The Sims 3 - Kody

Dział poświęcony trzeciej generacji Simów.
Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 796
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

The Sims 3 - Kody

Postautor: aesthetea » 28 gru 2013, 19:00

okno do wpisywania kodów otwieramy za pomocą kombinacji ctrl+shift+c

Simoleony

kaching - 1.000 Simoleon-ów.
motherlode - 50.000 Simoleon-ów.
familyfunds [Nazwisko aktualnej rodziny] [Suma Simoleon-ów] - tyle Simoleon-ów ile chcesz.

Kariera


setcareer[RODZAJ KARIERY/POZIOM] - Daje możliwość samodzielnego wyboru kariery dla zaznaczonego Sima.
forceevent - Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić specjalne wydarzenie.
forceopportunity - Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić nowe możliwości rozwoju kariery.
forceallevents - Kliknij na budynek w którym pracuje Sim by wymusić wszystkie możliwości rozwoju kariery.

Simowie

makefriendsforme - zaznaczony Sim poznaje kilka losowo wybranych Simów.
makemeknoweveryone - zaznaczony Sim zna wszystkich innych Simów w mieście.
makehappy - rodzina gracza staje się szczęśliwa; kod usuwa także negatywne modyfikatory nastroju.
makemotives[static/dynamic] - statyczne/dynamiczne potrzeby dla rodziny gracza.
forceservicesim[NAZWA SIMA] - pokazuje określoną usługę dla Sima.
forcevisitor - wywołuje gości.
hideheadlineeffects[on/off] - ukrywa/pokazuje chmurki i kryształ nad głowami Simów.
resetlifetimehappiness - zresetowanie wszystkich Simów w rodzinie gracza.
unlockoutfits[on/off] - odblokowuje stroje zawodowe w menu Create a Sim kod musi zostać wpisany wtedy, gdy chcecie stworzyć rodzinę.
editincas - przenosi zaznaczonego Sima do edytora CAS.
modifytraits - modyfikacja/usunięcie cech
setage[LICZBA] - zmienia wiek zaznaczonego Sima.
addtohousehold - dodaje zaznaczonego Sima do rodziny.
ageuptonpc - zamienia niemowlaka z rodziny gracza w postać niegrywalną.

Budowanie


freerealestate - Darmowe kupowanie domów
disablesnappingtoslotsonalt[on/off] - Nowe obiekty umieszczane w świecie gry nie muszą przylegać do siatki budowy; Podczas budowy przytrzymaj klawisz [ALT].
snapobjectstogrid[true/false] - Włącza/Wyłącza przyleganie budowanych obiektów do siatki.
snapobjectstoangle[true/false] - Zmienia o 45 stopni kąt budowy nowych obiektów.
constrainfloorelevation[true/false] - Kod pozwala na dowolne manipulowanie terenem (wszelkie umieszczone na nim obiekty zostaną przesunięte wraz z nim).
moveobjects[on/off] - Po aktywacji tego kodu możesz zmienić położenie każdego elementu gry w trybie Kupna/Budowy (Mozna przesuwać także Simów i zwierzęta).
delete object - Usunięcie dowolnego obiektu w grze.
buydebug[on/off] - Włącza/wyłącza dodatkowe obiekty do budowy, z których korzystali twórcy gry np. rozsiewaczy kamieni, metali, nasion, ryb, małych zwierząt, miski bezdenne dla zwierząt albo studnie do nurkowania i wiele więcej.

Inne


slowmotionviz[LICZBA OD 1 DO 8] - Spowolnienie rozgrywki (0 - Normalna szybkość; 8 - Maksymalne spowolnienie).
speed[LICZBA OD 0 DO 4] - Zmiana szybkości rozgrywki (0 - Normalna szybkość; 4 - Maksymalne przyśpieszenie).
fadeobjects[on/off] - Włącza/Wyłącza zanikanie obiektów przy zbliżeniu kamery.
jokeplease - Wyświetla losowy żart w w oknie konsoli (po polsku).
help - Wyświetla listę wszystkich komend dostępnych w danej chwili.
enablellamas[on/off] - Odblokowuje trójkątne znaki ostrzegawcze przy niektórych wiadomościach zwane "Llamas".
displaylotpackagefilename[on/off] - Włącza/wyłącza podpowiedzi.
maptags[on/off] - Włącza/Wyłącza oznaczenia na mapie(można równie dobrze wejść na mapę danego miasta, i wyłączyć je).
fps[on/off] - Wyświetla liczbę klatek na sekundę (FPS) w prawym górnym rogu ekranu.
recordvideo - Nagrywa wideo z rozgrywki.
playsounds[on/off] - Włącza/wyłącza dźwięki w grze.
fullscreen[on/off] - Przełączenie gry pomiędzy trybem pełnego ekranu, a grą w okienku.
hideheadlineeffects [on/off] - ukrywa "dymki"
quit - Natychmiastowe wyjście z gry.

jest rownież kod testingcheatsenabeled true/false ale myślę, że zasługuje na osobny temat

kody przekopiowane z simswiki, szczerze, o niektórych kodach słyszę pierwszy raz. czy ktoś wie może, czy jakieś nie działają? można usunąć je wtedy z listy.
Obrazek


Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: działania testingcheatsenabled

Postautor: Guuki » 28 gru 2013, 21:41

Po wspisaniu kodu moviemakercheatsenabled true na uruchomiony wcześniej testingcheatsenabled true odblokowują się opcje dla filmowców. Po kliknięciu na Sima trzymając klawisz Shift możemy wywołać każdą animację dostępną w grze.
Bardzo przydatne, w sumie niezbędne dla każdego simowego reżysera :) .

Piszcie jakie Wy znacie możliwości wykorzystania testingcheatsenabled true.
Obrazek

Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 796
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Re: Działania kodu "testingcheatsenabled"

Postautor: aesthetea » 28 gru 2013, 21:46

Jeżeli po wpisaniu testingcheatsenabled true wpiszemy też buydebug on, umożliwi to kupowanie różnych rzeczy typu rozsiewacze ryb, owadów..., elementy grobowca itp.
Obrazek


Awatar użytkownika
Loki
Posty: 17
Rejestracja: 15 gru 2013, 17:24

Re: Działania kodu "testingcheatsenabled"

Postautor: Loki » 29 gru 2013, 14:01

Po wpisaniu kodu testingcheatsenabled true
1) Klikamy na postać sima i wciskamy Shift, pokazuje się panel w którym mozan miedzy innymi wywołać edycje simsa w CAS, i jeszcze inne ( to może byc dowolny sim z innej rodziny)
2) Punkty Szczęścia Zyciowego Musisz pamiętać żeby zrobić to przed wyborem gry, która chcesz kontynuować czyli w MENU GŁÓWNYM Jeśli zrobisz to w trakcie gry lub w trybie edycji miasta - cheat nie będzie działał :)
Następnie:
Odpalasz grę, wybierasz swoją "ofiarę", przechodzisz do zakładki ze skrzynią i cały czas trzymając [CTRL] klikasz mniej więcej TUTAJ->

Obrazek

Jeśli dobrze wszystko wyjaśniłam, a Ty dobrze wszystko zrobisz, każde kliknięcie powinno dać Ci około 500 punktów _ to jest stara porade ze spoecznościowego - pozwoliłam sobie skopiować
3 ) klikasz na parcele i trzmasz Shift - otwiera się panel pól roku

Śliwka
Posty: 171
Rejestracja: 15 gru 2013, 9:17

Re: Działania kodu "testingcheatsenabled"

Postautor: Śliwka » 29 gru 2013, 19:07

Klikając z wciśniętym shiftem an miejsce pracy można wywołać okazję, albo w przypadku stylisty, ratownika zlecenie.

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1801
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: Kody

Postautor: Jackob » 30 gru 2013, 11:44

disablesnappingtoslotsonalt[on/off] - Kodu nie trzeba wpisywać ,wystarczy wciśnięcie samego Alt
A aby odblokować buydebug'a trzeba wpierw wpisać testingcheatsenabled true/false

Nie słyszałem nigdy o fadeobjects[on/off]. Muszę koniecznie sprawdzić czy działa.

Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 796
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Re: Kody

Postautor: aesthetea » 30 gru 2013, 11:46

również jak dobrze pamiętam do familyfunds trzeba też wpisać testingcheatsenabled true
Obrazek


Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2727
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: Kody

Postautor: Guuki » 30 gru 2013, 21:26

Jackob pisze:disablesnappingtoslotsonalt[on/off] - kodu nie trzeba wpisywać, wystarczy wciśnięcie samego Alt
Ten kod wyłącza automatyczne przystawianie się do siebie szafek kuchennych, sof łączeniowych, itp. Samo wciśnięcie klawisza Alt tu nie wystarczy ;) .
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości