Budowa parceli nurkowej poza Isla Paradiso

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 3134
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Budowa parceli nurkowej poza Isla Paradiso

Postautor: Kapitan Indra » 18 cze 2014, 0:46

Jak zbudować parcelę nurkową poza Isla Paradiso?

1. W wybranym mieście (z dostępem do morza oczywiście) wchodzimy w edycję miasta.

2. Wciskamy Ctrl+Shift+C, aby wywołać konsolę kodów, następnie wpisujemy stary, dobry kod TestingCheatsEnabled true.

3. Ponownie wywołujemy konsolę kodów i wpisujemy kod buydebug on.

4.Jeszcze raz wywołujemy konsolę kodów i wpisujemy kod EnableLotLocking on.

5. Wchodzimy w wybór pustej parceli i wybieramy tak dużą, jak potrzebujemy. Umieszczamy ją w morzu.

6. Klikamy na parcelę i zmieniamy jej typ na publiczną i w rozwijanym menu wybieramy Strefa nurkowania.

7. Wchodzimy na tej parceli w tryb budowy, potem w narzędzie terenu i wyrównujemy parcelę (bodajże opcja spłaszczania - taka strzałka pokazująca w dół, na kreskę tongue.gif). Ma to na celu sprawienie, by parcela znalazła się pod poziomem wody.

8.Wracamy do edycji miasta i zapisujemy grę.

9. Wchodzimy w tryb kupowania na tej parceli i w opcji buydebug (ze znakiem zapytania, kod wpisywaliśmy wcześniej), w kategorii z trzema kropkami wybieramy boję oznaczającą miejsce do nurkowania. Stawiamy tę boję na parceli. Automatycznie będzie unosić się na wodzie.

10. W trybie budowy obniżamy trochę dno pod boją. Ma to na celu sprawienie, by troszkę się zanurzyła, zamiast unosić się nierealnie na wodzie.

11. Dekorujemy parcelę podwodną obiektami podwodnymi z buydebugu, czyli wodorostami, skrzyniami, jaskiniami, rozsiewaczami ryb, muszli i rekinów wedle uznania. Możemy też pobawić się z obniżaniem terenu, żeby parcela nie była płaska, bo dno morskie raczej płaskie nie jest, więc tu i tam można troszkę teren obniżyć... Co do jaskiń i skrzyń, to możemy ustawić, jaki poziom nurkowania ma mieć osoba, która je otworzy (skrzynia), czy są tam jakieś skarby i jakie (skrzynia i jaskinia), nazwa (jaskinia) oraz czy w jaskini ma kryć się przejście do innej jaskini czy na ukrytą wyspę. Klikamy z klawiszami Ctrl+Shift na skrzyni lub jaskini w celu wywołania odpowiedniego menu.

12. Umieszczamy emitery mgły z podstawy (w buydebugu). Jest to ważne, ponieważ dadzą one parceli odpowiednią atmosferę. Wciskamy CTRL+Shift na każdym z nich i wybieramy: Ustaw efekt wizualny, po czym wpisujemy kody do atmosfery. Konkretnie potrzebne jest pięć emiterów, a każdemu wpisujemy inny kod:

EP10OceanLightRays

ep10FishOceanOuterFX

ep10MinnowSchoolA

ep10MinnowSchoolB

ep10MinnowSchoolC

13. Wracamy do edycji miasta, nadajemy parceli nazwę i zapisujemy grę. Wszystko powinno działać. ^^
Tumb-Indr ^^
LANDGRAABOWIE-PUNKCIKOWIE
ObrazekObrazek
JOANNA CHMIELEWSKA - 2.04.1932 - 7.10.2013
MARGIT SANDEMO - 23.04.1924 - 1.09.2018
MACIEJ PAROWSKI - 27.12.1946 - 02.06.2019

:indra:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość