The Sims 4 - Pogaduszki
Pogaduszki o najnowszej odsłonie Simowego symulatora
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
A dla mnie to nawet dobre rozwiązanie. Dziwnie by było widzieć w takim małym, spokojnym Willow Creek szpital, szkołę, budynki biznesowe. To tam by nie pasowało. Dlatego nie robi mi to, że Simowie będą wyjeżdżać za granicę miasteczka. Na paru zdjęciach widzieliśmy wieżowce, miasto w tle. Możemy sobie wyobrazić, że tam właśnie znajdują się te wszystkie budynki, które w "trójce" były króliczymi norami .
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Mogliby pójść na kompromis z miejscami pracy.
Likwidują królicze nory - super dla realności, katastrofa dla grywalności.
Liczę więc, że będzie można znaleźć jakiś etacik w dzielnicy handlowej. Zostać kelnerem, baristą itp.
Likwidują królicze nory - super dla realności, katastrofa dla grywalności.
Liczę więc, że będzie można znaleźć jakiś etacik w dzielnicy handlowej. Zostać kelnerem, baristą itp.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
...
Ja naprawdę nie wiem co powiedzieć, dowiedziałem się o tym półotwatym świecie i mnie zamurowało. To trochę cofnięcie się o pół generacji w tył zamiast do przodu... Czyli gra, która się ukaże, to w zasadzie The Sims 2,5. Nie no, świetnie.
Dzielnice to wspaniałe rozwiązanie (nadanie miasta różnorodności), ale podzielenie miasta ekranami ładowania jest chore. To wszystko po to, by trafić do jak największej ilości nabywców, także do tych ze słabszymi komputerami. Szkoda tylko, że cierpi na tym sama gra. (Kontrolowanie simów miejscu pracy to marzenie i prawdziwy krok naprzód, ale komputery z 2014 roku tego jeszcze nie pociągną - jak dla mnie ta generacja powinna zaczekać parę lat by pokazać prawdziwy przełom, dziś można tylko wszelkimi skutecznymi środkami obniżać wymagania sprzętowe...)
Ech... Zobaczymy co jeszcze powiedzą na ten temat.
Ja naprawdę nie wiem co powiedzieć, dowiedziałem się o tym półotwatym świecie i mnie zamurowało. To trochę cofnięcie się o pół generacji w tył zamiast do przodu... Czyli gra, która się ukaże, to w zasadzie The Sims 2,5. Nie no, świetnie.
Dzielnice to wspaniałe rozwiązanie (nadanie miasta różnorodności), ale podzielenie miasta ekranami ładowania jest chore. To wszystko po to, by trafić do jak największej ilości nabywców, także do tych ze słabszymi komputerami. Szkoda tylko, że cierpi na tym sama gra. (Kontrolowanie simów miejscu pracy to marzenie i prawdziwy krok naprzód, ale komputery z 2014 roku tego jeszcze nie pociągną - jak dla mnie ta generacja powinna zaczekać parę lat by pokazać prawdziwy przełom, dziś można tylko wszelkimi skutecznymi środkami obniżać wymagania sprzętowe...)
Ech... Zobaczymy co jeszcze powiedzą na ten temat.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Uhh odetchnęłam z ulgą! A to, ze simowie wyjeżdżają do pracy tak jak w dwójce mi nie przeszkadza.
Btw. czytałam wypowiedz w której któryś z Guru pisał, ze obecnie trwają prace nad tym aby jak najbardziej skrócić czas ładowania sie ekranu. Ja tam sie zbytnio nie martwię. Więcej nerwów traciłam na naprawieniu błędów w trojce i jej reinstalacje, niz czekaniu 5 minut na ekran ładowania w dwójce.
Myślę, ze dadzą nam taką możliwość sądząc po trailerach na których nie raz pokazują barmankę.Smisiu pisze: Liczę więc, że będzie można znaleźć jakiś etacik w dzielnicy handlowej. Zostać kelnerem, baristą itp.
Btw. czytałam wypowiedz w której któryś z Guru pisał, ze obecnie trwają prace nad tym aby jak najbardziej skrócić czas ładowania sie ekranu. Ja tam sie zbytnio nie martwię. Więcej nerwów traciłam na naprawieniu błędów w trojce i jej reinstalacje, niz czekaniu 5 minut na ekran ładowania w dwójce.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
^Yeezus pisze:Naprawdę kontrolowanie Simów w pracy to marzenie? Lol. Dajmy na to, że mam w rodzinie trzech pracujących Simów i każdym miałbym się zajmować w pracy? Nie dziękuję.
Ja wywalam moich simow do pracy, dosłownie. Szczególnie przy dużych rodzinach, co daje mi więcej czasu na ogarniecie domu i reszty simow ( i zwierząt), trochę taki chaos pod kontrolą xDD Dlatego np. do gustu kompletnie nie przypadł mi dodatek "Kariera", wszystkie profesje były uciążliwe i zajmowały mi za duzo czasu. Kontrolowanie sima w pracy jest okej, jeśli grasz jednym lub dwoma... wiec ciesze sie ze w czwórce tego nie ma. Chociaż jestem pewna, ze wydadzą dodatek ala Kariera. I niech w końcu dadzą nam Własny Biznes.
- Kannotekina
- Posty: 57
- Rejestracja: 26 kwie 2014, 4:52
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Będzie można przełączać między simami w innych dzielnicach, ale przechodząc przez ładowanie dzielnicy. Można będzie też po prostu przywołać naszego sima który jest aktualnie w innej dzielnicy do naszej dzielnicy.Column15 pisze: Ale że o co chodzi? Nie rozumiem. Będzie można się przełączać między simami w innych dzielnicach? Coś jak sterowanie w TS3 jednym simem w parku, reszta siedzi w domu i robią co chcą? Czy od razu planujemy co ma ten sim zrobić? I już nie możemy do niego pójść? Uhh, zbyt skomplikowane xd
Też tak pocieszyłam się że może to być podobne do zostawienia sima w domu jak w TS3, ale ciągle nie jestem pewna jak będzie działała wolna wola u simów którzy są w innych dzielnicach. Mam nadzieję że będą dobrowolnie zaczynać robić różne czynności tak jak w zostawionych samych sobie simów w TS3.
Edit: Właśnie skończyłam oglądać wywiad z Grahamem i z tego co mówił będą teraz dwa rodzaje umiejętności gotowania: "home style cooking" przy gotowaniu w domu dla rodziny i "gourmet cooking" przy porzeszaniu umiejętności potrzebnych jeśli chcesz zostać szefem kuchni.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Po TS3 trochę ciężko dziwnie będzie bez ratusza i innych strategicznych budynków, ale z drugiej strony nigdy króliczych nor nie lubiłem. Spodziewałem się takiego powrotu do wyjeżdżania sima poza granicę miasta do pracy. To dobre rozwiązanie, innego w zasadzie nie widzę. Nie wyobrażam sobie kontrolowania sima w pracy, to jest totalnie idiotyczny pomysł. Sim w pracy to czas dla odpoczynku od zlecania mu czynności i można wtedy np. zająć się innym simem, który aktualnie siedzi w domu. Chociaż jeszcze miałem nadzieję na budynki pracy, które będą normalnymi parcelami, ale na czas pracy sima w danym budynku sim by znikał po prostu, albo pomieszczenia okrywane byłyby "czarną mgłą".
We built this city, we built this city on rock an' roll!
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Huh, potwierdzone to na co liczyłam Żywy świat, hurra w końcu coś się będzie działo Jestem co raz mocniej przekonana do ts4 Tyle super rzeczy: rozbudowane emocje, żywe otoczenie, więcej simów w lokacjach, poprawiony interfejs <3
Co do ekranów ładowania. Moim zdaniem nie będą trwały długo. Zapewne chodzi o doładowanie pewnych elementów otoczenia, a nie wczytanie wszystkiego od zera (tak jak od niczego ładowanie jest w trójeczce, gdy przejdziemy do innego świata, na przykład podczas podróży do otoczeń wakacyjnych czy uczelnianej).
Graham powiedział, że wychodzenie simów do pracy będzie zmodyfikowane a nie, że będziemy mieć kontrole w pracy nad simami.
Moim zdaniem będzie się to opierało o rozbudowany bardziej system eventów, niż doświadczyliśmy w poprzednich generacjach. W końcu mają być odblokowywane cechy i stroje, właśnie poprzez realizowanie okazji. A wyjście sima do pracy lub szkoły to idealna okazja do wykorzystania systemu eventów.
Co do ekranów ładowania. Moim zdaniem nie będą trwały długo. Zapewne chodzi o doładowanie pewnych elementów otoczenia, a nie wczytanie wszystkiego od zera (tak jak od niczego ładowanie jest w trójeczce, gdy przejdziemy do innego świata, na przykład podczas podróży do otoczeń wakacyjnych czy uczelnianej).
Graham powiedział, że wychodzenie simów do pracy będzie zmodyfikowane a nie, że będziemy mieć kontrole w pracy nad simami.
Moim zdaniem będzie się to opierało o rozbudowany bardziej system eventów, niż doświadczyliśmy w poprzednich generacjach. W końcu mają być odblokowywane cechy i stroje, właśnie poprzez realizowanie okazji. A wyjście sima do pracy lub szkoły to idealna okazja do wykorzystania systemu eventów.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
"Each of our worldS..." Yeeeeezzzzzzzzzzz potwierdził że jest więcej otoczeń.
Przez ten podział na dzielnice mam wrażenie że tworzenie nowych otoczeń będzie istną masakrą. Gra jest w pewnym sensie dostosowana tylko pod to co chce EA. Jestem też trochę zagubiony bo od teraz przez słowo "neighborhood" nie nazywają już całej okolicy lecz poszczególne dzielnice :/
"You can jump between the worlds" - kolejny dowód
Nie chciał komentować basenów i grup wiekowych....
Przez ten podział na dzielnice mam wrażenie że tworzenie nowych otoczeń będzie istną masakrą. Gra jest w pewnym sensie dostosowana tylko pod to co chce EA. Jestem też trochę zagubiony bo od teraz przez słowo "neighborhood" nie nazywają już całej okolicy lecz poszczególne dzielnice :/
"You can jump between the worlds" - kolejny dowód
Nie chciał komentować basenów i grup wiekowych....
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Też mnie to myli. Widocznie teraz okolica będzie nazywana "world" jak w TS3, nie "neighborhood" jak w TS2. "Neighborhood" oznacza daną dzielnicę/strefę. Musimy sobie to zakodować xDKacper11000 pisze:Jestem też trochę zagubiony bo od teraz przez słowo "neighborhood" nie nazywają już całej okolicy lecz poszczególne dzielnice :/
Bardzo podoba mi się pomysł z urozmaiceniem umiejętności gotowania. Chcesz gotować swojskie, domowe dania - idziesz tą drogą, chcesz być mistrzem kuchni - idziesz inną. Oby wprowadzili coś takiego do innych umiejętności (do bara-bara na przykład, hah!).
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
rozumiem, że w małym mieście może nie być budynków biznesowych, stadionu, centrum naukowego.
szkoła i ratusz jest na każdym, nawet najmniejszym zawsiówku ;__;
królicze nory mi kompletnie nie przeszkadzały, były wygodne i miałem kilku simów z głowy.
a teraz co?
z drugiej strony ma to kilka plusów- mniej parcel publicznych= więcej mieszkalnych-> więcej rodzin.
tylko szkoda, ze jest ten durny limit 20 simów na parceli publicznej :/
szkoła i ratusz jest na każdym, nawet najmniejszym zawsiówku ;__;
królicze nory mi kompletnie nie przeszkadzały, były wygodne i miałem kilku simów z głowy.
a teraz co?
z drugiej strony ma to kilka plusów- mniej parcel publicznych= więcej mieszkalnych-> więcej rodzin.
tylko szkoda, ze jest ten durny limit 20 simów na parceli publicznej :/
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Nooooo to mi emocje opadły
Cieszę się cieszę i na nowo czekam niecierpliwie aby pograć w TS4
Ps.mi tam też nie trzeba siedzieć ze simem w jego pracy etc.
Cieszę się cieszę i na nowo czekam niecierpliwie aby pograć w TS4
Ps.mi tam też nie trzeba siedzieć ze simem w jego pracy etc.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Taka okładka jak ten render powyżej byłaby całkiem fajna, lepsza od tej prawdziwej .
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Graham (ostatnio fani simsów mocno go zaczęli, lubić na pewno) wypowiedział się na ->forum the sims 3 < - odnośnie swojego wywiadu, aby sprecyzować kwestię jak będzie wyglądało otoczenie oraz co należy rozumieć jako wolrld a neighborhood.
W spojlerze oryginał postu
[spoiler]
@edit: Więcej CASu, tym razem pokazali tworzenie mężczyzny i kobiety. http://www.youtube.com/watch?v=bQhxCgZhWOg#t=258
W spojlerze oryginał postu
[spoiler]
[/spoiler]Hi everyone, I'm glad you're enjoying the interview and the new details!
I wanted to take a minute to further clarify something that it appears is still causing some debate.
The Sims 4 doesn't have "districts". We have a world (Willow Creek), and within that world is five distinct neighborhoods that all have a different feel to them... think of Los Angeles for example, the neighborhood of Bel Air is uniquely different than Hollywood, but they're both part of LA. Within each of those neighborhoods are up to five lots, which can be a residential or a community venue. Via the use of Manage Worlds (which replaces Edit Town), you can freely change any of the lots in any neighborhood to be either residential or community.
(Semi-confusing side note...) We do in fact actually have a sixth neighborhood in Willow Creek, we just don't refer to it as a "neighborhood" when we're talking about the game because it has a single large lot in it. You're free to visit or modify it as you would any other neighborhood, but it was built specifically to be a gorgeous park for Sims to enjoy in the great outdoors.
The unique difference in The Sims 4 is that there is a lot of game play in what we're calling the public spaces of these neighborhoods. Public spaces are the areas that are not part of a lot, and now in The Sims 4 we can place all of our interactive objects out into these public spaces. When Sims are on their lot, they will still consider autonomously using objects that are out in these public spaces - they are no longer confined to their artificial intelligence only thinking about what is on their currently active lot. Consequently, more Sims will want to be out in these public spaces; it makes the neighborhoods come alive with interesting Sims to watch or go out and interact with. It's a fantastic change that helps our Sims feel more intelligent and lessens the impact of a lot edge as an artificial boundary.
The end result of all of this is that we can pack way more game play into these public spaces than you would have seen in the worlds of The Sims 3. They have lots of interactive elements, they're beautifully decorated and landscaped, and they're always lively with your neighbors and other various Sims going about their daily lives. It gives us the added benefit of not always needing a lot to fill a particular Sim's desire... for example, some of the neighborhoods have typical park objects, children's playground equipment, and bathrooms out in these public spaces for all Sims to enjoy. We do still use community venue lots for certain things (like the Gym for example), because Build Mode tools have to be used on a lot.
Now, when you're traveling between a world, a neighborhood, or a lot, you will incur a short load. There is only one lot that's "active" at any single time, meaning if you want to use another lot you will travel there. This allows us to have 20 Sims actively running their full simulation at any time in the neighborhood - that area includes both the public space and your active/loaded lot. When you travel between lots in the same neighborhood, everything that was occurring in those public spaces persists... after the load all of the same Sims will still be where they were, doing what they were doing before you started loading. It's all feels quite natural when moving around the neighborhood rather than being a disruptive experience.
Counting the number of lots in a single world is a rather arbitrary number in The Sims 4 though, as you can freely travel, move, work, visit, etc, any world, neighborhood, or lot while still retaining the information about who your Sim is, their belongings, their relationships, their family, etc.
I hope that helps everyone better understand how the game functions!
windweaver wrote:
catloverplayer wrote:
It worries me that sims you download join your household. He said you can kick them out but I'm wondering if this means we don't have a library anymore so we can transfer our sims to any future worlds.
Hi Cat;
When he said that about downloading the sim and it went into your household that you were playing, I immediately thought about whether or not we could download while in the management section of the game? Like that way you can get what you want and put them where you want and not have to deal with having the new sim in your household if that's not what you want. I hope that's how it will work.
This is an excellent point - thanks for mentioning it as I forgot to bring that up during the interview; I was specifically thinking about what you can do in Live Mode. Yes, you can access the Gallery while in Manage Worlds mode and bring in Sims/Households there so that you can directly add them to a new home, merge them with an existing household, or even add them as a townie who doesn't live in the world.
There is also a personal "My Library" where you can store Sims, homes, and individual rooms to be accessed while offline, or simply to keep them to yourself if you don't want to upload them to the Gallery.
@edit: Więcej CASu, tym razem pokazali tworzenie mężczyzny i kobiety. http://www.youtube.com/watch?v=bQhxCgZhWOg#t=258
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Pięć parceli w każdej dzielnicy!!!?? Żart normalnie
Pięć dzielnic po pięć parceli plus jedna dzielnica z jedną parcelą=26 parceli bez możliwości tworzenia nowych...DNO! Ekrany ładowania wracają na dobre, pomiędzy światami, dzielnicami i parcelami też!
Pięć dzielnic po pięć parceli plus jedna dzielnica z jedną parcelą=26 parceli bez możliwości tworzenia nowych...DNO! Ekrany ładowania wracają na dobre, pomiędzy światami, dzielnicami i parcelami też!
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
miałam okres, że przekonywałam się do czwórki (zwłaszcza dzięki różnorodnym simom i nowinkom w trybie budowania). ale coraz nowsze informacje na temat świata sprawiają, że znów mi przeszło
mi królicze nory nie przeszkadzają, fajnie widzieć gdzie sim pracuje. po za tym dzięki tym budynkom mieliśmy prawdziwe miasta.
tak jak ktoś wyżej napisał to nie 4 to 2,5
mi królicze nory nie przeszkadzają, fajnie widzieć gdzie sim pracuje. po za tym dzięki tym budynkom mieliśmy prawdziwe miasta.
tak jak ktoś wyżej napisał to nie 4 to 2,5
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Czyli już wiemy, że aktywna jest tylko jedna parcela, więc co się będzie działo z simami z naszej rodziny gdy pojedziemy do parku a oni zostaną w domu?
Teraz przynajmniej wiemy, czemu tak mało wiedzieliśmy o TS4, po prostu nie mieli czym się chwalić.
Teraz przynajmniej wiemy, czemu tak mało wiedzieliśmy o TS4, po prostu nie mieli czym się chwalić.
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Um, zapanowała pewna dezinformacja, dlatego wstawiam jeszcze kolejny post Grahama. W dalszym ciągu jest on z forum the sims 3
Biedny simGuru, muszą uważać na każde słowo, gdy piszą do fanów, ale faktycznie wyraził się nieprecyzyjnie xD
[spoiler][/spoiler]
Biedny simGuru, muszą uważać na każde słowo, gdy piszą do fanów, ale faktycznie wyraził się nieprecyzyjnie xD
[spoiler][/spoiler]
Re: The Sims 4 - Pogaduszki
Najpierw pisze, że nie ma ekranów ładowania gdy chcesz się przemieszczać między parcelami z jednej strefy. A potem pisze, że ekrany ładowania pojawiają się, gdy chcesz przejść na parcelę w tej samej strefie, która nie jest twoją aktywną parcelą (tu chyba chodzi o zmianę aktywnej rodziny, a to przecież nic nowego, bo w "trójce" też trzeba było chwilę poczekać).
Ja nadal nic z tego nie rozumiem, wszystko jest takie dezorientujące. Niech lepiej pokażą jakieś zdjęcia czy filmik jak to wygląda a nie mieszają, mieszają i mieszają...
Pocieszające jest to, że życie będzie toczyło się w całym miasteczku. Gdy wyjedziemy do innej strefy i zostawimy paru naszych Simów w domu, po powrocie zastaniemy ich w innych sytuacjach niż ich zostawiliśmy - gra będzie symulowała postęp historii.
Ja nadal nic z tego nie rozumiem, wszystko jest takie dezorientujące. Niech lepiej pokażą jakieś zdjęcia czy filmik jak to wygląda a nie mieszają, mieszają i mieszają...
Pocieszające jest to, że życie będzie toczyło się w całym miasteczku. Gdy wyjedziemy do innej strefy i zostawimy paru naszych Simów w domu, po powrocie zastaniemy ich w innych sytuacjach niż ich zostawiliśmy - gra będzie symulowała postęp historii.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości