Znaleziono 563 wyniki

autor: Rai
wczoraj, 8:32
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Błędy
Odpowiedzi: 367
Odsłony: 70320

The Sims 4 - Błędy

Serio. Jak postawisz w kuchni na szafce krzywo, to też świeczek nie da się postawić... xD Albo krzywo na stole lub w złym miejscu. a jak dasz w odpowiednim miejscu na stole albo na szafce w tym środkowym idealnym spocie - trach, można stawiac świeczki xDDD
autor: Rai
11 wrz 2018, 18:14
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Błędy
Odpowiedzi: 367
Odsłony: 70320

The Sims 4 - Błędy

Ururu pisze:
08 wrz 2018, 19:01
https://youtu.be/dgaU81FY7r0?t=5m26s
Czy ten cudowny błąd jeszcze istnieje?
Boże, Ururu, umarlam XD

Co do świeczek - ich po prostu nie wszędzie można dmuchać! Sama myślałam, że mam taki bug, ale wystarczy poprzestawiać tort na szafki i nagle jest ok. Na szafce na odpowiedni spot.
autor: Rai
26 sie 2018, 21:37
Forum: The Sims 4
Temat: Simowe Opowieści
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2977

Simowe Opowieści

Haha, super mi się czyta te relacje, po prostu bajecznie zabawne, ale i niesamowicie ciekawe i wciągające. Czekam na więcej. :)
autor: Rai
12 lip 2018, 10:25
Forum: Cztery pory roku
Temat: Cztery Pory Roku - Ciekawostki
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1048

Cztery Pory Roku - Ciekawostki

Kurczę, nie miałam pojęcia. Czyli co, muszę kazać Simowi jeść tosty i mu się zmieni aspiracja czy jak?
autor: Rai
11 lip 2018, 10:29
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 335
Odsłony: 56923

Szybka pomoc na drobne problemy

137. Może spróbuj odpalić grę z uprawnieniami administratora. Wygląda, jakby gra nie zapisywała Ci zmian w pliku odpowiedzialnym za ustawienia graficzne. Można też sprawdzić, czy z jakiegoś powodu nie zmienił się na "tylko do odczytu".
autor: Rai
10 lip 2018, 21:44
Forum: Cztery pory roku
Temat: Cztery Pory Roku - Ciekawostki
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1048

Cztery Pory Roku - Ciekawostki

W dniu pirata interakcje zmieniają nazwy na śmieszne "pirackie" :D :D http://funkyimg.com/i/2Jmy9.jpg http://funkyimg.com/i/2Jmy8.jpg http://funkyimg.com/i/2Jmy7.jpg A moja Simka, która miała urodziny, jak grałam inną rodzinką, dostała aspirację związaną z tostami z serem rodem z TS2! http://funkyim...
autor: Rai
06 lip 2018, 9:10
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 857
Odsłony: 131320

The Sims 4 - zdjęcia z gry

Wow, Shatt , masz nawet trumnę! :D I kaplicę do pogrzebów... Ty to lubisz realistyczną grę, no naprawdę. :D http://funkyimg.com/i/2JeHV.png http://funkyimg.com/i/2JeHW.png Nie wiedziałam, że na duże legowisko mieszczą się dwa małe zwierzaki. :) http://funkyimg.com/i/2JeHX.png http://funkyimg.com/i/2...
autor: Rai
02 lip 2018, 18:06
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 857
Odsłony: 131320

The Sims 4 - zdjęcia z gry

Rany, Shatt, jaka ta Simka gruba, jaki ma brzuch, jakby zaraz miało ją rozsadzić. Cud, że nie wybuchła. http://funkyimg.com/i/2J8nF.png http://funkyimg.com/i/2J8nG.png http://funkyimg.com/i/2J8nH.png http://funkyimg.com/i/2J8nJ.png http://funkyimg.com/i/2J8nK.png http://funkyimg.com/i/2J8nL.png http...
autor: Rai
02 lip 2018, 17:47
Forum: Cztery pory roku
Temat: Cztery Pory Roku - Pogaduszki
Odpowiedzi: 283
Odsłony: 17122

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

O, wow, nie zauważyłam tej kry w grze... Masakra jakaś rzeczywiście. Szok. Co do pioruna, to tak. Mi się pojawił jakiś czarny kryształ - nie pamiętam nazwy. ;) Nie rozumiem, czemu Simowie nie przebierają się np. w ubrania na zimę na dwór, jak wracają z pracy, tylko całą drogę z pracy do domu zamarza...
autor: Rai
02 lip 2018, 17:43
Forum: The Sims 4
Temat: Czwórkowe zdjęcia błędów i błędzików
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 11843

Czwórkowe zdjęcia błędów i błędzików

Taj jak pisałam - napraw grę rzeczywiście pomogło... Uff. Bo grać by się tak nie dało. Za to standardowe "nudne" błędziki jak najbardziej są, chyba zawsze będą w Simsach niezależnie od części. xD Ten lewitujący w zlewie kot: http://funkyimg.com/i/2J8na.png http://funkyimg.com/i/2J8nb.png Matka sama ...
autor: Rai
02 lip 2018, 14:09
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Błędy
Odpowiedzi: 367
Odsłony: 70320

The Sims 4 - Błędy

U mnie pomogła naprawa gry przez origin. Simowie przestali być samolotami. Nie wiem tylko na jak długo xD Cos strasznego z tymi błędami, pierwszy raz chyba mam problem z 4.
autor: Rai
01 lip 2018, 23:44
Forum: Gry z serii The Sims 4
Temat: The Sims 4 - Błędy
Odpowiedzi: 367
Odsłony: 70320

The Sims 4 - Błędy

Od ostatniej aktualizacji coś ostro się skopało. Dziś nagle Simowie zmienili mi się w samoloty, trwa to już dwa dni simowe (LINK DO ZDJĘĆ). Całe miasto tak wygląda. Nie pomaga zmiana parceli ani rodziny. Jestem zdruzgotana...
autor: Rai
01 lip 2018, 23:41
Forum: The Sims 4
Temat: Czwórkowe zdjęcia błędów i błędzików
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 11843

Czwórkowe zdjęcia błędów i błędzików

Ta aktualizacja ostatnia chyba coś zepsuła... Ja mam własnie "samoloty" w całym mieście. Wszystkie rodziny, NPC, itd. Nie pomaga podróż na inną parcelę, nie pomaga zmiana aktywnej rodziny... Trwa to już dwa Simowe dni. Co ja mam robić?! W dodatku zwierzaki też zamroziło, a mój pies nawet stał się ni...
autor: Rai
29 cze 2018, 9:19
Forum: The Sims 4
Temat: Drzewa genealogiczne
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 10382

Drzewa genealogiczne

http://www.familyecho.com/?p=I3OO3&c=kq3g1tzltv&f=861174634325269038 Link do mojego drzewka na Family Echo, mam nadzieję, że będzie działać. Moje drzewko ma aktualnie 114 osób, więc nie podejmuję się zrobienia go w pliku graficznym. soft9 To jest drzewko z Gabrielą Wilk itd. m.in. z moich ostatnich ...
autor: Rai
28 cze 2018, 21:21
Forum: The Sims 4
Temat: The Sims 4 - zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 857
Odsłony: 131320

The Sims 4 - zdjęcia z gry

Shatt , śliczny domek. Nieźli sąsiedzi, pożarli, garów nabrudzili i sobie poszli. :D Fajna i klimatyczna kuchnia jak zwykle u Ciebie. Lenna , te zdjęcia z klubu bombowe, te pozy w tańcu, haha. :D Lev , jaki zielony pokoik. A więc to ten Sim ze zdjęć jako niemowlę. :D Dumny Takos http://funkyimg.com...
autor: Rai
28 cze 2018, 21:01
Forum: The Sims 4
Temat: Przedstaw nam swoich Simów
Odpowiedzi: 156
Odsłony: 44563

Przedstaw nam swoich Simów

aesthetea , ciekawa pani policjant. ;) Kasiulaa92 , Kasia fajna Simka. Rodzeństwo mieszka razem? Lenna , nie wiem, co mnie podkusiło. XD Ogólnie to Henryk doczekał się syna i wnuka i obaj są dalej łudząco podobni do Vlada. Normalnie geny idą po tej linii jak nie wiem co. xD Syn Henryka (czyli wnuk ...
autor: Rai
28 cze 2018, 20:29
Forum: Cztery pory roku
Temat: Cztery Pory Roku - Pogaduszki
Odpowiedzi: 283
Odsłony: 17122

Cztery Pory Roku - Pogaduszki

Ja też o tym pisałam. Wczorajsza aktualizacja to naprawiła - to był błąd ze strony twórców. Teraz już powinno być ok, Lama.
autor: Rai
27 cze 2018, 10:36
Forum: Pomoc
Temat: Szybka pomoc na drobne problemy
Odpowiedzi: 113
Odsłony: 32919

Szybka pomoc na drobne problemy

Mi po instalacji CPR też gra zaczęła wolniej działać i trochę zamulać. widać to szczególnie, jak np. chcę pomalować ściany albo podłogę itd.
autor: Rai
26 cze 2018, 17:15
Forum: The Sims 4
Temat: Cztery Pory Roku - Zdjęcia z gry
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 1472

Cztery Pory Roku - Zdjęcia z gry

Ale super, Lev, nie zauważyłam tego. :wub: Może dlatego, że 99% czasu siedzę na swojej parceli. soft9

Obrazek

Obrazek
autor: Rai
25 cze 2018, 23:01
Forum: Szukasz dodatku?
Temat: Więcej polskich imion i nazwisk
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5217

Więcej polskich imion i nazwisk

Ekstra mod, Lev, tego właśnie potrzebowałam! Świetna robota!