Znaleziono 102 wyniki

autor: nie dam się pasożytom
11 mar 2015, 22:29
Forum: Edycja Luty/Marzec [2015]
Temat: Top Model - Pytania
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3740

Re: Top Model - Pytania

9. a co jak ktoś zagłosuje na siebie? nie było to chyba uwzględnione w regulaminie! #ups

#skandal
autor: nie dam się pasożytom
11 mar 2015, 19:11
Forum: Edycja Luty/Marzec [2015]
Temat: Top Model - Opinie o Waszych Pracach
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2891

Re: Top Model - Opinie o Waszych Pracach

O kurcze
najlepsza była praca nr 3.
szkoda, że zniknęła / ehh

ale generalnie to praca nr 10 i 8 są moimi faworytami :wub: liczę, że któraś z nich wygra! :*
autor: nie dam się pasożytom
04 mar 2015, 15:15
Forum: The Sims 4
Temat: xheyanna's sims (TS4)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3978

Re: xheyanna's sims (TS4)

Widziałem simkę przed dodaniem na forum i zapomniałem skomciać! <idiota>

Murzynka wyszła wręcz idealnie! :) Nie mam pojęcia z jakiego powodu, ale przypomina mi dzidalę z lola xD
Te oczka :wub:
ma trochę dziwnie nisko biodra na drugim zdjęciu xD
generalnie 9/10 :*
autor: nie dam się pasożytom
04 mar 2015, 15:10
Forum: Parcele - The Sims 4
Temat: CoffeeMilk
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2339

Re: CoffeeMilk [1+1]

Od przodu dom wygląda okropnie, poważnie... Za to od tyłu wygląda świetnie! :wub: Salon wygląda jak u typowej blogerki, więc dobrze ;) jednak kuchnia już razi biedotą i brzydotą - niestety :c Część, w której znajduje się stół (jadalnia...?XD) jest fajna, podoba mi się ta zmiana koloru ściany w tym m...
autor: nie dam się pasożytom
03 mar 2015, 13:42
Forum: The Sims 4
Temat: Simy Westly [TS4]
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5163

Re: Simy Westly [TS4]

Simka ładniutka, ma bardzo ładne brwi :) Na drugim zdjęciu wygląda zjawiskowo! :Wub:
niestety - Twoja gra chyba nie lubi włosów CC :c
autor: nie dam się pasożytom
01 mar 2015, 21:19
Forum: The Sims 4
Temat: Goth - Ćwir
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5114

Re: Goth - Ćwir

rozwaliłeś Kassandre całkowicie. Moim zdaniem te syfy tylko odbierają jej uroku, a bądźmy szczerzy, już prawie każda dziewczyna zakrywa sobie swoje niedoskonałości, tym bardziej dziewczyna z takiej rodziny. Nie wiem co zrobiłeś dziewczynom z ustami, ale na 100% mówię im NIE. Mortimer w takiej postac...
autor: nie dam się pasożytom
01 mar 2015, 13:56
Forum: Wasze archiwum
Temat: Fotostory bez nazwy (tymczasowo) by Lubie i Westly
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3497

Re: Fotostory bez nazwy (tymczasowo) by Lubie i Ata

Jak dla mnie czytało się świetnie, tekst jest napisany bardzo starannie co nie męczyło moich oczu. Zdjęcia są przecudne - jak na TS4 to wyszły wręcz idealnie! :) Wcale nie przeszkadza mi mała ilość zdjęć, rozumiem, że miało być to wprowadzenie nas, czytelników, do tego co będzie w pierwszym (?) odci...
autor: nie dam się pasożytom
27 lut 2015, 14:15
Forum: The Sims 4
Temat: xheyanna's sims (TS4)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3978

Re: xheyanna's sims (TS4)

Zgadzam się z Atą, że czoło troszkę zbyt małe, a to wszystko przez to, że ma brwi tak wysoko ;) Gdyby dać je troszkę niżej byłoby idealnie. Oczka ma ładne, makijaż też jest ok C: Nie pasują mi usta, górna warga kompletnie nie pasuje do dolnej. Sukieneczka ładna <3 Czekam na więcej! C:
autor: nie dam się pasożytom
21 lut 2015, 12:41
Forum: The Sims 4
Temat: #takitamdomek / edytowana bryła i ogród
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 4764

Re: #takitamdomek

Podoba mi się, lubię takie jasne i proste wnętrza :) Z zewnątrz nie pasuje mi to czym żeś go okleił, i te okna moim zdaniem nie wszędzie pasują, ale ogólnie jest bardzo ok ;) Dziękuję :wub: I chyba bym dał jeszcze jakieś roślinki czy coś. W każdym pomieszczeniu, z wyjątkiem łazienki, są roślinki :D...
autor: nie dam się pasożytom
19 lut 2015, 15:16
Forum: The Sims 4
Temat: #takitamdomek / edytowana bryła i ogród
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 4764

#takitamdomek / edytowana bryła i ogród

A coś mnie namówiło do stworzenia domku w TS4, więc oto jest :D http://i.imgur.com/3nIuNqT.png http://i.imgur.com/ondqyzO.png http://i.imgur.com/2XqHzq5.png http://i.imgur.com/6SZM6RC.png http://i.imgur.com/XrQRvkW.png http://i.imgur.com/AcefBby.png http://i.imgur.com/dBynv17.jpg http://i.imgur.com/...
autor: nie dam się pasożytom
11 lut 2015, 20:18
Forum: Wasze archiwum
Temat: Moje simowe rodzinki
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 10259

Re: Rodzina Wieniec

Simunia, nie rób zdjęcia za pomocą "C", pobierz sobie taki program - fraps się nazywa c: nim rób zdjęcia ;) Obiecuję Ci, że efekt będzie zadowalający
autor: nie dam się pasożytom
11 lut 2015, 18:41
Forum: Wasze archiwum
Temat: Moje simowe rodzinki
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 10259

Re: Rodzina Wieniec

Brak przecinków, kropek, jakichkolwiek znaków przystankowych... Sam nie jestem w tym fenomenem, a wręcz nie mi to wypominać, ale to aż razi w oczy. Poza tym, grafika [*] [sarkazm]No, a i tak najlepsze są te emocje w tekście i na zdjęciach[/sarkazm] Generalnie to simowie są na minuus. Typowa rodzina ...
autor: nie dam się pasożytom
09 lut 2015, 18:32
Forum: Seriale
Temat: Rockwell
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 14140

Re: Rockwell

Ojezuuu, ale się uśmiałem xd Serio spoko odcinek :D

Wszystko mi się podobało, tylko więcej ujęć kamerą :D bo tak sucho trochę xd
autor: nie dam się pasożytom
08 lut 2015, 11:42
Forum: Seriale
Temat: Rockwell
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 14140

Re: Rockwell

Jejciu, wciągnąłem się! :D
Podoba mi się wykonanie, widzę, że dbasz o szczegóły. Grafika nie zachwyca, ale podziwiam za włożony trud ;) Jest dobrze, rozśmiesza mnie ten głos z IVONy xd w niektórych momentach mega nie pasuje, ale to nie Twoja wina.

Czekam na więcej ;)
autor: nie dam się pasożytom
08 lut 2015, 10:21
Forum: Wasze archiwum
Temat: Rodziny Lepkiego
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 7920

Re: Miasto Lepkich Paluszków

A cóż to, czyżby nowy odcinek? C:
rudzielce, rudzielce, ruuudzielce <3 Dzieciaki są przeurocze, poważnie :P

Denerwuje mnie troszeczkę to, że w Twoich opisach w ogóle nie ma entuzjazmu.
autor: nie dam się pasożytom
07 lut 2015, 22:49
Forum: Wasze archiwum
Temat: Patrice "Domestosówka" Hatteway
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 9069

Re: Patrice "Domestosówa" Hatteway

O, nowy odcinek! :D
Ten kociak jest przecudowny, pasuje do Patrice.
Czekam na więcej c:
autor: nie dam się pasożytom
27 sty 2015, 21:21
Forum: The Sims 2
Temat: Field Street by Ata
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2476

Re: Field Street by Ata

Hejka! Bardzo spodobał mi się ten dom :) Nie ma to jak, hmm - powrót do klasyki! :D Generalnie najbardziej podoba mi się przejście z jadalni do kuchni - bardzo praktyczne ;) Kuchnia funkcjonalna, to na plusik! Okienko w ścianie też niczego sobie :wub: Ach, sypialnia! <3 <3 <3 :sweet: jest tak ładniu...
autor: nie dam się pasożytom
24 sty 2015, 19:58
Forum: The Sims 2
Temat: Simowie Joan
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 13288

Re: Simowie Aty

Simka jest ładna, ma fajną fryzurę. Oczy weszło Ci okej, jednak górne rzęsy są za długie, a na dolnych w ogóle nie ma xd

Brwi ładne, wyregulowane.
Sukienka średnia

ogólnie 7/10 :D
autor: nie dam się pasożytom
22 sty 2015, 14:56
Forum: Reality Show
Temat: Promi Sim Brother
Odpowiedzi: 411
Odsłony: 37095

Re: Promi Sim Brother

Jak genialnie się zapowiada! :O

Dom - fajny pomysł, takie mieszanki są jak najbardziej ok! :D
Czekam na listę uczestników :wub:
autor: nie dam się pasożytom
22 sty 2015, 14:53
Forum: Wasze archiwum
Temat: Historie Shattered
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 7467

Re: Historie Shattered

Generalnie zdjęcia bardzo gryzą, uh :c mógłbyś powiedzieć - na jakich ustawieniach grasz i czy masz włączone wygładzenie krawędzi? Spędziłem nad trójką kilka lat - zawsze dążyłem do tego żeby moja grafika była dobra ;P

Ogólnie mi się podoba, będę zaglądał :)

down: aa, oki ;p