Znaleziono 277 wyników

autor: Smustle
07 mar 2020, 21:43
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Indra , fajny Guuki :doge: U mnie w grze też ballady i romanse https://i.imgur.com/GJbI4NK.png https://i.imgur.com/y3jyKqN.png https://i.imgur.com/yaXaInW.png https://i.imgur.com/LlTCSh2.png https://i.imgur.com/BCtAR6X.png https://i.imgur.com/ss3xeGd.png https://i.imgur.com/ti2Fa6G.png
autor: Smustle
07 mar 2020, 9:49
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Takie tam (poga)duchy https://i.imgur.com/TXKbtOk.png https://i.imgur.com/xuxpZxo.png https://i.imgur.com/4sRzv5s.png https://i.imgur.com/v8FbmNn.png Tańce połamańce https://i.imgur.com/0BsLnwW.png Ta interakcja to chyba pocałunek syreny (?) https://i.imgur.com/M9W89Lx.png https://i.imgur.com/UNwtxK...
autor: Smustle
06 mar 2020, 14:10
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Indra , Guuki - dziękuję ^^ Kairi bardzo dobrze dogaduje się z Nalani, dużo pływają i gadają o syrenkowych sprawach :doge: https://i.imgur.com/I1R2j82.png https://i.imgur.com/nnZ5dCp.png Nalani: "Ostatnio w Hebe znalazłam taki świetny krem nawilżający, nie przesusza łusek, no rewelacja" Kairi: *zaw...
autor: Smustle
04 mar 2020, 21:59
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Widzę że Indra też ma czerwony ogon syreny :doge: Wygibasy z delfinkiem https://i.imgur.com/7aj2wIt.png https://i.imgur.com/6CaiPd6.png https://i.imgur.com/MJKk48w.png Plusk plusk chlap chlap, Kairi ma nową koleżankę https://i.imgur.com/1B1XtaU.png https://i.imgur.com/87xw0T2.png https://i.imgur.com...
autor: Smustle
03 mar 2020, 18:00
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Smustle - trzecie fajne :) Nie wpadłam jakoś na to, żeby Simowie opalali się nago ^^ Fajne jest, że jak się opalają bez ubrań to nie mają jaśniejszych śladów od stroju kąpielowego (y) Tylko przechodnie mogą troszkę znielubić sima, moją simkę zauważyli jacyś miejscowi i nie spodobało im się to xD Co...
autor: Smustle
02 mar 2020, 21:34
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Guuki , gratuluje ukończenia historii :yes: Indra , jaka zielona ta pani xD Chyba ze złości, że rzucił na nią urok :P Nie mogę patrzeć na imię Gerd bez skojarzeń z chorobą refluksową przełyku, bo ona ma właśnie taki skrót soft9 Czyżby Łukasz był biseksualny, jak Indra? Bo ma koszulkę z tęczą :doge:...
autor: Smustle
27 lut 2020, 21:50
Forum: The Sims 4
Temat: Studio Lenny
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 84727

Studio Lenny

Pierwsza jest mega podobna do simki ze zwiastunu xD W pierwszej chwili myślałam, że to ta sama simka soft9 Nawet ładna, ale nie jestem fanką tej fryzury. I ma taką jakąś surową twarz, bardziej chyba mi się podoba właśnie ta simka co reklamuje wyspiarskie życie, wydaje się milsza (wow po raz pierwszy...
autor: Smustle
26 lut 2020, 19:07
Forum: The Sims 4
Temat: Smustlowe cudaki (TS4)
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 33024

Smustlowe cudaki (TS4)

Dziękuję za komcie, pozdrawiam moich wiernych widzów. Już niedługo losowanko wyjątkowej paczki kisielu, także subskrybujcie komentujcie i strzelajcie łapy w górę a może wam się poszczęści i szambo nie wybije wam dziś tylko za tydzień :hej: A tymczasem przedstawiam cudaczny klon Belli Mirella Moth ht...
autor: Smustle
26 lut 2020, 15:47
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Indra ta sukienka zawsze się generuje jak simy biorą ślub? Myślałam, że panna młoda bierze ślub w wizytowym, dawno nie robiłam wesela w czwórce :mysli: W sumie to chyba nawet nigdy, bo jak już to tworzę gotowe małżeństwa :P Shattered a tej simce zimno, że w barze w kożuchu siedzi? soft9 Kiedy idzie...
autor: Smustle
23 lut 2020, 9:40
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Smustle , ładna simka. Używasz jakichś modów graficznych czy coś, bo Twoja gra wygląda inaczej.. Dziękuję. Z modów graficznych używam tylko tego na nieświecenie się simów oraz tego na odniebieszczone światło w pomieszczeniach. Efekty są raczej subtelne a moje zdjęcia wyglądają inaczej głównie przez...
autor: Smustle
22 lut 2020, 9:09
Forum: The Sims 4
Temat: Studio Lenny
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 84727

Studio Lenny

Fajne kosmitki. Pierwsza taka typowa. Druga przypomina trochę zombie. Trzecia wygląda jakby miała zaraz zakwitnąć. xD
autor: Smustle
18 lut 2020, 23:40
Forum: The Sims 4
Temat: Zdjęcia z The Sims 4
Odpowiedzi: 1107
Odsłony: 549671

Zdjęcia z The Sims 4

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
autor: Smustle
18 lut 2020, 22:27
Forum: The Sims 4
Temat: Smustlowe cudaki (TS4)
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 33024

Smustlowe cudaki (TS4)

Badumts Cudak cc free, katarek free, bez gmo Kairi Mizushima (nazwana tak z pupy po japońsku na cześć generatora nazwisk z miejskiego życia) https://i.imgur.com/hcXhrzd.png https://i.imgur.com/7g8O9Tt.png https://i.imgur.com/68VXf2e.png https://i.imgur.com/7VrAuGw.png https://i.imgur.com/tr9qcLz.png...
autor: Smustle
11 lut 2020, 21:32
Forum: The Sims 4
Temat: Studio Lenny
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 84727

Studio Lenny

Adam Kometa to słaby atleta, lecz mózgiem uklepie dobrego kotleta. Nos ma zbyt wonski troche xD
Oksana nawet ładna, ale troche nudna xD Troche jak chytra wredna baba wyglada.
autor: Smustle
03 lut 2020, 11:15
Forum: The Sims 4
Temat: Studio Lenny
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 84727

Studio Lenny

Nono, jaka elegantka z tej Walentyny :doge: Fajne ubranka ma, ale czemu gra na skrzypcach w rękawiczkach? soft9 Malwina jest super! Taka luzacka, można z nią konie kraść. Zorganizować jakiś wypad do Granitowych Kaskad pod namiot lub do tajemniczej chatki nawiedzonej przez ducha leśnika. Albo do Stra...
autor: Smustle
02 lut 2020, 23:23
Forum: The Sims 4
Temat: Studio Lenny
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 84727

Studio Lenny

Alana wygląda jakoś wrednie xD Może przez te brwi. Ubrania spoko. Podoba mi się ostatnie zdjęcie. Czy Ruta to parodia kogoś? xD Kojarzy mi sie z taką jedną babką z tv. Styl tej simki totalnie nie w moim guście. Hiacynta podoba mi się najbardziej, jedynie może zmieniłabym jej fryzurę. Ciuszki super, ...
autor: Smustle
02 lut 2020, 14:16
Forum: The Sims 2
Temat: Twory Lepkiego
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 39842

Twory Lepkiego

Pies jak pies, zgadzam się z Lenną. Ale czemu on się nazywa Oczy? 👀 Jaki drwal ulala. Nawet siekierę ma xD Mi on pasuje na kogoś kto jest przez wszystkich uważany za heteroseksualnego smalca alfa a tak naprawdę jest bi i nawet bardziej lubi chłopów soft9 ale to tylko moja radosna twórczość interpret...
autor: Smustle
31 sty 2020, 16:02
Forum: The Sims 2
Temat: Twory Lepkiego
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 39842

Twory Lepkiego

Jaka miła kicia! Chociaż patrząc na 1 zdjęcie to może nie aż taka miła soft9 Troszkę ma śmieszny pyszczek taki wyciągnięty, nie wiem jak to nazwać. Za bardzo w dół idzie ta paszcza xD Futerko ma ładne kolory tylko jak na mój gust troche za dużo napaćkane. Ni to tygrysek ni ciapek. Ale może by pomogł...
autor: Smustle
30 sty 2020, 16:32
Forum: The Sims 2
Temat: Twory Lepkiego
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 39842

Twory Lepkiego

Fabien całkiem uroczy, fajne ma włoski takie potargane. Ubranko takie niedbało-seksi, ta rozpięta koszula :doge: Wygląda na nieśmiałego flirciarza. Axel wygląda jak intelektualista i ścisłowiec, jakiś inżynier albo informatyk. Całkiem spoko twarz, tylko nie wiem czy mi się wydaje czy jego zarost jes...
autor: Smustle
27 sty 2020, 23:09
Forum: The Sims 2
Temat: Twory Lepkiego
Odpowiedzi: 65
Odsłony: 39842

Twory Lepkiego

Spoko nawet, ale zgodzę się z Lenną że od przodu wygląda jak facet przebrany za kobietę. Chyba przez szczękę, jest dość masywna. Ładna fryzura, sukienka trochę wygląda jakby była z papieru xD Nawiasem mówiąc większość twoich francuskich simów i simek wygląda jakby się wybierali na jakieś ekskluzywne...