Strona 1 z 1

Istoty nadnaturalne

: 18 lis 2013, 1:53
autor: Rai
NADNATURALNE ISTOTY
z The Sims 3 Nie z Tego Świata

Wilkołak:
  • Polowanie samotnie lub w stadzie
  • Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili lub pod wpływem impulsu, np. w złości
  • Życie dłuższe niż u normalnych Simów
  • Wycie słychać co każdą pełnię
  • Wilkołaki nie mogą zabić Sima, najwyżej przestraszyć
  • Z każdą przemianą Simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
  • Wilkołakiem można stać się poprzez ugryzienie
  • Wilkołaki mogą jeść surowe mięso i ryby
  • Inny Sim może pogłaskać wilkołaka po brzuchu, pobawić się z w aportowanie lub uderzyć go gazetą
Wróżka:
  • Wróżką może być kobietą lub mężczyzną
  • Wolniejsze starzenie się i dłuższe życie niż u normalnych Simów
  • Możliwość przybierania formy "ludzkiej" oraz "kurczenia się" do swoich prawdziwych rozmiarów małej wróżki-świetlika
  • Możliwość robienia normalnym Simom najróżniejszych psot i psikusów
  • Możliwość odwracania procesu zombifikacji
  • Możliwość podarowania Simom swojego pyłu, aby otrzymali umiejętność latania na określony czas
Czarownik:
  • Mogą uczyć się zaklęć i używać różdżek
  • Mogą latać na miotłach (nowy środek transportu)
  • Dwa rodzaje zaklęć: dobre i złe
  • Przemiana Simów w ropuchy i zamrożone rzeźby
  • Posiadane małe zwierzęta zwiększają ich moce magiczne
Wampir (ulepszony):
  • Mają nowe opcje do straszenia Simów
  • Mają możliwość hipnotyzowania
  • Nowy ołtarz do spania
  • Mogą czytać w myślach i sprawić, żeby wybrany Sim myślał o nich
  • Mogą chwalić się swoimi kłami
Zombie:
  • Wyjadają rośliny z ogródków Simów
  • Poruszają się bardzo wolno
  • Możliwość zamiany w zombie poprzez eliksir zombifikacji
  • Czarownice mogą przywołać zombie spod dowolnego nagrobka
  • Wychodzą z ziemi podczas pełni
  • Lubią atakować innych Simów, aby przemienić ich w swoich krewniaków
Źródło: Simspedia

Gracie istotami naturalnymi z The Sims 3 Nie z Tego Świata?
Które z nich lubicie? A może któraś szczególnie przypadła Wam do gustu lub wręcz przeciwnie?
Zapraszam do luźnej pogawędki na temat istot nadnaturalnych.

Re: Istoty nadnaturalne

: 23 gru 2013, 13:51
autor: Guuki
Zdecydowanie czarownik. Różdżki, zaklęcia, czary, uroki, latanie na miotle + świetne elementy Stwórz Sima dla tych postaci - to jest to :) .

Re: Istoty nadnaturalne

: 23 gru 2013, 19:06
autor: Śliwka
Uwielbiam grać postaciami nadnaturalnymi, czarownik i wampir to moje ulubieńce :)
Wilkołak też jest spoko, wróżka może być, ale bardzo rzadko nimi gram, a zombie mnie irytują... W dwójce były lepsze, a przynajmniej nie niszczyły roślin -.-

Re: Istoty nadnaturalne

: 03 maja 2014, 21:13
autor: salberg
Czarownicy wyszli najlepiej, ale wciąż uważam, że EA kompletnie zmarnowało ich potencjał. Dostali tylko parę czarów, które opierały się na zasadzie paska umiejętności. Nie były to specjalnie złe czary, ale w porównaniu do "Abrakadabra" z czasów jedynki, czuję niedosyt. Na plus można zaliczyć powiązania czarodziejów z alchemią. A co do wyglądu, nie mam o czym pisać. Podsumowując, powinni być po prostu bardziej rozbudowani i... ciekawsi.

Największym rozczarowaniem dodatku były dla mnie wilkołaki. Nie do końca podobała mi się dwójkowa wersja, ale przynajmniej próbowała przypominać wilka. Natomiast w trójce... dostajemy po prostu sima z krzywym ryjem i owłosioną klatą oraz rękoma. Projekt jest tak leniwy i zrobiony na odwal, że to aż dobijające. Drugi najgorszy i najleniwszy projekt stwora w trójce. Ale nie tylko na wyglądzie się zawiodłem - trójkowy wilkołak ma kopiuj-wklej zdolności psa ze "Zwierzaków". Możemy wykorzystać go, żeby węszył po okolicy i szukał kamieni oraz owadów. Ale emocjonujące. Fatalny stwór.

Obecność wróżki w dodatku zdenerwowała mnie do tego stopnia, że unikałem ich szerokim łukiem. Niemal w ogóle mi nie pasowała. Nie wnikałem ani w ich projekt (według mnie nie tak słaby jak w przypadku wilkołaków, ale też nie wybitny), ani w umiejętności i magiczną aurę.

Zombie jako postaci niegrywalne są strasznie irytujące. Jakby ktoś w EA wpadł na pomysł, by wychodziły po północy i rozłaziły się po naszej działce, ale nie do końca wymyślił, co mają robić gdy wpadną na naszego sima. Nie miałem też żadnej większej przyjemności z kierowaniem zombie. Dosyć... niezręczna postać. I, jak na ironię, najlepiej w całym dodatku zaprojektowana.

Re: Istoty nadnaturalne

: 04 sie 2014, 23:00
autor: Kasim Hazim
Nie cierpię nadnaturalnych w trójce. Może mają fajne opcje, ale jak dla mnie pozbawiono ich klimatu, bo można spotkać je na każdym kroku w mieście, bo 50% simów się nimi zdaje. W dwójce było lepiej, bo żeby taką postać spotkać, czy się stać trzeba było się napracować.

Najbardziej lubię chyba wampiry i czarodziejów, chociaż mało gram simami nadnaturalnymi. :P

Re: Istoty nadnaturalne

: 17 gru 2016, 20:53
autor: sunray96
Moimi ulubieńcami są wampiry :) Są o wiele bardziej dopracowane niż w dwójce, no i mogą pić krew (plazmę) sima. Z kolei wilkołaki i zombie to dla mnie porażka... Te drugie mam wyłączone w grze. Jedyne co robią to niszczą ogródek moim simom -.-