The Sims 3 - Ciekawostki

Dział poświęcony trzeciej generacji Simów.
Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2829
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Kapitan Indra » 15 gru 2013, 15:44

Odkryłeś coś ciekawego w grze The Sims 3? Podziel się ciekawostką z innymi graczami ^^
Jest to temat zbiorczy dla podstawy i wszystkich dodatków oraz akcesoriów i światów, aby niepotrzebnie nie zakładać kilkunastu tematów w działach ^^ Bardzo proszę o nieprzenoszenie ciekawostek ze starego forum z poszczególnych dodatków i niezakładanie o nich tematów, ponieważ wszystkie są już tutaj!

W nowym mieście, Roaring Heights, aż roi się od aluzji do epoki, która ponoć panuje w tym mieście. Pełno tam rodzin wzorowanych na ówczesnych gwiazdach kina i telewizji:
rodzina Frank i Judy Astare (Fred Astaire i Ginger Rogers)
Bracia Marks (bracia Marx)
rodzina, w której jest dziewczynka o imieniu Shirley (Shirley Temple)
rodzina Davis (Bonnie i Clyde)

i jeszcze kilka podobnych smaczków :)

Jedna z rodzin w Moonlight Falls to rodzina Swain. Chester z córką Bailey, zafascynowaną istotami nadprzyrodzonymi. Czysty przypadek czy nawiązanie do serii Zmierzch? Imiona podobne, wygląd podobny, historia podobna...

Poza tym waśń między rodem wampirów i wilkołaków - też raczej nie przypadek...

Jest i dziadek Pappy Wolff, który zna rozmaite legendy miejscowe. Nawiązanie do Billy'ego Blacka ze Zmierzchu?

Oczywiście i w Rajskiej Wyspie nie zabrakło aluzji do filmów. Nazwa miejsca do nurkowania Skrzynia Davy'ego Jonesa to aluzja do Piratów z Karaibów :P Jednocześnie jest to trochę źle przetłumaczone, gdyż w oryginale nazwa brzmi Davy Jones' Locker, a słowo locker to nie tyle skrzynia, ile schowek. Skrzynia to raczej box lub chest. Więc mogliby dać coś w rodzaju Ukryte miejsce Davy'ego Jonesa albo Kryjówka Davy'ego Jonesa, lepiej by to brzmiało.

I jeszcze jedna ciekawostka: jeśli badając podwodną jaskinię dostajemy komunikat, iż Sim znalazł w tejże jaskini bąbel powietrza, to dostajemy tlenu więcej o godzinę, mam nadzieję, iż zrozumieliście, o co Ciotce chodzi

Jeśli Sim wampir jest gruby i umiera, to jego duch jest chudy. Jak już nam wszystkim wiadomo, duch wampira jest czerwony z bijącym sercem, ale w drzewie genealogicznym rodziny jest czarny... :huh:
I jeszcze: gdy Sim człowiek staje się wampirem, to w panelu cech i ulubionych jego ulubione jedzenie zmienia się z potrawy w krew danej grupy ^^

Nie wiem, jak z tym było wcześniej, chodzi mnie o taniec, ale podczas imprezy dla nastolatków zaobserwowałam, że gdy nastolatki dostatecznie długo tańczą w parze ze swoim chłopakiem/dziewczyną, to mają takie urocze animacje - piruety, takie typowo nastolatkowe, i to tak jak w realnym życiu, najczęściej to dziewczyna okręca się, podczas gdy chłopak trzyma ją za rękę. Urocze to jest ^^

Można robić bara-bara w kabinie prysznicowej.

Konie mogą zjadać nasiona, które leżą w róznych miejscach i czekają na to, aż Sim je zbierze.

Nie wiem, jak to jest z bezpańskimi psami, ale bezpański kot potrafi, o ile mamy w domu tego gnoma od przepłaszania kocich znajd, albo na tego gnoma naprychać albo złośliwie go obsikać. Oczywiście jeśli nastawimy gnoma na przepłaszanie przybłęd. Miałam tak dosłownie przed chwilą. Bezpański kocur, wredna bestia, zresztą cały czarny jak ten kot od przynoszenia pecha :P , wszedł na parcelę moich Simów, obejrzał sobie gnoma dokładnie, po czym kucnął za nim i go obsikał. A potem uniósł łeb i ogon i odszedł.

Bezpański pies też może obszczekać albo obsikać gnoma.

Kocie polowanie może się nie udać. W sensie, że jak zastosujemy (grając kotem) interakcję Zaczaj się na ofiarę i kot coś wytropi oraz zaatakuje to, może się to skończyć niepowodzeniem. Wtedy kot zamiast upatrzonego zwierzaka upoluje na przykład liść klonu, paczkę po chipsach, skórę węża i inne śmieci ;)

Pies może szczekać na lodówkę.
Jeśli zaś długo tę lodówkę obszczekuje, w ogrodzie naszych Simów pojawi się nowy magiczny gnom - króliczek lodówkowy. Wygląda jak ten różowy króliczek znany z obrazka w The Sims 2, z tym że ma brodę, na jednym uchu czapkę i jedzie na czymś w rodzaju miniaturowej lamy.

Wiecie, że Sim, który odwiedzał nas za pomocą SimPortu zostaje potem jako Sims3.pack u nas w grze? Znalazłam w launcherze Białego Kruka, czyli magika od Rai i się zdziwiłam, ale w sensie pozytywnym ;)

Jeśli Simowi iluzjoniście nie wyjdzie sztuczka "Wolne ptaki", to może nie wyjść na kilka sposobów. Najlepszym jest, gdy zamiast gołębi z rąk Sima wylatują gumowe kaczuszki i opadają na ziemię :P

Na symulatorze golfa można ustanawiać rozmaite rekordy, w tym odległości i potem można sprawdzać je na danym symulatorze opcją Sprawdź rekordy.

Sim, który ćwiczy na symulatorze golfa, może również nie trafić w piłkę albo... wygiąć kij. :P

Sim, który gra w golfa, może trafić piłką w szybę, w wodę, w samochód... oczywiście tego nie widać, słychać tylko odpowiedni dźwięk, i potem ma się w statystykach: liczba trafionych samochodów, liczba trafień w wodę, liczba wybitych szyb itp.

Na symulatorze golfa nie mogą grać staruszkowie. Mogą tylko oglądać grę albo sprawdzać rekordy.

Co dziwne, ciężarne kobiety, mimo iż nie mogą ćwiczyć ani pływać, ani wykonywać żadnych czynności narażających je na wysiłek, mogą grać w golfa na symulatorze i mogą ćwiczyć na drążku... no, chyba, że mam jakiś błąd, co nie wydaje mnie się prawdopodobne.

Magik występujący dla napiwków podczas sztuczki z pojawiającymi się przedmiotami może wyczarować tego magicznego gnoma, co dochodzi w dodatku :P Ogólnie moi magicy wyczarowywali już wiele przedmiotów, jak dziecięce zabawki, tort, owoc życiodajnej rośliny...ale dzisiaj po raz pierwszy był gnom.

Budka telefoniczna to niewątpliwe nawiązanie do serii o Harrym Potterze. Lustro magiczne natomiast przypomina to z pierwszej części Shreka.

W jadłospisie dla wampirów pojawił się sok plazmowo-pomarańczowy.

Wilkołakowi nie zawsze może wyjść wycie do księżyca. Czasami krztusi się on, jak zacznie, kaszle i potem wali się po piersi, aż dudni :)

W osiągnięciach związanych z dodatkiem Nie z Tego Świata do wypełnienia jedno zwróciło moją uwagę: Miłość po zmierzchu. Już sam tytuł jest aluzyjny, nawiązuje do sagi Zmierzch, a chodzi w tym osiągnięciu o to, żeby jako zwykła, nienadnaturalna kobieta nawiązać romans z mężczyzną wampirem, obściskiwać się z nim, następnie zerwać z nim, potem nawiązać romans z mężczyzną-wilkołakiem, obściskiwać się z nim, zerwać z nim i wziąć ślub z wampirem. No czyż nie to, co robiła zmierzchowa Bella, oczywiście w dużym uproszczeniu? ;D

U wilkołaka, przyjaźniącego się z wampirem, kiedy z nim rozmawia, może pojawić się opcja Pochwal się uzębieniem. Ależ wtedy jest ubaw, wilkołak prezentuje wampirowi kły, a po chwili wampir pokazuje mu swoje ;D

W CASie podczas tworzenia Sima w dodatkach i biżuterii mamy możliwość ustawienia wampirzej blizny, wampirzych czy też wilkołaczych kłów oraz wilkołaczych pazurów.

Wróżka przemieniona poprzez eliksir otrzymuje skrzydła w swoim ulubionym kolorze. Przynajmniej moja otrzymała niebieskie, bo ma ten kolor w ulubionych.

Sim wilkołak, jeśli umrze i po śmierci wylezie z grobu jako duch, to kilka chwil po pojawieniu się automatycznie przybiera swoją wilkołaczą postać.

Dzieci- wróżki (niemowlęta) otoczone są blaskiem

- Malowanie twarzy w budce może się nie udać. Wtedy nasz Sim zamiast malunku, który wybraliśmy, ma na twarzy idiotyczny bohomaz. Moja Simka miała, zamiast wybranych gwiazdek, jakąś ohydną żółtą namiastkę korony na czole i jadowicie różowe usta

Parasolka Sima po kilku użyciach może się zużyć - wygląda wtedy koszmarnie, jest obdarta w części, postrzępiona, brak jej materiału pomiędzy drutami. Dotyczy to zarówno parasolki od deszczu, jak i od słońca

A wiedzieliście, że Sim może się opalić nierówno w kapsule opalającej? :P Wychodzi wtedy opalony pół na pół, czyli po jednej stronie ciała jest opalony, po drugiej blady. Najlepiej to widać na twarzy albo gdy Sim ma ubranie z krótkim rękawem lub dużym dekoltem. Moja Tobiana niestety tak się załatwiła. I Sim wtedy otrzymuje specjalny nastrójnik o nierównej opaleniźnie, który trwa około pięciu godzin. Dopiero po tym czasie może podjąć drugą próbę opalania w kapsule ;D

Ciemnoskórzy Simowie też mogą opalać się w kapsule opalającej, choć nie widać tej opalenizny

Postaci nadprzyrodzone nie mogą nosić plecaków.

Ocena studiów spada całą dobę, jeśli nie Sim nie jest na zajęciach, wykładzie lub nie uczy się samodzielnie za pomocą smartfonu, komputera lub książek.

Szkielet znany ze zwiastuna potrafi nie tylko biegać. Wyprawia takie sztuki jak odrywanie sobie nogi i gryzienie jej, wzdychanie miłosne do Sima, który go obserwuje, ćwiczenia gimnastyczne i mnóstwo innych ^^ Nieźle się uśmiałam, oglądając go ;D

Jedna ze studentek nosi nazwisko Joanie Arc. Chyba po to, żeby się kojarzyło z Joanną d'Arc :P

Poza tym są w miasteczku uniwersyteckim dwa bractwa studenckie, znane z The Sims 2, a przynajmniej nazwy mają identyczne: Bractwo Urele-Oresa-Ciam i Stowarzyszenie Studentek Tri-War. Bo jak to jest z ich członkami, to nie wiem, nie sprawdzałam nazwisk, gram w akademiku, ale w The Sims 2 to były trzy studentki (Tri-War) i bodajże czterech studentów (Urele-Oresa-Ciam).

Maksymalnie Sim może zdobyć dwie dodatkowe cechy - jedną po zdobyciu siódmego poziomu w którejś z grup społecznych, druga jest zwana cechą akademicką i można ją zdobyć bodajże po ukończeniu studiów z najwyższą oceną.
Czyli wtedy Sim ma razem siedem cech - pięć zwykłych i dwie dodatkowe. Dodam jeszcze, że jeśli należy do więcej niż jednej grupy społecznej, to po dotarciu na siódmy poziom kolejnej grupy może uzyskaną wcześniej cechę zmienić.

Egzaminy są, jak wiadomo, w piątki. Kiedy Sim zda egzamin, to mu na weekend znika pasek nauki. Jeśli natomiast obleje, bo go na przykład, wykładowca złapie na ściąganiu, to pasek na weekend zostaje. I ocena spada...

Na stronie producentki gry SimGuruBritt jest do pobrania rodzinka ze zwiastuna Studenckiego Życia:
studenci Cody, Jacqui i Avi
oraz dom Aviego
i akademik, w którym mieszkali ^^

Oasis Landing po zmianie w Utopię lub Dystopię można z powrotem przywrócić do stanu normalnego dzięki specjalnej nagrodzie, pilotowi do sterowania czasem ;D

Portal do podróży w czasie jest normalnie dostępny w trybie kupowania w sekcji z pojazdami.
W przyszłości paparazzi może być Plumbotem

W kapsule sypialnej można wpływać na sen pozytywnie lub negatywnie. Jeśli wpłyniemy pozytywnie wiele razy, literki ZZZ lub VVV podczas snu będą zielone. Jeśli negatywnie - czerwone.

Poza tym Guuki wspominał, że tęcza ma inne zakończenie i żadnych tam nie będzie krasnali ani garnców ze złotem, jak w legendach...a otóż i nie! :P W Utopii Sim może kopać u początku (czy też końca) tęczy i znaleźć garniec złota ^^ Znalezisko to poprzedzają triumfalne fanfary i konfetti takie, jak przy urodzinach Sima ^^

Sim może mieć dwie prace - jedną w teraźniejszości, drugą w przyszłości - moja Simka w teraźniejszości jest szefem studia gier, a w przyszłości projektuje Plumboty

Jeden z Simów mieszkających w Oasis Landing nazywa się Jaime Bannister. Wyraźna aluzja do Jaime'a Lannistera z Gry o Tron

Kiedy gracie rodziną i najedziecie kursorem na pasek, gdzie jest dzień tygodnia i godzinę, pojawi się komunikat, który to tydzień i który to dzień tego tygodnia. Poza tym zauważcie, że jako pierwszy dzień tygodnia występuje niedziela.

Sim rzeźbiarz w Karierze, po wyrzeźbieniu sporej liczby lodowych posągów, będzie miał bardzo śmieszną animację. Otóż, kiedy zacznie rzeźbić kolejną lodową rzeźbę i na jego warsztacie pojawi się świeży blok, Sim sam z siebie dotknie jęzorem tego bloku i będzie próbował go oderwać.

Najedzone dzieci mogą zrzucić swój posiłek.

Kiedy Sim idzie do Salonu Urody i Tatuażu Drwala zrobić sobie tatuaż, możliwe jest, że po skończonym tatuażu, wstając z tego fotela, rozwali go. Moja Simka wstała z fotela po wyjściu z ekranu robienia tatuażu, przebrała się w codzienne ciuszki, a tu nagle łubudu! Fotel się rozpadł, złożył się w sobie i trochę kurzu poszło. Tatuażystka zaczęła się śmiać. Moja Simka miała opcję Napraw i naprawiła fotel.

Podczas studniówki wyświetlają się rozmaite komentarze opisujące zabawę nastolatka z rodziny, która gramy. Uśmiałam się wczoraj, kiedy wyskoczył komunikat "Jacek zobaczył Edka na parkiecie. Cóż za żenada" czy jakoś podobnie. Edek? Aluzja do Zmierzchu i słynnej sceny z balu pod koniec?

W Appaloosa Plains, niedaleko restauracji, jest taka fajna kłoda, pusta w środku. Otóż... w tym wydrążonym środku świecą zielone ślepia, w domyśle chyba kocie. Jest to dekoracja, taka sama, jak nawiedzone ślepia w kopalni.
http://i1219.photobucket.com/albums/dd4 ... kodzie.jpg

Jeśli Sim wybierze się na basen i zacznie pływać nago, to oczywiście będzie widać, jak na brzegu basenu leży kupka jego ubrań. Kiedy zakończy pływanie nago i ubierze się z powrotem, kupka ubrań zniknie. Fajne, bo realistyczne.

W automacie do zdjęć można robić sobie zdjęcia z duchami.
Co lepsze - duch uwieczniony na zdjęciu wygląda, jakby lekko świecił, i jak takie zdjęcie umieścisz na ścianie, to widać tego ducha nawet przy zgaszonym świetle.

A z kolei w wehikule czasu nie można zrobić bara-bara z duchem zmarłego partnera, bo maszyna wtedy zacznie wyć syreną alarmową i najpierw wypluje ducha, a potem tą żywą drugą osobę.

Kiedy Sim ma mistrzostwo w pisaniu, i wybrał profesję pisarza, to jeśli zabierze się do pisania arcydzieła (jako gatunku książki), jeden z losowych tytułów, które może dać gra, brzmi Najlepsza Powieść, Jaką Kiedykolwiek Napisano...

Magik występujący dla napiwków podczas sztuczki z pojawiającymi się przedmiotami może wyczarować tego magicznego gnoma, co dochodzi w dodatku Zostań Gwiazdą.

Gdy krowo-kwiat kogoś połknie "na śmierć", możemy go za to zganić lub pochwalić, zanim jeszcze wydoimy z eliksiru.

Prawdopodobne nawiązanie do serii filmów Piraci z Karaibów. Gdy Sim opowiada historię o duchach, jednym z zakończeń jest: "A piraci zostali skazani na błąkanie się po morzu przez całą wieczność". Przecież tak było z załogą Davy Jonesa na Latającym Holendrze.

Wampir podczas nurkowania nie ma nastrójnika o czasie pozostałym do wynurzenia, czyli może nurkować tak długo, jak zechce.

Poza tym wampir może w barku przy basenie zamówić trzy specyficzne drinki: Poncz Plazmowy, Strzał Hemoglobiny i Krwista Breja. Nazwy mówią same za siebie, prawda?

W Isla Paradiso jest Simka o nazwisku Gloria Goth, pokojówka.

W Moonlight Falls znajdziemy starszawą z wyglądu, rudą Simkę o nazwisku Doreen Caliente. Czyżby krewna słynnych sióstr?

Kosmici też mogą się opalić w tubie opalającej, stają się wtedy troszkę bardziej żółci, niż zieloni.

Krowo-kwiatek ze Store po pewnym czasie umiera sam z siebie, tak jakby ze starości.

Mechaniczny byk, zrzuciwszy ostatecznie swego jeźdźca, potrafi mu jeszcze na koniec przywalić "tyłkiem". U mnie było tak, że zrzucił Sima, po czym na moment znieruchomiał, a gdy Sim się podnosił, byk nagle mu przygrzmocił tylną częścią swego mechanicznego ciała, po czym znieruchomiał na dobre.

Papuga w klatce czasami może się wkurzyć na Sima i nie chcieć z nim rozmawiać ani uczyć się mówić od niego. Ma wtedy chmurkę z granatową wkurzoną buźką i kompletnie ignoruje próby danego Sima, który chce nawiązać kontakt.

Księga zaklęć współpracuje z kryształową kulą i kotłem.

W kotle można warzyć eliksiry różnego rodzaju i jeśli włożycie do kotła trzy rozmaite ryby, to powstanie eliksir usypiający.

Kiedy ptak w klatce bawi się tą wiszącą zabawką z dzwoneczkiem, znajdujący się obok Sim może się nabrać, że to dzwoni jego telefon, wyjmie go i będzie próbował odebrać.

Kiedy zakupimy za SimPoints zestaw Widzę Gwiazdy, dostępny w nim jest automat do hipnozy. Sim może zahipnotyzować siebie, a także innych Simów. O ile w hipnotyzowaniu siebie nie ma za bardzo nic ciekawego, tak przy hipnotyzowaniu innych możemy kazać im zachowywać się jak kurczak, tańczyć, pozbyć się zahamowań, obudzić się, obudzić się w pełni sił i jeszcze kilka zabawnych interakcji.

Małe dziecko wampir, mimo iż nie ma jeszcze typowych potrzeb wampira, jeśli dostało przy urodzeniu lalkę Wymyślonego Przyjaciela, uczy się na nim... gryzienia go w szyję. [+]

Ciekawostki od innych graczy:

mała mo:
- Jeżeli nasz sim ma 5 gwiazdek gwiazdorstwa to dostaje obiekty których nie można kupić np. telewizor z tak jakby gablotką na ścianę, oraz jacuzzi z murkiem takim.
- Sim który osiągnął 10 poziom kariery filmowej - aktor dostaje przyczepę, w której może spać, odstawiać jakąś scenkę, zmieniać ubranie.
- sim, który nie jest wampirem napije się nektaru z owoców plazmowych ma nudności
- eliksiry można przechowywać w lodówce
- Z okazji ślubu przyjaciele wysyłają nam prezenty.

Cyann:
- jak najlepiej zaimponować gwieździe? Jak wiadomo trzeba trafić umiejętność zawód coś tam jeszcze i o bogactwie rozprawiać.Najlepiej trrzeba zrobić tak:
1. Spojrzeć na osobistość.
2. Spojrzeć np. na zawody i porównać z ubiorem, wyglądem osobistości, i prawdopodobnie wtedy gwiazda pozwoli by z nią rozmawiać. ;D Jest dużo szans, że trafimy- gwarantuję!
- Jeśli sim jest wierny simce, i na odwrót, do tej pory aż będzie wierny (czyli chyba nawet do końca życia) ma nastrójnik ''Wierny'' z +10.
- Jeśli sim będzie jeszcze dłużej wierny, zostanie wieczyście wierny, i punkty wzrosną do +20.

Pessyl:
1. Po udanym bara-bara w mieście sim chodzi szczęśliwy i macha rękoma.
2. Sim z cechą "Dusza Towarzystwa" ma możliwość tańczenia "Rockowy Taniec"

Labi:
Sim dostaje tymczasowy dodatni nastrójnik jak jest w jacuzzi, a jak pójdzie do niego nago, to po jakiejś godzinie simowej dostaje 4godz. (+15) nastrójnik "Zrobić coś szalonego" (czy jakoś tak...)

Panda:
1.Wampirze niemowlęta nie mają bladego odcienia skóry, tak jak (biali! na czarnych nie sprawdzałam)rodzice.
2.Wampiry mają cechę charakteru zły-przynajmniej te stworzone przez EA
3.Wampir napadający na budynek publiczny (np. sklep, szpital) może zostać złapany przez policję i wsadzony do więzienia
4.Simy z odpowiednim poziomem miksologii uczą się różnych przydatnych przepisów na drinki(np.drink miłosny, imprezowy,czy wspomagający naukę-po wypiciu tego ostatniego pojawia się nastrójnik, niestety nie pamiętam jak się zwał :( )

P.S Polecam obiekty typowo dyskotekowe-kula świetlna,stroboskop i projektor-wspaniałe efekty!!!

Overdose:
Wampir który za długo siedzi na słońcu nie dostaje bąbli tylko nastrójnik za dużo słońca i mdleje. Nie jestem pewien ale nie ma na to lekarstwa (na pewno nie w szpitalu albo w sklepie) może jest w ośrodku naukowym. Ten nastrójnik mija po dwóch dniach.

Lugia:
1. Kolor oczu u wampira zależy od koloru oczu jaki był prze przemianą (np. Sim miał niebieskie jako wampir ma kryształowe.)
2. Gady napadamy na szpital zbieramy sok plazmowy, a gdy na sklep owoce plazmowe.
3. w ośrodku naukowym możemy kupić lek na odwampirzenie.
4. Im więcej nasz Sim ma przyjaciól tym zwiększa sie mu popularność.
5. Jesli nasz Sim jest sławny czasem dostaje zaproszenia na prywatne imprezy u gwiazd. Ja nie przyjdziemy pojawi się komunikat : ,,Brakowało mi Cie na imprezie (...)''

Dusia:
1) Jeśli Sim jest z niektórymi wampirami ma nastrójnik "Nieprzyjazny wampir". Przestaje się pojawiać, gdy zakumplujemy się z wampirem albo sami nim jesteśmy.
2) Droższe drinki dodają różne nastrójniki i/lub cechy np: drink "Bara-bara na plaży"(czy coś takiego) sprawia, że Sim jest flirciarzem
3) Jeśli spojrzymy na oczy wampira pod odpowiednim kątem zaczną błyszczeć jak oczy kota albo wilka
4) Paparazzi mogą przyjść na naszą posesję i próbować robić nam zdjęcia.
5) Pozywanie paparazzi to świetny sposób na zarobienie pieniędzy :) - za wygraną rozprawę dostajemy ok. 3-4 razy tyle, ile wydaliśmy na prawnika
6) Wampiry mogą zamówić w każdym barze drink "Strzał Hemoglobiny". Jednak nie podnosi on wskaźnika pragnienia.
7) Dzieci urodzone z dwojga wampirów bardzo szybko się uczą. Np: osiągają 10 poziom malarstwa już przy pierwszym obrazie.
8) Łatwo można poznać czy dane dziecko będzie wampirem jako dorosły:
- blizna po ugryzieniu na szyi;
- świecące się oczy;
- szybko się uczą;
- pragnienia np: czytania w myślach;
- mają nad głową "Vvv", gdy śpią;
- po wypiciu soku plazmowego nie mają mdłości;
- mają nastrójnik "Zmierzch"
- w kontaktach wokół ich zdjęcia jest fioletowa obwódka;
9) Dziecko, którego rodzic był wampirem może dostać cechę "Wampir". Jest to kolejna cecha ukryta.
10) Simy mogą dowiedzieć się, że partner ich zdradza przeglądając internet.
11) Paparazzim może zostać dowolny Sim, który w danym momencie nie należy do naszej rodziny.

Tomek:
- Kiedy wampir zje czosnek zemdleje na 15 min
- Pył wróżek może odmienić z zombie
- Po rzuceniu zaklęcia miłości na siebie zakochamy się w pierwszej osobie z którą porozmawiamy jeśli zaklęcie nie zadziała to ta osoba stanie się arcywrogiem.

Ellers:
Jeżeli Sim przemieni się w wampira, a ma wysokie umiejętności, to jak wyjdzie na słońce tracą się po 3 pkt.

Prażma:
w klubie PLAZMA501 jest piętro -1. Jak przejdzie się całe to na końcu są schody i prowadzą do takiego małego cmentarza...

Simsowa:
Dzieci wampirów mają ukrytą cechę, która pozwala podpalać różne rzeczy.

Dreamy:
- Sim, który został ugryziony(ale jeszcze nie przemieniony) przez wampira nie może podróżować. Jest komunikat np. Jeśli ten i ten sim miałby mniej niezwykłe piętno, nie byłoby problemu z podróżowaniem czy jekoś tak albo Sim próbował wejść na pokład samolotu ale zauważono jego niecodzienne pietno i wezwano ochronę xD
- Emeryt (chyba musi mieć tą laskę we wyposażeniu) ma na podłodze (dowolne miejsce) opcję "Wygrażaj Światu" xD Pojawia się wtedy chmurka z dowolną rzeczą (nawet niewinną, nowo kupioną lampą) tylko, że przekreśloną
-Zauważyłam, że szczeniaczki, kiedy śpią na podłodze mogą się moczyć XD

Ciastkoo:
- Kod testingCheatsEnabled true został rozwinięty o nową interakcję, by dać Sima znowu do CASu ;) Była mowa o tym, że z nowym kodem ma to być, ale jak widać, że z tym starym też tak można ^^
- Jeśli Sim jest nastolatkiem i śpi w łóżku to klikając na łóżko mamy nową interakcję "Marz o..." i Sim może marzyć o byciu królem balu, byciu prymusem, pójścia na randkę etc.

ive:
- Nastolatek może wstać lewą nogą (będzie miał te ,,złe'' pragnienia, np. wagary)
- Nastolatkowie muszą nauczyć się jazdy samochodem od dorosłego Sima.
- Wyimaginowani Przyjaciele, gdy są lalkami mogą zmieniać swoje położenie i pozy jak gnomy.

Darkus:
- Dorośli (nawet ci z CASu) mogą ubrać się w strój akademicki.
- Ponadto, można rozmawiać z innymi o szkole, w której się uczyło.
- Jeśli będziemy oglądali dyplom ukończenia szkoły, jest tam napisane, tam jaką ocenę mamy na koniec.
- Dzieci mogą na krześle rządzić królestwem, w wannie wyruszyć w podwodną przygodę, na kanapie jechać na przejażdżkę
- Możemy urządzić dziećmi i nastolatkami przyjęcie w piżamach!
- Nastolatkowie moga spędzać czas w piaskownicy
- Pojawia się magiczny gnom, który może chronić dom przed bezdomnymi psami i kotami. xD I jak się na niego klika i się wybiera jakąś opcje to taka fajna, magiczna animacja jest.
- Psy i koty mogą większość rzeczy pilnować!
- Można robić BB w pudle tajemnic
- W Starlight Shores jest sim WILLARD WRIGHT :O
- Po zjedzeniu zatrutego jabłka sim może omdleć.
- Dzieci mogą sprawdzić pod łóżko czy jest tam potwór. Jeżeli jest, sami uciekają z domu, po czym płaczą i proszą automatycznie rodziców o przeczytanie opowieści na dobranoc.
- Doszła nowa muzyka - Mroczna Fala.
- W domku wróżek napić się można ponczu.
- Czarodziej może aportować różdżką z wilkołakiem XD
- Wilkołaka można uderzyć w nos.

Yumi:
- Nastolatek, który dostanie szlaban, może usiąść i się dąsać.
- Gdy simka jest w ciąży, musi powiadomić o tym bliskich, wtedy dopiero pojawią się interakcję, takie jak 'Dotknij brzuch' itd.

Cherlette:
- W trybie budowania są cztery nowe tapety, dwie "Gotyckie tapety Belli" i dwie "Gotyckie tapety Mortimera"
- Na wycieczkach szkolnych dostaje się nagrody.

syszunia:
- Ożywionego WP nie da się edytować w CASie za pomocą kodu.
- Da się też przemienić go z powrotem w lalkę (tak mi się wydaje, jest taka opcja jak się kliknie na simie-WP)
- W AP w parku przy cmentarzu jest nagrobek Żółtej Stopy Dzikiej Grzywy xD
- Początkujący jeździec po dłuższym czasie spędzonym w siodle dostaje negatywny nastrójnik o bolących pośladkach xD
- Nie tylko nasiona może zjeśc nasz kopytny przyjaciel. Idealnie sprawdza się tez jako utylizator niechcianych gazet xD
- Kiedy Sim szkicuje innego Sima nago tak naprawdę rysuje tylko jego ręce xD

Yogort:
Simowie z cechą Buntowniczy jadąc motorem mają specjalny nastrójnik.

tenshi:
- Simy na studniówce mogą zostać królem/królową balu, dostają wtedy oprócz studniówkowego zdjęcia koronę, niestety nie da się jej założyć.
- Po wypiciu Eliksiru Duchów Sim/ka zmienia się na 3 godziny w ducha, jeśli wtedy klikniemy na interakcje postaraj się o dziecko, mamy szansę, że dziecko które się urodzi będzie duchem.
- W trybie edycji można postawić domek, który jest zbudowany w stylu domku dla lalek.

martys15:
- Simowie należący do klubu nauki. Po zakończeniu zajęć dodatkowych mają odrobione lekcje.
- Po wycieczce w ośrodku naukowym dostajemy umiejętności ogrodnictwo oraz wędkowanie.
- Gnomy ogrodowe teraz się starzeją. Gdy już gnom "pobiega" jako staruszek, przez kilka dni - umiera, pozostawiając po sobie pamiątkę - pomnik. Dla jasności dodam że nie ma żadnego ducha gnoma! A szkoda.. Pomnik jest oczywiście nieruchomy, nie przemieszcza się' można go sprzedać za ok. 1500 simleonów.

Kachaa:
- Gdy chcemy się pozbyć kryzysu wieku średniego to możemy iść do miejskiego szpitala i zapłacić za kurację. Nie pamiętam tylko ile. Chyba coś koło od 2000 do 4000.

TusiaSim:
Nastolatek może pracować na pół etatu w karierze Filmowej (Zaplecze Kryształek Pikczers). Nie wiem czy gdzieś jeszcze, ja narazie odkryłam to. Potem gdy dorośnie, może pracować dalej

Aknokitome:
Simowie, którzy przechodzą kryzys wieku średniego często mają interakcję "szukaj zmarszczek" przed lustrem. Nie można kazać simowi jej zrobić, jest automatyczna.

Klaus:
Znalazłem kolejny sposób na pozbycie się Wymysloego Przyjaciela. Trzeba go zakopać w piaskownicy! :swelol:

ImNotOkay:
- Gdy nasz pies (nie wiem czy kot też) ma pchły i przybliżymy kamerkę to widać jak po nim skaczą. :P Wtedy jak klikniemy simem na psa pojawia się opcja : Daj kąpiel na pchły: (imię zwierzaka). Natomiast u zwierzaka pojawią się nastrójnik ,,Pchły!"
EDIT: zauważyłam jeszcze, że simowie mogą się zarazić pchłami od zwierzaka

artix525:
- Jak pies na kogoś nasiusia to robi się kałuża, z której może się napić :P
- W okolicy studenckiej nie ma taksówek (chyba, że u mnie jest jakiś błąd)- moja simka przez połowę miasta biegła

albercik657:
1. Kot gdy uczy się polowania może dostać cechę ,,Łowca"
2. Gdy pies uczy się szukania może być napisane , że znalazł coś niezwykłego . Np części kamiennego hydrantu . Po znalezieniu trzech części hydrant się składa, za pomocą opcji zrekonstruuj .
3. Nasz pies może również znaleźć liść klonu, lub paczkę po chipsach .
4. Na (chyba) siódmym poziomie pies wyszukuje klejnoty, metale i skały za pomocą specjalnej opcji. Już trzeba klikać ,,Wywęsz obiekt kolekcjonerski"
5. Jeśli mamy kamień- kolegę (tę zabawkę) to sim często z nią rozmawia, czasami jest tez szansa, że upadnie mu na nogę. Dostanie wtedy ujemny nastrójnik (chyba -10), że boli go noga. Nastrójnik ma obrazek z nogą owiniętą bandażem
6. Jeśli łapiemy węża to możemy dostać nastrójnik, że Sim został ugryziony przez węża. Też chyba -10, a obrazek to palec owinięty bandażem, czasem wąż możę wyjść z wyposażenia i wtedy jest na ziemi, można go ponownie złapać .

MaiCroft:
Gdy Sim gra na jakimś instrumencie to koń może przytupywać do rytmu :sweet:
Sim, gdy je loda, może go upuścić na ziemię. Nie ma wtedy żadnego nastrójnika, ale Simka wyglądała na kompletnie zdruzgotaną... ^^

Nair:
- Jak się umie gotować to można potem przygotowywać specjalne smakołyki dla zwierząt. ;)
- W The Sims 3 Zwierzaki dochodzi rzeźba do złudzenia przypominająca Piramidę zwierząt polskiej rzeźbiarki Katarzyny Kozyry.
- Na cmentarzu W Starlight Shores znajduje się kaplica, jakby do ślubów... albo pogrzebów.

Add:
- Jak mamy maszynę do czyszczenia zwierząt, to zwierzak po jej użyciu dostanie nastrójnik : Nienaturalnie czysty na 8 h .
- Zapewne każdy to wie, ale napisze tym co nie mają WP . Jeśli jedziemy na wakacje, to wyskakuje nam komunikat :
Niestety, celnicy nie przepuszczą twoich zwierząt na granicy, nie obawiaj się, zajmę się nimi (coś w tym stylu ) , a po przyjeździe ich potrzeby są zapełnione prawie na maksa .

.!.Sarutek.!.:
- kiedy koń nasika w jedno miejsce a potem kliknę tam np drap grzbiet czy coś takiego to pisze ze to jest niebezpieczne robić to w tym miejscu bo może się skaleczyć czy jakoś tak XDDD
- jak się rozrzuci to siano dla konia to kot może bawić się w sianie ;D
- Agresywny pies przy jedzeniu warczy i szczeka
- Kot czasem je z miski łapką ^^
- Kiedy sim jest w pobliżu zwierzęcia które bawi się gryzakami i piszczałkami to ma negatywny nastrójnik 'Pisk!' czy coś takiego i w opisie że nie może dłużej znieść tego pisku czy jakoś tak XD
- Kiedy simka miała się obudzić o 7 do szkoły, ale nie wstała to pies przybiegł do niej do pokoju i głośno szczekał mając interakcję 'obudź sima' ;)
- kiedy miałam w domu pożar kot uciekł schować się pod fotel ^^ (co z tego, że tuż obok pożaru XD)
- Ostatnio gdy Sim grał na gitarze w pokoju to kot uciekł z nastrójnikiem 'za głośno' czy coś takiego.
- Koty z cechą ciekawski maja czasem pragnienie 'eksplorować pod przedmiotem' czyli np pod fotelem XD
- Małym dzieciom-czarodziejom podczas zabawy zabawkami z pudełka co jakiś czas one znikają i znowu się pojawiają

Miles Edgeworth:
- Pewnie wszyscy to wiedzą, ale dziki wąż może ugryźć psa.
- Nie wiem czy ktoś już o tym pisał, ale duchy po zainstalowaniu Zwierzaków mają nowe głosy.
Wcześniej wydawały jakieś losowe, upiorne śmiechy podczas rozmowy i podniecania się czymś, prawda? Teraz wydają dość normalne odgłosy, ale takie jakby przyciszone, i z echem w tle.
- Klikając na bar można podać miskę z przekąskami (cukierkami, chipsami lub orzechami)
- Jeśli rzucimy komuś wyzwanie by podzielił przez 0, ten ktoś się zapali.
- Jeden z dzikich nanitów nazywa się tribble. Nawiązanie do Star Treka, tak mi się wydaje... Chociaż tam tribble są włochatymi kulkami.

Hoshii:
1. Jednorożców nie da się sprzedać w Ośrodku Jeździeckim. Wyskoczy informacja iż jednorożce nie dadzą się sprzedać. Nie można też ich oddać do adopcji. Jedyna opcja to "wypuść do dziczy".
2. Kiedy adoptujemy małego kotka albo szczeniaka, w kontaktach mamy go zaznaczonego "mój kotek" lub "mój szczeniak", a zwierzak ma sima jako "matka" bądź "ojciec"

Effen:
- Gdy koń wygra wyścig można o tym przeczytać w porannej gazecie. Moja Simka jest nieco przy kości i w w gazecie napisali notkę że podziwiają szybkość zwycięskiego konia oraz jego wytrzymały na dodatkowe ciężary kręgosłup ;D
- W stosie siana dwójka zakochanych simów ma możliwość bara-bara przy kowbojskiej muzyczce. Po fakcie dostają nastrójnik - tarzanie się w sianie :)
- Wyszkolone na łowców koty mogą łowić ryby w sadzawkach lub polować na drobne zwierzątka i dawać je simom w prezencie.
- Gdy simy mają zwierzęta - ale nie wiem dokładnie jakie, bo moi maja psa, kota i konia - po jakimś czasie pojawiają się zwierzęce magiczne gnomy.

Niebiesieslonce:
-Gdy źrebak oddala się od matki ma nastrójnik Gdzie jest moja mamusia Natomiast klacz ma nastrójnik Gdzie jest mój źrebak.
- mój kot chciał raz oglądać telewizję.
- Drapaczka gdy kot ja drapie po jakimś czasie się niszczy :wat: Można ją wymienić.
- Koty mogą spać na blatach.

Simbad:
Jeśli Sim postanowi wykąpać kota i zaniesie go do wanny, kot może go mocno podrapać.
- Pies może zjeść zdechłego węża - obrzydliwe!
- Kot może usiąść na kolanach, siedzącemu na kanapie Simowi.
- Kot zeskakujący z blatu czy ogólnie z jakichś wysokości, może upaść na mordę xD
- Czasami w schronisku pojawiają się rasowe zwierzęta przeznaczone do adopcji.

malykotek:
- Jeśli nasz kot ma pragnienie "miaucz" wystarczy włączyć radio, a kot zacznie miauczeć w rytm muzyki
- w przyjęciu z prezentami, można dostać jakąś okropną rzecz np. węgiel :-) wszyscy wtedy się śmieją z biednego sima

Latoya:
- Jak wiadomo, ciuchy EA wyglądają, jak gumowe, mają płaskie i słabo realistyczne marszczenia. Te, które doszły w ZG jako codzienne (poza kostiumem królika) też takie są, ale wszystkie sceniczne mają realistyczną teksturę i marszczenia, są bardzo dopracowane, niektóre można nawet porównać z tymi nieoficjalnymi i ich realizmem. Zastanawia mnie fakt, dlaczego nie zrobili tak z codziennymi.
- Ciemne skrzydła wróżki wydają inny dźwięk niż jasne.
- Podczas upału mamy takie falujące powietrze, jak w Egipcie.

Ashley:
Na cmentarzu w Starlight Shores jest nagrobek ze znakiem płomieni co znaczy, że Sim się spalił, jednak jego duch jest niebieski, a nie pomarańczowy. Nie wiem czy to błąd czy tak po prostu miało być. :curious:
P.S. To ten nagrobek przy którym jest pomnik płaczącej wróżki

Nami:
- kiedy dżin rzuca zaklęcie "nieskazitelnie czysty dom", znikają wszystkie brudy, poza zepsutym jedzeniem z lodówki.
- Kiedy nasz sim zamieni się w ropuchę, będą dwa wyjścia by powrócić do normalności
1. albo namówić zwykłego sima na pocałunek, który zdejmie klątwę (czasem pocałunek nieszczery może nie zadziałać i wtedy osoba całująca sama zamieni się w ropuchę a nam jej pocałunek nie pomoże)
2. rzucić zaklęcie światłości/słoneczne (nie pamiętam nazwy dokładnie)
- Bycie ropuchą daje nastrojnik -5. Można się w nią zamienić nawet wtedy, jeśli eliksir nam się nie uda. (nie tylko dostaje się nastrojnik Nudności)

Persching:
Jedna drużyna z piłkarzyków jest żółto-niebieska, a druga BIAŁO-CZERWONA!!! Czyżby nawiązanie do Euro 2012? :P

WojorowskiPL:
Można znaleźć dekoracje sceny "Gotyckie tło", która ma następujący opis [tak mniej więcej]: "To gotyckie tło jest rodem z koszmarów Belli Ćwir", pomijając, że w tamtych czasach nikt nie spodziewa się Belli Ćwir, za to znają Bellę Kawaler, to jak wiadomo nazwisko Belli to w angielskiej wersji "Goth".

Leigh:
- Kiedy rzucimy na sima zaklęcie "podmuch lodu" (czy jakoś tak), to albo będzie bić od niego zimno (sople na uszach, niebieska poświata ze śnieżynkami) albo cały zamarznie na jakiś czas - będzie stopniowo topniał zostawiając kałuże.
- Podczas pełni zombie wychodząc spod ziemi nawet na środku Twojej parceli! I można być pewnym, że dobiorą się do ogródka...
- Wróżkę można poprosić o wróżkowy pył, który Sim schowa do swojego wyposażenia.
- Simowie - ropuchy mogą zjadać muchy, które krążą wokół brudnych naczyń. Mogą też zjadać pszczoły z ula.
- Otóż, zestaw do malowania Banky'ego, to odniesienie do street-artowca kryjącego się pod pseudonimem Banksy

Fatality:
- Postać Marigold Maldano inspirowana jest Sookie Stackhouse z serialu "Czysta Krew". Mieszka z domu zmarłej babci, jest potomkinią wróżek, pracuje w gastronomii a w opisie ma fragment mówiący o tym że przez innych jest uważana za szaloną. Poza tym wyglądem też jest podobna do bohaterki tasiemca.

ChieMadara:
- wrócił taniec-połamaniec z dwójki. Minimalnie odmieniony jeśli chodzi o płynność ruchów ale generalnie to samo.
- Małe dzieci wilkołaków mają opcje ćwiczenia polowania oraz wieczorem pojawia się im opcja wycia, tak jak dorosłym wilkołakom kiedy pojawia się księżyc.

MagicznaEz:
- Jeśli ma się cechę Stosowny jest możliwość uderzenia kogoś rękawiczką.
- Próba zrobienia eliksiru może się nie powieść i wtedy sim może dostać nastrójnik "Ma nudności"

Castiel:
- Jeśli Wróżka chce zdobyć nagrodę z tej maszyny z nagrodami może ,,Oszukać system" wtedy zmienia się w świetlika i wchodzi do maszyny, podnosi jakąś rzecz i przeciąga ją do otworu. Śmiesznie to wygląda
- Gdy wróżek staje się królem to wtedy co jakiś czas wokół niego pojawiają się małe kolorowe świetliki, może również przyzwać inne wróżki lub zmienić kształt i kolor skrzydeł
- Jeśli twój sim jest czarodziejem i posiada Szafę Aurraa ,czy coś takiego to może ją ulepszyć a potem uaktywnić w niej portal. Jeśli wejdzie do portalu po chwili pojawia się komunikat , że para bobrów zaprosiła go na herbatkę. Jak w Narnii
- Pod biblioteką w Moonlight Falls na końcu korytarza znajduje się tajemniczy pokój, aby do niego wejść trzeba użyć tajemniczej półki na książki
- Jeśli Simka ma cechę stosowna to jeśli przywita się z Simem, który ma tą samą cechę, ona się ukłoni, a on pocałuje ją w rękę

Absentee:
- Jeżeli obiecało się ochronę simowi, to pojawia się nastrójnik "obietnica ochrony", a sim, który jest chroniony ma nastrójnk "ktoś nade mną czuwa" :) też po zjedzeniu mózgu pojawia się specjalny nastrójnik.
- Gdy kosmita pojawi się w naszej okolicy, na niebie widnieją "kolorki" jak po pojawieniu się jednorożca w zwierzakach.
- Odgłosy burzy i deszczu są ogromnie realistyczne! Gdy oddalamy kamerę na ogólny widok, dźwięk jest donośny, słychać spływanie i kapanie wody z różnych rzeczy, jednak kiedy widok przybliżamy bezpośrednio do pomieszczenia, odgłosy te ulegają zmianie - są o wiele cichsze i bardzo prawdziwe :)
Deszcz, jak i inne zjawiska, przebiegają bardzo płynnie. Na początku deszcz jest cichy i niewielki, później zaczyna się ulewa i pod sam koniec stopniowo ustaje. Takie szczegóły sprawiają, że kocham ten dodatek

kikon321:
W mieście mieszkają trzy siostry czarownice których imiona zaczynają się na B, być może jest to aluzja do serialu Czarodziejki

yellow:
w nagrodach za punkty szczęścia możemy znaleźć Kamień Filozoficzny

Orchid:
Skrzynie ze skarbami:
Uważam, że skrzynie trudno zaleźć, pod wodą wszystko się mieni, rusza, mnogość ozdób doprowadza do oczopląsu i poza godzinami południowymi jest tam ciemno. Nie raz przepływałam w jednym miejscu kilka razy i dopiero za którymś razem zauważyłam skrzynie. Zatem, zgromadźmy informacje dotyczące ich położenia :)
Na parcelach do nurkowania
1. parcela Rocky Reef / Skalista Rafa
brak skrzyń
2. Davy Jones' locker / skrzynia Davy'ego Jonesa
skrzynia 1 - bardzo trudno ją znaleźć. Trzeba poszukać samotnego głazu (tuz nad wąwozem) na krawędzi parceli, a następnie odwrócić kamerę.
skrzynia 2 przy wraku łodzi (obie skrzynie są blisko siebie! )
3. Mermaid grotto / syrenia grota
skrzynia 1 pomiędzy schodami a jaskinią
skrzynia 2 obok jaskini z taką jakby latarnią nad wejściem
4.Perl's depth / Perłowa Głębina
skrzynia 1 obok posągu głowy w wawozie (to ważne bo głów jest sporo na tej parceli)
skrzynia 2 na szczycie schodów
Skrzynie na lądzie:
- na brzegu jednej z ukrytych wysp (odblokowujemy wyspę poprzez zanurkowanie w jaskini w perłowej głębinie. Należy mieć umiejętność nurkowania na 10.
- w "krzaczkach" na wyspie odblokowanej przez znalezienie niezwykłego listu w butelce

Odblokowywanie wysp:

1 - do jednej z małych wysp wystarczy podpłynąć
2/3 dwie wyspy odkrywamy zbierając fragmenty mapy (w skrzyniach, w butelkach na brzegu)
4 - po zanurkowaniu w jaskini w "perłowej głębinie" trafiamy na tunel i wypływamy na brzeg nowej wyspy (trzeba mieć poziom 10 nurkowania)
5 - wyspa syrenia - po przemianę naszego sima w syrenę, inna syrena prowadzi nas na wyspę
6 - znalezienie niezwykłej mapy w butelce
7 - wykonanie misji w kurorcie (zapytaj o przygode)
8 - posiadanie kurortu z 5 gwiazdkami

Aby przemienić się w syrenę zapraszamy zaprzyjaźnioną syrenę do nurkowania. Pod wodą rozmawiamy o "fish parts" (częściach rybich?). Syrena odpowiada coś w stylu "Jesteś ciekawy jak to jest być w połowie rybą? przekonaj się sam - proszę to X dla ciebie. "
X - nie pamiętam jak nazywa się ten "owoc" który dostajemy od syreny
Zamiana w syrenę trwa simową godzinę. Syrena ma dostępna nagrodę za punkty szczęścia dzięki której nie musi tak często się moczyć.

Pod wodą rośnie roślinka którą możemy zbierać (ta samo jak np. pomidory) Jest to przysmak syren

studenci wf nie chodzą na wykłady tylko mają zajęcia sprawnościowe obok budynku

Studiujący sim nie starzeje się. W campusie nie można brać ślubów ani zachodzić w ciążę.

jajko:
Sim mający cechę "stosowny" sam przebiera się w ubranie wizytowe, np. podczas urodzin.

Simowicz:
po śmierci przez transmutację po simie zostaje jego pomnik ze złota

Ex:
- Eliksir Prokreacji oprócz działania jak nagroda Wzmożona płodność zwiększa też szansę na czworaczki.
- Wilkołaki w wilczej formie są bezpłodne.

WeLoveTheSims:
Pierwszą porą roku jest lato , NIE wiosna

Karolciak:
Z domu strachów można wyjść jako duch! Jest się nim przez trzy godzinki, otrzymujemy tylko nastrójnik neutralny i nie wpływa to w żaden sposób na funkcjonowanie Sima :)

Ewkins20:
Gdy Sim weźmie udział w zawodach w jedzeniu może mieć po nich nudności z powodu zbyt szybkiego jedzenia

Dżulka:
- Sim gdy złapie katar (najczęściej po długim przebywaniu na dworze zimą) kicha i ma pragnienie "Szczepienie na katar". Trzeba wtedy pójść do szpitala i zaszczepić się za 200$... Nie wiem czy to się opłaca bo katar trwa 2 dni
- Czasem kiedy w nocy napada dużo śniegu Simowie chodzący do szkoły mają "śnieżny dzień" tzn. nie muszą iść do szkoły

.77:
Można urządzić przyjęcie zwane maskaradą. Przychodzą wtedy przebrani simowie za hotdoga dinozaura itp.
Jednakże gdy zaprosisz simkę w ciąży.... Zarzuci żarcikiem XD

baaartekxd:
Zacytuję: "Kosmici nie mogą przechodzić operacji plastycznych z powodów kulturowych".

Szafran:
Na szczęście parasole można ulepszać na niezniszczalność

Adelajde21:
- Kiedy sim wypije za dużo soku poza nastrójnikiem pojawiają się opcje: soczyste bara-bara, soczysty całus. Czyli sim kiedy jest pijany może od razu przejść do konkretów bez interakcji romantycznych :)
- W miasteczku akademickim można spotkać postacie z serialu "Teoria Wielkiego Podrywu", ja spotkałam Leonarda Shelly czyli serialowego Sheldona Coopera :) Jest też sim imieniem Raj.
- Jeden z nanitów nazywa się Heisenberg (coś dla fanów zarówno fizyki jak i serialu Breaking Bad)
- W grze znajdują się szachy 3D, takie same jak miał Sheldon Cooper w Big Bang Theory.
- Jedna z rodzin mieszkających przy pustkowiu nazywa się Obi (Wan Kenobi ?)

Monsoon:
- Uniwerek zamieszkuje Simka Ye Gangnam. O zgrozo...
- Złoty batonik i złoty napój są jadalne, po ich spożyciu otrzymujemy $1000.
- Plumbotowi kolor oczu zmienia się zależnie od nastroju.

juliet109:
bedac w kinie w okolicy studenckiej jednym z moich Simow, natknelam sie na plakat rzeczywistego filmu "Black Swan", a przynajmniej bardzo do niego podobny

anusia222:
Podczas korzystania ze smartfona, może on upaść naszemu simowi biggrin.gif Ma wtedy rozbity ekran i jego naprawa kosztuje 150$.

Melpomene:
Simowie po zobaczeniu satysfakcjonującego zestawienia ocen głośno wołają "oh yes!", zdecydowanie po angielsku

Electra Heart:
Jeden z obrazów w trybie kupowania nawiązuje do Audrey Hepburn.

Absolem:
- W teatrze w OL oprócz standardowych akcji możemy wziąć udział w holopokazach oraz nauczyć się umiejętności grania na tej laserowej harfie ;p
- Potomkowie simów mieszkają w różnych domach i mają różny status społeczny za każdym razem, kiedy rozpoczynamy nową grę.
- W nowych łóżkach możemy sobie zaprogramować sen i np. uczyć się poprzez spanie nowych umiejętności. - W czasie kiedy śnią nam się koszmary możemy sterować snem. Jeśli nie przegnamy koszmarów to np. podczas snu o nauce umiejętności będziemy mieli potem trudności z jej uczeniem się.
- Wrak barki na pustkowiu to nic innego jak pływający dom, który można sobie samemu wybudować od dodatku Rajska Wyspa, z tym że tutaj jest jednym ozdobnym obiektem.
- Opłakiwanie zmarłego w Oasis Landing powoduje, że na nagrobku wyświetli się jego hologramowa podobizna
- Po osiągnięciu (jeśli dobrze pamiętam) 5 czy 6 poziomu technologii zaawansowanej, mamy możliwość przyrządzania czekoladowego gnoma w kuchni do potraw syntetycznych
- Wg tego, co twórcy opublikowali na facebooku, znajdując i łącząc ze sobą 5 fragmentów mechanicznej lamy, otrzymamy w ten sposób mecha gnoma.Wiem, że dwa fragmenty tej lamy są we wraku statku kosmicznego, reszta nie mam pojęcia gdzie jest

Klaus:
- Plumboty potrafią czerpać energie z urządzeń elektronicznych.
- jest opcja zrobienia skoków kosmicznych. Sim odbija się od ziemi jak by nie było grawitacji.
Te czynności to pojawiają sie po kursie kosmicznym chyba w Obserwatorium.

Bebgun:
Kiedy postawimy w utopi drzewa (krzewy i kwiaty) inne niż te z dodatku to też będą kolorowe. Nie dotyczy drzew bezlistnych, CC, jakiejś palmy i pewnie kilku innych, nie sprawdzałem dokładnie

Awatar użytkownika
Jackob
Renciści
Renciści
Archiwista
Archiwista
Fotograf
Fotograf
Posty: 1827
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:14

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Jackob » 16 gru 2013, 14:27

Dodam te ze starego forum. : )
---

Aleks
- Czasami pojawiają się informacje, że w tym i tym sklepie obniżono ceny o 20%. Promocja trwa 3 dni.
- Grając rodziną, może wyskoczyć komunikat o przeprowadzce sąsiadów. [+]

Frontiers
- Kiedy sim marnuje jedzenie (wyrzuca itd.) pojawia się nastrójnik ,który brzmi mniej więcej tak - "Nie wyrzucaj jedzenia! W Miłowie są głodne dzieci".

XineX
- Kiedy sim jest bandytą policja podczas pracy, może złapać go i zawieść na komisariat.
- Niektóre przedmioty mają w nazwie "produkcji Langraaba".
- Kiedy jesteśmy na najwyższym stopniu kariery (tylko w wybranych) dostajemy za darmo limuzynę z szoferem.

Siepenka
- Jeśli mamy w wyposażeniu zepsute jedzenie, lub śmieci. Nasz sim będzie zniesmaczony (czas trwania 10m), ale tak naprawdę będzie to trwało na zawsze dopóki nie wyrzucimy z wyposażenia tych rzeczy.

Jones
- Troszkę z innej beczki. Jak się przypatrzymy jednej z komód w meblach "Zatoka" od ea ze Store, to widzimy płatki śniadaniowe z postacią Tweety'ego z Looney Tunes.

Chicki-Boom
- Jak sim będzie spał na tanim łóżku, to po przebudzeniu będzie miał minusowy nastrójnik.
- Neurotycy mają plusowy nastrójnik po sprawdzeniu zlewu lub kuchenki.
- Neurotycy są spokojni po histeryzacji.
- Napoje kofeinowe dają plusowy nastrójnik oraz niemożliwość spania itd. Po upływie plusowego nastrójnika z napoju kofeinowego pojawia się minusowy.

alices
- Gdy w domu wybuchnie pożar, dostajemy odszkodowanie na zakup nowych mebli. Kwota oczywiście zależna od zniszczeń.
- Gdy sim jest w pracy, pokazują się komunikaty różnych treści, proponujące wykonanie dodatkowego zadania w zamian za polepszenie pozycji w pracy. Np. pozostanie dłużej w pracy.

Michał
- Sławny sim (na 10 szczeblu kariery muzycznej), nie chodzi do pracy, tylko daje koncerty kiedy chce, rozdaje autografy za które także dostaje pieniądze. Jest rozpoznawalny na ulicach, niektórzy simowie mogą wielbić lub nielubić.
- Jeśli damy naszemu simowi cechę oszczędny, sim będzie mógł szukać talonów zniżkowych w gazenie lub internecie. Potem może udać się do spa lub na zakupy z talonem i otrzyma zniżkę.
- Czasami jak listonosz jest w złym humorze to nie wsadza rachunków do skrzynki tylko rzuca na ziemie.
- Jeśli sim rozwinie na maxa umiejętność, to po jakimś czasie otrzyma dyplom z gratulacjami.
- Simka w ciąży może za 200$ poradzić się lekarza.

blackout.
- Simowie przebywający na meczu mogą dowiedzieć się jaki jest wynik.

Ramiro
- Jeśli sim jest kleptomanem i kogoś odwiedzi to może coś ukraść o ile nikogo nie ma w pomieszczeniu. Jak? Kliknąć na podłogę i "Zwiń coś". (Tylko po godzinie 18 i trzy obiekty na dzień)
- W sklepie spożywczym można kupić płyn do kąpieli. Potem z wyposażenia przeciągnąć płyn na wannę i możemy już brać kąpiel z bąbelkami.
- Kiedy jesteśmy w teatrze (na spektaklu/filmie) to gdy przybliżymy kamerą do budynku, to słyszymy odgłosy ze środka.
- Gdy gramy w gry wideo na TV, sim gra w różne gry od EA: Skate 2, Burnout: Paradise.

Abeille
- Jeżeli sim długo ćwiczy to na następny dzień może wstać obolały.
- Sim mający cechę zły może spać "złym snem" oraz wziąć "zły prysznic"

Vizard
- Czasami w restauracji zdarza się, że kelner nie przyniesie tego jedzenia co trzeba i mamy wtedy do wyboru czy czekać na zamówione jedzenie, czy zjeść to przyniesione.
- Na cmentarzu Ćwirów leży jakaś Lolita Ćwir.

WF_
- Po 23 nastolatek przebywający poza domem jest zgarniany przez policję.

Katerine
- Sim który spał pierwszą noc w swoim łóżku,a drugą chciałby sać w łóżku innego Sima będzie opcja 'Śpij w łóżku Sima...'.
- Można łowić ryby w basenie! (simowie z cechą szalony)
- Simowie mogą śpiewać nie tylko pod prysznicem, ale i też gdy pielęgnują ogród.
- Simy mogą nurkować w wannie podczas kąpieli.
- Duchy nocą mogą jeździć po mieście rowerem lub samochodem. {+]
- Sim z cechą szalony czasem zakłada niewłaściwy strój. (np. idzie spać w stroju wizytowym)
- Wszystkie owady można dawać je do laboratorium i dostawać za to pieniądze. (Za rzadkie okazy większe sumy)
- Pracoholicy mają opcję "Pracuj bez końca"
- Szaleni mogą biegać w kółko lub gadać do siebie.
- Zauważyłam, że simy mogą przepraszać simów.

Surczak
- Jeśli zaprzyjaźnimy się z szefem, to w relacjach przyjaznych pojawia się: poproś o awans i poproś o podwyżkę.
- Simowie mogą zamykać lodówkę "kopniakiem"
- Czasami sim (lubiący muzykę) może śpiewać pod prysznicem lub podczas brania kąpieli.
- Dużo właśnie z tych najtańszych rzeczy lubi płatać figle. Przykładowo jak mamy tanią ubikację to czasem Sim musi kilka razy spuścić wodę, żeby spłuczka zadziałała.
- Po osiągnięciu ostatniego szczebla w gastronomii, w wyposażeniu rodziny pojawia się lodówka, której nie można normalnie kupić. Simowie jak tylko przejdą obok to dostają dodatni nastrójnik za dobre sprzęty z dopiskiem: ładna lodówka.
- Sim perfekcjonalista zawsze ścieli łóżko gdy wstanie i nigdy nie chodzi po domu w pidżamie.

krissu.
- Nasz Sim może się ugasić w basenie, kiedy się zapalił w czasie pożaru.

AtenA
- Jeśli jesteś dobrym i ambitnym lekarzem możesz oddać trzustkę. (Czego simy nie zrobią aby dostać awans)

Dave.23
- Duch tragicznego klauna +
- Sim perfekcjonista ma marzenie, by umyć ręce, albo zęby trzy razy
- Uczeń, który nie odrobił zadania w domu może to zrobić w szkole, tak na szybkiego
- Można znaleźć nasiona, które są nieznanymi roślinami, później się okazuje co z nich wyrośnie.

Matti
- Zdjęcie Tragicznego Klauna jest na pudełku od mleka.

MroFuś
- Sim będzie miał tyle Mrocznych Kosiarzy w znajomych, ile razy był świadkiem śmieci
- Jeżeli zrobisz bara-bara z duchem, to dziecko może wyglądać jak duch. W takim przypatku w Drzewie Genealogicznym ma szare zdjęcie.
- Mroczny Kosiarz ma w napisane w karierze "Mroczny Kosiarz"

Sims-Go!
- Można namalować obraz przedstawiający zdjęcie z TS1 [+]
- W czasie ślubu goście sypią ryżem [+]
- Rachunki rosną od ilości sprzętów i od ich ceny, nie od używania.

Urocza
- Jeśli pracujemy w polityce będziemy mogli urządzać przyjęcia na zbiórkę funduszy dla miasta.
- Simowie którzy napiszą książkę dostają jej egzemplarz pocztą.

arek_91
- Załączony obrazek... [+]
- Gruby sim który umrze z głodu jako duch jest chudy.

Jones
- Biblioteka w Riverview jest imienia Wrighta.

Talutah
- Autorem książki "Gdzie się podziała Bella?" jest Aleksander Ćwir.

Megg
- Simowie z cechą dobry mogą przeznaczać sumy pieniędzy na określoną fundację. Gdy to zrobią nad ich głową pojawia się aureola. [+]
- Można wywołać pożar dmuchając świeczki na torcie, może się wtedy coś zapalić. [+]
- Można grać w szachy z Mrocznym Kosiarzem o życie zmarłego sima.
- Gdy nasz sim daje koncert na stadionie lub w teatrze, członkowie rodziny mogą wybrać się na występ za darmo.
- Simowie mogą żyć dłużej niż ustawimy.
- Nasi simowie też lubią plotkować. [+]
- Simka będąca w ciąży nie może ćwiczyć na bieżni, ale może za to podnosić ciężary...

emilkaba
- W ratuszu można robić bara-bara.

Aiku
- [+]

Mazzz
- Mogą ze sobą rozmawiać nawet trzej simowie.
- Wiele ciekawych rzeczy można znaleźć w mauzoleum, od starych książek po cenne kamienie. Lub też gorszy humor się może trafić... A sim wychodzi potem umorusany, co ciekawe higienę ma nietkniętą...
- Można wyhodować drzewo z kasą i czerpać z niego korzyści majątkowe.
- Simowie z cechą charakteru sportowca mogą uprawiać jogging z opcją "bez potu" i nie pogarsza im się higiena.
- Jeśli masz zakupioną nagrodę życiową "darmowa rozrywka", to będziesz mógł korzystać z usług teatru za darmo.
- Możesz kupować budynki publiczne i czerpać z nich korzyści co poniedziałek. Oczywiście ma to swoją cenę.
- Za napisanie jakiejś książki/opowieści, będziesz co niedzielę dostawał honoraria: dodatkową wpłatę pieniężną. Nim więcej napisanych książek/lepszych/bardziej dochodowych, tym większe honoraria. (ilość honorariów ograniczona)
- Można grzebać w śmietnikach swoich sąsiadów i wyszukać tam różne rzeczy. Nawet i jakiś kamień się trafi.

Solaris
- Jeśli wasz sim zacznie badać katakumby na cmentarzu może go wystraszyć wściekły "Zombie-Niedźwiedź".
- Kiedy nie pomalujemy ściany w jakimś pokoju lub nie położymy podłogi, pojawia się nastrójnik "Niedokończony pokój".

daangerous
- Będąc na 6/7 szczeblu kariery stróża prawa, dostajemy radiowóz.

Ronnie
- Kiedy sim wejdzie do łazienki, z której ktoś korzysta pojawia się nastrójnik "Zawstydzona" (3h. -20)

Antares.
- W domu Agnieszki Zadek jest niewykończony pokój dla dziecka.

Bewika
- Akwarium zmienia kolor w zależności od tego jaka rybka w nim pływa (nie szkło tylko ten piaseczek w akwarium)
- Wieżę stereo można ulepszyć na "Głośniki w całym domu", tylko przed tym ostrzegam bo jak ulepszy się ten sprzęt to przy każdym włączeniu simy, które spały budzą się i będą miały zły nastrójnik "nocne hałasy przeszkadzają spać".

muffin
- Jak sim wykonuje interakcje typową dla danej cechy charakteru to podświetla się ona na panelu cech sima

noell
- Simki mogą przynosić dzieci (bliźniaki, trojaczki) w koszyku dla niemowląt. [+]
- Kolor koszyka można zmienić

Cadence
- Omnioroślinę możemy karmić wszystkim co mamy w wyposażeniu.
- Gdy nasza simka jest w ciąży może wybrać się do znajomego lekarza i zapytać o płeć dziecka.
- Napisaną przez sima książkę można kupić w księgarni.
- Wysyłając kamień do oszlifowania możemy dostać zamiast klejnotu gnoma!

ktoss
- Można edytować simkom ciążowe ubrania. (Tracimy wtedy jedno ze zwykłych)

diego
- Można kupić w trybie kupowania posążek krowokwiata. [+]

ive
- Jeśli Sim napisze niepochlebną recenzję na temat filmu, to go mogą później do teatru nie wpuścić. (Podobnie z restauracją, trwa to przez kilka dni)
- Sim może jeść i pić siedząc na wannie.
- Jeśli naszemu simowie urodzą się dzieci zostanie on o tym poinformowany. [+]
- Tak wygląda szczur w simsach. [+]

Anonim
- Simowie którzy nauczą się piosenek zagranicznych śpiewają je sobie później cały czas.
- Naszego sima może ukąsić wąż! [+]
- Sim mający w wyposażeniu kwiat śmierci nie umrze. Pojawi się komunikat [+]

Kubaz
- Podczas pikniku mrówki mogą nam "kraść" jedzenie. [+]

Kubeczek
- Są książki zawiązujące do Harry'ego Pottera. Henio Garnek i Kamień Dentystyczny czyli Harry Potter i Kamień Filozoficzny oraz Henio Garnek i Książę Półmiska czyli Harry Potter i Książę Półkrwi (Jest jeszcze kilka)

krissu.
- Ciekawostka z WP. Niektóre przełączniki i tajne przejścia uaktywniają się za pomocą... skorzystania z toalety.
- Ciekawa tabliczka, jaką można znaleźć na drzwiach baru w Twinbrook. [+]

Weraera
- Simom również zdarzają się pomyłki "Ups, zły numer.Nieważne".

Tikoma
- Simowie "Cesarzowie zła" świecą się na czerwono. [+]

Kubu
- Sim w karieże stróż prawa (ścieżka agenta specjalnego) wraca w różnych strojach nie ma stałego munduru.

OskarArtur
- Simowie, którzy są aktorami (w Po Zmroku) mogą dostawać nagrody. Są tylko trzy: Simmy, Wybór Simów i Zielonej Kuli.

Tomek
- Śpiący wampir zamiast zZz ma vVv.

Kamilek
- Hawajska wersja monalizy. [+]

Ciastkoo
- Jeśli Sim z naszej rodziny weźmie udział w podniesieniu jakiejś umiejętności w danej króliczej norze (wędkowanie - warzywniak) to nie można już tego powtarzać, tak? Ale jeśli przeprowadzimy się do innego miasta, wtedy tam można zrobić to jeszcze raz rozwijając swoją umiejętność .
- Po publicznym ośmieszeniu nasi Simowie nie cieszą się z bycia rozpoznawanym, gdy korzystają z naszych usług są również wyzywani, moja Simka raz otrzymała bardzo oburzający komunikat: "To TY! Dla Ciebie nie ma obniżek!".

Domisims
- Simowa wersja Narodziny Venus [+]

lolek
- Dostępne ulepszenia obiektów.

Poziom 1.
samoczynne czyszczenie - toalety, umywalki, wanny
lepsze głośniki - wieża stereo
cicha praca - zmywarka do naczyń
automatyczne podlewanie - zraszacz
własny dźwięk dzwonka - drzwi

Poziom 2.
ognioodporność - kominek, kuchenka

Poziom 3.
napełnianie samoczynne - poidło
szybsze gotowanie - kuchenka mikrofalowa
doskonała teleportacja - teleporter
więcej kanałów - telewizor
wzmocnienie smaku - wytwórca nektaru
automatyczne rozpalanie - kominek
niezniszczalność - armatura, wieża stereofoniczna, teleporter, telewizor, komputer, zmywarka do naczyń, zgniatarka śmieci
lepsza jakość posiłków - kuchenka
lepsze wyciskanie - wytwórca nektaru
lepsze ugniatanie - zgniatarka śmieci

Poziom 4.
usprawnione dysze - wanna
zawsze dobre przepowiednie - wytwórca ciastek z przepowiednią
zamontuj głośniki w całym domu - wieża stereo
lepsza grafika - komputer
lustra "dobry wygląd" - Toaletka do stylizacji
dziary 2.0 - cyfrowy nakładacz tatuaży
nigdy nie przegrywa - tarcza do rzutek
system wtryskiwania czystych polimerów - pralka
ulepszona gaśnica - gaśnica
ulepsz alarm przeciwpożarowy - alarm w remizie

Poziom 5.
zmień kolor ognia - kominek
większa pojemność - replikator żywności

simka#minka
- Po śmierci sima, obrazy które namalował są o wiele więcej warte.

Nair
- Simlish [+]
- Simowa wersja Dziewczyny z perłą Jana Vermeera [+]
- Simowa wersja obrazu Błękitny chłopiec Thomasa Gainsborougha [+]
- Simowa wersja obrazu Niedzielne popołudnie na wyspie Grande Jatte Georges'a Seurata [+]

Add.
[+]

Yether
- Emiter Mgły nie dotyczy tylko efektów Kariery. Można przyzwać m. in. gołębie z Po Zmroku. Wystarczy wpisać dany tekst w ustawieniach Emitera Mgły:
ep3pigeonwalkingone - przyzywa jednego gołębia
ep3pigeonwalkingthree - przyzywa trzy gołębie
ep3pigeonwalkingfive - przyzywa pięć gołębi
Nie są to gołębie ze Zwierzaków. Nie da się ich zaznaczyć, wchodzić między nimi w interakcje, aczkolwiek się poruszają.
Wskazówka: Omijajcie przyzywania zbyt dużej ilości gołębi, nawet lepszy komputery mogą się ścinać lub wychodzić z gry.
Edycja: Skoro już mówimy ogólnie o komendach do emitera, to to są wszystkie, jakie udało mi się znaleść, lista sporządzona na potrzebę pewnego tematu:
firepitburning (niewielki ogień)
bakingdishsteam (dym ze świeżych potraw)
s30_elecbreakcomputer (dym popsutego sprzętu)
ambrosiaplate (światło z ambrozji)
engagementringglowfxinter (zielona maź)
waterfall_1_short (mniejsza tryskająca woda)
waterfall_1_shortsplash (większa tryskająca woda)
snowfallingheavynight (śnieg w nocy)
snowfallingheavyday (śnieg w dzień)
rapidsnorock (woda z wodospadu)
rainheavynighttime (deszcz w nocy)
rainheavydaytime (deszcz w dzień)
ep3pigeonwalkingone (1 gołąb z Po Zmroku)
ep3pigeonwalkingthree (3 gołębie z Po Zmroku)
ep3pigeonwalkingfive (5 gołębi z Po Zmroku)
fireflies (świetliki)

ive
[+]

Azrael
- Po nowych aktualizacjach na noc motyle znikają, a pojawiają się świetliki.

Samlissra
- W TS3 jest pączek! [+]

TusiaSim
- Jeśli mamy sprzątaczkę i kupimy dom Kościldy, sprzątaczka po zobaczeniu jej, powie coś w tym stylu: "Mnie nie zamienisz w chodzącego trupa" po czym odejdzie z pracy.
- W barach z Po zmroku dostępna jest opcja "bójka", po zakończeniu na podłodze zostaje takie coś. [+]

Veis
- Tablet ze Store posiada na odwrotnej stronie znaczek lamy, coś takiego jak te jabłuszko od Apple na ich tabletach.

Klaus
- Syreny nie mogą używać maszyny "Sztuczna Fala" z zestawu "Surfingowy raj".

Matangi
- Lalka "Klasycznie Koszmarna" ze złotej edycji Midnight Hollow podąża wzrokiem za kamerą.


---
No i to wszystkie godne uwagi ciekawostki (z tematu głównego ze) starego forum. : )
Pod [+] kryją się zdjęcia.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2014, 16:19 przez Jackob, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Sanageyama
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 420
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:38

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Sanageyama » 17 gru 2013, 18:00

Dzisiaj kiedy grałam, moją nastolatkę złapała choroba, a że akurat miała pragnienie wagarowania, została w domu. Potem wyświetlił się komunikat 'Cieszymy się, że zostawiłeś swoje zarażone dziecko w domu'. ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Cain
Posty: 613
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:45

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Cain » 22 gru 2013, 0:19

Tak wyglądają Simowie w balonie - efekcie otoczenia. ;)
Obrazek
the first thing i think about when your name pops up in my mind

Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2829
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Kapitan Indra » 29 gru 2013, 13:00

Holokomputer ze Skoku w Przyszłość, wyświetlając ekran, rzuca wiązkę światła, która mieni się różnymi kolorami.
Poza tym - Sim, który umiera na klątwę mumii, kiedy wybiera się go w panelu, z każdym dniem ma coraz wyraźniejsze takie ciemne "promienie" w obramowaniu ekranu, nie wiem, jak to nazwać. No i jak zostaną mu trzy dni do śmierci, to te promienie ciemnieją coraz mocniej.
Przy okazji - podczas pełni księżyca, kiedy z widoku normalnego, zdrowego Sima wszystko w domu nie dość, że jest nienaturalnie zielonkawe, to jeszcze świeci, u Sima zarażonego klątwą mumii ma tylko tę zielonkawą barwę, ale nie świeci. Przetestowałam to moim specjalnie umierającym na tę klątwę dżinem.

Awatar użytkownika
Rai
Renciści
Renciści
Posty: 724
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:25

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Rai » 30 gru 2013, 0:03

W The Sims 3 chyba nigdy nie było nart... Ale jednak są. oO Weszłam w tryb ze wszysktimi dostępnymi ciuchami i znalazłam tam NARTY.

Obrazek

Awatar użytkownika
Bang Bang
Archiwista
Archiwista
Posty: 217
Rejestracja: 15 gru 2013, 1:14

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Bang Bang » 30 gru 2013, 0:13

Rai pisze:W The Sims 3 chyba nigdy nie było nart... Ale jednak są. oO Weszłam w tryb ze wszysktimi dostępnymi ciuchami i znalazłam tam NARTY.
Są to narty wodne z RW ;)
Obrazek

Rodzina Kot

Sygnatury nie zmienię :>

Sebosz
Posty: 163
Rejestracja: 30 gru 2013, 14:24

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Sebosz » 30 gru 2013, 14:53

Nie wiem czy było(nie znalazłem), ale nie zawsze można rozmnożyć sima ze znajomym kosmitą(w którym nasz sim jest zakochany). Gdy wybrałem "postaraj się o dziecko" na ukochanej(kosmitce) mojego sima to pokazał się mniej więcej taki napis: "<...> jest na misji, podczas której nie może krzyżować się z ziemianami".

Awatar użytkownika
Bang Bang
Archiwista
Archiwista
Posty: 217
Rejestracja: 15 gru 2013, 1:14

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Bang Bang » 30 gru 2013, 19:14

używając lamy z NzTŚ możemy także wyruszyć w przyszłość, nie potrzebny jest do tego portal z SwP
Obrazek

Rodzina Kot

Sygnatury nie zmienię :>

Awatar użytkownika
cue
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 2013, 8:18

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: cue » 05 sty 2014, 17:30

Wampiry, które dostały poparzenia słonecznego dosłownie muszą walczyć o przetrwanie przez 2 dni, kiedy mają nastrójnik za dużo słońca. Potrzeba pragnienia znacznie szybciej spada, przez co częściej musi pić sok plazmowy bądź plazmę simów. Muszę przyznać, że gdy nie jest on jedynym simem w rodzine to naprawdę daje w kość, także uważajcie na swoich poparzonych simów-wampirów, bo mogą kopyrtnąć z głodu.
Obrazek
last.fmksiążkowa przystań

I can't help it, I don't know how,
I guess I'll always be hanging round with the wrong crowd

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2829
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Kapitan Indra » 07 sty 2014, 20:28

Jeśli na panelu projekcyjnym mamy ustawione miasto, czyli panoramę Oasis Landing, warto zauważyć, że drzewa na obrazie poruszają się jakby na wietrze :) Jeśli ustawimy wulkan, lawa udaje, że płynie, bo zmieniają się refleksy świetlne na niej ;) W lesie rusza się trawa, a na plaży - palmy :)

Awatar użytkownika
Rai
Renciści
Renciści
Posty: 724
Rejestracja: 31 paź 2013, 15:25

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Rai » 11 sty 2014, 1:30

Sebosz pisze:Nie wiem czy było(nie znalazłem), ale nie zawsze można rozmnożyć sima ze znajomym kosmitą(w którym nasz sim jest zakochany). Gdy wybrałem "postaraj się o dziecko" na ukochanej(kosmitce) mojego sima to pokazał się mniej więcej taki napis: "<...> jest na misji, podczas której nie może krzyżować się z ziemianami".
Bo Simka-kosmitka, która przylatuje z kosmosu, nigdy nie może zostać zapłodniona przez naszego Sima. Tylko Simkę-kosmitkę, która mieszka na naszej parceli lub na innej parceli w mieście, możemy zapłodnić. :)
Za to jeśli odwiedzi nasz Sim-kosmita, nasza Simka bez problem zawsze może z nim zajść w ciążę. :)

Awatar użytkownika
cue
Posty: 128
Rejestracja: 16 gru 2013, 8:18

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: cue » 12 sty 2014, 10:59

Podczas rozdania dyplomów na studiach uzupełniają się wszystkie potrzeby naszych simów, łącznie z głodem. Niestety w przypadku wampira potrzeba pragnienia nie uzupełnia się.
Nie wiem czy to niedopatrzenie twórców, czy tak miało być.
Obrazek
last.fmksiążkowa przystań

I can't help it, I don't know how,
I guess I'll always be hanging round with the wrong crowd

ObrazekObrazek

KąsaczPL
Posty: 210
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:54

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: KąsaczPL » 20 sty 2014, 15:38

W spa można usłyszeć muzykę z The Sims 1 a tymczasem w teatrze, muzykę z The Sims 2.

Awatar użytkownika
aesthetea
Renciści
Renciści
Posty: 855
Rejestracja: 15 gru 2013, 11:18

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: aesthetea » 20 sty 2014, 16:09

simka namalowała oliwke widmo

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2829
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Kapitan Indra » 23 sty 2014, 23:36

Kiedy Sim idzie się zamrozić do kapsuły hibernacyjnej, to usypia w różnych pozach. Ja już miałam Simkę w pozie na baczność, tyle że wiadomo, z zamkniętymi oczami, Simkę wyglądającą na przestraszoną i Simkę ssącą palec przez sen :)

Awatar użytkownika
Bang Bang
Archiwista
Archiwista
Posty: 217
Rejestracja: 15 gru 2013, 1:14

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Bang Bang » 25 sty 2014, 20:42

Co do tej kapsuły hibernacyjnej - sim dzięki jej użyciu ma pasek potrzeb na maksa, ale także pasek nauki na studiach, nie wiem jak z pracę, ale powinno być tak samo :)
Obrazek

Rodzina Kot

Sygnatury nie zmienię :>

Awatar użytkownika
rgx97
Renciści
Renciści
Posty: 245
Rejestracja: 28 gru 2013, 19:48

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: rgx97 » 31 sty 2014, 1:34

Jeden z filmów, który Simowie mogą obejrzeć w telewizji na kanale Świat Akcji, to fragmenty teledysku stworzonego przy okazji premiery The Sims 2 Czas Wolny.
Link do teledysku
Naiwnie myślałem, że film stworzyli specjalnie dla trójki. :p

Awatar użytkownika
Kapitan Indra
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Scenarzysta
Scenarzysta
Konserwator
Konserwator
Posty: 2829
Rejestracja: 30 paź 2013, 19:17

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Kapitan Indra » 10 kwie 2014, 22:35

Plumbot może budować inne Plumboty, ale nie może zdobyć Posągu Dziedzictwa Pionier Plumbotyki. :wat:

Rozweselająca rosa do przemiany Oasis Landing w Utopię nie działa na kosmitów ani na dzieci kosmitów.

Sklep z ciuchami i meblami w Oasis Landing nazywa się Galeria Rzeczy Importowanych z EP-XI. Ha! EP-XI, czyli Expansion Pack 11, czyli Dodatek 11 czyli Skok w Przyszłość... zakamuflowane rzymską cyfrą i wplecione w nazwę... sprytne :) Jakoś na to wcześniej nie zwracałam uwagi, dzisiaj dopiero mnie się w oczy rzuciło ^^

Kiedy Sim tworzy nanita, może stać się tak, że ten nanit go pogryzie i wtedy jest zabawna animacja z łykaniem nanita, krztuszeniem się nim, wypluwaniem go i potem drapaniem się po rzekomym ugryzieniu, a do tego dostaje się specjalny nastrójnik "Ugryzienie nanita" ^^

Awatar użytkownika
Guuki
Główni Administratorzy
Główni Administratorzy
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Fotograf
Fotograf
Posty: 2661
Rejestracja: 28 lis 2013, 20:59

Re: The Sims 3 - Ciekawostki

Postautor: Guuki » 14 kwie 2014, 23:09

Jeśli mamy dodatki Nie z tego świata oraz Studenckie życie, Kościlda może flirtować ze szkieletem studenckim:

Obrazek

Jeśli mamy dodatki Cztery pory roku oraz Studenckie życie, kosmita może wyhodować sobie potomka z zakazanego owocu:

Obrazek

Tory do gry w kręgle (Studenckie życie) mienią się różnymi kolorami, więc dla efektu warto wyłączyć oświetlenie w pomieszczeniu:

Obrazek

źródło: SimsVIP
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość