Znaleziono 531 wyników

autor: Rai
17 sty 2018, 21:11
Forum: The Sims 2
Temat: Kolejne już Miłowo
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3708

Kolejne już Miłowo

Boże, jak ja kocham historie z Miłowa. Od początku śledzę Twój temat. Bardzo się cieszę, że tak często dodajesz nowe zdjęcia i opisy rodzin! Super rozwiązałeś historię Kasi Langerak - chyba nigdy nie wpadłam na takie rozwiązanie u siebie. Fajnie, że Hakowie doczekali się syna. Ciekawi mnie też, czy ...
autor: Rai
17 sty 2018, 10:49
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Pogaduszki
Odpowiedzi: 7874
Odsłony: 499254

The Sims 4 - Pogaduszki

Może od teraz będą? Tzn. skoro kosztowały np w UK 8 funtów, a kosztują 10, to w czasie promocji będą obniżone na 8 xDDD Taka promo super i wszyscy będą się cieszyć, lol.
autor: Rai
10 sty 2018, 19:25
Forum: Akcesoria i pakiety rozgrywki
Temat: Wielkie pranie
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1509

Wielkie pranie

Jest zwiastun długo oczekiwanych akcesoriów :D

youtu.be/ye0R9fLyTBg

Wydzieliłem osobny temat o "Wielkim praniu", z tego posta i kilku następnych wcześniej napisanych w temacie The Sims 4 - Pogaduszki. //Guuki
autor: Rai
10 sty 2018, 19:21
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Aha, no to i tak nie mogę go użyć, bo mam MCCC. Nie chciałam tych dodatkowych skryptów od niego, bo trzeba przez dużo rzeczy się przebijać. :/ Ale chyba będę musiała pobrać ten od Story Progression... No nic, wielkie dzięki za pomoc, Dziewczyny!
autor: Rai
10 sty 2018, 13:55
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 813
Odsłony: 89456

The Sims 4 - zdjęcia z gry

Super, Shattered , że i Twoje rodzinne fotki się pojawiły! :aww: Smustle , urocza historyjka! aesthetea , jestem ciekawa, jak dzidziuś będzie wyglądał. ^^ Super ślub, Lion . Czy Omar ponownie zostanie ojcem? xD Fajne fotki, Indruś . Śliczna kicia. I Bella jako wampir, wow! Super są te skrzynki: http...
autor: Rai
10 sty 2018, 13:36
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Simowie mi się kasują z drzewka, czyli zdecydowanie coś jest nie tak. xD Lenna, a który mod miał aktualizację 13 listopada? Bo ja z MTS mam jakiś, który nie był aktualizowany od 2015 roku. xD Tego używałam: http://modthesims.info/d/545615 i rzeczywiście do niedawna działał, ale teraz nie działa już ...
autor: Rai
09 sty 2018, 17:03
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Nie działa mi no culling mod z MTS. I znowu mam ograniczenie do iluś tam Simów w granych rodzinach oraz kasuje mi Simów z drzewek rodzinnych :( Ma ktoś link do działającej wersji tego moda?
autor: Rai
06 sty 2018, 22:36
Forum: The Sims 4
Temat: Smustlowe cudaki (TS4)
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1265

Smustlowe cudaki (TS4)

Cassidy jest śliczna. Taka doskonała-niedoskonała. Wspaniała Simka. Chętnie bym nią pograła!
autor: Rai
06 sty 2018, 21:06
Forum: The Sims 4
Temat: Rodzina Delacroix-Hampton
Odpowiedzi: 182
Odsłony: 22347

Rodzina Delacroix-Hampton

Droga Guniu! Po miesiącach nieobecności, przeczytałam wszystko OD POCZĄTKU. Zajęło mi to praktycznie tydzień. Wow. Ta historia jest tak wciągająca... Nie mogę się doczekać następnego odcinka. Każdy tak trzyma w napięciu, świetnie się to czyta. Nie trzymaj mnie długo na głodzie, błagam! Bardzo szkoda...
autor: Rai
20 gru 2017, 17:13
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Oooo, jego żona ma wampirologie na 15 i miksologię na 5. Zaraz sprawdzę. Strasznie dziękuję!
autor: Rai
20 gru 2017, 11:27
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 813
Odsłony: 89456

The Sims 4 - zdjęcia z gry

@ Lion , Oświadczyny w szopie! soft9 To takie romantyczne! xD Choć w sumie do nich pasuje... Czekam na ich pierwszego szalonego potomka. :D Fajnie wymyśliłeś historię Omara. @ Lenna , Super to zdjęcie w szpitalu przed komputerem w tle z nową sanitariuszką. Fajny kadr. To światło wpadające przez okno...
autor: Rai
20 gru 2017, 10:21
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Mam dziwny problem... Mam wampira najwyższej rangi, któremu dałam bonus związany z higieną. Jego higiena zatrzymuje się w miejscu i już nie spada. Ten wampir zjarał mi się na słoncu. Jego żona poprosiła Mrocznego, by go nie zabijał. Kosiarz się zgodził i oddał jej męża. :yes: Teraz ten wampir jest c...
autor: Rai
13 gru 2017, 9:47
Forum: The Sims 3
Temat: Rodzina Punkcik-Landgraab - Studenckie życie Glendy P.
Odpowiedzi: 319
Odsłony: 44223

Rodzina Punkcik-Landgraab - Studenckie życie Glendy P.

Uwielbiam Twoje relacje, Indruś. :D I miny Glendy oczywiście też! Super zrobiłaś je stronę na SimBooku. Ekstra! A więc to tak Marcel zniknął z życia Glendy... No co za szmaciarz. soft9 Ona go ożywiła, dała mu życie i w ogóle... A ten z jakąś babką losową ją puścił kantem. :/ Wiem, że Landgraab będzi...
autor: Rai
12 gru 2017, 19:58
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 88
Odsłony: 20128

Szybka pomoc na drobne problemy

Może za dużo je karmisz... :D Niemowlęta karm dopiero, jak będą tego wymagały. ;)
Ćwiczyć dzieci mogą grając w kosza - mam taką chudzinkę, co ciągle gra. Mogą też pływać w basenie.
autor: Rai
11 gru 2017, 18:36
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc
Odpowiedzi: 135
Odsłony: 36108

Szybka pomoc

58. Ja jeszcze dodam, że opcja postaraj się o dziecko pojawia się tylko, gdy dwójka Simów przeciwnych płci leży na łóżku. Dla przykładu: w The Sims 4 ta opcja jest dostępna cały czas i po prostu Simowie po jej kliknięciu sami udają się do łózka i załatwiają swoje biznesy. W The Sims 2 trzeba kazać i...
autor: Rai
11 gru 2017, 18:26
Forum: The Sims 4
Temat: Przedstaw nam swoich Simów
Odpowiedzi: 157
Odsłony: 37592

Przedstaw nam swoich Simów

Gabriela Wilk, Simka urodzona u mnie w grze. Obecnie jest nastolatką. Jest tak ślicznusia, że muszę się nią pochwalić. http://i722.photobucket.com/albums/ww224/raithekitty/05.12.2017_21-07-47_zps6vj2rgrt.png http://i722.photobucket.com/albums/ww224/raithekitty/07.12.2017_21-12-12_zpsw7rpoaqe.png A t...
autor: Rai
11 gru 2017, 18:22
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 813
Odsłony: 89456

The Sims 4 - zdjęcia z gry

@ Lion , od początku śledziłam zdjęcia z losami Ziemowita i jego metalowej suczki. xD Zielona Lenora ma wspaniały nos. Bardzo twarzowy... xD Mam nadzieję, że Ziemowit nie postanowi na niej jakoś zarobić. x_X @ Lenna , super wyglądają te zdjęcia bez światła itd. :D Widzę, że Laura średnio się przejmu...
autor: Rai
26 lut 2017, 14:57
Forum: The Sims 4
Temat: Rodzina Delacroix-Hampton
Odpowiedzi: 182
Odsłony: 22347

Re: Rodzina Delacroix-Słowik

Dziękuję. ^^ Dwa razy zaręczyny... I pogrzeb? COOOO?!?!?!!? Jaki pogrzeb .-. Kto by pomyślał, że Kaspian interesuje się hydrauliką? soft9 Fajną kuchnie mają, ten sprzęt (lodówka, kuchnia itd) fajnie pasuje do szarych szafek. Przełamuje je tym żywym żółtawym oranżem. Oj, szkoda, że przez Kaspiana ma ...
autor: Rai
24 lut 2017, 16:05
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Pogaduszki
Odpowiedzi: 7874
Odsłony: 499254

Re: The Sims 4 - Pogaduszki

A ja nie rozumiem tego gadania "jak ktoś nie lubi postaci nadnaturalnych to nie kupi i ma z głowy" itd... A może ten ktoś lubi meble gotyckie? Chciałby nowe okolice (np. z Wampirów)? Może też chce zbudować straszny dom z pajęczynami (bo potrzebuje do fotostory, w którym Sim będzie remontował odziedz...
autor: Rai
16 lut 2017, 21:38
Forum: The Sims 4
Temat: Smustlowe cudaki (TS4)
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 1265

Re: Smustlowe cudaki (TS4)

Chociaż Mai stroje nie do końca przypadły mi do gustu, zgadzam się z Simwoodem. Jest ona przeurocza, ma w sobie to coś. Sama chętnie bym widziała ją w swojej grze. Jest świetna!