna
W ostatniej takiej liście nie wspominano np: o zmianie czasu trwania interakcji z roślinami ogrodowymi.
Znowuż w aktualizacji poprzedzającej "Dine out" nie wspomniano o zmianach, które wymienił kilka stron wcześniej sam Levkoni
W ostatniej takiej liście nie wspominano np: o zmianie czasu trwania interakcji z roślinami ogrodowymi.
Znowuż w aktualizacji poprzedzającej "Dine out" nie wspomniano o zmianach, które wymienił kilka stron wcześniej sam Levkoni
Levkoni pisze:Aktualizacja oprócz większych zmian wprowadziła też kilka fajnych mniejszych:
- możliwość picia wody z kranu
- sim może zastanawiać się nad szklanką wody czy jest do połowy pełna czy do połowy pusta
- dodano nową tapetę
- dodano nowe kolory dla niektórych drzwi i okien
- dodano nowe wykładziny
- dodano nową animację wstawania dziecka z łóżka
- dodano nowe kolory dla jednego komina
- dorośli doczekali się więcej zmian na twarzy w porównaniu do młodych dorosłych
- emeryci również przeszli mały lifting i mają teraz więcej zmarszczek oraz bardziej pomarszczone usta
- możemy powiększać obrazy namalowane przez simów
- wizualna zmiana panelu simologii
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Ty widzisz w ogóle, że nie odpisał Ci nikt od EA?
- Kapitan Indra
- Główni Administratorzy
- Scenarzysta
- Konserwator
- Posty: 3280
- Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Tak wygląda lampka, która doszła w aktualizacji. Dostępna w kilku kolorach, ja akurat wybrałam niebieski, bo pasuje do ogolnego wystroju tegoż pokoiku:
A tutaj matka spryskuje łóżko syna środkiem przeciwko potworowi spod łóżka.
A tutaj matka spryskuje łóżko syna środkiem przeciwko potworowi spod łóżka.
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Z tą lampką to się nie wysilili. Jest to zwykła lampka dziecięca, dostępna już od podstawki tylko że zrobili inne tekstury...
We built this city, we built this city on rock an' roll!
- PoProstuAnia
- Posty: 219
- Rejestracja: 30 kwie 2014, 14:06
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Ja po przeczytaniu notki o tym potworze byłam przekonaana, że będzie to taka malutka lampka do kontaktu... oczywiście musieli swoim lenistwem coś zepsuć ;p za to sama aktualizacja mi się podoba dobrze, że nie wypuścili osobnego pakietu/akcesoriów "Strachy Spod Łóżka" czy coś
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
^ Starałem się powstrzymywać od takich ocen, bo przecież seria może (i będzie) się rozwijała... No ale ile można się oszukiwać. Prawie dwa lata gra jest na rynku, a w The Sims 4 nie pojawiło się nic, co byłoby rewolucyjne, co rozbudowałoby rozgrywkę w taki sposób, by zatrzymała nas na dłużej. Mam wrażenie, że tutaj, pomimo dwóch dodatków, trzech pakietów rozgrywki (?) i wielu akcesoriów (bo wyszło ich tyle, że nie wiem już ile), nie ma niczego, co zatrzymywałoby na dłużej przy grze. Przy takiej mnogości nowości coś wyraźnie tutaj nie gra...
Dodajmy ulepszone oświetlenie! Znieśmy ograniczenia płci (bo tak, opcja ta jest na pewno mniej ważna niż uzupełnienie braków typu małe dzieci)! Stwórzmy dodatek, którym społeczność pobawi się przez dwa dni! Już myślałem, że w trójce było tak źle, ale jednak nie - tam już z jednym dodatkiem było więcej zabawy.
Dodajmy ulepszone oświetlenie! Znieśmy ograniczenia płci (bo tak, opcja ta jest na pewno mniej ważna niż uzupełnienie braków typu małe dzieci)! Stwórzmy dodatek, którym społeczność pobawi się przez dwa dni! Już myślałem, że w trójce było tak źle, ale jednak nie - tam już z jednym dodatkiem było więcej zabawy.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Jak na razie najciekawsze są pakiety rozgrywki. Wszystkie trzy dodały fajne aktywności do gry i przy pakietach czuje się, że są na prawdę dopracowane. Z akcesoriami różnie bywa. Jedne ciekawsze inne mniej. Jak na razie większość akcesoriów dodawało obiekty specjalne, które już kiedyś były w serii, więc to takie odgrzewane kotlety. Dopiero te co wyjdą jutro dodadzą coś, czego nie było nigdy.
Najbardziej rozczarowują dodatki. Wydają się puste i nie dodające nic ciekawego do samej mechaniki gry. WwP to taka uboga TS3 Kariera. SS to w ogóle nieporozumienie... dodatek nie dodał NIC oprócz możliwości tworzenia grup. Nowe miasto to zapchajdziura, która tylko ładnie wygląda ale prawie nic nie oferuje...
Najbardziej rozczarowują dodatki. Wydają się puste i nie dodające nic ciekawego do samej mechaniki gry. WwP to taka uboga TS3 Kariera. SS to w ogóle nieporozumienie... dodatek nie dodał NIC oprócz możliwości tworzenia grup. Nowe miasto to zapchajdziura, która tylko ładnie wygląda ale prawie nic nie oferuje...
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Najlepiej na razie oceniam "Ucieczkę w Plener". Taki wypad w góry to coś czegoś w trójce nie było. A co do reszty pakietów. Mam wrażenie, że parcele, które w TS3 były króliczymi norami tutaj będą normalnymi parcelami w kolejnych pakietach (spa, restauracje).
Witaj w Pracy wprowadziło nowe kariery, biznes (swoją drogą wyjątkowo niedopracowany), ale z tego co widzę w dziale ze zdjęciami gracze często korzystają z tych rzeczy.
Spotkajmy Się dodało piękne miasto i ... właściwie tyle. Grupy są fajne gdy sim jest młodym dorosłym. Natomiast gdy ożeni się, będzie miał dzieci to trochę brakuje na nie czasu
Myślę, że najlepiej dla serii by było gdyby teraz wyszły "Pokolenia"
A do tych, którzy twierdzą, że gra się nie rozwija. W aktualizacjach otrzymaliśmy m.in. duchy, baseny, nowe kariery, nowe stroje, potwory pod łóżkiem, nowe interakcje, nowy świat, nowy wygląd map. Gdyby pokazać komuś TS4 we wrześniu 2014 i TS4 w lipcu 2016 to będzie naprawdę duża różnica
Witaj w Pracy wprowadziło nowe kariery, biznes (swoją drogą wyjątkowo niedopracowany), ale z tego co widzę w dziale ze zdjęciami gracze często korzystają z tych rzeczy.
Spotkajmy Się dodało piękne miasto i ... właściwie tyle. Grupy są fajne gdy sim jest młodym dorosłym. Natomiast gdy ożeni się, będzie miał dzieci to trochę brakuje na nie czasu
Myślę, że najlepiej dla serii by było gdyby teraz wyszły "Pokolenia"
A do tych, którzy twierdzą, że gra się nie rozwija. W aktualizacjach otrzymaliśmy m.in. duchy, baseny, nowe kariery, nowe stroje, potwory pod łóżkiem, nowe interakcje, nowy świat, nowy wygląd map. Gdyby pokazać komuś TS4 we wrześniu 2014 i TS4 w lipcu 2016 to będzie naprawdę duża różnica
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Owszem, duża różnica. Ale jakie ma to znaczenie? Jakie to są różnice? Duchy, baseny, nowe kariery - praktycznie uzupełnienie braków, to powinno być w podstawie, a nie dodawane potem. Nie chodzi o funkcjonalność, ale o wykorzystanie całej mechaniki gry dzięki dodatkom w taki sposób, by było to naprawdę zajmujące. A tak - gracze wydają ponad 100 zł na dodatek typu "Spotkajmy się", który nie wnosi nic interesującego poza ładnym miastem... i okazuje się, że nie ma co tam robić.Simwood pisze:A do tych, którzy twierdzą, że gra się nie rozwija. W aktualizacjach otrzymaliśmy m.in. duchy, baseny, nowe kariery, nowe stroje, potwory pod łóżkiem, nowe interakcje, nowy świat, nowy wygląd map. Gdyby pokazać komuś TS4 we wrześniu 2014 i TS4 w lipcu 2016 to będzie naprawdę duża różnica
Czekam tylko na taki dodatek, który faktycznie wyrwie graczy z foteli. Jak skopią takie "Zwierzaki" czy "Cztery pory roku" to będzie to mała smierć serii. Obecnie tej grze brakuje czegoś takiego jak "Pokolenia" - dodatek niby niezauważalny, nic nie wnoszący, ale bez niego byłoby mi dziwnie pusto w trójce - zawsze instaluję go bez względu na wszystko. W czwórce, oprócz wielu rzeczy, brak tego zycia rodzinnego - i wiem, że się powtórzę razem z innymi (miedzy innymi Shattered ), ale odechciewa się grać już na etapie ciąży, skoro wiadomo, jak to bedzie wszystko wyglądało...
Jestem ciekaw, czy w ogóle odważą się zrobić piątą odsłonę serii. Pewnie tak, żeby ją ostatecznie dobić, jesli dalej bedą tak postępować.
- Niebezpieczny
- Posty: 492
- Rejestracja: 05 gru 2014, 23:03
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Cain, było powiedziane przez EA, że nie będzie 5 części jeżeli czwórka nie zdobędzie sukcesu. Na razie wszystko jest emejzing i bryljant więc raczej już planują 5, która mam wrażenie że przybędzie zdecydowanie szybciej niż trójka do dwójki, czy czwórka do trójki
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Czyżby wraz z którąś aktualizacją doszedł nowy samochód? Nigdy go nie widziałam
Nie wiem jak u was, ale u mnie gra ostatnio wariuje.. Po jakimś czasie nie działa przycisk C robiący zdjęcia... Kontrolowanie czasu również. Kilkam pauzę, a czas jeszcze leci... Kilkam normalną prędkość to pauza jeszcze jakiś czas trwa
Nie wiem jak u was, ale u mnie gra ostatnio wariuje.. Po jakimś czasie nie działa przycisk C robiący zdjęcia... Kontrolowanie czasu również. Kilkam pauzę, a czas jeszcze leci... Kilkam normalną prędkość to pauza jeszcze jakiś czas trwa
Sky Fits Heaven
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Wydaje mi się, że ten samochód juz był, ale w kolorze czarnym. Może recolor zrobili
Też tak mam z upływem czasu. Wciskamy 0, 1, 2, 3 - dalej leci tak samo. Na szczęście tylko dwa razy mi to się do tej pory zdarzyło.
Wynika z tego, że jeśli aktualizacja naprawia np. 10 błędów to tworzy kolejne 20
No chyba, że robią to celowo by pokazać w następnej aktualizacji dłuższą listę zmian i powiedzieć, że więcej naprawili
Też tak mam z upływem czasu. Wciskamy 0, 1, 2, 3 - dalej leci tak samo. Na szczęście tylko dwa razy mi to się do tej pory zdarzyło.
Wynika z tego, że jeśli aktualizacja naprawia np. 10 błędów to tworzy kolejne 20
No chyba, że robią to celowo by pokazać w następnej aktualizacji dłuższą listę zmian i powiedzieć, że więcej naprawili
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
To już u nich normalne od dawna. Zdążyłem do tego przywyknąć.Simwood pisze:Wynika z tego, że jeśli aktualizacja naprawia np. 10 błędów to tworzy kolejne 20
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości