The Sims 2 - Kody

Dział poświęcony drugiej generacji Simów.
Awatar użytkownika
alpaka terapeutyczna
Archiwista
Archiwista
Posty: 439
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:34

The Sims 2 - Kody

Postautor: alpaka terapeutyczna » 21 gru 2013, 17:18

Obrazek

Kody The Sims 2 - Na Studiach

· boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false Pozwala na obracanie przedmiotów o 45°, przedmioty obracamy klawiszami ',' lub '.' ('true'-włączony, 'false'-wyłączony)

· setHighestAllowedLevel (liczba) Pozwala na wybudowanie więcej niż 5 pięter (w miejsce (liczba) wpisać pożądaną ilość pięter)

· boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false Uaktywnia tryby budowania i kupowania w akademikach ('false'-włączone, 'true'-wyłączone)

· changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia typ parceli na: mieszkalną | publiczną | bractwo studenckie | akademik | tajne stowarzyszenie

Kody The Sims 2 - Nocne Życie

· familyfunds (nazwisko_rodziny) (liczba) Dodaje lub odejmuje wybranej rodzinie określoną ilość pieniędzy (np. familyfunds Kowalski +10000 dodaje rodzinie Kowalski 10 000, -10000 odejmuje 10 000)

· roofslopeangle (liczba) Zmienia nachylenie dachu na parceli (15 - najniższy, 75 - najwyższy

· showHeadlines on/off Wyłącza wszystkie baloniki z 'myślami' Simów ('on'-włączone, 'off'-wyłączone)

· unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody karier

· MaxMotives Ustawia potrzeby wszystkim simom na parceli na maxa

· motiveDecay on/off Włącza lub wyłącza spadek pasków potrzeb sima ('on'-włączone, 'off'-wyłączone)

· aspirationPoints (liczba) Dodaje punkty aspiracji zaznaczonemu simowi

· lockAspiration on/off Blokuje liczbę punktów aspiracji wszystkim simom na parceli ('on'-blokuje, 'off'-odblokowuje)

· aspirationLevel (liczba) Zmienia poziom aspiracji wybranego sima (0-czerwona, 5-platynowa)

· agesimscheat on/off Dodaje menu 'Set Age'. Przy kliknięciu na sima będzie go można przypsać do każdej grupy wiekowej ('on'-włączone, 'off'-wyłączone)

· setLotLightingFile (nazwa_pliku) Zmiana oświetlenia przez wybór alternatywnego pliku. Oryginalny plik zanajduje się w katalogu /Nocne Życie/TSData/Res/Lights. Żeby przywrócić ustawienia domyślne wpisz 'setLotLightingFile clear'

Kody The Sims 2 - Własny Biznes

· AddneighbortoFamilycheat on/off Przy włączonym kodzie, klikająć na wybranym NPC, można dodać go do swojej rodziny ('on'-włączone, 'off'-wyłączone)

· Forcetwins Zaznacz sima w ciąży, wpisz kod. Ciąża zmieni się na bliźniaczą

· Sethour (0-23) Ustawia godzinę

· Plumbbobtoggle on/off Włącza lub wyłącza diament nad głową sima ('on'-włączony, 'off'-wyłączony)

· Przytrzymaj Ctrl + Alt gdy masz wybrany obiekt Pozwala umieścić na ścianie wiele obiektów, nawet gdy nakładają się na siebie

Kody The Sims 2 - Zwierzaki

DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] - Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody

DeleteAllWalls - Usuwa wszystkie ściany na parceli

DeleteAllHalfWalls - Usuwa wszystkie "półścianki"

DeleteAllFences - Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia

DeleteAllAwnings - Usuwa markizy


boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] - Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów.

boolprop ControlPets [on/off] - Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem

boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] - Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi.

Kody The Sims 2 - Cztery Pory Roku

Wpierw klikamy jednocześnie na Ctr+Alt+C i wpisujemy na kompostownik boolprop TestingCheatsEnabled true a następnie klikamy na roślinę i pojawi się :

DEBUG - Make Harvestable klikamy i wówczas sprawi to , że aktywna roślina będzie w pełni zdrowa, dojrzała i będzie można zebrać już jej owoce

DEBUG - Infest With Bugs - roślina zachoruje i będzie trzeba ją spryskać. Im częściej będziemy to robić, większe prawdopodobieństwo przekształcenia sima w "Simo-roślinę

Przytrzymanie klawisza SHIFT oraz kliknięcie na kompostownik spowoduje możliwość wyboru czy ma być on pełny czy pusty.
BoolProp BugJarTime Decay on/off kod na świetliki (na przedlużenie ich zycia)

BoolProp UseShaders true/false - odblokowane są zaawansowane opcje graficzne

Kody The Sims 2 - Czas Wolny

changelotzoning [residential | community | apartmentbase] - zmiana typu parceli. Residential - mieszkalna, community - publiczna apartamentbase - blok mieszkalny.

printLotClass - wyświetla klasę parceli i odpowiednią jej wartość numeryczną.

changeLotClassification [low | middle | high] - zmienia klasyfikację parceli. Low - niska, middle - średnia, high - wysoka.

clearLotClassValue - usuwa działanie kodu changelotclassification i przywraca jej pierwotną wartość.
------------------------------
Autorką tej listy jest Heavenly.
Autorem listy kodów do dodatku Czas Wolny jest Jasiek.
Obrazek
fade into you/i think it's strange you never knew

Awatar użytkownika
Pappy
Posty: 251
Rejestracja: 14 gru 2013, 23:38

Re: The Sims 2 - Kody

Postautor: Pappy » 24 maja 2015, 19:13

Ważny kod którego tu nie ma:

modifyNeighborhoodTerrain [on/off] - Pozwala na modyfikację terenu w otoczeniu. Przyciskami [ oraz ] obniżamy/podwyższamy teren, a klawiszem \ wyrównujemy. Ostatnia opcja jest bardzo przydatna kiedy chcemy postawić parcelę w miejscu gdzie jest bardzo nierówno. :P O ile dobrze pamiętam, kod jest z dodatku Czas Wolny.
When osu announced to be pay-to-play
"EA took over Osu then"
~BestAMVsOfAllTime

Awatar użytkownika
ollie
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1243
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Re: The Sims 2 - Kody

Postautor: ollie » 28 gru 2015, 15:39

boolprop snapobjectstogrid true/false - nie ma tu a to jeden z bardziej użytecznych kodów, można stawiać obiekty poza siatką ;)

Awatar użytkownika
Ryjanka
Posty: 37
Rejestracja: 01 gru 2016, 20:43

Re: The Sims 2 - Kody

Postautor: Ryjanka » 01 gru 2016, 21:58

Sposób na rangi
Wpisujemy kod BoolpropTestingCheatsEnabled true, następnie:
- klikamy na wybranego sima z wciśniętym shiftem,
- wybieramy opcję Spawn -> Badge Juicer
Pojawia się statek (najczęściej na podłodze niedaleko wybranego sima, wyglądem taki sam jaki wyciągają dzieci ze skrzynek w czasie zabawy), a następnie:
- wybieramy sima (musi być simem, którym aktywnie właśnie gramy)
- klikamy na statek, wybieramy opcję Set Badge, a następnie wybieramy rangi (opcje pojawiają się po angielsku).
Dla ułatwienia:
Flower Arraging – Florysta
Cosmetology – Fryzjer
Cashiering – Kasjer
Robotery – Robotyk
Sales – Sprzedawca
Stocking – Magazynier
Toy Making – Zabawkarz
Po wybraniu rodzaju rangi, przechodzimy automatycznie do jej poziomu: Bronze – brązowa, Silver – srebrna, Gold – złota.
Wybieramy i gotowe.

Nie wiem dokładnie od którego dodatku począwszy ten kod działa, ale na wszystkich dodatkach działa. Zdarza się, że tylko w jedej rodzinie w danym mieście można taki trik zastosować, ale wtedy wystarczy wprowadzać na chwilę simów i robić im rangi, a następnie wyprowadzić
:)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2016, 20:44 przez Ryjanka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GamerTR9
Posty: 237
Rejestracja: 15 gru 2013, 14:06

Re: The Sims 2 - Kody

Postautor: GamerTR9 » 02 gru 2016, 10:38

Pewnie od własnego biznesu, bo tam zostały wprowadzone rangi.
A może, gdy snom zaufam,
To spełnią się pewnego dnia
I świt nie przerwie moich marzeń
A potem się okaże,
Że dobry mój sen wiecznie trwa.


. . .

Awatar użytkownika
Ryjanka
Posty: 37
Rejestracja: 01 gru 2016, 20:43

Re: The Sims 2 - Kody

Postautor: Ryjanka » 05 gru 2016, 20:40

GamerTR9 pisze:Pewnie od własnego biznesu, bo tam zostały wprowadzone rangi.
Nie byłam pewna, ponieważ niektóre rangi weszły też z dodatkiem "Czas Wolny". Już teraz nawet nie pamiątam, co i gdzie doszło, ale w związku z moim powyższym postem, na pewno mogę powiedzieć, że na wszystkich dodatkach działa, chociaż nie zawsze na wszystkich parcelach w danym mieście, a zdarza się że tą "operację" można przeprowadzić tylko na jednej parceli danego miasta (pojęcia nie mam dlaczego) :)


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości