Fixy naprawiające obiekty ze Store

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Kapitan Indra » 18 cze 2014, 2:52

KT's Store Fixes

Niektóre osoby uskarżają się, że ich obiekty specjalne ze Store, takie jak piec do pizzy, sauna, kurnik czy studnia życzeń nie działają poprawnie. Nie ma z nimi żadnych interakcji lub nie pojawiają się nastrójniki z nimi związane.
Fixy autorstwa kissing_toast z More Awesome Than You! naprawiają wszystkie te problemy.

Wpierw pobieramy KT_StoreFix_Fixes.
Po rozpakowaniu, znajdziemy tam dwa foldery Vanilla i Decrapped.
Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify (więcej o tym procesie możesz znaleźć tutaj), interesuje Cię folder Decrapped i tylko on.
Jeśli zaś Twoje obiekty specjalne są nietknięte i są po prostu kopią tych ze Store, interesuje Cię folder Vanilla.
Po otwarciu odpowiedniego folderu, znajdziesz kilkanaście plików .package. Możesz wybrać tylko te, które dotyczą Twoich obiektów ze Store lub po prostu jeden zbiorczy - KT_StoreFix_Fixes_All.package.
Następnie wklejamy wybrane pliki lub ów ten zbiorczy do:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Jeśli Twoje obiekty specjalne ze Store przeszły proces decrapify, pobierz dodatkowo KT_StoreFix_DecrapFixes.
Następnie wypakowany plik umieść w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Następnie pobieramy KT_XMLs.
Wypakowany plik umieszczamy w:
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Jako kolejny pobieramy plik CCMerged. Naprawia on nastrójniki i skille związane z obiektami specjalnymi ze Store.
Wypakowany wklejamy w Documenty\Electronic Arts\The Sims 3\DCBackup. Jeśli system poinformuje nas, że jest już tam plik o tej samej nazwie, podmieniamy go na ten.

Źródło: More Awesome Than You!Ostatnia aktualizacja: 2 XI 2013
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Guuki » 26 cze 2014, 14:38

Wie ktoś czy są, i gdzie ewentualnie znajdę, fixy do maszyny do popcornu, maszyny do waty cukrowej, karuzeli, stoiska piekarskiego (zainstalowanych po procesie decrapify) oraz do grilla „Teppanyaki” (zainstalowanego bezpośrednio ze Store)?

Niestety nie jestem zbytnio w temacie, a w podanych przez Indrę pobranych katalogach nie mogę znaleźć odpowiednich plików.

Będę wdzięczny za ochotniczą pomoc :) .
Obrazek

Awatar użytkownika
Bang Bang
Archiwista
Archiwista
Posty: 212
Rejestracja: 15 gru 2013, 1:14

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Bang Bang » 26 cze 2014, 15:09

Guuki pisze:Wie ktoś czy są, i gdzie ewentualnie znajdę, fixy do maszyny do popcornu, maszyny do waty cukrowej, karuzeli, stoiska piekarskiego (zainstalowanych po procesie decrapify) oraz do grilla „Teppanyaki” (zainstalowanego bezpośrednio ze Store)?

Niestety nie jestem zbytnio w temacie, a w podanych przez Indrę pobranych katalogach nie mogę znaleźć odpowiednich plików.
Będę wdzięczny za ochotniczą pomoc :) .
Odpowiedź na Twoje pytanie była podana w postach pod tym tematem, zanim poradniki nie zostały "przeniesione".
Zajrzyj tutaj, bo nie chce mi się tego jeszcze raz tutaj pisać ani kopiować, bo już zrobiłem porządniejszy poradnik :P
Obrazek

Rodzina Kot

Sygnatury nie zmienię :>

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3280
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Kapitan Indra » 26 cze 2014, 16:16

Tutaj są fixy do maszyny popcornowej i waty cukrowej :)
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
Obrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019
MAJA LIDIA KOSSAKOWSKA - 27.02.1972 - 23.05.2022

:indra:

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Guuki » 27 cze 2014, 11:30

Dziękuję Wam za pomoc - wszystko teraz działa jak należy :) .
Obrazek

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Jackob » 08 lip 2014, 14:06

Najnowsza paczka fix'ów » Pobierz

Awatar użytkownika
Plamula
Renciści
Renciści
Posty: 122
Rejestracja: 18 gru 2013, 18:54

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Plamula » 27 lip 2014, 18:57

Wiele osób pomimo fixów ma problem z ogórkami z ostatniego zestawu. Jest to spowodowane brakiem tłumaczeń w plikach STBL. Udało mi się znaleźć w internecie plik który naprawia ogórki ale polskie tłumaczenie "Rosnąca ogórek" zwaliło mnie z nóg i pozmieniałem na poprawne.

Po pobraniu TEGO i wrzuceniu do The Sims 3/Mods/Overrides nie dość że ogórki będą działać to jeszcze będą poprawnie odmienione. XD

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Jackob » 27 lip 2014, 20:50

Plamula, Ty nasz specu od grzebania w plikach. <3

Awatar użytkownika
Aaqwil
Posty: 234
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:24

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Aaqwil » 07 sie 2014, 14:35

Tu jest opisane.

Awatar użytkownika
schwimmen
Posty: 133
Rejestracja: 28 gru 2013, 12:57

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: schwimmen » 09 sie 2014, 12:28

Plamula dzieki wielkie za naprawienie ogorkow, nie wiem co mbym bez ciebie zrobil, a tyle sie z nimi meczylem :)

Awatar użytkownika
Eq
Renciści
Renciści
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 729
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:21

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Eq » 21 cze 2015, 16:19

Orientuje się ktoś, gdzie znajdę Fixy do samochodu oraz warsztatu do dżemów etc? I przy okazji, wytłumaczy mi jak to zainstalować, bo zawsze się gubię co gdzie trzeba. soft9

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Jackob » 21 cze 2015, 16:58

Szybciej będzie wysłać Ci moje fixy do tych rzeczy, niż ich szukać na More Awesome Than You!
Fixy - samochód, stary młyn i cyrk
Kapitan Indra pisze: - Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .sims3pack
- Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages/Overrides - jeśli Twoje obiekty ze Store są w formacie .package

Awatar użytkownika
Shattered
Fotograf
Fotograf
Posty: 3155
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:06

Re: Fixy naprawiające obiekty ze Store

Postautor: Shattered » 20 wrz 2016, 1:12

Mam problem, wrzucam ten fix po czym gra mi świruje. Albo nie chce się wczytać albo wiecznie się wczytuje po edycji miasta
Sky Fits Heaven


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość