Odbyłem ostatnio staż z prawie wszystkimi dodatkami do
Trójki (brakuje mi
Zwierzaków i
Rajskiej Wyspy) więc będę mógł wszystko ocenić klarowniej. Najczęściej zauważałem obecność dodatków:
Reszta pojawiała się u mnie w grze, jednak zawartość nie była zbytnio rzucająca się w oczy. Przechodząc do dodatków:
Wymarzone Podróże były wspaniałe. Dostaliśmy aż trzy
(wciąż mnie to zaskakuje, ten dodatek był tak rozbudowany, a jednak potrafili dać więcej niż jedną okolicę) otoczenia, każde bardzo zróżnicowane, w których było miejsce zarówno na odpoczynek simów jak i na szaleństwo w grobowcach. Może odkrywanie ich po jakimś czasie się znudzi, ale potem znów przychodzi chęć na grę.
Cztery Pory Roku - nie mógłbym nie zauważyć tego, że świat nabiera barw. Ciągle jakieś deszcze, burze, zmiany koloru liści, lampki na domu. Co nie zmienia faktu, że to powinno być w podstawie. Kosmici byli trochę zbyt nachalni, mój sim był porywany regularnie co jakiś czas, raz nawet z ciążą i w sumie fajnie bo zawsze ciekawiej, ale dziecko oddałem kosmitom
Również te wszystkie festyny - ni to praktyczne i meh, traciłem potencjalne awanse przez dni wolne. Mimo wszystko dodatek jest świetny w mojej ocenie i wnosi wiele
Studenckie Życie - jakby twórcy zmodyfikowali lekko sposób przyjmowania do pracy wraz z tym dodatkiem, gra mogłaby być znacznie ciekawsza
Ale tego nie zrobili, sam musiałem. U mnie sim który nie miał wymaksowanej umiejętności kluczowej w danej pracy, albo nie skończył studiów pasujących do danej kariery podejmował jedynie pracę dorywczą. Same studia są udane. Jest czas i na naukę i na zabawę, stypendia też dają na plus, szkoda że trochę nieadekwatne do wymagań sima i potem za te resztki co mi zostały kupuję sobie wypasione domy
Powiecie, że nie muszę, ale to zbyt kusi. Wracając, wszystko jest takie jakie być powinno i dlatego uwielbiam ten dodatek.
Skok w Przyszłość - gratka dla największych fanów
Dodatek jest wspaniały, jak już gdzieś wspomniałem - przyszłość to taka podstawa 2.0. Wszystko tam jest inne, ciekawe, nowe. Skok był nowością, której gra potrzebowała. Mogę się zachwycać nad ogromem funkcji - manipulowanie czasem, budowaniem Plumbotów, potomkowie i jeszcze więcej. Samo miasto jest takie pocieszne, ale wątek fabularny rozbicia się obcych mógłby być bardziej poprowadzony. Ciekawe, że po wielokrotnym zmienianiu przyszłości, świat zaczyna się niszczyć, różne alternatywne ścieżki rozwoju simowej nacji zazębiają się przynosząc katastrofalne skutki i zmuszając nas do resetu kontinuum
Samo funkcjonowanie w przyszłości jest trudne. Trzeba żyć z randomami przez długi czas zanim stać nas będzie na pierwszy dom w przyszłości, chyba że chcemy zrezygnować z wielu luksusów. Jedyne zastrzeżenie - miasto mogłoby być większe, ale ta uwaga u mnie dotyczy większości miast z gry.
Zagłosowałem na
Skok w Przyszłość - przyszłość, do której często będę wracał
Chciałbym jeszcze wyróżnić dodatek
Kariera, któremu w obecnej rozgrywce poświęciłem mało czasu, jednak uważam za równie udany co powyższe przykłady.