Strona 2 z 4

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 16:19
autor: Szafirek
Jest mod, który synchronizowałby godzinę na wszystkich parcelach? Przeszkadza mi fakt, że moi simowie to podróżnicy w czasie xD

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 16:22
autor: Shattered
^ szczerze wątpię, ale trzeba mieć nadzieję, że ktoś takie coś stworzy.

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 17:31
autor: msreckless
mówiąc wszystkie parcele masz na myśli wszystkie parcele prywatne, czy aktualnie grana parcele prywatna i publiczna która sim odwiedza?

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 17:56
autor: Shattered
Chodzi mu chyba o to, że gdy wyjeżdzamy np. do sklepu o 12 i siedzimy tam 2 godziny, to po powrocie do domu mamy 12 :facepalm:, a nie 14

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 19:55
autor: Szafirek
Właśnie o to chodzi. Kiedy sim wychodzi z domu i jest np. 13, siedzi w parku 2 godziny, to po powrocie do domu nadal będzie 13. Trochę to denerwujące, bo simowi zostają potrzeby z odwiedzonej parceli :/

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 20:24
autor: Shattered
Przewaliłam dziesiątki stron i nic nie znalazłam.
Ale może rekckless wie coś na ten temat. :curious:

Strasznie to denerwujące. Ale wydaje mi się, że nie ma i raczej nigdy taki mod nie powstanie. Za dużo roboty, przecież w domu mogą pozostać członkowie rodziny, wtedy musiałyby też im spadać potrzeby

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 20:58
autor: Atax
Dlaczego po prostu nie wpiszecie kodu 'sethour X' po powrocie sima na parcelę? o_O

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 21:01
autor: Shattered
^ to nie to samo :P
A co się dzieje wtedy z potrzebami simów? Zmniejszają się czy pozostają bez zmian?

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 21:36
autor: msreckless
http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... 386.0.html brak ekranów ładowania, namiastka otwartego swiata, skakanie z parceli na parcele.

http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... 462.0.html sytuacja: mamy simów x i y. x wychodzi o 12 na parcele publiczną. wraca o 17. na parceli mieszkalnej znowu jest 12, lecz sim x do 17 będzie miał status 'w pracy', tak jakby był poza domem.

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 29 sty 2015, 21:53
autor: Atax
Shatt Aaa, potrzeby reszty rodziny... Zapomniałem o tym, bo gram jedną simką ^^
Wcześniej idąc na parcelę publiczną wpisywałem 'motivedecay off', żeby sim nie wrócił wyczerpany o 12, to też niezły sposób ;)
Ewentualnie można też bawić się sethour a potrzeby reszty ustawiać boolpropem

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 05 lut 2015, 21:48
autor: Shattered
msreckless pisze:http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... 386.0.html brak ekranów ładowania, namiastka otwartego swiata, skakanie z parceli na parcele.

http://www.moreawesomethanyou.com/smf/i ... 462.0.html sytuacja: mamy simów x i y. x wychodzi o 12 na parcele publiczną. wraca o 17. na parceli mieszkalnej znowu jest 12, lecz sim x do 17 będzie miał status 'w pracy', tak jakby był poza domem.

To drugie.. GENIALNE! :aww: :aww: :aww:
Wysłałam sima na parcelę publiczną, siedział tam a po powrocie tak jakby wciąż był na parceli publicznej, ta ikona taksówki, pokazuje się też czas kiedy wróci.
Coś wspaniałego!!!!



EDIT: Niestety po kolejnym uruchomieniu gry, gra nie chciała się wczytać, bo wyskakiwało, że działanie aplikacji zostało zakłócone. Pomogło usunięcie tego moda. Ktoś ma lub miał podobnie? :unsure:

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 05 lut 2015, 23:05
autor: Cain
Pierwszy mod w ogóle mi nie działał, albo po prostu nie ogarniałem jego działania. A przy drugim na panelu potrzeb były tylko paski bez napisów; sam panel był po angielsku (Needs, Relationships, Work/Job (nie wiem jak to było, nie zaglądałem tam :P), Simology itd). W otoczeniu zaś po kliknięciu na dom wyświetliło mi się coś po angielsku o napisaniu biografii Simki. :P Więc obydwa mody wywaliłem.

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 18 lut 2015, 11:04
autor: Shattered
Czy jest może mod na to, aby simowie mogli przygotowywać posiłki na rogach szafek?

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 27 lut 2015, 23:57
autor: Pappy
Gdzieś widziałem mod na wyłączenie chwastów, zagęszczania się krzaczków itd.
Podzieliłby się nim ktoś? :P

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 28 lut 2015, 10:32
autor: msreckless

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 07 mar 2015, 16:19
autor: Tomaszek2122
Czy jest może Pose Player do TS2?

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 07 mar 2015, 16:34
autor: Pappy
Z tego co wiem to do TS2 nie ma jako tako pose playera, ale są obiekty podobne dzięki którym można wybrać pozę. Takie jak te wywołane kodem testingcheatsenabled. :P

Ale mogę się mylić. XD

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 07 mar 2015, 16:43
autor: Crux
Zamiast pose playera w The Sims 2 wystepują poseboxy i animboxy. Są to sześciany na które klikamy a wtedy otwiera nam się menu interakcji z wyodrębnioną każdą pozą/animacją.

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 14 cze 2015, 12:48
autor: Tomaszek2122
Ktoś, kiedyś chyba Indra podawała taki coś, co pozwalało na instalację rzeczy z neta bez posiadania dodatków lub akcesori.

Re: Hacki i mody do The Sims 2

: 14 cze 2015, 13:47
autor: msreckless
sims2pack cleaninstaller.