Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Awatar użytkownika
brtk
Project 4D - zwycięzca
Project 4D - zwycięzca
Posty: 1270
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:12

Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Postautor: brtk » 20 lip 2016, 18:59

ODBLOKOWANIE DODATKOWYCH POKRYĆ PODŁÓG


Zrobiłem ten poradnik na podstawie tego poradnika. Jest to jednak trochę męczące i czasochłonne, dlatego postanowiłem zrobić uproszczoną wersję.


Wielu z was pewnie marzy o otwartym świecie w The Sims 2. Jeśli macie Dodatek Osiedlowe Życie możecie mieszkać z innymi simami, ale to nie to samo co odwiedzanie sąsiadów znane z The Sims 3. Kreatywniejsi wpadli pewnie na pomysł zbudowania na dużej parceli czterech domów działających jako osiedla, ale to wciąż nie to samo, co odwiedzanie znajomych z drugiej strony ulicy. Po wpisaniu kodu moveobjects on można bawić się w tworzenie dróg, więc czemu nie dobudować drogi na środku parceli i nie umieścić domów w ten sposób? Brzmi świetnie, jednak w trybie budowanie jest jedynie czysty asfalt i asfalt z pasami. Co z krawężnikami i przejściem dla pieszych? Pliki tych podłóg (oraz wiele więcej) są zablokowane, a dzięki temu poradnikowi będziecie mogli je odblokować!


POBIERZ
PLIK DO PODMIANY OPISANY W PORADNIKU


Przejdźmy teraz do samego poradnika. Stosując się do poniższych punktów masz 84% pewności, że wszystko pójdzie dobrze.




1. Pobierz plik zamieszczony wyżej.

2. Znajdź na komputerze lokalizację podstawowej części (nie w folderze Documents).

[spoiler]Jeśli tak jak ja masz Ultimate Collection będzie to najprawdopodobniej:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 2 Ultimate Collection\Double Deluxe\Base\

Jeśli nie, może to być:
C:\Program Files\EA GAMES\The Sims 2\[/spoiler]
3. Idź to tych folderów zgodnie z podaną kolejnością: TSData | Res | Catalog | Scripts.

4. W pliku pod tytułem floorPatterns (może być to również floorPatterns.txt) zmień nazwę na floorPatterns - save (jeśli był to plik floorPatterns.txt zmień nazwę na floorPatterns - save.txt). Będzie to kopia zapasowa.

5. Umieść pobrany wcześniej plik w tym folderze i wypakuj.

6. Ciesz grą z nowymi możliwościami tworzenia dróg!



Uwaga! Pokrycia podłóg imitujące drogę znajdziecie w zakładce Wszystkie.



Obrazek Obrazek Obrazek



A JAK STWORZYĆ FAJNE OSIEDLE DOWIECIE SIĘ POD TYM LINKIEM NA FORUM CENTRUM SIMÓW
Ostatnio zmieniony 03 lip 2017, 23:59 przez brtk, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

avatar z serialu the gifted
czego sygnatura tez

Awatar użytkownika
Eq
Renciści
Renciści
Wybitny Reżyser
Wybitny Reżyser
Posty: 749
Rejestracja: 15 gru 2013, 0:21

Re: Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Postautor: Eq » 20 lip 2016, 20:14

Bardzo estetyczny i przydatny poradnik. Jak znowu zacznę grać w 2 na pewno skorzystam. ^^

Awatar użytkownika
Smustle
Wybitny Stylista
Wybitny Stylista
Fotograf
Fotograf
Posty: 362
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:07

Re: Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Postautor: Smustle » 20 lip 2016, 22:43

Chciałabym dodać, że oprócz pokryć do budowy drogi odblokowuje to wszystkie ukryte pokrycie m.in. domyślne podłogi basenów, które normalnie pojawiają się tylko w basenie po jego budowie oraz podłogi dróg do użycia w trybie debugowania (?), które nie wiem czym są :doge:
Ogółem zwiększa to liczbę rodzajów pokryć w katalogu z 216 do 259.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lenna
Wybitny Architekt
Wybitny Architekt
Scenarzysta
Scenarzysta
Posty: 1835
Rejestracja: 15 gru 2013, 10:59

Re: Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Postautor: Lenna » 20 lip 2016, 23:07

Akurat domyślne podłogi basenów są normalnie dostępne w grze (chyba w zakładce Różne), bez odblokowywania ;)
PS. Bardzo estetyczny poradnik :doge:
Obrazek

Awatar użytkownika
Smustle
Wybitny Stylista
Wybitny Stylista
Fotograf
Fotograf
Posty: 362
Rejestracja: 12 kwie 2015, 21:07

Re: Odblokowanie dodatkowych pokryć podłóg

Postautor: Smustle » 21 lip 2016, 16:25

W takim razie możliwe, że to jakieś inne podłogi, ale w każdym razie też do basenów :P

EDIT:
Dwie z tych podłóg to po prostu jaśniejsze wersje tych nieukrytych, natomiast dwie są zupełnie nowe
Obrazek

Natomiast tak wyglądają kafelki trybu debugowania, gdyby ktoś był ciekawy:
Obrazek
Obrazek


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość