Architektura i dekoracja wnętrz

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Shattered » 24 lis 2015, 21:49

Korzystając z tego, że temat trochę ożył i ja postanowiłam coś wstawić..
Totalnie trudno dobrać coś kolorami bez stwórz styl, przynajmniej dla mnie, więc ode mnie mieszanka kolorów
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Yes, zdaję sobie z tego sprawę, że każda moja kuchnia wygląda podobnie.. Może to dlatego, że po prostu tak łatwiej robić zdjęcia, może po prostu gdzieś w głębi marzę, aby taką mieć, a może po prostu innej nie umiem zrobić soft9
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Jackob » 27 lis 2015, 17:46

Shattered, Po prostu raz na jakiś czas użyj innego wyposażenia niż zwykle i wyjdzie coś innego. Łatwo mówić, wiem. Sam mam problem z identycznymi wnętrzami. :P
_________________
Wstawię coś, żeby nie było, że forum umiera.

Nie miałem ochoty na budowanie domu więc postanowiłem przerobić jeden z dostępnych. Znajduje się w Kwitnących Wzgórzach. Jeszcze kilka lat temu, gdy grałem w nim po raz pierwszy, wydawał się ładniejszy. :x

Obrazek

Obrazek

Wnętrz i super ogrodu nie ma, ponieważ simka musi sobie na wszystko zarobić. :P

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Lenna » 29 lis 2015, 12:45

Shattered, a mnie domek się bardzo podoba, szczególnie kolory na zewnątrz, wnętrze kojarzy mi się z domem dla pary staruszków, ale jest przytulne :P

Jackob, dom po przemianie jest śliczny! Tylko jak na mój gust dach ma trochę za niski, ale ja się tam na tym nie znam :D

Co do mojego domku...
Shattered pisze:Lenna http://i.imgur.com/nB2lp0w.png a te drzwi to co to jest.. One tak mają być? http://i.imgur.com/yk32JDM.png tutaj tak samo :facepalm:
Ups... Faktycznie xD Gdy próbowałam obniżyć dach, nagle drzwi mi się „wklęsły” i musiałam je „zakliknąć”, wtedy musiały się przekręcić i nie zauważyłam tego. Także, dachu nie dało się obniżyć ;/
Shattered pisze:Po pierwsze, wywaliłabym te sklepowe okna.. Nie pasują one totalnie wg mnie...
Nie znalazłam żadnych innych, które by tu pasowały :/

Ogród - no cóż, ostrzegałam że ja się na tym nie znam, więc tak, to może być tragedia soft9
Shattered pisze:Basen i jego okolica jakoś tak oddzielnie od reszty posiadłości...

Wg mnie jak masz basen w ogrodzie to powinno się do niego przez dom dać dojść.. A tak co, idzie przed dom a potem na basen :facepalm:
Plan budynku nie zakładał żadnych tylnych drzwi, toteż ich nie robiłam. Ale faktycznie wyglądało to dziwnie, więc wcisnęłam te drzwi.
Obrazek
Niestety nadal nie wygląda to za dobrze :facepalm:
Smiś pisze:Rozkład wnętrz może powinien zostać już pierwotny, bo ten nowy i autorski pozwolił zmieścić tylko jedno łóżko. Sypialnia jest więc zdecydowanie za mała, a to przez niepotrzebnie szeroki hol jak i przedsionek wejścia. Można je przecież swobodnie zwęzić.
Nowy rozkład wnętrz:
Obrazek

Nowa sypialnia:
Obrazek
Obrazek

Nowa łazienka:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W salonie chciałam zmienić te czarne panele, ale nie potrafiłam znaleźć nic lepszego, więc na razie zostawiłam tak jak jest. Za to wcisnęłam schody i zrobiłam poddasze.
Obrazek
Obrazek

Pokój na „poddaszu”:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drugi pokój na razie zostawiłam pusty.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: ollie » 29 lis 2015, 22:41

Ta nowa wersja jest świetna, podoba mi się! Ogólnie nie podoba mi się bryła, na której się wzorowałaś, ale odwzorowałaś ją idealnie, Zmieniłbym jedynie podłogę w łazience, na coś jaśniejszego dla kontrastu, zamiast wykładziny powstawiał jasną drewnianą podłogę, i dałbym coś jaśniejszego do holo-salonu. Jestem pod wielkim wrażeniem urządzonego wnętrza, bo ciągle mówiłaś, że nie umiesz budować soft9

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Shattered » 30 lis 2015, 20:58

ObrazekObrazekObrazek
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Vogue
Posty: 350
Rejestracja: 16 gru 2013, 21:51

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Vogue » 16 gru 2015, 23:03

Shattered, lubię takie ciepłe klimaty :)

Obrazek

Ponownie dom towarowy (jego wcześniejsze wersja jest wstawiona parę stron wcześniej), tym razem z nadbudówką, wzorowałem się na warszawkim DH Smyk. Zrobione już jakiś czas temu, ale dopiero teraz się dzielę tym z Wami.
av by jackob

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: ollie » 17 gru 2015, 0:08

Jak już mówiłem (albo nie mówiłem) nevermind. Bardzo mi się podoba bryła i ogólnie zagospodarowanie przestrzeni, tylko ta kratka jest taka zbyt krzykliwa, krzyczy "zmień mnie!" - ja bym jej pomógł :doge:

Z dobudówką zdecydowanie lepiej. Jeszcze daj tylko na ten chodnik ławki i kosze na śmieci i może jakieś krzaczory tulipany i inne będzie uroczo ;)

*nadbudówką

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Shattered » 27 gru 2015, 21:19

Jakieś rady, aby przestało to przypominać oderwane od otoczenia klocki :unsure: ?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Sky Fits Heaven

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Jackob » 19 sty 2016, 17:15

Naoglądałem się zdjęć z The Sims 4 Dzień w Spa i naszła mnie ochota na zbudowanie spa w dwójce. Nic nie stało na przeszkodzie, sauny i stoły do masażu są w grze, do tego kilka konwersji z trójki/czwórki i gotowe, chyba.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Układ pomieszczeń: 1. 2.

Na obiekty nie zwracajcie uwagi, wyciągnąłem z katalogu to co zauważyłem i uznałem, że może się przydać.
Jeśli macie propozycje, to są mile widziane. .-. Nie wiem za bardzo co mogę jeszcze dodać. Pomieszczenie z wannami do kąpieli błotnych, jacuzzi?

Awatar użytkownika
Dolce_Lamiya
Posty: 605
Rejestracja: 10 lis 2014, 8:33

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Dolce_Lamiya » 24 sty 2016, 20:27

Jackob- Budynek jest świetny! Brakuje mi w nim tylko sauny i wanien do kąpieli <3

Tak więc dalej szukam tego "swojego stylu" i tworzę czasami budowle.
Właśnie ukończyłem budowę Urzędu Stanu Cywilnego. W nim moi simowie będą mogli wziąć ślub cywilny. Wzorowałem się trochę na prawdziwych urzędach.
Nie patrzcie na pustkę dookoła!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Szukam przy okazji jakiś dokumentów, aby zapełnić te stoły, bo razi mnie ta pustka.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nie umiem budować :doge: Dlatego liczę na wszelkie wytknięcia!
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Jackob » 29 sty 2016, 20:19

Lepkie, Bryła potrzebuje urozmaicenia w oknach. Nad wejściem może okno na dwie kratki, albo coś w rodzaju szyldu. Wnętrza potrzebują dużo dekoracji. Kwiatów doniczkowych, dupereli. Jeszcze się zapytam czemu przed budynkiem rosną różne rodzaje drzew? :P
_________________

Zmiany w wyglądzie wnętrz hotelu w Trzech Jeziorach.
Hotel bez zmian:
Obrazek

Nowa recepcja:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Vogue
Posty: 350
Rejestracja: 16 gru 2013, 21:51

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Vogue » 31 sty 2016, 12:39

Lepki, podoba mi się pomysł odwzorowywania takich budynków w grze. Tak jak pisze Jake, wymaga to jeszcze nieco urozmaicenia.
Jackob, cudowny ten kompleks :aww:

Powstała od niechcenia koncepcja budynku handlowo-usługowego. Część całkowicie przeszklona będzie jakby otwartym korytarzem na trzech piętrach, skąd znajdą się wejścia do sklepów. Bardziej proszę o ocenę bryły, środek jest na razie podglądowy, żeby brzydko nie wyglądał.

Obrazek
av by jackob

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: ollie » 31 sty 2016, 14:25

Vogue pomysł świetny, ale lepiej by wyglądał z użyciem symetrii. Tę boki budynku są tylko takie zwyczajne spróbuj coś z nimi pomieszać ;)

Jackob wszystko jest przemyślane i pasuje do siebie, ale ten stolik z boku mi się nie podoba.

Lepki ten budynek wygląda bardzo polsko jeśli to chciałeś osiągnąć to brawo, zgodzę się jednak z poprzednikami - popraw bryłę i daj do środka trochę różnych pierdół XD

Awatar użytkownika
Vogue
Posty: 350
Rejestracja: 16 gru 2013, 21:51

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Vogue » 31 sty 2016, 19:19

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Szybka przeróbka, dorobione przejścia na górnych poziomach. Połączenie na dachu wynika z obecności kolumn, na których opierają się tarasy wewnątrz budynku.
av by jackob

Awatar użytkownika
Verion
Posty: 170
Rejestracja: 15 gru 2013, 22:58

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Verion » 31 sty 2016, 23:02

Vogue, Podoba mi się pomysł na budynek i ta przerobiona bryła bardzo ładna tera :D. Tylko trochę przeszkadzają mi te okna co są na ukosie na zewnątrz budynku (przy tym trapezie przy wejściu).
Jackob, Cudna recepcja :D. Jakbyś jeszcze zmienił na zewnątrz budynku ten dach od EA to by pasowało do nowego wnętrza :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Vogue
Posty: 350
Rejestracja: 16 gru 2013, 21:51

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Vogue » 03 lut 2016, 16:33

Na kolejny ogień wystawiam mój najnowszy budynek - Nową Bibliotekę Uniwersytetu Simowego. Jak większość moich budynków, charakteryzuje się chłodnymi barwami, prostotą i minimalizmem. Charakterystycznym elementem budynku są surowe, betonowe bloki, które łamią chłodny morski błękit, który jest kolorem przewodnim biblioteki. Samo wnętrze jest utrzymane w podobnych odcieniach szarości i błękitu właśnie. W przeciwieństwie do starego gmachu biblioteki, w tym miejscu studenci mają dużo więcej miejsca na naukę (nie tylko poprzez większą ilość woluminów ale także zadowalającą ilość stanowisk multimedialnych). Rozpięcie biblioteki na trzech piętrach i nie wydzielanie z niej osobnych pomieszczeń pozwoliło uzyskać efekt open-space. Lecz gmach to nie tylko regały z książkami - na parterze i na pierwszym piętrze mamy punkty usługowe, jak restauracja, kiosk, ciuchland i kafejka. Tam po ciężkiej nauce studenci mogą się zrelaksować. W celach wypoczynkowych na każdym piętrze znajdują się także długie i wygodne kanapy, gdzie można zasiąść z ulubioną lekturą.

Zdjęcia z zewnątrz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
av by jackob

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: ollie » 03 lut 2016, 18:14

Vogue - te łączenia muszą tam być, lepiej by było jakby tak zwyczajnie wystawało :/

A drugi budynek genialny, nie mam zastrzeżeń :aww:

Awatar użytkownika
Verion
Posty: 170
Rejestracja: 15 gru 2013, 22:58

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Verion » 03 lut 2016, 23:06

Vogue - Opis taki profesjonalny xD. Szkoda że nie pokazałeś pomieszczeń jak wyglądają chociaż w spoilerach. A co do bryły - nie wiem, taka średnia trochę (coś mi w niej nie pasuje, ale nie wiem co). Wejście można było zrobić od strony ulicy. Ogólnie oceniam 6/10
Obrazek

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: Jackob » 07 lut 2016, 13:19

Vogue, Przy budynku handlowo-usługowym zmieniłbym łączenia na dachu. Zamiast fundamentu, zwykła podłoga. Będzie wrażenie innych poziomów na górze. Trochę lżej to będzie wyglądało. Chyba, że pobawisz się z kodem constrainfloorelevation true. Stworzysz piętro, które wyrównasz na wysokość jednego stopnia i wtedy postawisz fundamenty. Łączenia będą miały wysokość podestu z TS3. Chyba można tak zrobić w TS2. :mysli:
Biblioteka do mnie nie przemawia. Mimo betonowych kolumn, ukośnych, przeszklonych ścian coś nie gra ze sobą.
_________________

Obrazek

Mała, dwupoziomowa kawiarenka, utrzymana w wiejskim stylu:

Obrazek

Obok dobudówka ze sklepem z grami oraz gadżetami dla graczy. Można tu kupić nowy telefon, oraz pograć na automatach:

Obrazek

Budynek klubu utrzymanego w stylu lat 70(?)

Obrazek

Wnętrza:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
kontrowersyjna kaczuszka
Posty: 272
Rejestracja: 15 gru 2013, 19:32

Re: Architektura i dekoracja wnętrz

Postautor: kontrowersyjna kaczuszka » 07 lut 2016, 13:41

Tak, jak kawiarnia podoba mi się bardzo, budynek klubu wygląda strasznie :(


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości