Instalacja światów ze Store - pominięcie launchera.

smisiv
Renciści
Renciści
Posty: 717
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:54

Instalacja światów ze Store - pominięcie launchera.

Postautor: smisiv » 18 cze 2014, 4:09

Czasem zdarza się, że nasz kochany program startu gry nie chce zainstalować nam naszego świata. W przypadku fryzur, ubrań czy przedmiotów wystarczy użyć tego. Co jednak zrobić ze światem? To samo! Niestety sposób wymaga pewnych poprawek.

Przejdźmy do wykonania. Za przykład posłuży nam złota edycja Midnight Hollow

1. Tworzymy folder. Jakikolwiek, gdziekolwiek.
2. Wrzucamy tam niedziałający plik .sims3pack z miastem.
3. Teraz przeprowadzamy proces decrapify. (Poradnik w linku na górze)
4. Następnie wypakowujemy pliki .package za pomocą Multi-Extracter'a. (Link na górze)
5. Znajdujemy największy plik (najlepiej użyć widoku "Szczegóły" i posortować wg. wielkości), zmieniamy jego nazwę na nazwę miasta i poprzez zmianę rozszerzenia .package na .world zmieniamy format.
6. Otwieramy plik z miastem za pomocą S3PE. Na dole zaznaczamy okienko "Tag", wpisujemy tam STBL, klikamy "Set" i "Filter active". Na górze klikamy "Resource", wybieramy opcję "Select all", a potem "Export..." -> "To package". Wpisujemy w okienko nazwę pliku razem z rozszerzeniem i zapisujemy tam gdzie nam się nie zgubi.
7. Teraz czas wrzucić plik świata, który odnaleźliśmy w punkcie piątym do (domyślnie) C: //Program Files/Electronic Arts/The Sims 3/Game Data/Shared/Non Packaged/Worlds. Plik z obiektami STBL z punktu szóstego wrzucamy do Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages
8. Pozostałe pliki łączymy w zbiorcze i umieszczamy w Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages
9. Edycja złota MH zawiera również parcelę - sklep z zabawkami. Plik z nią można odnaleźć dzięki S3PE, otwierając każdy z plików, które wyodrębnił Muli-Extracter. Plik z parcelą powinien zawierać jej obrazek. Szukanie może być uciążliwe, ale jeśli chcemy ją mieć musimy to zrobić.


Poradnik pochodzi ze strony ModTheSims. Uznałem, że może się on komuś przydać. Ja MH inaczej zainstalować nie mogłem. Z tego co wiem to nie tylko ja. :sweat: Niektórzy też nie lubią używać launchera, teraz możecie posłać go w niepamięć. ^^

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1975
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Instalacja światów ze Store - pominięcie launchera.

Postautor: Lenna » 11 lut 2017, 18:53

Doszłam do punktu 6 i gdy próbuję otworzyć plik z miastem w s3pe, wyskakuje mi taki komunikat:
Obrazek
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość